Ik voel je...quote:Op zondag 9 december 2012 22:42 schreef Frank_Drebin het volgende:
Alleen door de TT lezen heb ik al het refreintje in mijn hoofd zitten en ik heb hem nog niet eens gehoord dit jaar daar ik radio rond die jaargetijden nog meer vermijd dan normaal.
Hebben we gezien ja.quote:
Michael Bublequote:Op zondag 9 december 2012 22:44 schreef Adelante het volgende:
Een kerst cd van Michael Buble of Josh Groban is ook dodelijk
quote:Op zondag 9 december 2012 22:45 schreef JRRY het volgende:
[..]
Michael Buble![]()
Heb nog liever Lady Gaga in samenwerking met Britney Spears, PSY en Miley Cyrus![]()
Dit inderdaad.quote:Op zondag 9 december 2012 22:42 schreef Frank_Drebin het volgende:
Alleen door de TT lezen heb ik al het refreintje in mijn hoofd zitten en ik heb hem nog niet eens gehoord dit jaar daar ik radio rond die jaargetijden nog meer vermijd dan normaal.
Dan voel je mijn en minthy's pijn!!!! Het is een draaaaaaaaaaaaak van een plaatquote:Op zondag 9 december 2012 22:42 schreef Frank_Drebin het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |