Terechte klacht, het is een verschrikkelijk nummerquote:Op zondag 9 december 2012 21:33 schreef minthy het volgende:
Godsamme! Midden in een harde regenbui in je auto springen en dan ook nog die draak van Mariah Carey voor de kiezen krijgen
Dat zou wel een terechte klacht zijn.quote:Op zondag 9 december 2012 22:27 schreef koekii het volgende:
Kut lied.. En vergeet Wham! er ook niet bij te zetten![]()
Ja, die ook!quote:Op zondag 9 december 2012 22:27 schreef koekii het volgende:
Kut lied.. En vergeet Wham! er ook niet bij te zetten![]()
Open er een topic over gr grquote:Op zondag 9 december 2012 22:32 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
maargoed dit is niet echt origineel topic
neuj heb alleen kwaliteitstopicsquote:
Laat zien dan! Wel in het juiste topic natuurlijk.quote:Op zondag 9 december 2012 22:28 schreef minthy het volgende:
Zéér terechte klacht, mijn waarde Rolf![]()
En goeie tieten heb ik ook, maar ik gil er tenminste niet bij
hier verderquote:Op zondag 9 december 2012 22:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Laat zien dan! Wel in het juiste topic natuurlijk.
Nee, onze persoonlijke SC is veel beter.quote:
niet haten jongequote:Op zondag 9 december 2012 22:36 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
jonge ga fappen op bangyoulater ofzo
Ik vind het een best leuk nu,mer hoor.quote:Op zondag 9 december 2012 22:31 schreef JRRY het volgende:
Ik denk dat als het door iemand anders was gezongen, best een leuk kerstnummer was geweest.
Hier verderquote:Op zondag 9 december 2012 22:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Laat zien dan! Wel in het juiste topic natuurlijk.
Ik zie niets.quote:
Onbestaanbaar.quote:Op zondag 9 december 2012 22:37 schreef blow... het volgende:
Ik vind het een best leuk nu,mer hoor.
Welke kerstmuziek luister jij dan ts?
Ik mag verdomme ook niks meer...quote:Op zondag 9 december 2012 22:38 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
breng die jongen nou niet in de war
TS is een oude zeur die niet van kerst houdquote:Op zondag 9 december 2012 22:25 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Terechte klacht, het is een verschrikkelijk nummer
Wel goeie tieten die Mariah Carey. Maar dat geheel terzijde.
Zevert.quote:Op zondag 9 december 2012 22:40 schreef Evertjan het volgende:
[..]
TS is een oude zeur die niet van kerst houd
quote:Op zondag 9 december 2012 22:40 schreef JRRY het volgende:
Het enige leuke kerstliedje
Rudolph the rednosed reindeer die kent toch iedereeen
quote:Op zondag 9 december 2012 22:40 schreef JRRY het volgende:
Het enige leuke kerstliedje
Rudolph the rednosed reindeer die kent toch iedereeen
Volgens mij spreken ze hier in KLB van een hont. Geen idee waarom. Ik hou van honten!!quote:
Beter dan Careyquote:Op zondag 9 december 2012 22:41 schreef wolfrolf het volgende:
[..]Dit kan toch niet
Wel goed gezongen. Ik moet het toegeven. Shit.
Ik voel je...quote:Op zondag 9 december 2012 22:42 schreef Frank_Drebin het volgende:
Alleen door de TT lezen heb ik al het refreintje in mijn hoofd zitten en ik heb hem nog niet eens gehoord dit jaar daar ik radio rond die jaargetijden nog meer vermijd dan normaal.
Hebben we gezien ja.quote:
Michael Bublequote:Op zondag 9 december 2012 22:44 schreef Adelante het volgende:
Een kerst cd van Michael Buble of Josh Groban is ook dodelijk
quote:Op zondag 9 december 2012 22:45 schreef JRRY het volgende:
[..]
Michael Buble![]()
Heb nog liever Lady Gaga in samenwerking met Britney Spears, PSY en Miley Cyrus![]()
Dit inderdaad.quote:Op zondag 9 december 2012 22:42 schreef Frank_Drebin het volgende:
Alleen door de TT lezen heb ik al het refreintje in mijn hoofd zitten en ik heb hem nog niet eens gehoord dit jaar daar ik radio rond die jaargetijden nog meer vermijd dan normaal.
Dan voel je mijn en minthy's pijn!!!! Het is een draaaaaaaaaaaaak van een plaatquote:Op zondag 9 december 2012 22:42 schreef Frank_Drebin het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |