abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_120128861

De extreme prestaties zijn overigens gewoon standaard
Bereid je maar voor; dat wordt browsen met de snelheid van het licht, gamen alsof je je zelf in de film bevindt en een beeldkwaliteit die sowieso op je netvlies brandt, allemaal dankzij de krachtige quad core processor Je valt geheid voor het strakke, minimalistische design. En je gaat je nog verbazen over de camera die ook bij weinig licht levendige en mooie foto’s weet te schieten.

Super camera
Met deze camera hoef je nooit een shot te missen. De camera start razendsnel op en is direct klaar voor gebruik: Houd de sluiterknop ingedrukt en maak razendsnel 4-5 foto’s per seconde. Daarbij hoef je eigenlijk niet eens te kiezen voor film of voor foto - met de Video Pic functie heb je het allebei tegelijk. En als de omstandigheden verre van ideaal zijn - denk aan weinig licht, of geen licht, de camera lost het voor je op.

Subliem geluid
Je raakt niet snel uitgepraat over de geluidskwaliteit van je nieuwe HTC One X. Beats Audio™ levert namelijk een totaal nieuwe geluidservaring. Muziek, games, films, video's... voortaan geniet je van de volle en rijke studiogeluid! Dankzij de muziek hub heb je al je muziek, je favoriete audio apps en internet radio voortaan onder één knop hebt; maakt het allemaal veel sneller toegankelijk.

Strak design
We hebben nogal wat aandacht besteed aan de details met de bedoeling de telefoon een strak design te geven maar ook sterker en lichter te maken. De unibody behuizing vervaardigd van polycorbonaat valt op door zijn 4,7 inch HD scherm, mooie rondingen, de glanzende zijkanten, en mat afgewerkte achterkant.

Besturingssysteem: Android™ 4.0 met HTC Sense™ 4.0
Processor: Tegra 3 1,5 GHz quad core + 500 MHz companion core
Geheugen: 32 GB intern geheugen, 1 GB RAM
Beeldscherm: 4,7 inch HD 720p touchscreen (resolutie 1280 x 720)
Afmetingen: 134,36 x 69,9 x 8,9 mm
Gewicht: 130 gram inclusief batterij
Camera: 8 MP lens F2.0, 1080p HD video-opnamen. 1,3 MP camera voorkant, 720p voor videochat
Geluid: Beats Audio™
Batterij: 1800 mAh

Androidcentral: "HTC easily has a winner in the One X."
Electricpig: "This is to my mind the best Android phone yet made."
Engadget: "Buying a One X is a lot like getting a unicorn -- it's wild, fast, white, beautiful, expensive and fickle."
Mobileburn: "The One X is the kind of phone that just leaves you breathless."
Modaco: "Is the HTC One X a triumphant return to form for HTC? I would have to say yes, it's a fantastic phone!"
Slashgear: "The One X is leagues ahead of where the Sensation series left off."
Techradar: "The next-generation Android platform, all rolled into one."
Tweakers: "De beste en meest vooruitstrevende Android-telefoon van dit moment."
The Verge: "It’s one of the best mobile devices I’ve ever used, period."
Wired: "One of the best smartphones on the market, and the best Android phone you can buy right now, period."
Cuz I'm Mr. Brightside
  zondag 9 december 2012 @ 22:32:19 #2
125915 Dribbel_
Who Needs Guitars Anyway?
pi_120129669
Oké ik heb dus die nieuwe update erop. Maar ik vind het toetsenbord maar kut. De hide keyboard knop is er niet meer. Zie ik iets over het hoofd of ik deze gewoon echt verwijderd.
pi_120129798
Is idd verwijderd. Alternatief toetsenbord installeren. SwiftKey bijvoorbeeld...
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
pi_120129867
Maar ja, nu heb ik dus een goede gaming desktop, een aardige gaming laptop, en een HTC One X....

Waarom ben ik zo'n tech nerd....
  zondag 9 december 2012 @ 22:37:55 #5
125915 Dribbel_
pi_120130064
quote:
1s.gif Op zondag 9 december 2012 22:34 schreef Kloonhommel het volgende:
Is idd verwijderd. Alternatief toetsenbord installeren. SwiftKey bijvoorbeeld...
Dat is zo kut. Want in whatsapp kan je nu geen smiley meer toevoegen in het midden of einde van je zin bijvoorbeeld.
pi_120130194
Dat keyboard hide knopje, is die er wel bij de X+? Ik weet niet of er misschien verschillen zitten qua software tussen de JB versie van de gewone X en de X+.

Iemand met een X+ die me dit toe kan lichten?

[ Bericht 0% gewijzigd door Neo-Mullen op 09-12-2012 22:51:15 ]
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_120130677
quote:
1s.gif Op zondag 9 december 2012 22:37 schreef Dribbel_ het volgende:

[..]

Dat is zo kut. Want in whatsapp kan je nu geen smiley meer toevoegen in het midden of einde van je zin bijvoorbeeld.
Hoezo niet? Leg ff uit want dat kan ik gewoon?
pi_120130840
Zo, de nieuwste Android Revolution HD rom aan het installeren, ben benieuwd. :9
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
  zondag 9 december 2012 @ 22:52:35 #9
125915 Dribbel_
pi_120130889
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 22:48 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Hoezo niet? Leg ff uit want dat kan ik gewoon?
Nou als je bij het icoontje van een smiley wil, dan moet het toetsenbord weg zijn ander zie je die niet. Dus zodra je aan het typen bent zie je het toetsenboard (Duh) en dus die icoontjes niet. aangezien je het toetsenbord niet kan hiden, kan je ook niet meer bij die icoontjes komen. Hij gaat alleen weg zodra je op enter drukt om iets te versturen.
pi_120131346
Hij blijft hangen op het scherm met het HTC One logo. :')
pi_120131430
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 22:52 schreef Dribbel_ het volgende:

[..]

Nou als je bij het icoontje van een smiley wil, dan moet het toetsenbord weg zijn ander zie je die niet. Dus zodra je aan het typen bent zie je het toetsenboard (Duh) en dus die icoontjes niet. aangezien je het toetsenbord niet kan hiden, kan je ook niet meer bij die icoontjes komen. Hij gaat alleen weg zodra je op enter drukt om iets te versturen.
Ik snap het nog steeds niet, de smilieknopje zit helemaal bovenaan het scherm. Hoe kan het toetsenbord ervoor zitten? Net nog geprobeerd met stock ToBo en whatsapp, werkt gewoon goed?

ToBo hiden kan door de 1e van die 3 touchknopjes (terug dus) aan te raken.

Edit: je bedoelt denk ik landscape modus? Dan kan je idd niet bij de smilie maar de eerder genoemde terugknop werkt prima om je ToBo te hiden...
  zondag 9 december 2012 @ 23:10:22 #12
125915 Dribbel_
pi_120131806
Oké de terug knop werkt ook ja thnx. Lekker dom van mezelf.
pi_120131854
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 23:10 schreef Dribbel_ het volgende:
Oké de terug knop werkt ook ja thnx. Lekker dom van mezelf.
Arme One X van Dribbel. :(

:P
pi_120132004
Ik mis trouwens de doorzichtige widget rekenmachine, ze zijn alle 4 vervangen door 2 ondoorzichtige rekenmachine (witte en houten).

Weet iemand waar ik een doorzichtige rekenmachinewidget op Play kan vinden? Het liefst hetzelfde zoals de oude Sense rekenmachine? Of iig een candy eye rekenmachine? Heb zelf al wat gezocht maar nog niks gevonden...
pi_120132107
De Flashlight app is echt extreem lelijk geworden. ;(
  zondag 9 december 2012 @ 23:16:51 #16
125915 Dribbel_
pi_120132120
Heb nu een Bluetooth receiver aan m'n versterker en muziek streamen met spotify vanuit bed/bank is echt Chill. Zeker een aanrader.
  zondag 9 december 2012 @ 23:18:28 #17
302898 RockNijntje
Je dagelijkse dosis Zillennial
pi_120132204
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 23:16 schreef Skillstorm het volgende:
De Flashlight app is echt extreem lelijk geworden. ;(
Ik gebruik toch die in mijn zakmesapp :9.
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
pi_120132232
Ik vind het een heel fijn telefoontje, enige nadeel is dat ik op deze wel supersnel ben uitgekeken heb hem nu sinds de release, en heb al paar keer er overna gedacht om hem een schop te geven. Waar ik met andere telefoons toch meestal het 9 tot 12 maand volhield. Maar goed denk dat android laatste tijd niet meer de vernieuwing brengt als de versies hiervoor, ook htc ligt kwa techniek redelijk stil.

Meer mensen hier last van?
pi_120132463
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 23:18 schreef practics het volgende:
Ik vind het een heel fijn telefoontje, enige nadeel is dat ik op deze wel supersnel ben uitgekeken heb hem nu sinds de release, en heb al paar keer er overna gedacht om hem een schop te geven. Waar ik met andere telefoons toch meestal het 9 tot 12 maand volhield. Maar goed denk dat android laatste tijd niet meer de vernieuwing brengt als de versies hiervoor, ook htc ligt kwa techniek redelijk stil.

Meer mensen hier last van?
Ja. Al is het alleen maar door het constante gekloot van fabrikanten, alles wat getweaked moet worden voordat het een beetje fijn is, regelmatige onbetrouwbaarheid.. volgende wordt een ios of wp. Toe aan verandering, versimpeling.
Rui Pereira: "You're an artist, you don't give a fuck!"
pi_120132671
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 23:23 schreef house_is_a_feeling het volgende:

[..]

Ja. Al is het alleen maar door het constante gekloot van fabrikanten, alles wat getweaked moet worden voordat het een beetje fijn is, regelmatige onbetrouwbaarheid.. volgende wordt een ios of wp. Toe aan verandering, versimpeling.
Naja vond customroms altijd wel leuk en het tweaken, alleen het rotte is dat je bij elke grote update van htc eerst weer terug kunt naar stock, voordat je zelf ook de update mee kan pakken. Omslachtig en kut, terwijl ze daar bij de vorige modellen totaal niet moeilijk over deden (diamond-wildfire-DHD)
pi_120132691
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 23:23 schreef house_is_a_feeling het volgende:

[..]

ios :') Die is al 100 jaar hetzelfde gebleven joh en duurt ook wel ff voor ze echt veranderingen door gaan voeren.

Maar het geklaag snap ik niet zo, pluspunt van Android is dat je je toestel helemaal kan veranderen, je kan er MUIU (of zo) erop zetten waardoor hij op IOS lijkt, of een AOSP rom zodat je van Sense verlost bent, of een getweakde rom met Sense zodat je weer wat meer aanpassingen kan doen.

Dat kan je allemaal niet met een IOS of WP toestel????? Dan zit je echt 1 of 2 jaar vast aan 1 layout.
pi_120133073
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 23:26 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

ios :') Die is al 100 jaar hetzelfde gebleven joh en duurt ook wel ff voor ze echt veranderingen door gaan voeren.

Maar het geklaag snap ik niet zo, pluspunt van Android is dat je je toestel helemaal kan veranderen, je kan er MUIU (of zo) erop zetten waardoor hij op IOS lijkt, of een AOSP rom zodat je van Sense verlost bent, of een getweakde rom met Sense zodat je weer wat meer aanpassingen kan doen.

Dat kan je allemaal niet met een IOS of WP toestel????? Dan zit je echt 1 of 2 jaar vast aan 1 layout.
Htc zou eens wat meer moeten kijken naar de customrom gebeuren, zoals het menu met die grote pictogrammen lijkt helemaal nergens na, Bloat ware waar nooit geen hond om gevraagd heeft, de helft kan je zelfs niet eens disablen, geen slim snel instellingen boven in notificatie balk gebeuren, noem maar op. Display brand je 9 van de 10x de ogen uit de kop als het donker is, batterij is zeker niet optimaal. (haal amper de dag) Zo kan ik nog wel even door gaan.

Daarnaast is een ios mobiel stuk waarde vaster, als ik daar over een half jaar op uitgekeken ben verlies ik max 200 euro, op me huidige mobiel een half jaar ruim 300 euro.(waar samsung al stuk waarde vaster is) WP ligt dat nog weer anders, die hebben nog geen eens een toestel die in de buurt komt van One x of een Iphone. Laat staan met de bekende bugs.
pi_120134971
Ik heb blijkbaar firmware nodig voor CID:VODAP102, maar die is nergens te vinden. Ik kan dus niet upgraden naar Android Revolution HD 17. ;(
pi_120135201
Oh, Vodafone heeft JB blijkbaar nog niet uitgerold. :')_!
pi_120138971
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 00:10 schreef Rezania het volgende:
Ik heb blijkbaar firmware nodig voor CID:VODAP102, maar die is nergens te vinden. Ik kan dus niet upgraden naar Android Revolution HD 17. ;(
En wat als je een stock firmware flasht zonder VF crap erin?
pi_120141102
Weird, met Quadrant standard haal ik 6500-6900 met mijn HOX.

2 vrienden van mij hebben een S3 en beiden hebben 3700 gescoord.

Hier klopt echt NIKS van.?
pi_120141365
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 23:26 schreef practics het volgende:

[..]

Naja vond customroms altijd wel leuk en het tweaken, alleen het rotte is dat je bij elke grote update van htc eerst weer terug kunt naar stock, voordat je zelf ook de update mee kan pakken. Omslachtig en kut, terwijl ze daar bij de vorige modellen totaal niet moeilijk over deden (diamond-wildfire-DHD)
Ik kan anders elke update prima flashen zonder naar stock te moeten.

quote:

[..]

Ik gebruik MIUI sinds de begindagen toen het nog inderdaad op iOS leek. Nu is daar vrij weinig van over, echter is het zowat de enige fijne gebruikersvriendelijke versie van Android. Verder is mijn geklaag juist over dat eeuwige tweaken. Dat hoeft van mij niet meer.

Het volgende wordt dus een toestel wat out of the box soepel en goed werkt. Geen enkele Android, nee zelfs de nexus kan dat niet bieden.
  maandag 10 december 2012 @ 10:24:22 #28
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_120141499
Net met Susan gechat, vanmiddag maar eens een batterytest draaien :)
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_120141524
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 10:24 schreef Fiorano het volgende:
Net met Susan gechat, vanmiddag maar eens een batterytest draaien :)
Wie?
  maandag 10 december 2012 @ 10:26:10 #30
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_120141537
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 10:25 schreef Skillstorm het volgende:

[..]

