Dat is zo kut. Want in whatsapp kan je nu geen smiley meer toevoegen in het midden of einde van je zin bijvoorbeeld.quote:Op zondag 9 december 2012 22:34 schreef Kloonhommel het volgende:
Is idd verwijderd. Alternatief toetsenbord installeren. SwiftKey bijvoorbeeld...
Hoezo niet? Leg ff uit want dat kan ik gewoon?quote:Op zondag 9 december 2012 22:37 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dat is zo kut. Want in whatsapp kan je nu geen smiley meer toevoegen in het midden of einde van je zin bijvoorbeeld.
Nou als je bij het icoontje van een smiley wil, dan moet het toetsenbord weg zijn ander zie je die niet. Dus zodra je aan het typen bent zie je het toetsenboard (Duh) en dus die icoontjes niet. aangezien je het toetsenbord niet kan hiden, kan je ook niet meer bij die icoontjes komen. Hij gaat alleen weg zodra je op enter drukt om iets te versturen.quote:Op zondag 9 december 2012 22:48 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Hoezo niet? Leg ff uit want dat kan ik gewoon?
Ik snap het nog steeds niet, de smilieknopje zit helemaal bovenaan het scherm. Hoe kan het toetsenbord ervoor zitten? Net nog geprobeerd met stock ToBo en whatsapp, werkt gewoon goed?quote:Op zondag 9 december 2012 22:52 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Nou als je bij het icoontje van een smiley wil, dan moet het toetsenbord weg zijn ander zie je die niet. Dus zodra je aan het typen bent zie je het toetsenboard (Duh) en dus die icoontjes niet. aangezien je het toetsenbord niet kan hiden, kan je ook niet meer bij die icoontjes komen. Hij gaat alleen weg zodra je op enter drukt om iets te versturen.
Arme One X van Dribbel.quote:Op zondag 9 december 2012 23:10 schreef Dribbel_ het volgende:
Oké de terug knop werkt ook ja thnx. Lekker dom van mezelf.
Ik gebruik toch die in mijn zakmesappquote:Op zondag 9 december 2012 23:16 schreef Skillstorm het volgende:
De Flashlight app is echt extreem lelijk geworden.
Ja. Al is het alleen maar door het constante gekloot van fabrikanten, alles wat getweaked moet worden voordat het een beetje fijn is, regelmatige onbetrouwbaarheid.. volgende wordt een ios of wp. Toe aan verandering, versimpeling.quote:Op zondag 9 december 2012 23:18 schreef practics het volgende:
Ik vind het een heel fijn telefoontje, enige nadeel is dat ik op deze wel supersnel ben uitgekeken heb hem nu sinds de release, en heb al paar keer er overna gedacht om hem een schop te geven. Waar ik met andere telefoons toch meestal het 9 tot 12 maand volhield. Maar goed denk dat android laatste tijd niet meer de vernieuwing brengt als de versies hiervoor, ook htc ligt kwa techniek redelijk stil.
Meer mensen hier last van?
Naja vond customroms altijd wel leuk en het tweaken, alleen het rotte is dat je bij elke grote update van htc eerst weer terug kunt naar stock, voordat je zelf ook de update mee kan pakken. Omslachtig en kut, terwijl ze daar bij de vorige modellen totaal niet moeilijk over deden (diamond-wildfire-DHD)quote:Op zondag 9 december 2012 23:23 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Ja. Al is het alleen maar door het constante gekloot van fabrikanten, alles wat getweaked moet worden voordat het een beetje fijn is, regelmatige onbetrouwbaarheid.. volgende wordt een ios of wp. Toe aan verandering, versimpeling.
iosquote:Op zondag 9 december 2012 23:23 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Ja. Al is het alleen maar door het constante gekloot van fabrikanten, alles wat getweaked moet worden voordat het een beetje fijn is, regelmatige onbetrouwbaarheid.. volgende wordt een ios of wp. Toe aan verandering, versimpeling.