Wie?
Susan van de HTC chat :P.
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_120141677
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 22:39 schreef Neo-Mullen het volgende:
Dat keyboard hide knopje, is die er wel bij de X+? Ik weet niet of er misschien verschillen zitten qua software tussen de JB versie van de gewone X en de X+.

Iemand met een X+ die me dit toe kan lichten?
Dat knopje is er niet, maar met je `terug` knopje kan je het toetsenbord gewoon verbergen.
pi_120141683
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 10:26 schreef Fiorano het volgende:

[..]

Susan van de HTC chat :P.
Hmm oh oke zo. :P
pi_120143196
quote:
1s.gif Op maandag 10 december 2012 10:16 schreef house_is_a_feeling het volgende:

[..]

Ik kan anders elke update prima flashen zonder naar stock te moeten.

Hoe bedoel je met een RUU mag ik dan hopen?
Anders zou ik toch een keer terug gaan, aangezien we nog geen volledige root hebben, dan kan de bootloader niet mee ge-update worden, en werk je officieel nog op de oude bootloader. Dan is je toestel dus niet uptodate..

[ Bericht 0% gewijzigd door practics op 10-12-2012 11:39:58 ]
pi_120144657
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 07:17 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

En wat als je een stock firmware flasht zonder VF crap erin?
Hoe bedoel je? Dat ik gewoon een firmware neem van HTC?
pi_120148154
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 12:20 schreef Rezania het volgende:

[..]

Hoe bedoel je? Dat ik gewoon een firmware neem van HTC?
Ja sowieso van HTC maar dan voor unbranded toestellen, oftewel: maak je toestel unbranded, weg met die VF meuk.
pi_120148350
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 14:07 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Ja sowieso van HTC maar dan voor unbranded toestellen, oftewel: maak je toestel unbranded, weg met die VF meuk.
Ik had daarom ook juist een custom ROM genomen, om van die Vodafone meuk af te komen. Maar als ik nu CID Getter gebruik krijg ik nog steeds CID:VODAP102, dus hoe krijg ik het voor mekaar dat hij gewoon een unbranded HTC CID geeft?
pi_120148756
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 14:14 schreef Rezania het volgende:

[..]

Ik had daarom ook juist een custom ROM genomen, om van die Vodafone meuk af te komen. Maar als ik nu CID Getter gebruik krijg ik nog steeds CID:VODAP102, dus hoe krijg ik het voor mekaar dat hij gewoon een unbranded HTC CID geeft?
Dat weet ik niet precies, ik lees net ook iets over dat we niet volledig root hebben, oftewel geen S-Off maar juist S-On. En het klopt inderdaad dat je met S-Off bootloader kan aanpassen. Het kan zijn dat je de bootloader niet aan kan passen.

Kijk/vraag het eens op XDA of Tweakers zou ik zeggen? Ik kan het wel voor je uitzoeken maar hoeveel ik ook van je hou, mijn hoofd staat er nu niet naar. Sorrie. (8>
pi_120148807
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 14:27 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Dat weet ik niet precies, ik lees net ook iets over dat we niet volledig root hebben, oftewel geen S-Off maar juist S-On. En het klopt inderdaad dat je met S-Off bootloader kan aanpassen. Het kan zijn dat je de bootloader niet aan kan passen.

Kijk/vraag het eens op XDA of Tweakers zou ik zeggen? Ik kan het wel voor je uitzoeken maar hoeveel ik ook van je hou, mijn hoofd staat er nu niet naar. Sorrie. (8>
Op XDA mag je pas reageren in het developer forum als je 50 posts hebt. :')_! Ik vraag het wel even op Tweakers. :9
pi_120148982
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 14:29 schreef Rezania het volgende:

[..]

Op XDA mag je pas reageren in het developer forum als je 50 posts hebt. :')_! Ik vraag het wel even op Tweakers. :9
Gewoon overal waar je wel mag posten schrijven van oooh wat geweldige app is dit/ Dat ziet er chill uit!/ Wauw, maar mag ik suggestie doen blabla. Gewoon iets waar je minimaal de schijn opwekt dat het serieuze postjes zijn en natuurlijk niet allemaal in 1 kwartier posten, zo ben ik ook erdoorheen gekomen in 3 dagen tijd geloof ik.
pi_120149390
Nou gevraagd, kreeg dit als antwoord:
quote:
Nee, dat kan niet. Had je gewoon kunnen vinden in de sticky die op XDA staat mbt het flashen van JB-rom's: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1957376 Dit topic heeft dus geen discussiewaarde zo, en gaat op slot.
Heel aardig en zo. :') Maar het kan dus niet, nu moet ik dus wachten op Vodafone. :r ;(

[ Bericht 19% gewijzigd door Rezania op 10-12-2012 14:50:22 ]
pi_120151207
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 14:44 schreef Rezania het volgende:
Nou gevraagd, kreeg dit als antwoord:

[..]

Heel aardig en zo. :') Maar het kan dus niet, nu moet ik dus wachten op Vodafone. :r ;(
Jammer, ik heb altijd gedacht dat het wel kon (maar idd moet je s-off hebben en dat is nu (nog) niet mogelijk) maar toch ondanks dat de verkoper mij een VFbranded toestel wilde aansmeren heb ik steevast geweigerd en 3 weken moeten wachten op een unbranded toestel. Ben ik ff blij dat ik dat gedaan heb...
pi_120151307
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 15:34 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Jammer, ik heb altijd gedacht dat het wel kon maar toch ondanks dat de verkoper mij een VFbranded toestel wilde aansmeren heb ik steevast geweigerd en 3 weken moeten wachten op een unbranded toestel. Ben ik ff blij dat ik dat gedaan heb...
Ik wist niet eens wat branded was toen ik dit toestel bestelde, er stond wel iets over het Vodafone logo bij het opstarten, maar ik dacht dat dat het enige was. ;( Ik voel me wel een beetje genaaid nu, wat is überhaupt het voordeel van een branded toestel? Zowel voor de consument als het bedrijf? :')
pi_120151492
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 15:37 schreef Rezania het volgende:

[..]

Ik wist niet eens wat branded was toen ik dit toestel bestelde, er stond wel iets over het Vodafone logo bij het opstarten, maar ik dacht dat dat het enige was. ;( Ik voel me wel een beetje genaaid nu, wat is überhaupt het voordeel van een branded toestel? Zowel voor de consument als het bedrijf? :')
Voor het bedrijf is het wat extra reclame, voor jezelf heeft het geen enkel voordeel.
Maar je had het kunnen weten, Vodafone levert bijna alle telefoons branded, daarom heb ik daar bewust niet besteld... :)
pi_120151583
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 15:40 schreef L0we het volgende:

[..]

Voor het bedrijf is het wat extra reclame, voor jezelf heeft het geen enkel voordeel.
Maar je had het kunnen weten, Vodafone levert bijna alle telefoons branded, daarom heb ik daar bewust niet besteld... :)
Ik heb hem ook niet bij Vodafone besteld. :N Ik heb wel Vodafone als provider, maar dat is gewoon toeval.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 10 december 2012 @ 15:42:40 #45
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_120151598
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 15:42 schreef Rezania het volgende:

[..]

Ik heb hem ook niet bij Vodafone besteld. :N Ik heb wel Vodafone als provider, maar dat is gewoon toeval.
waar heb je m dan vandaan?
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_120151754
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 15:42 schreef Ynske het volgende:

[..]

waar heb je m dan vandaan?
http://www.midimedia.nl/Android/HTC-One-X-Grey
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 10 december 2012 @ 15:48:27 #47
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_120151839
quote:
daar staat toch bij dat hij branded is:
Type One X (Vodafone welkomstlogo bij het aanzetten)
Today is life -

Dale Carnegie
pi_120151950
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 15:48 schreef Ynske het volgende:

[..]

daar staat toch bij dat hij branded is:
Type One X (Vodafone welkomstlogo bij het aanzetten)
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 15:37 schreef Rezania het volgende:

[..]

Beetje eigen schuld ook natuurlijk. ;(
pi_120154859
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 15:40 schreef L0we het volgende:

[..]

Ik heb hem ook niet bij VF vandaan maar bij 1 of ander webwinkeltje...
pi_120157234
Ik huil. Iedereen vet blij met de Jelly Bean update en ik zit nog te wachten op een paar nerd hoofden met brillen bij Vodafone om de getweakte Vodapoep versie te krijgen..
pi_120159676
Trouwens is het onzin dat Vodafone branded toestellen levert.
Ik heb mijn X los gekocht in de Vodafone winkel en mijne is unbranded. Heb er gewoon speciaal om gevraagd, hoefde ook niet langer te wachten ofzeuuu.
Dat is mijn mening en daar moet u het maar mee doen.
pi_120159754
Al mijn telefoons van Vodafone zijn branded (altijd online besteld).
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
pi_120159978
IK mag bijna weer verlengen. Ik twijfel of ik mijn HTCOne X koop van Hi en overga op Sim Only of dat ik weer een nieuw toestel lease.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_120160870
Vodafone meldt dat de Jelly Bean update rond 15 December eruit gaat..

Zal mij benieuwen...
pi_120161984
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 19:03 schreef Gkhn het volgende:
Trouwens is het onzin dat Vodafone branded toestellen levert.
Ik heb mijn X los gekocht in de Vodafone winkel en mijne is unbranded. Heb er gewoon speciaal om gevraagd, hoefde ook niet langer te wachten ofzeuuu.
De mijne heb ik ook in een Vodafonewinkel gehaald en is unbranded, volgens mij hadden ze in het begin nog geen branded varianten.
Want ik heb destijds besloten, dat ik de harde weg ontwijk.
Dus blijf ik lopen door de sloten, het liefst in zeven tegelijk.
BZB - Zeven Sloten
pi_120162187
quote:
14s.gif Op maandag 10 december 2012 19:04 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Al mijn telefoons van Vodafone zijn branded (altijd online besteld).
Ik heb nog nooit branded toestellen gehad, van geen enkele provider. (heb ze niet allemaal gehad, bijv nog nooit t-mobile gehad)
pi_120180205
Bronnnn?
pi_120182451
Tegen het einde van het vorige topic heb ik een vraag gesteld tbv het instellen van een locactie. Ik wil het weer op mijn lockscreen hebben, de eenmalige variant, in de ochtend, werkt prima. De rest die ik instel via lockscreen productiviteit, werkt helaas niet en dan krijg ik alleen "geen weergegevens beschikbaar"..

Hebben meer mensen dit gehad? Hoe heb je dit opgelost?
pi_120189030
En ja hoor... weeeeerrr een nieuwe! http://www.nu.nl/gadgets/(...)ruari-nederland.html
pi_120189492
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 10:45 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Tegen het einde van het vorige topic heb ik een vraag gesteld tbv het instellen van een locactie. Ik wil het weer op mijn lockscreen hebben, de eenmalige variant, in de ochtend, werkt prima. De rest die ik instel via lockscreen productiviteit, werkt helaas niet en dan krijg ik alleen "geen weergegevens beschikbaar"..

Hebben meer mensen dit gehad? Hoe heb je dit opgelost?
Oja ik was vergeten te reageren, had je al handmatig een locatie ingesteld? (weather app openen , bovenaan op de + drukken)
pi_120193635
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 13:56 schreef Kloonhommel het volgende:
En ja hoor... weeeeerrr een nieuwe! http://www.nu.nl/gadgets/(...)ruari-nederland.html
Hoeveel One's zijn er inmiddels?
  dinsdag 11 december 2012 @ 16:06:23 #62
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_120194032
Ik hoop morgen mijn One X Plus binnen te krijgen :P
''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''
pi_120195299
Vandaag met dit toestel een beetje zitten klooien.

Ik prefereer nog altijd mijn Galaxy Nexus.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier schreef Ga.aguyim het volgende:
Bitterlemon is eigenlijk een gespierde god met blond golvend haar.
Hier schreef 2Happy4U het volgende:
Je bent een gespierde god met blond golvend haar.
pi_120195948
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 december 2012 14:09 schreef lkb9000 het volgende:

[..]

Oja ik was vergeten te reageren, had je al handmatig een locatie ingesteld? (weather app openen , bovenaan op de + drukken)
Gedaan, en daar staat nu een wereldbol bij met 4 pijltjes. Soms verschijnen er 4 plaatsen ipv de gebruikelijke 3.. Heel apart..
pi_120196035
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 16:37 schreef Bitterlemon het volgende:
Vandaag met dit toestel een beetje zitten klooien.

Ik prefereer nog altijd mijn Galaxy Nexus.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vandaag met mijn drinken een beetje zitten klooien.

Ik prefereer nog altijd Bitter Lemon

SPOILER
pi_120196063
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 16:54 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Gedaan, en daar staat nu een wereldbol bij met 4 pijltjes. Soms verschijnen er 4 plaatsen ipv de gebruikelijke 3.. Heel apart..
De 4e is wat je huidige plek is, de andere 3 zijn vaste locaties die worden weergegeven ongeacht waar je bent?
pi_120196741
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 16:58 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

De 4e is wat je huidige plek is, de andere 3 zijn vaste locaties die worden weergegeven ongeacht waar je bent?
Ik heb alle plaatsbepalingen en GPS uitstaan.. Maar dat kan goed kloppen dat het zo werkt, dank je.
pi_120197322
Toch maar even mijn toestel op laten sturen naar HTC, de speling in de MP3 ingang is nu zo groot dat hij hem niet eens meer pakt. Kunnen ze ook gelijk even naar die wifi-ontvanger kijken. Moet ik er nog een stock rom opzetten, of kan ik hem gewoon met een custom ROM opsturen? En moet ik nog ergens rekening mee houden?
pi_120197591
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 17:37 schreef Rezania het volgende:
Toch maar even mijn toestel op laten sturen naar HTC, de speling in de MP3 ingang is nu zo groot dat hij hem niet eens meer pakt. Kunnen ze ook gelijk even naar die wifi-ontvanger kijken. Moet ik er nog een stock rom opzetten, of kan ik hem gewoon met een custom ROM opsturen? En moet ik nog ergens rekening mee houden?
Ik zou hem stock maken ja om gezeik te voorkomen, maar ik heb hier verhalen gelezen waar het geen reet uitmaakte en ook verhalen gelezen waar je zelf ervoor mocht betalen omdat je garantie weg zou zijn vanwege het unlocken.

Ik denk dat ik hem stock zou maken en dan weer locken (je kan hem als je hem terugkrijgt eenvoudig weer unlocken met je unlock.bin, ik probeer zelf altijd risicos te vermijden op geouwehoer want als er iets is waar ik een hekel aan heb is dat het wel.)
pi_120198640
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 17:18 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Ik heb alle plaatsbepalingen en GPS uitstaan.. Maar dat kan goed kloppen dat het zo werkt, dank je.
Zit dus toch in de locatiedeling.. (zet ik deze aan doet ie het wel.. ) Crap, ik wil mijn data niet naar Google hebben, nee, ook niet anoniem.. :{ .

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-12-2012 18:19:50 ]
pi_120198683
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 17:47 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Ik zou hem stock maken ja om gezeik te voorkomen, maar ik heb hier verhalen gelezen waar het geen reet uitmaakte en ook verhalen gelezen waar je zelf ervoor mocht betalen omdat je garantie weg zou zijn vanwege het unlocken.

Ik denk dat ik hem stock zou maken en dan weer locken (je kan hem als je hem terugkrijgt eenvoudig weer unlocken met je unlock.bin, ik probeer zelf altijd risicos te vermijden op geouwehoer want als er iets is waar ik een hekel aan heb is dat het wel.)
Stock lukt me wel. Maar locken? Gaat dat via HTC dev?
pi_120198726
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 18:20 schreef Rezania het volgende:

[..]

Stock lukt me wel. Maar locken? Gaat dat via HTC dev?
Er zwerven verschillende toolkits op XDA, allinone rootkits of zo, speciaal voor de HOX. Ik zag lock en unlock bij 2 van die programmas erbij staan. En misschien stond dat ook in de recovery, weet ik niet zeker...
pi_120198738
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 18:22 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Er zwerven verschillende toolkits op XDA, allinone rootkits of zo, speciaal voor de HOX. Ik zag lock en unlock bij 2 van die programmas erbij staan. En misschien stond dat ook in de recovery, weet ik niet zeker...
Ah, ik ga even kijken. Bedankt.
  dinsdag 11 december 2012 @ 18:43:55 #74
2671 Aaargh!
Gebruik op eigen risico.
pi_120199540
quote:

[..]

Ik zit hier nu te developen op zo'n HTC One X, ik kan je zeggen een iPhone 3GS toestel van 3 jaar oud loopt jaren voor op dit toestel.

Sorry hoor, niet om te trollen maar ik moest ff wat frustratie kwijt :( ben al 2 dagen bezig iets met heel veel kunstgrepen aan het werk te krijgen omdat dit kut apparaat niet genoeg geheugen heeft. "bitmap exceeds vm budget" $#*%@#*$#$%#*%$ . Op een 3GS mag ik gewoon 140MB ram gebruiken zonder gezeur, maar op Android heb je gewoon een hele gigabyte RAM waar je geen gebruik van mag maken :( Het hele OS is opzettelijk kreupel gemaakt door die rukkers van Google. :( :( :r
It is impossible to live a pleasant life without living wisely and well and justly.
And it is impossible to live wisely and well and justly without living a pleasant life.
pi_120199742
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 18:43 schreef Aaargh! het volgende:

[..]

Ik zit hier nu te developen op zo'n HTC One X, ik kan je zeggen een iPhone 3GS toestel van 3 jaar oud loopt jaren voor op dit toestel.

Sorry hoor, niet om te trollen maar ik moest ff wat frustratie kwijt :( ben al 2 dagen bezig iets met heel veel kunstgrepen aan het werk te krijgen omdat dit kut apparaat niet genoeg geheugen heeft. "bitmap exceeds vm budget" $#*%@#*$#$%#*%$ . Op een 3GS mag ik gewoon 140MB ram gebruiken zonder gezeur, maar op Android heb je gewoon een hele gigabyte RAM waar je geen gebruik van mag maken :( Het hele OS is opzettelijk kreupel gemaakt door die rukkers van Google. :( :( :r
Dan is je nicknaam wel heel treffend gekozen... (8>

Ik doe niet aan developen, en ik wil je best geloven dat Android op bepaalde gebieden minpunten heeft tov IOS.

Feit blijft wel dat IOS altijd en eeuwig hetzelfde uitziet. Net zoals Symbian altijd en eeuwig hetzelfde uitzag destijds. Android wordt elke keer mooier en beter.
pi_120201282
Weet iemand of de One X+ ook in het wit naar Nederland komt?
India en Thailand Taiwan hebben hem wel in het wit en is in mijn ogen veel mooier dan de Stealth black versie :)

Cuz I'm Mr. Brightside
pi_120202204
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 19:27 schreef Neo-Mullen het volgende:
India en Thailand Taiwan hebben hem wel in het wit en is in mijn ogen veel mooier dan de Stealth black versie :)

[ afbeelding ]
wit is zeker wel vet (heb een witte auto), maar zou zelf echt wel voor zwart gaan :P
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_120202239
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 19:46 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

wit is zeker wel vet (heb een witte auto), maar zou zelf echt wel voor zwart gaan :P
Hoezo dat? Ik vind 'm wit echt een heel stuk mooier dan de zwarte variant :9
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_120202345
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 19:47 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Hoezo dat? Ik vind 'm wit echt een heel stuk mooier dan de zwarte variant :9
omdat je op een witte telefoon echt alles ziet (krasjes, vlekken etc.) op een witte auto valt dat niet zo snel op, veel groter oppervlak :P
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_120202425
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 19:49 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

omdat je op een witte telefoon echt alles ziet (krasjes, vlekken etc.) op een witte auto valt dat niet zo snel op, veel groter oppervlak :P
Ik heb op zowel witte als zwarte HOX'en nog niet echt vlekken gezien, buiten wat vingerwerk op het scherm dan.
  dinsdag 11 december 2012 @ 19:52:53 #81
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_120202504
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 19:27 schreef Neo-Mullen het volgende:

[ afbeelding ]
Bij deze is de rode rand bij de cameralens wel echt mooi, normaal niet echt.
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_120202684
quote:

[..]

Het is eerder andersom hoor, op zwarte zag ik veel eerder krassen dan op de witte...
pi_120202739
of ik ben gewoon te erg gewend aan zwarte/grijze telefoons O-) :@
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_120202829
quote:

[..]

Een vriend van me heeft de witte HOX al een maand of 5 en heeft nergens last van...
Bovendien werk ik in een telefoonzaak en is de dummy van de zwarte HOX meer bekrast dan de witte, terwijl er naar beide ongeveer evenveel gekeken wordt :P
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_120202889
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 19:59 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Een vriend van me heeft de witte HOX al een maand of 5 en heeft nergens last van...
Bovendien werk ik in een telefoonzaak en is de dummy van de zwarte HOX meer bekrast dan de witte, terwijl er naar beide ongeveer evenveel gekeken wordt :P
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 19:57 schreef ReMcOrE het volgende:
of ik ben gewoon te erg gewend aan zwarte/grijze telefoons O-) :@
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_120203024
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 20:00 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

[..]

:*
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_120203130
Die rode cameraring op de + is wel erg mooi ja, toch zou ik weer voor een zwarte gaan als ik zelf weer de keuze had, net als ReMcOrE te erg aan gewend waarschijnlijk :P

Met de toch al zwarte rand om het scherm heeft wordt het met wit alleen maar drukker om je scherm.
  dinsdag 11 december 2012 @ 21:39:37 #88
302898 RockNijntje
pi_120207418
Wat is deze. Ik heb nu al een paar keer geprobeerd iets te kopiëren en in notities te plakken, maar de plakoptie verschijnt niet meer in notities na de Jelly Bean update :o! Help?
pi_120207843
quote:
11s.gif Op dinsdag 11 december 2012 21:39 schreef RockNijntje het volgende:
Wat is deze. Ik heb nu al een paar keer geprobeerd iets te kopiëren en in notities te plakken, maar de plakoptie verschijnt niet meer in notities na de Jelly Bean update :o! Help?
Het is een beetje anti-DIG-reglement, om zo om het probleem heen te draaien, maar ik zou Evernote aanraden. Geweldige notitie app :Y
  dinsdag 11 december 2012 @ 21:50:06 #90
302898 RockNijntje
pi_120207909
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 21:48 schreef lkb9000 het volgende:

[..]

Het is een beetje anti-DIG-reglement, om zo om het probleem heen te draaien, maar ik zou Evernote aanraden. Geweldige notitie app :Y
Anti-DIG-reglement :@?

Evernote ken ik trouwens wel, dat misschien maar eens proberen dan ja.
pi_120208262
quote:
7s.gif Op dinsdag 11 december 2012 21:50 schreef RockNijntje het volgende:

[..]

Anti-DIG-reglement :@?
Ik dacht dat in de DIG huisregels stond dat het niet gewenst is om een alternatief aan te bieden i.p.v. het gestelde probleem echt op te lossen, maar ik kan het niet terug vinden :P
  dinsdag 11 december 2012 @ 21:57:06 #92
302898 RockNijntje
pi_120208303
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 21:56 schreef lkb9000 het volgende:

[..]

Ik dacht dat in de DIG huisregels stond dat het niet gewenst is om een alternatief aan te bieden i.p.v. het gestelde probleem echt op te lossen, maar ik kan het niet terug vinden :P
Oh, geen idee. Maar als het niet gefixt wordt ga ik inderdaad Evernote gebruiken :Y.
pi_120221286
Ik wacht nog op jellybean... Haha.

maar evernote is wel helden app. Veel makkelijker als die standaard app. En synchroniseert alles!
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 12 december 2012 @ 10:42:08 #94
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_120221487
quote:
11s.gif Op dinsdag 11 december 2012 21:39 schreef RockNijntje het volgende:
je kunt toch op t druppeltje duwen bij je cursor en dan kun je plakken?
Today is life -

Dale Carnegie
pi_120226614
Ik wacht nog steeds op een leuke aanbieding voor de One X(+).
  woensdag 12 december 2012 @ 14:01:20 #96
302898 RockNijntje
pi_120228086
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 10:42 schreef Ynske het volgende:

[..]

je kunt toch op t druppeltje duwen bij je cursor en dan kun je plakken?
Nope. Staat een leeg vakje bij mij dan.
  woensdag 12 december 2012 @ 14:52:43 #97
2671 Aaargh!
Gebruik op eigen risico.
pi_120229703
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 18:49 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Dan is je nicknaam wel heel treffend gekozen... (8>

Ik doe niet aan developen, en ik wil je best geloven dat Android op bepaalde gebieden minpunten heeft tov IOS.
Je merkt gewoon dat het een OS is dat bedoeld is voor budget telefoons (uit de design keuzes die ze gemaakt hebben, b.v. beperkt geheugen gebruik). Verder is de developer tooling gewoon erg slecht, mist er heel veel functionaliteit, vooral in de oudere OS versies en zijn er een heleboel dingen die gewoon niet af zijn of nog niet goed werken (b.v. : de garbage collector).
quote:
Feit blijft wel dat IOS altijd en eeuwig hetzelfde uitziet. Net zoals Symbian altijd en eeuwig hetzelfde uitzag destijds. Android wordt elke keer mooier en beter.
Klopt. Voor een developer is dat een ramp, je hebt geen stabiele basis om op te bouwen. Bij elke release of fabrikant-specifieke skin trekken ze de grond onder je voeten vandaan.

[ Bericht 2% gewijzigd door Aaargh! op 12-12-2012 14:59:50 ]
It is impossible to live a pleasant life without living wisely and well and justly.
And it is impossible to live wisely and well and justly without living a pleasant life.
  woensdag 12 december 2012 @ 16:25:58 #98
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_120233494
Oke mensen, ik heb mijn One X + ontvangen vandaag. Ziet er prima uit, heerlijk licht toestel en functioneert prima! Nu heb ik echter 1 probleem; mijn abonnement daarvan gaat pas in in Februari, dus ik moet mijn huidige simkaart nog gebruiken. Die is echter te groot, want in dit toestel passen alleen die kleine simkaartjes. Wat moet ik nu doen?
pi_120233537
quote:
99s.gif Op woensdag 12 december 2012 16:25 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Oke mensen, ik heb mijn One X + ontvangen vandaag. Ziet er prima uit, heerlijk licht toestel en functioneert prima! Nu heb ik echter 1 probleem; mijn abonnement daarvan gaat pas in in Februari, dus ik moet mijn huidige simkaart nog gebruiken. Die is echter te groot, want in dit toestel passen alleen die kleine simkaartjes. Wat moet ik nu doen?
Die kan je op maat knippen, of laten knippen bij de winkel van je provider (die zijn hopelijk aardig genoeg dit gratis te doen).
  woensdag 12 december 2012 @ 16:30:41 #100
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_120233678
Ik heb op Google ook al een sjabloon gevonden om het eventueel zelf te doen, maar ik laat het toch maar even in de winkel doen. Bedankt voor de tip!
  woensdag 12 december 2012 @ 16:41:08 #101
2671 Aaargh!
Gebruik op eigen risico.
pi_120234098
quote:
99s.gif Op woensdag 12 december 2012 16:25 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Bij de meeste providers kan je voor een paar cent een nieuwe SIM krijgen die wel de juiste maat heeft. (vaak alleen adm. kosten)
pi_120234192
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 16:27 schreef lkb9000 het volgende:

[..]

Die kan je op maat knippen, of laten knippen bij de winkel van je provider (die zijn hopelijk aardig genoeg dit gratis te doen).
Dit is af te raden, heb ik laten doen en toen had ik geen 3G omdat hij bleef hangen op H/3G. Inmiddels een nieuwe echte micro-sim van Vodafone ontvangen (eerste is gratis) en deze werkt wél met 3G. Lag dus inderdaad aan de geknipte simkaart
Fuck the EBU
pi_120234307
quote:
7s.gif Op woensdag 12 december 2012 16:42 schreef Yesse het volgende:

[..]