Htc zou eens wat meer moeten kijken naar de customrom gebeuren, zoals het menu met die grote pictogrammen lijkt helemaal nergens na, Bloat ware waar nooit geen hond om gevraagd heeft, de helft kan je zelfs niet eens disablen, geen slim snel instellingen boven in notificatie balk gebeuren, noem maar op. Display brand je 9 van de 10x de ogen uit de kop als het donker is, batterij is zeker niet optimaal. (haal amper de dag) Zo kan ik nog wel even door gaan.quote:Op zondag 9 december 2012 23:26 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
iosDie is al 100 jaar hetzelfde gebleven joh en duurt ook wel ff voor ze echt veranderingen door gaan voeren.
Maar het geklaag snap ik niet zo, pluspunt van Android is dat je je toestel helemaal kan veranderen, je kan er MUIU (of zo) erop zetten waardoor hij op IOS lijkt, of een AOSP rom zodat je van Sense verlost bent, of een getweakde rom met Sense zodat je weer wat meer aanpassingen kan doen.
Dat kan je allemaal niet met een IOS of WP toestel????? Dan zit je echt 1 of 2 jaar vast aan 1 layout.
En wat als je een stock firmware flasht zonder VF crap erin?quote:Op maandag 10 december 2012 00:10 schreef Rezania het volgende:
Ik heb blijkbaar firmware nodig voor CID:VODAP102, maar die is nergens te vinden. Ik kan dus niet upgraden naar Android Revolution HD 17.
Ik kan anders elke update prima flashen zonder naar stock te moeten.quote:Op zondag 9 december 2012 23:26 schreef practics het volgende:
[..]
Naja vond customroms altijd wel leuk en het tweaken, alleen het rotte is dat je bij elke grote update van htc eerst weer terug kunt naar stock, voordat je zelf ook de update mee kan pakken. Omslachtig en kut, terwijl ze daar bij de vorige modellen totaal niet moeilijk over deden (diamond-wildfire-DHD)
Ik gebruik MIUI sinds de begindagen toen het nog inderdaad op iOS leek. Nu is daar vrij weinig van over, echter is het zowat de enige fijne gebruikersvriendelijke versie van Android. Verder is mijn geklaag juist over dat eeuwige tweaken. Dat hoeft van mij niet meer.quote:Op zondag 9 december 2012 23:26 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
iosDie is al 100 jaar hetzelfde gebleven joh en duurt ook wel ff voor ze echt veranderingen door gaan voeren.
Maar het geklaag snap ik niet zo, pluspunt van Android is dat je je toestel helemaal kan veranderen, je kan er MUIU (of zo) erop zetten waardoor hij op IOS lijkt, of een AOSP rom zodat je van Sense verlost bent, of een getweakde rom met Sense zodat je weer wat meer aanpassingen kan doen.
Dat kan je allemaal niet met een IOS of WP toestel????? Dan zit je echt 1 of 2 jaar vast aan 1 layout.
Wie?quote:Op maandag 10 december 2012 10:24 schreef Fiorano het volgende:
Net met Susan gechat, vanmiddag maar eens een batterytest draaien
Susan van de HTC chatquote:
Dat knopje is er niet, maar met je `terug` knopje kan je het toetsenbord gewoon verbergen.quote:Op zondag 9 december 2012 22:39 schreef Neo-Mullen het volgende:
Dat keyboard hide knopje, is die er wel bij de X+? Ik weet niet of er misschien verschillen zitten qua software tussen de JB versie van de gewone X en de X+.
Iemand met een X+ die me dit toe kan lichten?
Hoe bedoel je met een RUU mag ik dan hopen?quote:Op maandag 10 december 2012 10:16 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Ik kan anders elke update prima flashen zonder naar stock te moeten.
Hoe bedoel je? Dat ik gewoon een firmware neem van HTC?quote:Op maandag 10 december 2012 07:17 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
En wat als je een stock firmware flasht zonder VF crap erin?
Ja sowieso van HTC maar dan voor unbranded toestellen, oftewel: maak je toestel unbranded, weg met die VF meuk.quote:Op maandag 10 december 2012 12:20 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Dat ik gewoon een firmware neem van HTC?