Dit is af te raden, heb ik laten doen en toen had ik geen 3G omdat hij bleef hangen op H/3G. Inmiddels een nieuwe echte micro-sim van Vodafone ontvangen (eerste is gratis) en deze werkt wél met 3G. Lag dus inderdaad aan de geknipte simkaart
Bij mij werkt het prima (belcompany heeft het gedaan) maar als je het bij de winkel van je provider laat doen hoop ik dat ze je een echte microsim geven als zij het verneuken :P
pi_120234372
Ik heb de simkaart zelf op maat geknipt. Op internet kan je zo´n template downloaden waarmee je de juiste lijnen kan aftekenen, en knippen maar! Nooit problemen mee gehad.
  woensdag 12 december 2012 @ 18:24:20 #105
176873 marcel-o
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_120237556
quote:
PSA: The Tegra-powered HTC One X & X+ are now PlayStation Certified! Download the PlayStation Mobile app: http://ow.ly/g1duf
tijdens install aangeven dat je in de uk zit.. en dan werkt t :)
| Wordfeud: marcel-o |plug.dj/uptempo |<-- draai zelf je platen
pi_120240707
quote:
14s.gif Op woensdag 12 december 2012 13:19 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ik wacht nog steeds op een leuke aanbieding voor de One X(+).
x2 ^O^
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_120241740
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 18:24 schreef marcel-o het volgende:

[..]

tijdens install aangeven dat je in de uk zit.. en dan werkt t :)
Bedankt! Weinig gratis games nog, maar lemmings is wel weer leuk :)
pi_120295561
Echt. Meer mensen die problemen hebben met de accu duur? Halve dag. Dan is mijn hox leeg.
  vrijdag 14 december 2012 @ 09:54:35 #109
22851 Erosjuhhh
Blijven dromen schatjuh
pi_120295861
het zal de kou buiten wel zijn. mijne is sinds 2 weken ook zwaar onderuit aan t gaan. met die veranderde accu app heb ik ook geen referentie.
Vroeger maakte het niet uit welk bier je dronk, maar toen dacht je ook dat alle meisjes hetzelfde waren
  vrijdag 14 december 2012 @ 10:43:04 #110
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_120296987
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 09:42 schreef robertapeldoorn het volgende:
Echt. Meer mensen die problemen hebben met de accu duur? Halve dag. Dan is mijn hox leeg.
Yes hier ook, bloed irritant
pi_120302888
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 10:43 schreef Fiorano het volgende:

[..]

Yes hier ook, bloed irritant
Hier makkelijk 1 dag. Is Google now actief op je HOX? Dan haal ik idd de halve dag niet eens....
  vrijdag 14 december 2012 @ 14:16:11 #112
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_120302989
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 december 2012 14:13 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Hier makkelijk 1 dag. Is Google now actief op je HOX? Dan haal ik idd de halve dag niet eens....
Was bij mij al zo voor de 4.1 update
pi_120303071
quote:
7s.gif Op woensdag 12 december 2012 16:42 schreef Yesse het volgende:

[..]

Hoezo alleen de 1e is gratis? Ik heb er al 3 gehad ondertussen van VF....

[ Bericht 0% gewijzigd door Kloonhommel op 14-12-2012 14:24:34 ]
pi_120303206
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 14:16 schreef Fiorano het volgende:

[..]

Was bij mij al zo voor de 4.1 update
Ik luister muziek via oordoppen, surf rond, speel heel wat uurtjes wordfeud, lees en reageer op fok en Facebook en whatsapp/smsjes. het is niet te geloven hoe langzaam ie leegloopt.

Het komt ook wel door de update....
  vrijdag 14 december 2012 @ 14:35:34 #115
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_120303728
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 december 2012 14:22 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Ik luister muziek via oordoppen, surf rond, speel heel wat uurtjes wordfeud, lees en reageer op fok en Facebook en whatsapp/smsjes. het is niet te geloven hoe langzaam ie leegloopt.

Ding zal wel naar de klote zijn, ga er vd week eens mee naar zo'n "service" point
pi_120310756
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 december 2012 14:22 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

dan hopen dat vf snel update uitrolt. Vandaag rustig aan gedaan met me telefoon. Vanaf half 8 ofzo van lader. Stuur nog wel screens zo van accubeheer. Want accu is bijna leeg.

dus:
http://db.tt/fOSyFmK9
http://db.tt/YhdGHeND
http://db.tt/y6ll8UL0

screentjes.

[ Bericht 14% gewijzigd door robertapeldoorn op 14-12-2012 18:30:33 ]
  vrijdag 14 december 2012 @ 18:41:47 #117
302898 RockNijntje
pi_120312380
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 december 2012 17:48 schreef robertapeldoorn het volgende:

[..]

dan hopen dat vf snel update uitrolt. Vandaag rustig aan gedaan met me telefoon. Vanaf half 8 ofzo van lader. Stuur nog wel screens zo van accubeheer. Want accu is bijna leeg.

dus:

screentjes.
Wtf.
pi_120320332
quote:
11s.gif Op vrijdag 14 december 2012 18:41 schreef RockNijntje het volgende:

[..]

Wtf.
lijkt mij inderdaad geen normale accuduur hé? Toch maar keer met htc gaan chatten.
  vrijdag 14 december 2012 @ 21:32:08 #119
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_120320918
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 december 2012 17:48 schreef robertapeldoorn het volgende:

[..]

dus:

screentjes.
MUah, ik vind het best redelijk hoor,
Als ook van de sarcastische opmerkingen
pi_120321432
quote:
7s.gif Op vrijdag 14 december 2012 21:32 schreef bokkepoot het volgende:

[..]

MUah, ik vind het best redelijk hoor,
dit is trouwens voor de update. Als ik een post die k pas las moet geloven ga ik morgen na 4.1. Dus hopen dat k dan een hele dag door kan.
pi_120351291
Weet iemand misschien een goeie app waarmee ik de computer kan besturen? En dat ik ook beeld heb op mn telefoon. Dit had ik namelijk ooit wel op mn iphone maar die app is er niet voor Android...
Waar gehakt wordt, is het woensdag.
  zaterdag 15 december 2012 @ 20:57:36 #122
160953 Ezechielk
Ezechiel 25:17
pi_120351337
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2012 20:56 schreef Albert86 het volgende:
Weet iemand misschien een goeie app waarmee ik de computer kan besturen? En dat ik ook beeld heb op mn telefoon. Dit had ik namelijk ooit wel op mn iphone maar die app is er niet voor Android...
Teamviewer.
There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
pi_120351789
quote:
14s.gif Op zaterdag 15 december 2012 20:57 schreef Ezechielk het volgende:

[..]

Teamviewer.
Dank je. Zal hem eens proberen.
pi_120352206
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2012 20:56 schreef Albert86 het volgende:
Of deze:
https://play.google.com/s(...)cmVtb3RlLnBhZC52MiJd
pi_120352669
Teamviewer. Werkt perfect inderdaad en heel snel!
pi_120356074
Hmm...vind ze eerlijk gezegd beide helemaal niks....
pi_120358631
Argh ik irriteer mij kapot dat ik die jelly bean update nog niet heb.
Vodafone schiet maar niet op met de uitrol...........
pi_120359386
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2012 23:57 schreef nappa2307 het volgende:
zo gigantisch veel mis je niet hoor. Verschil in accu merk ik ook niet.
pi_120366105
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2012 23:57 schreef nappa2307 het volgende:
ik zit ook nog te wachten... Echt volgende keer wil ik een unbranded toestel zoals sommige hebben geëist
pi_120371316
Zijn er hier ook mensen met kpn glasvezel modem unit? Ik heb sinds kort dat mn wifi steeds wegvalt na 2 minuten. Als ik mn wifi op de telefoon weer aan en uit zet kan ik weer 2 minuten internetten :')

Bij andere wifi netwerken & andere apparaten weer geen problemen..

Dus het moet een probleem zijn tussen de one x en die modem
  zondag 16 december 2012 @ 19:48:00 #131
58560 Oksel
Gezellig.
pi_120386341
Heb nu een One X, moet binnenkort weer wat nieuws. Is er al weer iets echt snellers binnenkort op de markt? Galaxy S3 is maar klein beetje sneller. Waar moet ik op wachten? Op welk toestel?
pi_120386681
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 19:48 schreef Oksel het volgende:
Heb nu een One X, moet binnenkort weer wat nieuws. Is er al weer iets echt snellers binnenkort op de markt? Galaxy S3 is maar klein beetje sneller. Waar moet ik op wachten? Op welk toestel?
Ik denk dat je nog even moet wachten tot rond april als je een toestel wil dat meer dan een 'klein beetje' sneller is, eens kijken wat er dan op de markt is. Ik heb in ieder geval geen idee wat er nu op de markt is dat een echt merkbaar verschil in snelheid oplevert :P
pi_120390335
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 13:57 schreef kensei het volgende:
Zijn er hier ook mensen met kpn glasvezel modem unit?
ik heb KPN Glasvezel hier, maar met mijn DHD geen enkel WiFi-probleem :)
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_120390630
Wie wil er een One X? Ik overweeg verkoop.
pi_120391032
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 21:07 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Wie wil er een One X? Ik overweeg verkoop.
Omdat?
pi_120391091
quote:
14s.gif Op zondag 16 december 2012 21:13 schreef ZwartmetSuiker het volgende:

[..]

Omdat?
Ik ben er half op uitgekeken. Moet nog even de knoop doorhakken wat betreft vervanger.
pi_120391247
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 21:14 schreef house_is_a_feeling het volgende:

[..]

Ik ben er half op uitgekeken. Moet nog even de knoop doorhakken wat betreft vervanger.
Prijs?
pi_120391340
quote:
14s.gif Op zondag 16 december 2012 21:16 schreef ZwartmetSuiker het volgende:

[..]

Prijs?
350, inclusief doosje, exclusief headset, schadevrij maar wel root
pi_120420918
En vodafone heeft de update verspreid! Jeeeeej
pi_120423662
Google Now, als ik een zoekopdracht geef (instelling English US) dan krijg ik geen stem te horen en het werkt niet zoals de demonstratie video's ik krijg alleen google search resultaten...
pi_120426399
Wanneer ik mijn instelling wijzig naar Engels (taal telefoon) dan doet Google Now speak het wel!
pi_120426443
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 21:18 schreef house_is_a_feeling het volgende:

[..]

350, inclusief doosje, exclusief headset, schadevrij maar wel root
Naar welke telefoon ga je switchen?
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_120426565
quote:
11s.gif Op maandag 17 december 2012 18:46 schreef drumstickNL het volgende:

[..]

Naar welke telefoon ga je switchen?
Ik neig op dit moment richting de iPhone 5.
pi_120427960
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 18:49 schreef house_is_a_feeling het volgende:

[..]

Ik neig op dit moment richting de iPhone 5.
:')

Cuz I'm Mr. Brightside
pi_120428254
quote:
10s.gif Op maandag 17 december 2012 19:17 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

:')

[ afbeelding ]
Nee serieus, dat is wat ik nu op het oog heb :Y
pi_120433761
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 19:23 schreef house_is_a_feeling het volgende:

[..]

Nee serieus, dat is wat ik nu op het oog heb :Y
een iPhone 5 zie jij als verbetering van je One X? of gewoon als nieuw speeltje? (waar je op een gegeven moment ook weer op uitgekeken bent?)
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_120436381
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 21:08 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

een iPhone 5 zie jij als verbetering van je One X? of gewoon als nieuw speeltje? (waar je op een gegeven moment ook weer op uitgekeken bent?)
Beide. De iPhone heeft me altijd tegengehouden wegens het kleine scherm maar nu met 4" kan ik ermee leven. Het wordt tegelijk een vervanger van mijn ipod, en de hele meuk kan dan synchroniseren met mijn macbook en ipad. Dat gaat nu best omslachtig met android. Na 5+ jaar htc ben ik ook wel een keer toe aan een ander merk :Y

Niks slechts over de One X hoor, behalve de accuduur maar daar heeft elke telefoon last van. Ik ben persoonlijk alleen toe aan iets anders.
pi_120438334
Dat zal afkicken worden t.o.v. android.
  dinsdag 18 december 2012 @ 00:26:23 #149
2651 svann
night-hawk
pi_120446134
Is het ontbreken van een vaste menuknop niet onhandig?
Daar maken toch heel wat programma's gebruik van.
Of verschijnt die op magische wijze ergens als je 'm nodig hebt?
seek electricity                     Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
  dinsdag 18 december 2012 @ 00:47:50 #150
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_120446782
Je kan die Recente Apps-knop als menuknop gebruiken, als je dat niet wil krijg je zo'n balk onderaan je scherm met een icoontje voor de menuknop.
pi_120449532
Eindelijk update binnen. Gisteren gekregen. Kut toetsenbord. Verder weinig verandering. En de meldingen waren toch beter geworden? Of tenminste uitgebreid.
pi_120450922
Iedereen die over het toetsenbord klaagt: SwiftKey
  dinsdag 18 december 2012 @ 10:24:38 #153
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_120451693
Swiftkey _O_ _O_ Ik weet geen eens hoe dat HTC toetsenbord eruit ziet :P
  dinsdag 18 december 2012 @ 10:41:07 #154
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_120452135
quote:
7s.gif Op dinsdag 18 december 2012 10:24 schreef bokkepoot het volgende:
Swiftkey _O_ _O_ Ik weet geen eens hoe dat HTC toetsenbord eruit ziet :P
Same Here, Briljant toetsenbord.
pi_120452868
Is swiftkey nu beter dan smart keyboard pro?
BlaBlaBla
  dinsdag 18 december 2012 @ 11:07:06 #156
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_120452920
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 11:05 schreef Soldier2000 het volgende:
Is swiftkey nu beter dan smart keyboard pro?
Swiftkey is gewoon baas :7
pi_120453913
quote:
5s.gif Op dinsdag 18 december 2012 00:26 schreef svann het volgende:
Is het ontbreken van een vaste menuknop niet onhandig?
Daar maken toch heel wat programma's gebruik van.
Of verschijnt die op magische wijze ergens als je 'm nodig hebt?
Was een eis van google, dat er geen fysieke menu-knop aanwezig is. (richtlijnen waaraan een androidtoestel moet voldoen om android te mogen draaien)
pi_120455387
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 11:36 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Was een eis van google, dat er geen fysieke menu-knop aanwezig is. (richtlijnen waaraan een androidtoestel moet voldoen om android te mogen draaien)
Ja maar dat vroeg ze niet :7
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_120461549
Mijn eerste post in dit topic en gelijk een vervelende. Mijn vriendin haar toestel blijft in vliegtuig modus hangen, en heeft dus geen bereik. De knop is grijs en geeft aan dat die bezig is het toestel in vliegtuig modus te zetten, maar je kan er niks mee. Rebooten heeft geen zin. Iemand dit ook gehad?

Alvast bedankt!
pi_120463415
Heeft de One X 4G ondersteuning?
  dinsdag 18 december 2012 @ 16:09:07 #161
343196 RingBewoner
In het echt ben ik grappiger
pi_120463473
Heb hem vanmiddag opgehaald, erg mooi toestel. Zijn er nog apps die ik MOET hebben?
UI Made bij VanilleKwark.
pi_120463633
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 15:23 schreef Droathoah het volgende:
Mijn eerste post in dit topic en gelijk een vervelende. Mijn vriendin haar toestel blijft in vliegtuig modus hangen, en heeft dus geen bereik. De knop is grijs en geeft aan dat die bezig is het toestel in vliegtuig modus te zetten, maar je kan er niks mee. Rebooten heeft geen zin. Iemand dit ook gehad?

Alvast bedankt!
Factory reset al gedaan?
pi_120464171
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 15:23 schreef Droathoah het volgende:

Alvast bedankt!
Huisgenoot van me heeft de One S en had dit laatst ook, factory resetje en klaar ;)
Moet natuurlijk niet te vaak gebeuren.
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 16:08 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
HOX niet, HOX+ wel :)
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_120464426
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 december 2012 16:12 schreef house_is_a_feeling het volgende:

[..]

Factory reset al gedaan?
Niet nodig, gewoon uitzetten en de aan/uit knop langer dan 10 sec vasthouden.
  dinsdag 18 december 2012 @ 20:16:47 #165
343196 RingBewoner
In het echt ben ik grappiger
pi_120474549
Is het kopen van een beschermhoes een aanrader? En zo ja, welke is dan goed?
UI Made bij VanilleKwark.
  dinsdag 18 december 2012 @ 20:39:39 #166
2651 svann
night-hawk
pi_120476180
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 16:08 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Daar heb je toch nog niets aan?
En daarna alleen met het duurste abo?

Denk dat ik maar de gewone One X bestel en volgend jaar kijk of er iets uit is dat een overstap waard is.
seek electricity                     Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_120483265
Ik weet niet wanneer 4G in ons land de standaard wordt maar het is zeker interessante techniek.
pi_120483479
Alle techniek is interessant. Anders zou het zich niet ontwikkelen.
pi_120484166
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 december 2012 22:06 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ik weet niet wanneer 4G in ons land de standaard wordt maar het is zeker interessante techniek.
De frequentie is net geveild dus voordat het uitgerold is zijn we een paar toptoestellen van HTC verder. En voordat het écht goed is uitgerold hebben we een telefoonchip in ons hoofd zitten.

Ofwel dat de One X geen 4G ondersteunt maakt niets uit; tegen die tijd heb je toch al een nieuwe.

Plus dat die 3.8 miljard betaalt moet worden dus 4G abonnementen f*cking duur gaan worden :X .
Duurder dan wat je nu al betaalt.
pi_120485918
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 22:18 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

De frequentie is net geveild dus voordat het uitgerold is zijn we een paar toptoestellen van HTC verder. En voordat het écht goed is uitgerold hebben we een telefoonchip in ons hoofd zitten.

Ofwel dat de One X geen 4G ondersteunt maakt niets uit; tegen die tijd heb je toch al een nieuwe.

Plus dat die 3.8 miljard betaalt moet worden dus 4G abonnementen f*cking duur gaan worden :X .
Duurder dan wat je nu al betaalt.
Das ook weer dik overdreven, KPN wil in februari beginnen in de Randstad, Vodafone volgens mij in de zomer. Tele2 zelfs in januari. Dus er komt binnen aanzienlijke termijn wel iets, al geloof ik best dat je gerust aan een jaartje mag denken, even kinderziektes er uit, plus reken wat vertragingen mee...
pi_120486006
quote:
2s.gif Op dinsdag 18 december 2012 22:44 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Das ook weer dik overdreven, KPN wil in februari beginnen in de Randstad, Vodafone volgens mij in de zomer. Tele2 zelfs in januari. Dus er komt binnen aanzienlijke termijn wel iets, al geloof ik best dat je gerust aan een jaartje mag denken, even kinderziektes er uit, plus reken wat vertragingen mee...
Maar even heel technisch: wat doet 4g ten opzichte van 3g? Het zorgt toch alleen dat je internetverbinding sneller loopt of niet?
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_120486404
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 22:45 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Maar even heel technisch: wat doet 4g ten opzichte van 3g? Het zorgt toch alleen dat je internetverbinding sneller loopt of niet?
Jup, maar wel véél sneller. In praktijk 30mbit/s - 70 mbit/s, lagere latency, en drukte op het netwerk heeft minder uitwerking op je reele snelheid.

Zie: Evolutie én revolutie: 4g komt naar Nederland
pi_120486615
quote:
2s.gif Op dinsdag 18 december 2012 22:51 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Jup, maar wel véél sneller. In praktijk 30mbit/s - 70 mbit/s, lagere latency, en drukte op het netwerk heeft minder uitwerking op je reele snelheid.

Zie: Evolutie én revolutie: 4g komt naar Nederland
Grappig dat de HOX+ maar maximaal 24mb/s aankan. Dus dan heb je een dure verbinding, die je in de praktijk niet kan gebruiken.
Maargoed, ik verwacht niet dat de telefoontechniek stil staat ;)
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_120488406
quote:
2s.gif Op dinsdag 18 december 2012 22:44 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Natuurlijk overdrijf ik een beetje, maar dat ze het in voorjaar 2013 willen uitbrengen betekent niet dat ze eind 2013 een landelijk dekkend 4G netwerk hebben. En over een jaar lopen de eerste abonnementen van One X eigenaren alweer ten einde. dus dat 4G geen optie is op een One X is IMHO geen issue.

Plus ze gaan zeker in het begin een premiumprijs vragen (of juist eerst stunten en daarna innen) en als ik zie wat voor prijzen je tegenwoordig moet betalen voor een beetje abbo met een toestel als dit. ¤40-60 p/maand! :X
pi_120488641
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 23:25 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Natuurlijk overdrijf ik een beetje, maar dat ze het in voorjaar 2013 willen uitbrengen betekent niet dat ze eind 2013 een landelijk dekkend 4G netwerk hebben. En over een jaar lopen de eerste abonnementen van One X eigenaren alweer ten einde. dus dat 4G geen optie is op een One X is IMHO geen issue.

Plus ze gaan zeker in het begin een premiumprijs vragen (of juist eerst stunten en daarna innen) en als ik zie wat voor prijzen je tegenwoordig moet betalen voor een beetje abbo met een toestel als dit. ¤40-60 p/maand! :X
Ja, dat hoor ik op mijn werkplek dagelijks van klanten. Maar waarmee vergelijk je die prijzen?
5 jaar geleden kon je alleen maar dromen van de hedendaagse technologie (in telefoons) en die moet toch betaald worden. 5 jaar geleden had je ook lang niet de internet snelheid die je nu hebt.

Men doet alsof het altijd zo duur is, je krijgt er ook meer voor terug en dat wordt vaak uit het oog verloren.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_120488966
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 23:30 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Ja, dat hoor ik op mijn werkplek dagelijks van klanten. Maar waarmee vergelijk je die prijzen?
5 jaar geleden kon je alleen maar dromen van de hedendaagse technologie (in telefoons) en die moet toch betaald worden. 5 jaar geleden had je ook lang niet de internet snelheid die je nu hebt.

Men doet alsof het altijd zo duur is, je krijgt er ook meer voor terug en dat wordt vaak uit het oog verloren.
Jij en ik hadden al eerder onenigheid over dit onderwerp en eerlijk gezegd heb ik geen zin meer om weer dit topic hierom/hierover te vervuilen. Ik hou het erbij dat wij twee het op dit onderwerp gewoon nooit eens worden. ;)
pi_120489013
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 23:36 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Jij en ik hadden al eerder onenigheid over dit onderwerp en eerlijk gezegd heb ik geen zin meer om weer dit topic hierom/hierover te vervuilen. Ik hou het erbij dat wij twee het op dit onderwerp gewoon nooit eens worden. ;)
Que? We hebben het hier nooit over gehad. Het namelijk de eerste keer dat ik hierover mijn mening uit :')
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_120493415
Ah, sinds de update worden contacten met hotmail-adressen gesynchroniseerd. Ik kwam er net achter omdat ik een melding kreeg van een verjaardag van iemand waarvan ik nog nooit heb gehoord; spam-adres. Hoe zet ik dit uit?
"Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
pi_120510051
quote:
5s.gif Op woensdag 19 december 2012 01:47 schreef Quir het volgende:
Ah, sinds de update worden contacten met hotmail-adressen gesynchroniseerd. Ik kwam er net achter omdat ik een melding kreeg van een verjaardag van iemand waarvan ik nog nooit heb gehoord; spam-adres. Hoe zet ik dit uit?
ik neem aan dat je een agendawidget op je buroblad hebt? Daarop aanklikken en dan krijg je een schermvullend agenda>menu>instellingen>alle agendas uitvinken + instellingen toepassen op> contacten (volgens mij was dit de truukje?)

Ook hier ergens stel je in wat de standaard herinneringstijd is, bij mij staat ie op uit zodat ik niet voor elk agendanotitie een statusbalkmededeling of getril krijg. Ik kijk vaak genoeg op mijn phone om te weten dat er een afspraak aan komt...
pi_120519620
Die had ik al geprobeerd, mijn eerste ingeving is altijd rondzoeken en alles wat het mogelijk verhelpt aan- of afvinken, gisteren had het geen effect. Vandaag is alles goed, raar gebeuren. Toch bedankt.

Heb nog wel iets anders dat me dwars zit, al mijn contacten staan er drie keer in. Een keer op de telefoon, gelinkt aan Whatsapp, en twee keer in Google contacten. Ik heb al via Google contacts van alles geprobeerd, en zelfs de menu optie 'contacten samen voegen' (wat mij leek te moeten doen wat ik zocht) verholp het niet. Ideeen?
"Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
pi_120649152
Hey allemaal,

Ik wil dit toestel binnenkort gaan bestellen, ik vind hem echt geweldig en heb al vele lovende reviews gelezen. Maar waar ik ook nog benieuwd naar ben: wat zijn de (relatieve) minpunten?
pi_120650478
Hehe, cool!

I'm the One you've been waiting for.

Sim moet nog op maat, (htc) screenprotector, hoesje...
pi_120650767
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 22:15 schreef christiman het volgende:
Hey allemaal,

Ik wil dit toestel binnenkort gaan bestellen, ik vind hem echt geweldig en heb al vele lovende reviews gelezen. Maar waar ik ook nog benieuwd naar ben: wat zijn de (relatieve) minpunten?
Je kan de batterij er niet uit halen.
Je kan er geen SD kaart in stoppen (de One X+ heeft 64GB dus dan is dat helemaal geen probleem meer).
De notification led is compleet waardeloos, hij is vrijwel onzichtbaar en brandt altijd rood bij het laden en groen als hij vol is. De led gebruik ik vooral als hij op m'n bureau ligt en dan heb ik hem ook aan de lader dus ik heb er helemaal niks aan.

Verder... O+ O+ O+ O+ O+
pi_120653400
quote:
10s.gif Op zaterdag 22 december 2012 22:47 schreef lkb9000 het volgende:

[..]

Je kan de batterij er niet uit halen.
Je kan er geen SD kaart in stoppen (de One X+ heeft 64GB dus dan is dat helemaal geen probleem meer).
De notification led is compleet waardeloos, hij is vrijwel onzichtbaar en brandt altijd rood bij het laden en groen als hij vol is. De led gebruik ik vooral als hij op m'n bureau ligt en dan heb ik hem ook aan de lader dus ik heb er helemaal niks aan.

Verder... O+ O+ O+ O+ O+
Interne opslag 32 GB toch? Ik gebruik mijn telefoon niet echt voor muziek ofzo, dus dat komt wel goed.
Waar ik ook nog wel nieuwsgierig naar ben: hoe is de batterij? Hoe lang houdt ie het uit als je redelijk veel whatsappt e.d.?
pi_120653529
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 23:39 schreef christiman het volgende:

[..]

Interne opslag 32 GB toch? Ik gebruik mijn telefoon niet echt voor muziek ofzo, dus dat komt wel goed.
Waar ik ook nog wel nieuwsgierig naar ben: hoe is de batterij? Hoe lang houdt ie het uit als je redelijk veel whatsappt e.d.?
De One X heeft 32GB inderdaad, de One X+ 64GB.
Ik heb redelijk wat series op m'n telefoon staan en zit wel vaak vol (ik heb de gewone One X).

Ik vind de batterij erg goed, ik heb sinds ik de telefoon heb (releasedag) nog nooit met een lege telefoon gezeten.

Je hoort hier in dit topic wel vaak mensen waarbij het minder goed gaat, maar hier werkt ie prima. Daarnaast zijn er veel dingen die je kan doen om de batterijconsumptie te verminderen.

De One X+ heeft ook een grotere batterij :Y
pi_120653599
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 23:42 schreef lkb9000 het volgende:

[..]

De One X heeft 32GB inderdaad, de One X+ 64GB.
Ik heb redelijk wat series op m'n telefoon staan en zit wel vaak vol (ik heb de gewone One X).

Ik vind de batterij erg goed, ik heb sinds ik de telefoon heb (releasedag) nog nooit met een lege telefoon gezeten.

Je hoort hier in dit topic wel vaak mensen waarbij het minder goed gaat, maar hier werkt ie prima. Daarnaast zijn er veel dingen die je kan doen om de batterijconsumptie te verminderen.

De One X+ heeft ook een grotere batterij :Y
Dank voor je info! :) de HOX+ zit net iets te veel boven mijn budget, dus ik ga voor de HOX :) maar ik ga nog heel even tot na nieuwjaar wachten, heb een vermoeden dat er dan weer prijzen gaan dalen
pi_120653649
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 23:44 schreef christiman het volgende:

[..]

Dank voor je info! :) de HOX+ zit net iets te veel boven mijn budget, dus ik ga voor de HOX :) maar ik ga nog heel even tot na nieuwjaar wachten, heb een vermoeden dat er dan weer prijzen gaan dalen
Als ik nu zou kiezen was ik waarschijnlijk ook gewoon voor de normale One X gegaan :Y

Goede keuze ^O^ en veel plezier ermee alvast :9
pi_120668587
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 23:45 schreef lkb9000 het volgende:

[..]

Als ik nu zou kiezen was ik waarschijnlijk ook gewoon voor de normale One X gegaan :Y
One X+ te duur, of te weinig verschil om die extra ¤ 160 waard te zijn?
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_120668886
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 13:59 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

One X+ te duur, of te weinig verschil om die extra ¤ 160 waard te zijn?
Beide :P

Als ik een abonnement zou vinden waar het qua maandbedrag niet zoveel scheelt zou het me misschien wel waard zijn, maar ¤160 is wel erg veel ja.
pi_120668963
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 14:07 schreef lkb9000 het volgende:
Als ik een abonnement zou vinden waar het qua maandbedrag niet zoveel scheelt zou het me misschien wel waard zijn
my thoughts exactly :Y
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_120670228
De one X wordt erg heet bij grote games.
pi_120670584
quote:
1s.gif Op zondag 23 december 2012 14:41 schreef FL_Freak het volgende:
De one X wordt erg heet bij grote games.
Hoe lang heb je hem al?