Ik had daarom ook juist een custom ROM genomen, om van die Vodafone meuk af te komen. Maar als ik nu CID Getter gebruik krijg ik nog steeds CID:VODAP102, dus hoe krijg ik het voor mekaar dat hij gewoon een unbranded HTC CID geeft?quote:Op maandag 10 december 2012 14:07 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Ja sowieso van HTC maar dan voor unbranded toestellen, oftewel: maak je toestel unbranded, weg met die VF meuk.
Dat weet ik niet precies, ik lees net ook iets over dat we niet volledig root hebben, oftewel geen S-Off maar juist S-On. En het klopt inderdaad dat je met S-Off bootloader kan aanpassen. Het kan zijn dat je de bootloader niet aan kan passen.quote:Op maandag 10 december 2012 14:14 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik had daarom ook juist een custom ROM genomen, om van die Vodafone meuk af te komen. Maar als ik nu CID Getter gebruik krijg ik nog steeds CID:VODAP102, dus hoe krijg ik het voor mekaar dat hij gewoon een unbranded HTC CID geeft?
Op XDA mag je pas reageren in het developer forum als je 50 posts hebt.quote:Op maandag 10 december 2012 14:27 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Dat weet ik niet precies, ik lees net ook iets over dat we niet volledig root hebben, oftewel geen S-Off maar juist S-On. En het klopt inderdaad dat je met S-Off bootloader kan aanpassen. Het kan zijn dat je de bootloader niet aan kan passen.
Kijk/vraag het eens op XDA of Tweakers zou ik zeggen? Ik kan het wel voor je uitzoeken maar hoeveel ik ook van je hou, mijn hoofd staat er nu niet naar. Sorrie.
Gewoon overal waar je wel mag posten schrijven van oooh wat geweldige app is dit/ Dat ziet er chill uit!/ Wauw, maar mag ik suggestie doen blabla. Gewoon iets waar je minimaal de schijn opwekt dat het serieuze postjes zijn en natuurlijk niet allemaal in 1 kwartier posten, zo ben ik ook erdoorheen gekomen in 3 dagen tijd geloof ik.quote:Op maandag 10 december 2012 14:29 schreef Rezania het volgende:
[..]
Op XDA mag je pas reageren in het developer forum als je 50 posts hebt._! Ik vraag het wel even op Tweakers.
Heel aardig en zo.quote:Nee, dat kan niet. Had je gewoon kunnen vinden in de sticky die op XDA staat mbt het flashen van JB-rom's: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1957376 Dit topic heeft dus geen discussiewaarde zo, en gaat op slot.
Jammer, ik heb altijd gedacht dat het wel kon (maar idd moet je s-off hebben en dat is nu (nog) niet mogelijk) maar toch ondanks dat de verkoper mij een VFbranded toestel wilde aansmeren heb ik steevast geweigerd en 3 weken moeten wachten op een unbranded toestel. Ben ik ff blij dat ik dat gedaan heb...quote:Op maandag 10 december 2012 14:44 schreef Rezania het volgende:
Nou gevraagd, kreeg dit als antwoord:
[..]
Heel aardig en zo.Maar het kan dus niet, nu moet ik dus wachten op Vodafone.
![]()
Ik wist niet eens wat branded was toen ik dit toestel bestelde, er stond wel iets over het Vodafone logo bij het opstarten, maar ik dacht dat dat het enige was.quote:Op maandag 10 december 2012 15:34 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Jammer, ik heb altijd gedacht dat het wel kon maar toch ondanks dat de verkoper mij een VFbranded toestel wilde aansmeren heb ik steevast geweigerd en 3 weken moeten wachten op een unbranded toestel. Ben ik ff blij dat ik dat gedaan heb...
Voor het bedrijf is het wat extra reclame, voor jezelf heeft het geen enkel voordeel.quote:Op maandag 10 december 2012 15:37 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik wist niet eens wat branded was toen ik dit toestel bestelde, er stond wel iets over het Vodafone logo bij het opstarten, maar ik dacht dat dat het enige was.Ik voel me wel een beetje genaaid nu, wat is überhaupt het voordeel van een branded toestel? Zowel voor de consument als het bedrijf?