In de eerste weken werd mijn One X ook heel erg heet bij games, al vond ik het niet vervelend want het was niet op plekken waar ik m'n vingers had.

Maar de afgelopen maanden is het me geen één keer overkomen dat hij warm werd, ook met dezelfde games waarmee hij eerder wel heet werd :o
pi_120707226
Houd iedereen hun HOX ook lekker aan de oplader zoveel het maar kan?
pi_120709726
Waar is de nieuwe update voor?
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 24 december 2012 @ 10:47:03 #195
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_120710134
quote:
0s.gif Op maandag 24 december 2012 10:32 schreef Longcat. het volgende:
hangelog for 15.0.0 – Full Rom – No wipe needed but recommended

- updated base to 3.14.401.31
- system enhacement
- fixed htc sync – prop lyapota
- updated market apps
- removed long press back to kill (causing google now issues)
- all previous tweaks optimizations available on latest base
- make sure to flash the new boot.img
- recommended to update firmware to 1.39 if possible

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1924003

YOU NEED HBOOT 1.31 or higher
Today is life -

Dale Carnegie
pi_120711550
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 14:51 schreef lkb9000 het volgende:

[..]

Hoe lang heb je hem al?

In de eerste weken werd mijn One X ook heel erg heet bij games, al vond ik het niet vervelend want het was niet op plekken waar ik m'n vingers had.

Maar de afgelopen maanden is het me geen één keer overkomen dat hij warm werd, ook met dezelfde games waarmee hij eerder wel heet werd :o
Sinds de release. Hij wordt bijv na een kwartier GTA vice city behoorlijk hert rond de camera en op het beeldscherm zelf. Zelfs dan wanneer je de oplader erin hebt laad ie niet meer ff en mort ik hem eerst laten afkoelen :?
  maandag 24 december 2012 @ 14:32:49 #197
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_120717712
quote:
0s.gif Op maandag 24 december 2012 10:47 schreef Ynske het volgende:

[..]

hangelog for 15.0.0 – Full Rom – No wipe needed but recommended

- updated base to 3.14.401.31
- system enhacement
- fixed htc sync – prop lyapota
- updated market apps
- removed long press back to kill (causing google now issues)
- all previous tweaks optimizations available on latest base
- make sure to flash the new boot.img
- recommended to update firmware to 1.39 if possible

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1924003

YOU NEED HBOOT 1.31 or higher
Dat is de changelog voor de ROM, de nieuwe HTC-update heeft geen changelog dus is er niet precies duidelijk wat er is veranderd.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 24 december 2012 @ 18:30:20 #198
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_120727903
quote:
0s.gif Op maandag 24 december 2012 14:32 schreef MacorgaZ het volgende:

[..]

Dat is de changelog voor de ROM, de nieuwe HTC-update heeft geen changelog dus is er niet precies duidelijk wat er is veranderd.
Ow ok, Sorry
Today is life -

Dale Carnegie
pi_120728739
quote:
0s.gif Op maandag 24 december 2012 10:32 schreef Longcat. het volgende:
Er stond in de updatewaarschuwing dat de update het volgende bevat: belangrijke verbeteringen en bugsfixes waaronder verbeterde systeem performance. Welke dat precies zijn weet ik (nog) niet.

https://www.dropbox.com/s(...)2-12-24-18-52-10.png

Ff een waarschuwing aan custom recovery gebruikers, deze update struikelt wederom over clockworkmodrecovery, je moet de originele recovery dus weer terugflashen.

[ Bericht 4% gewijzigd door Kloonhommel op 24-12-2012 19:15:26 ]
pi_120752651
Dit zal misschien wel eerder langs zijn gekomen maar kan het niet vinden dus stel ik het maar. Ik heb sinds gisteren een HTC One X (jeej) en na het opstarten kwam er een updategolf. Heb nu de laatste update. Heb wel wat veranderingen gezien maar toen ik 'm voor de eerste keer aandeed zag ik in de instellingen bij geluid dat het geluid automatisch zachter kon worden als je 'm probeerde te pakken, of het juist harder werd als hij in een tas zat. Die opties zijn ineens verdwenen na het updaten? Zijn die functies eruit gegooid of.....?

Zie: http://www.htc.com/help/n(...)4749&type=1&p_id=440
pi_120753611
Voor de mensen die custom rom er op zetten, dit is wat ik heb gedaan en met succes. Met gebruik van deze toolkit

quote:
Download the ROM and place it on your virtual SD card.
Relock your bootloader using the commend 'fastboot oem lock'.
Go into fastboot mode and type 'fastboot oem rebootRUU'.
Flash the new firmware using the commend 'fastboot flash zip firmware.zip'.
On first time running the commend you will see FAILED, don't panic and just run the commend again.
Reunlock your bootloader via HTCDev.
Flash custom recovery using the commend 'fastboot flash recovery recovery.img'.
Download boot.img and flash it using the commend ‘fastboot flash boot boot.img’.
Use the commend 'fastboot erase cache' to avoid boot issues.
Go into recovery and install the ROM.
Reboot your device and enjoy from JB!
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1836919
uiteindelijke deze rom er op gezet Android Revolution HD

Extra info mijn CID was cidnum: HTC__E11 en mijn telefoon is unbranded.

Had wel een probleem dat hij te weinig stroom had dus niks meer kon doen qua commands ("low battery error") en hij wilden niet meer opladen vanwege een bootloop. Dus laad hem goed op voordat je wat gaan doen. mocht het je toch over komen hier de oplossing
--- ҉ ---
pi_120756889
Op mijn Desire met custom rom van badnewz had ik een wallpaper dat op de HTC live wallpaper "strook" leek (4 kleuren in elke hoek) maar dan gewoon jpg of zo (geen live dus). Ik dacht dat die custom rom op Desire HD gebaseerd was en dat de wallpaper daarvandaan kwam. Nu in de One X kom ik wederom strook tegen maar niet een stilstaand variant ervan.

Weet iemand waar ik deze kan vinden? Heb er al op gegoogeld maar vind alleen die met witte wazige belletjes erdoorheen en die vind ik minder mooi.

De live strook laat mijn One X merkbaar trager lopen, mappen op homescreen haperen dan tijdens het openen en dat vind ik maar niks.

Deze dus http://www.netties.be/pictures/716/htc_specs.jpg
pi_120757160
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 december 2012 14:08 schreef Kloonhommel het volgende:
Op mijn Desire met custom rom van badnewz had ik een wallpaper dat op de HTC live wallpaper "strook" leek (4 kleuren in elke hoek) maar dan gewoon jpg of zo (geen live dus). Ik dacht dat die custom rom op Desire HD gebaseerd was en dat de wallpaper daarvandaan kwam. Nu in de One X kom ik wederom strook tegen maar niet een stilstaand variant ervan.

Weet iemand waar ik deze kan vinden? Heb er al op gegoogeld maar vind alleen die met witte wazige belletjes erdoorheen en die vind ik minder mooi.

De live strook laat mijn One X merkbaar trager lopen, mappen op homescreen haperen dan tijdens het openen en dat vind ik maar niks.

Deze dus http://www.netties.be/pictures/716/htc_specs.jpg
deze?
http://www.99wallpaper.com/images/2_1590/htc_wallpaper.jpg

http://live-wallpaper.net(...)88fadd4b3f1c_raw.jpg

of deze?
http://www.android-hk.com(...)ds/2011/04/color.png

[directe download]
http://ice-cream-sensatio(...)WallpaperService.jpg

dit is misschien een strook
http://www.hqwalls.com/wp(...)yer-wallpapers-5.jpg
--- ҉ ---
  dinsdag 25 december 2012 @ 15:34:29 #204
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_120759050
Abo besteld met HTC one X + 64GB in het zwart. :)
pi_120765125
pi_120775726
quote:
14s.gif Op dinsdag 25 december 2012 21:01 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Dank je wel!! Die 2e (of zelfs 3e) was het. :D
Graag gedaan!!
--- ҉ ---
pi_120780881
Ik heb hem nu enkele dagen en hij heeft nog geen dag uitgehouden. Ik ben echt niet te spreken over de accu. Zit er aan te denken om hem terug te brengen en te ruilen voor iets anders. Voor de rest is het een geweldige telefoon maarja, dit is een heel belangrijk punt.

EDIT: Laat ik eens anders beginnen; is er een oplossing hiervoor? Ik wil deze telefoon graag behouden. Maar de accu moet het wat langer uithouden. Hebben jullie al iets geprobeerd?

[ Bericht 27% gewijzigd door BluesRebel op 26-12-2012 13:27:07 ]
  woensdag 26 december 2012 @ 14:19:24 #208
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_120783417
quote:
9s.gif Op woensdag 26 december 2012 13:02 schreef BluesRebel het volgende:
Ik heb hem nu enkele dagen en hij heeft nog geen dag uitgehouden. Ik ben echt niet te spreken over de accu. Zit er aan te denken om hem terug te brengen en te ruilen voor iets anders. Voor de rest is het een geweldige telefoon maarja, dit is een heel belangrijk punt.

EDIT: Laat ik eens anders beginnen; is er een oplossing hiervoor? Ik wil deze telefoon graag behouden. Maar de accu moet het wat langer uithouden. Hebben jullie al iets geprobeerd?
Battery pack kopen, ik red in principe een hele dag. Maar is meer voor ik hem 2/3 dagen achter elkaar nodig heb, kost je 30 euro ongeveer.
pi_120787885
quote:
7s.gif Op woensdag 26 december 2012 14:19 schreef bokkepoot het volgende:

[..]

Battery pack kopen, ik red in principe een hele dag. Maar is meer voor ik hem 2/3 dagen achter elkaar nodig heb, kost je 30 euro ongeveer.
Hmm ja, dan moet je die ook soms meenemen maar dat is beter dan een uitgevallen telefoon.

En wat zijn de beste camera-instellingen? Als ik 1 neem vind ik de foto wazig, terwijl de voorbeelden op internet prachtig zijn en hij volgens mij ook een goede camera heeft :)
pi_120789293
Meer mensen problemen met de nieuwe Facebook app? Ik kan de back button niet gebruiken, druk erop maar er gebeurt niks.
pi_120792196
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 december 2012 15:34 schreef Gtaboy107 het volgende:
Abo besteld met HTC one X + 64GB in het zwart. :)
mag ik vragen welk abonnement en wat het je per maand kost?
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_120794159
Hee een update, 14.19 MB
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 26 december 2012 @ 21:37:45 #213
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_120794742
quote:
0s.gif Op woensdag 26 december 2012 16:55 schreef BluesRebel het volgende:

[..]

Hmm ja, dan moet je die ook soms meenemen maar dat is beter dan een uitgevallen telefoon.

En wat zijn de beste camera-instellingen? Als ik 1 neem vind ik de foto wazig, terwijl de voorbeelden op internet prachtig zijn en hij volgens mij ook een goede camera heeft :)
heb je scherp gesteld op je onderwerp?
Today is life -

Dale Carnegie
  woensdag 26 december 2012 @ 22:08:42 #214
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_120795906
quote:
9s.gif Op woensdag 26 december 2012 13:02 schreef BluesRebel het volgende:

Ruilen heeft geen zin, elke telefoon gaat tegenwoordig een dag mee, zo'n beetje van de ochtend tot de nacht, daarna in de oplader en dan is het weer de volgende dag.
Nu gebruik je hem trouwens ook veel meer dan normaal waarschijnlijk omdat alles nieuw is en je alles probeert, als je hem langer hebt wordt het weer een normale telefoon voor wat muziek, whatsapp, etc en gaat die langer mee.
Daarnaast moet de batterij in de eerste dagen ook wat calibreren, wordt beter na een paar dagen.

Gewoon wachten en niet terugbrengen.
pi_120810742
quote:
10s.gif Op woensdag 26 december 2012 21:18 schreef RacerDKB het volgende:
Hee een update, 14.19 MB
Oud nieuws...

DIG / HTC One X #16 Waar TS naar een X+ hunkert
pi_120810772
quote:
1s.gif Op woensdag 26 december 2012 21:37 schreef Ynske het volgende:

[..]

En soms ontdek ik zelf ook dat de fotos stukken scherper zijn nadat ik de lens ff schoon heb gemaakt. Dit terwijl hij niet meteen vies uitzag.
pi_120815092
Ik draai nu een tijdje CyanogenMod, absoluut aan te raden ^O^ . Zo waanzinnig snel en vloeiend, merkbaar vloeiender dan de One X, ook met z'n JB update. Of HTC heeft Butter er op één of andere manier uit gesloopt, of Sense is nog altijd trage troep.
  donderdag 27 december 2012 @ 13:36:02 #218
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_120815377
quote:
0s.gif Op woensdag 26 december 2012 20:01 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

mag ik vragen welk abonnement en wat het je per maand kost?
Vodafone, 90 min bellen, 10gb data(blijkbaar een actie) en eerste 12 maanden iets van 37,50, daarna 42,50.
pi_120815451
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 13:36 schreef Gtaboy107 het volgende:

[..]

Vodafone, 90 min bellen, 10gb data(blijkbaar een actie) en eerste 12 maanden iets van 37,50, daarna 42,50.
Die wil ik ook maar ik wil eigenlijk niet ¤160,- bijbetalen.
  donderdag 27 december 2012 @ 13:40:46 #220
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_120815537
quote:
14s.gif Op donderdag 27 december 2012 13:38 schreef ZwartmetSuiker het volgende:

[..]

Die wil ik ook maar ik wil eigenlijk niet ¤160,- bijbetalen.
Je hebt de verkeerde, ik heb de 42,50 altijd 1gb(nu 10gb), daar kost het toestel 119.

Is btw eerste jaar 31,88 en dan 42,50.
pi_120815802
Twijfel over welke telefoon ik moet nemen, heb nu een HTC Sensation en zat te denken aan een One X+. Mijn WiFi is dood dus wil wel een nieuwe :9.
Ben alleen bang dat de one x mij zou vervelen omdat ik nu ook al een HTC heb. Normaal switch ik nogal van merk :P haha.

Was wel heel erg tevreden over mijn Sensation, tot mijn wifi dood ging :')
pi_120815834
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 13:40 schreef Gtaboy107 het volgende:

[..]

Je hebt de verkeerde, ik heb de 42,50 altijd 1gb(nu 10gb), daar kost het toestel 119.

Ja die bedoel ik, maar ik zag ergens dat je dan ¤160,- moest bijbetalen.

Daarbij ga ik verlengen dus dan zal het wel weer duurder worden.
  donderdag 27 december 2012 @ 13:50:01 #223
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_120815893
quote:
14s.gif Op donderdag 27 december 2012 13:48 schreef ZwartmetSuiker het volgende:

[..]

Ja die bedoel ik, maar ik zag ergens dat je dan ¤160,- moest bijbetalen.

Daarbij ga ik verlengen dus dan zal het wel weer duurder worden.
Oh ik heb hem voor 119 bij Coolblue besteld.
  donderdag 27 december 2012 @ 15:40:20 #224
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_120820346
quote:
0s.gif Op woensdag 26 december 2012 17:45 schreef Sapstengel het volgende:
Meer mensen problemen met de nieuwe Facebook app? Ik kan de back button niet gebruiken, druk erop maar er gebeurt niks.
Jep,bloed irritant
pi_120820603
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 13:26 schreef Ireyon het volgende:
Ik draai nu een tijdje CyanogenMod, absoluut aan te raden ^O^ . Zo waanzinnig snel en vloeiend, merkbaar vloeiender dan de One X, ook met z'n JB update. Of HTC heeft Butter er op één of andere manier uit gesloopt, of Sense is nog altijd trage troep.
Een Nightly Build? Die had ik 2 weken geleden ook. Maar toch merkte ik vaak wat foutjes (toepassingen die werder gesloten waardoor ik geen foto kon maken. En kon de kwaliteit niet hoger zetten dan 5mp (ja weet het verschil maar wil hem gewoon op 8 omdat het kan) dus ben naar AndroidRevolution HD gegaan en werkt als een trein.
--- ҉ ---
pi_120821859
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 13:47 schreef Miezziej het volgende:
Twijfel over welke telefoon ik moet nemen, heb nu een HTC Sensation en zat te denken aan een One X+. Mijn WiFi is dood dus wil wel een nieuwe :9.
Ben alleen bang dat de one x mij zou vervelen omdat ik nu ook al een HTC heb. Normaal switch ik nogal van merk :P haha.

Was wel heel erg tevreden over mijn Sensation, tot mijn wifi dood ging :')
Zorg dat je een Nexus 4 scoort.
pi_120822453
Ben nog steeds wel blij met mijn one X, wel jammer dattie niet grote bestanden opslaat.
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_120823732
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 16:32 schreef drumstickNL het volgende:
Ben nog steeds wel blij met mijn one X, wel jammer dattie niet grote bestanden opslaat.
Wat bedoel je precies?
pi_120824672
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 15:48 schreef Wells.p het volgende:

[..]

Een Nightly Build? Die had ik 2 weken geleden ook. Maar toch merkte ik vaak wat foutjes (toepassingen die werder gesloten waardoor ik geen foto kon maken. En kon de kwaliteit niet hoger zetten dan 5mp (ja weet het verschil maar wil hem gewoon op 8 omdat het kan) dus ben naar AndroidRevolution HD gegaan en werkt als een trein.
Het enige wat ik tot nu toe echt mis is m'n GPS.. 'k zal AR HD ook eens bekijken dan, al ga ik dan wel m'n van-app-naar-app animatie missen :P .
pi_120826535
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 13:40 schreef Gtaboy107 het volgende:

[..]

in totaal dus gemiddeld ¤ 42,15 per maand, hmmm...
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_120828067
Februari mag ik verlengen. Ik wou mijn telefoon overnemen van Hi, maar nu blijkt dat dat lease gebeuren echt een flop is en waarschijnlijk mag iedereen zijn telefoon gewoon houden zonder aanbetaling.. ;) Dat vertelde mijn goede vriend/verkoper aan me.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_120828169
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 18:31 schreef dimmak het volgende:
Februari mag ik verlengen. Ik wou mijn telefoon overnemen van Hi, maar nu blijkt dat dat lease gebeuren echt een flop is en waarschijnlijk mag iedereen zijn telefoon gewoon houden zonder aanbetaling.. ;) Dat vertelde mijn goede vriend/verkopen aan me.
Ik ben betrouwbaarder en vertel je bij deze dat dat niet zo is :*
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_120832779
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 17:57 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

in totaal dus gemiddeld ¤ 42,15 per maand, hmmm...
Maar niet bij Vodafone zelf.
  donderdag 27 december 2012 @ 20:34:56 #234
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_120833937
Wat was die update eigenlijk?
  donderdag 27 december 2012 @ 20:50:12 #235
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_120834720
Mensen, even een vraagje, zou fijn zijn als iemand hier een/de oplossing voor weet..

Ik wil een nieuwe headset kopen voor mijn PS3, en nu heeft Sony onlangs de Sony PlayStation 3 Pulse Wireless Headset uitgebracht. Deze wordt geleverd met een audio kabel zodat je hem ook voor apparaten als je PS Vita of mobiel kan gebruiken, dus als ik die koop sla ik 2 vliegen in 1 klap.

Toen ik vanmiddag het geluid wou uitproberen bij mijn kameraad die de headset ook heeft, werd de headset niet gevonden door mijn HTC One X Plus. Bij de Desire HD werd die wel gevonden en bij de Samsung Galaxy S2 van mijn kameraad ook.

Iemand enig idee waar dit aan kan liggen? De aansluitingen van de kabel en dergelijke zaten er goed in, en de gratis UrBeats die ik bij mijn telefoon kreeg werken ook prima..
pi_120836191
Mijn oude nokia dopjes pakt mn one X ook amper, beetje half stereo geluid en ze vallen steeds uit. Sommige kabels kunnen dus niet goed passen in die schuine aansluiting. Kan je hem ook draadloos aansluiten via bluetooth?
  donderdag 27 december 2012 @ 21:20:13 #237
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_120836276
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 21:18 schreef lkb9000 het volgende:
Mijn oude nokia dopjes pakt mn one X ook amper, beetje half stereo geluid en ze vallen steeds uit. Sommige kabels kunnen dus niet goed passen in die schuine aansluiting. Kan je hem ook draadloos aansluiten via bluetooth?
Nee helaas niet, de headset werkt met een dongel die ik in de PS3 stop zodat er verbinding is tussen de console en de headset.
pi_120837343
quote:
99s.gif Op donderdag 27 december 2012 21:20 schreef Mauskoekwaus het volgende:

[..]

Nee helaas niet, de headset werkt met een dongel die ik in de PS3 stop zodat er verbinding is tussen de console en de headset.
Misschien is het dan handiger een bluetooth headset te kopen, die kan je ook zonder dongel aan de ps3 koppelen.
pi_120867962
quote:
7s.gif Op donderdag 27 december 2012 20:34 schreef bokkepoot het volgende:
Wat was die update eigenlijk?
Kom op man, heb ik al 2 keren gepost ondertussen...

DIG / HTC One X #16 Waar TS naar een X+ hunkert
pi_120868063
quote:
1s.gif Op donderdag 27 december 2012 16:59 schreef lkb9000 het volgende:

[..]

Wat bedoel je precies?
FAT32 beperking van 4GB per keer misschien?
pi_120904852
Ben ik nou gek of hebben ze de HTC hub eruit gesloopt? Kan het nergens vinden. Kan geen nieuwe skins of themes ophalen.
pi_120912908
quote:
1s.gif Op woensdag 26 december 2012 21:37 schreef Ynske het volgende:

[..]

Hoe bedoel je dat? Op mijn Xperia had ik autofocus, macro, oneindige focus e.d. Dat heb je op deze niet. Ik vind de foto's eigenlijk van tegenvallende kwaliteit :S Wazig.. met ruis.

quote:
0s.gif Op woensdag 26 december 2012 22:08 schreef MacorgaZ het volgende:

[..]

Ruilen heeft geen zin, elke telefoon gaat tegenwoordig een dag mee, zo'n beetje van de ochtend tot de nacht, daarna in de oplader en dan is het weer de volgende dag.
Nu gebruik je hem trouwens ook veel meer dan normaal waarschijnlijk omdat alles nieuw is en je alles probeert, als je hem langer hebt wordt het weer een normale telefoon voor wat muziek, whatsapp, etc en gaat die langer mee.
Daarnaast moet de batterij in de eerste dagen ook wat calibreren, wordt beter na een paar dagen.

Gewoon wachten en niet terugbrengen.
Ja dat is ook waar. Heb me maar erop aangepast. Skype, Viber enzo uitgezet. En elke nacht in de oplader, wat ik nooit deed.
  zaterdag 29 december 2012 @ 20:24:30 #243
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_120924914
Ik heb nu ook last van het wil probleem. Word 2e keer dat ik dat kreng moet opsturen.. Beetje jammer dit. |:( |:(
pi_120927445
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2012 15:42 schreef BluesRebel het volgende:

[..]

Hoe bedoel je dat? Op mijn Xperia had ik autofocus, macro, oneindige focus e.d. Dat heb je op deze niet. Ik vind de foto's eigenlijk van tegenvallende kwaliteit :S Wazig.. met ruis.

Plaats eens een voorbeeldfoto van de wazigheid en ruis, ik vind hem namelijk erg goede foto's maken.

http://i.imgur.com/dWkRc.jpg

Even iets een beetje anders: Snapseed is een geweldige app om foto's te bewerken! (de foto hierboven is onbewerkt).
pi_120928123
een One X i.c.m. Vodafone Bel + SMS + Web Vaak 42,50 2 jarig (500 MB + 140 minuten + onbeperkt SMS + Gratis bellen naar Vodafone nummers (7.2 Mb/s)):

- eerste jaar 31,88
- tweede jaar 42,50
- toestel 25,00
- aansluitkosten 30,00

dat is gemiddeld 39,48 per maand, 2 jaar lang; geen slechte prijs :o

en voor een One X+ gelden dezelfde tarieven en hoef je zelfs maar 19,00 bij te betalen! :D
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_120930449
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2012 15:42 schreef BluesRebel het volgende:

[..]

Hij bedoelt of je met je vinger je onderwerp hebt aangetikt op het scherm zodat de camera daarop scherpstelt. Wat ook helpt is de fotomaakknopje ingedrukt houden, dan krijg je na afloop een venster zodat je de beste foto kan uitkiezen en de rest kan verwijderen.
pi_120956791
zijn er redenen waarom je beter een One X zou kunnen nemen, in plaats van een One X+? :)
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_120956898
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2012 14:55 schreef ReMcOrE het volgende:
zijn er redenen waarom je beter een One X zou kunnen nemen, in plaats van een One X+? :)
De prijs, maar die reden heb je net ongeldig gemaakt blijkbaar :P

Verder heeft het scherm volgens mij een iets warmere tint, maar dat maakt niet zoveel uit natuurlijk.
pi_120957007
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2012 14:58 schreef lkb9000 het volgende:

[..]

De prijs, maar die reden heb je net ongeldig gemaakt blijkbaar :P

Verder heeft het scherm volgens mij een iets warmere tint, maar dat maakt niet zoveel uit natuurlijk.
ik heb volgens mij goed gelezen op typhone.nl en daar kwamen die prijzen naar voren :P

en wat bedoel je precies met een warmere tint, minder felle kleuren?
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_120957041
Ik kan een hox+ voor gemiddeld 22pm krijgen. Dan heb ik 1000mb, 210 belminuten/sms. :D
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_120957086
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2012 15:02 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ik kan een hox+ voor gemiddeld 22pm krijgen. Dan heb ik 1000mb, 210 belminuten/sms. :D
dat klinkt ook niet verkeerd :o meer minuten/sms/internet voor minder per maand _O_

waar krijg je dat voor elkaar?
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_120957263
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2012 15:01 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

ik heb volgens mij goed gelezen op typhone.nl en daar kwamen die prijzen naar voren :P

en wat bedoel je precies met een warmere tint, minder felle kleuren?
Denk aan de witbalans van een camera, alle kleuren komen wat warmer over op de X+, en wat kouder op de X. Maar volgens mij hebben nieuwere One X toestellen ook dit iets warmer ogende scherm.

Verder even fel en mooi :Y Het is overigens een minimaal verschil, wat de meeste mensen niet zou opvallen ookal leg je ze naast elkaar.

quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2012 15:04 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

dat klinkt ook niet verkeerd :o meer minuten/sms/internet voor minder per maand _O_

Daar ben ik ook wel benieuwd naar :9 (voor een vriend)
  zondag 30 december 2012 @ 15:28:35 #253
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_120958111
Nou, heb de + nu 3 dagen, ben er erg blij mee. Heb blijkbaar 10gb data tijdens het hele contract ipv 1gb, actie van Vodafone. Moet wel wennen aan al dat opladen, gezien mijn vorige mobiel een Samsung Star 2 was. :')
pi_120959769
de One X+ heeft een 1.700 MHz NVIDIA Tegra 3 processor, de SIII heeft een 1.400 MHz Exynos 4 Quad

zijn daar nog grote verschillen tussen? want de enige twijfel die ik nog heb ik tussen een One X+ en de SIII
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_120959864
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2012 15:04 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

Goeie CAO ;) ik krijg 50% korting
Cuz I'm Mr. Brightside
  zondag 30 december 2012 @ 16:07:51 #256
2651 svann
night-hawk
pi_120959921
quote:
1s.gif Op zondag 30 december 2012 16:06 schreef Neo-Mullen het volgende:

Goeie CAO ;) ik krijg 50% korting
Ja, daar kan niets tegenop natuurlijk.
Gaaf!

Moet nog een sim-only bij mijn One X uitzoeken komende week -bij voorkeur Vodafone.

[ Bericht 15% gewijzigd door svann op 30-12-2012 16:14:57 ]
pi_120960014
hmmm, 32GB (uitbreidbaar) of 64GB opslagcapaciteit maakt me weinig uit...

alleen dan heb je Super AMOLED en Super LCD, volgens mij doet dat ook niet echt voor elkaar onder toch?
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_120960712
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2012 16:10 schreef ReMcOrE het volgende:
hmmm, 32GB (uitbreidbaar) of 64GB opslagcapaciteit maakt me weinig uit...

alleen dan heb je Super AMOLED en Super LCD, volgens mij doet dat ook niet echt voor elkaar onder toch?
Als ik mezelf en alle reviews die ik heb gelezen mag geloven, is het scherm van de One X beter. Maar die van de SIII is ook erg mooi natuurlijk.

Het enige waar ik echt jaloers op ben is de notification led van de SIII, verder zou ik niet willen ruilen :)
  zondag 30 december 2012 @ 16:37:16 #259
2651 svann
night-hawk
pi_120961298
Van die 32GB (niet uitbreidbaar) blijven er door besturingsysteem en apps zo'n 25GB over heb ik begrepen.
Ben op mijn vorige toestel nog nooit daar in de buurt gekomen, maar had toch eigenlijk wel verwacht dat het echt vrije ruimte zou zijn.

Ik hechtte wel aan het HTC-uiterlijk en de Sense UI.
Over een jaar maak ik een nieuwe keus, of ik hou deze gewoon.
pi_120961440
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2012 16:37 schreef svann het volgende:
Van die 32GB (niet uitbreidbaar) blijven er door besturingsysteem en apps zo'n 25GB over heb ik begrepen.
ik doelde met die 32GB (uitbreidbaar) op de SIII, omdat ik nog een beetje twijfel tussen die of de One X+ ;)
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_120962215
Hallo,

Zijn er ook mensen die het toestel 'te' groot vinden? en liever een ander toestel hadden gehad? en is het de prijs waard of kan ik net zo goed een one s nemen?
Hallo, als je van Minecraft en andere games houd, kijk hier dan ff: http://www.youtube.com/LittleBaljeetGaming !
  zondag 30 december 2012 @ 16:56:21 #262
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_120962283
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2012 16:54 schreef baljeetx het volgende:

Zijn er ook mensen die het toestel 'te' groot vinden? en liever een ander toestel hadden gehad? en is het de prijs waard of kan ik net zo goed een one s nemen?
Persoonlijk vind ik hem qua grootte wat onhandelbaar, maar dat scherm werkt echt lekker en veel beter dan iets onder de 4 inch :)
pi_120962319
quote:
1s.gif Op zondag 30 december 2012 16:07 schreef svann het volgende:

[..]

Ja, daar kan niets tegenop natuurlijk.
Gaaf!
Klopt ;) maar zodoende ga ik dus voor een hox+ ipv een standaard hox voor het gewone volk :@
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_120962653
quote:
7s.gif Op zondag 30 december 2012 16:56 schreef bokkepoot het volgende:

[..]

Persoonlijk vind ik hem qua grootte wat onhandelbaar, maar dat scherm werkt echt lekker en veel beter dan iets onder de 4 inch :)
oke, je zegt onder de 4 inch, maar de htc one s is volgens mij 4,3 inch met een resolutie van (960x540(qhd)) is dat goed genoeg dan? de dual-core 1.5 gzh processor lijkt mij wel goed genoeg.

[ Bericht 0% gewijzigd door baljeetx op 30-12-2012 17:12:30 ]
Hallo, als je van Minecraft en andere games houd, kijk hier dan ff: http://www.youtube.com/LittleBaljeetGaming !
  zondag 30 december 2012 @ 17:19:54 #265
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_120963338
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2012 17:04 schreef baljeetx het volgende:

[..]

oke, je zegt onder de 4 inch, maar de htc one s is volgens mij 4,3 inch met een resolutie van (960x540(qhd)) is dat goed genoeg dan? de dual-core 1.5 gzh processor lijkt mij wel goed genoeg.
De processor is wel goed genoeg, maar persoonlijk vind ik de resolutie te laag van een One S. Ik zie het verschil tenminste wel... Ga eens naar een winkel en probeer beide eens. En beslis daarop ;)
pi_120963644
quote:
10s.gif Op zondag 30 december 2012 17:19 schreef bokkepoot het volgende:

[..]

De processor is wel goed genoeg, maar persoonlijk vind ik de resolutie te laag van een One S. Ik zie het verschil tenminste wel... Ga eens naar een winkel en probeer beide eens. En beslis daarop ;)
heel erg bedankt, ik ben al een aantal dagen goed aan het na denken en ik denk dat ik nog eens naar de phonehouse ga om te beslissen en hem dan vervolgens op belsimpel.nl bestel :P BEDANKT :D, ik laat misschien nog wel even een berichtje achter voor wat het uiteindelijk is geworden!, maar de phonehouse word waarschijnlijk volgende of deze week nog(na nieuw jaar)
  zondag 30 december 2012 @ 22:56:28 #267
2651 svann
night-hawk
pi_120984759
Simkaart knippen is gelukt. :)
Kon hem zo bij de Vodafone-winkel omruilen, maar dan had ik geen duosim meer gehad.

En -oeps- opeens vijfhonderd contacten. :D Samengevoegd met de twitterzooi.
Eens kijken hoe dat weer ontward kan worden. Ben iig niets kwijt. :P
pi_120985837
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2012 22:56 schreef svann het volgende:
Simkaart knippen is gelukt. :)
Kon hem zo bij de Vodafone-winkel omruilen, maar dan had ik geen duosim meer gehad.

En -oeps- opeens vijfhonderd contacten. :D Samengevoegd met de twitterzooi.
Eens kijken hoe dat weer ontward kan worden. Ben iig niets kwijt. :P
Via de computer inloggen op gmail en dan contacten aanklikken en op samenvoegen klikken of hier en daar wat verwijderen of aanpassen. Via de pc gaat stukken sneller. :)
pi_120988950
Wat een hoerige kutzooi dat verlengen zoveel duurder is dan opnieuw afsluiten.
pi_120990422
quote:
14s.gif Op maandag 31 december 2012 00:04 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Wat een hoerige kutzooi dat verlengen zoveel duurder is dan opnieuw afsluiten.
bij Hi zit er geen (prijs)verschil meer tussen nieuw of verlengen, want ze waarderen elke klant evenveel; of hij nu al 8 jaar abonnee is of net komt kijken :r :')

dus ik ga overstappen, ben ik nieuwe klant en krijg ik mooi korting :7 :+
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_121044461
Eindelijk kunnen upgraden naar JB, is dit het resultaat:
SPOILER
:') Terwijl iemand anders met JB een score van 6700 had.
pi_121045198
Nog een benchmark gedaan, nu een score van 6550, dat lijkt er meer op. :7
pi_121046741
Lekker boeiend, quadrant zegt echt zo weinig...
pi_121052412
Verdomme! Na de laatste update niets anders dan foutmeldingen bij alles wat ik doe acore of adcore.home oid :r
Narf!
  woensdag 2 januari 2013 @ 01:09:46 #275
302898 RockNijntje
pi_121059695
Hé ineens staat er weer een update.
  woensdag 2 januari 2013 @ 01:10:52 #276
302898 RockNijntje
pi_121059727
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 januari 2013 22:34 schreef Sickert het volgende:
Verdomme! Na de laatste update niets anders dan foutmeldingen bij alles wat ik doe acore of adcore.home oid :r
Hmm... Laat ik nog maar even niet updaten dan.
pi_121065745
En als je niet naar een X+ hunkert maar wel naar een X dan heb ik hier de oplossing.
pi_121068472
http://db.tt/dlo87Lod

Mijn benchmark komt ook niet hoog. En dat terwijl ik net reboot heb gehad.

6336 nu.

Vriendin met one v komt op de 1816 uit.
pi_121068710
Hoe doe je die benchmark?
pi_121076361
quote:
14s.gif Op woensdag 2 januari 2013 13:24 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ik ben de naam ff kwijt maar hij staat ergens in google play. Ff installeren en gaan met de banaan...

Edit Quadrant standard edition.
pi_121076402
quote:
14s.gif Op woensdag 2 januari 2013 13:24 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Quadrant Standard even downloaden.
pi_121078355
Net de HOX white besteld, nu wachten op de postbode morgen =D
pi_121085741
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2012 21:34 schreef ReMcOrE het volgende:
een One X i.c.m. Vodafone Bel + SMS + Web Vaak 42,50 2 jarig (500 MB + 140 minuten + onbeperkt SMS + Gratis bellen naar Vodafone nummers (7.2 Mb/s)):

- eerste jaar 31,88
- tweede jaar 42,50
- toestel 25,00
- aansluitkosten 30,00

dat is gemiddeld 39,48 per maand, 2 jaar lang; geen slechte prijs :o

en voor een One X+ gelden dezelfde tarieven en hoef je zelfs maar 19,00 bij te betalen! :D
herstel, een One X+ kost je nu met bovenstaand abonnement nog ¤ 163,- :o -O-
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_121087357
Hallo, ik twijfel tussen een one x en one s, wie heeft er wat advies? :D
pi_121087996
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2013 21:31 schreef baljeetx het volgende:
Hallo, ik twijfel tussen een one x en one s, wie heeft er wat advies? :D
Wat is je twijfelpunt?
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_121094398
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2013 21:43 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Wat is je twijfelpunt?
de prijs, en of de verbeterde functies van de one x noodzakelijk zijn en de groote, en design.. zo een beetje alles eigenlijk.. ook de overstap van ios naar android speelt een heel klein beetje een rol, maar daar hoeft geen aandacht aan worden besteed.
pi_121094615
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2013 23:52 schreef baljeetx het volgende:

[..]

de prijs, en of de verbeterde functies van de one x noodzakelijk zijn en de groote, en design.. zo een beetje alles eigenlijk.. ook de overstap van ios naar android speelt een heel klein beetje een rol, maar daar hoeft geen aandacht aan worden besteed.
De one S is gewoon een goede telefoon die prestaties levert. Ik vergelijk hem met de iPhone 4S qua prestaties.
Het scherm is niet HD, maar als je dat niet wil is dat niet zo'n big deal. Design is een persoonlijke kwestie. Ik vind de One S en X beide heel mooi.

Ikzelf ga voor een X+ omdat ik gewoon een ontzettende materialist ben :P Jammer dat het over een half jaar al weer oud is ;)
Cuz I'm Mr. Brightside
  donderdag 3 januari 2013 @ 15:27:24 #288
302898 RockNijntje
pi_121113414
Wat is dat nou met die update?
  donderdag 3 januari 2013 @ 16:37:41 #289
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_121116527
Niks belangrijks.

HTC M7 flagship: The phone is believed to the be the successor to the One X and could be equipped with a 4.7-inch full HD 1920 x 1080-pixel display, a 1.7GHz quad-core Snapdragon processor, a 13-megapixel rear camera, LTE and HSPA+ connectivity, Beats Audio, 2GB of RAM, 32GB of internal memory and a 2,300 mAh battery. The M7 is also said to be HTC’s first smartphone to utilize on-screen navigation keys in place of traditional hardware buttons.

Zo'n beetje hetzelfde als de Galaxy S4-geruchten, kan ook niet veel anders, 1080p-scherm & 1.7GHz quad & 2GB & 13MP.
Wordt weer een twijfelgeval of je de M7 of S4 moet halen later...
  donderdag 3 januari 2013 @ 17:09:08 #290
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_121117756
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2013 20:57 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

herstel, een One X+ kost je nu met bovenstaand abonnement nog ¤ 163,- :o -O-
Bij coolblue was hij volgens mij 119.

Oh nvm, je hebt niet de 1gb abo.

Maar die 42,50 van jou abo is bij coolblue 99 euro.
pi_121118585
Lekker leasen en niks bijbetalen :)
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_121119376
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 16:37 schreef MacorgaZ het volgende:

Wordt weer een twijfelgeval of je de M7 of S4 moet halen later...
Het toestel wat het eerst te desensen of detouchwizzen valt.
pi_121120331
Heeft iemand nog goede flip-cases aan te raden? :)
pi_121123952
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 17:09 schreef Gtaboy107 het volgende:
Maar die 42,50 van jou abo is bij coolblue 99 euro.
ik zag het, ook wel te doen :Y

EDIT: studetmobiel.nl is ¤ 64 zie ik..

[ Bericht 4% gewijzigd door ReMcOrE op 03-01-2013 20:28:52 ]
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_121130012
Ik zie trouwens vaak klanten met telefoons en die hebben zo'n heel fijn folie-achtig iets op hun scherm. Zo heb je nooit last van vlekken en is je scherm fijn te bedienen, ookal plakken je vingers ietswat.
Iemand bekend met dit soort folie op een HOX?
Zo ja, doet het afbreuk aan je HDscherm?
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_121130798
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2012 21:19 schreef lkb9000 het volgende:

[..]

Plaats eens een voorbeeldfoto van de wazigheid en ruis, ik vind hem namelijk erg goede foto's maken.

http://i.imgur.com/dWkRc.jpg

Even iets een beetje anders: Snapseed is een geweldige app om foto's te bewerken! (de foto hierboven is onbewerkt).
Ik neem het terug! :) Buiten zijn ze wel goed. Dat is belangrijker.
  donderdag 3 januari 2013 @ 22:18:30 #297
302898 RockNijntje
pi_121130956
Ah, die update was inderdaad niets :+.
pi_121137176
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 22:14 schreef BluesRebel het volgende:

[..]

Ik neem het terug! :) Buiten zijn ze wel goed. Dat is belangrijker.
Wat ik wel erg jammer vind is dat de flits niet (merkbaar) minder sterk flitst in donkere situaties, het is dan snel overbelicht. Ik dacht dat dit een feature zou zijn van de One X maar ik kan me niet herinneren hoe ik daarbij kom :P

Ik heb laatst een testje gedaan in een donkere ruimte zonder flits, One X vs. iPhone 5. De iPhone 5 was een tikje beter belicht maar had véél meer ruis :o
pi_121138303
Wow mijn vader had zijn telefoon in de wc laten vallen uit zijn borstzak. Toen hij helemaal niet meer aan ging HTC gebeld en die melde dat ze water schade niet meer repareren. Heb ik hem open gemaakt om naar de binnen kant te kijken (beetje geforceerd want er is iets afgebroken niet iets wat nodig was gewoon plastic) toen zag ik er nog wat druppels water een dag in een bak met rijst gelegd en tot me verbazing werkt hij weer!!! ^O^
--- ҉ ---
pi_121146261
Wat slecht van HTC, door het verhaal hier boven laad de batterij niet meer op. Dus ik bel HTC om te vragen wat het kost om een batterij te vervangen. Krijg ik als antwoord: omdat er water schade is geweest repareren we hem niet meer want dat valt niet onder de garantie waar op ik zeg ik wil gewoon weten wat het kost om te vervangen waarop hij zegt misschien kan je naar de verzekering :s WTF ik wil hem gewoon laten vervangen en er voor betalen......
--- ҉ ---
  vrijdag 4 januari 2013 @ 15:53:05 #301
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_121155356
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 12:12 schreef Wells.p het volgende:
Wat slecht van HTC, door het verhaal hier boven laad de batterij niet meer op. Dus ik bel HTC om te vragen wat het kost om een batterij te vervangen. Krijg ik als antwoord: omdat er water schade is geweest repareren we hem niet meer want dat valt niet onder de garantie waar op ik zeg ik wil gewoon weten wat het kost om te vervangen waarop hij zegt misschien kan je naar de verzekering :s WTF ik wil hem gewoon laten vervangen en er voor betalen......
Ah ja, klantenservice. Gewoon wat ongeschoolde mensen optrommelen en er neer zetten. :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')