Ik heb hem ook niet bij Vodafone besteld.quote:Op maandag 10 december 2012 15:40 schreef L0we het volgende:
[..]
Voor het bedrijf is het wat extra reclame, voor jezelf heeft het geen enkel voordeel.
Maar je had het kunnen weten, Vodafone levert bijna alle telefoons branded, daarom heb ik daar bewust niet besteld...
waar heb je m dan vandaan?quote:Op maandag 10 december 2012 15:42 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik heb hem ook niet bij Vodafone besteld.Ik heb wel Vodafone als provider, maar dat is gewoon toeval.
daar staat toch bij dat hij branded is:quote:Op maandag 10 december 2012 15:46 schreef Rezania het volgende:
[..]
http://www.midimedia.nl/Android/HTC-One-X-Grey
quote:Op maandag 10 december 2012 15:48 schreef Ynske het volgende:
[..]
daar staat toch bij dat hij branded is:
Type One X (Vodafone welkomstlogo bij het aanzetten)
Beetje eigen schuld ook natuurlijk.quote:Op maandag 10 december 2012 15:37 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik wist niet eens wat branded was toen ik dit toestel bestelde, er stond wel iets over het Vodafone logo bij het opstarten, maar ik dacht dat dat het enige was.Ik voel me wel een beetje genaaid nu, wat is überhaupt het voordeel van een branded toestel? Zowel voor de consument als het bedrijf?
Ik heb hem ook niet bij VF vandaan maar bij 1 of ander webwinkeltje...quote:Op maandag 10 december 2012 15:40 schreef L0we het volgende:
[..]
Voor het bedrijf is het wat extra reclame, voor jezelf heeft het geen enkel voordeel.
Maar je had het kunnen weten, Vodafone levert bijna alle telefoons branded, daarom heb ik daar bewust niet besteld...
De mijne heb ik ook in een Vodafonewinkel gehaald en is unbranded, volgens mij hadden ze in het begin nog geen branded varianten.quote:Op maandag 10 december 2012 19:03 schreef Gkhn het volgende:
Trouwens is het onzin dat Vodafone branded toestellen levert.
Ik heb mijn X los gekocht in de Vodafone winkel en mijne is unbranded. Heb er gewoon speciaal om gevraagd, hoefde ook niet langer te wachten ofzeuuu.
Ik heb nog nooit branded toestellen gehad, van geen enkele provider. (heb ze niet allemaal gehad, bijv nog nooit t-mobile gehad)quote:Op maandag 10 december 2012 19:04 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Al mijn telefoons van Vodafone zijn branded (altijd online besteld).
Oja ik was vergeten te reageren, had je al handmatig een locatie ingesteld? (weather app openen , bovenaan op de + drukken)quote:Op dinsdag 11 december 2012 10:45 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Tegen het einde van het vorige topic heb ik een vraag gesteld tbv het instellen van een locactie. Ik wil het weer op mijn lockscreen hebben, de eenmalige variant, in de ochtend, werkt prima. De rest die ik instel via lockscreen productiviteit, werkt helaas niet en dan krijg ik alleen "geen weergegevens beschikbaar"..
Hebben meer mensen dit gehad? Hoe heb je dit opgelost?
Hoeveel One's zijn er inmiddels?quote:Op dinsdag 11 december 2012 13:56 schreef Kloonhommel het volgende:
En ja hoor... weeeeerrr een nieuwe! http://www.nu.nl/gadgets/(...)ruari-nederland.html
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gedaan, en daar staat nu een wereldbol bij met 4 pijltjes. Soms verschijnen er 4 plaatsen ipv de gebruikelijke 3.. Heel apart..quote:Op dinsdag 11 december 2012 14:09 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Oja ik was vergeten te reageren, had je al handmatig een locatie ingesteld? (weather app openen , bovenaan op de + drukken)
quote:Op dinsdag 11 december 2012 16:37 schreef Bitterlemon het volgende:
Vandaag met dit toestel een beetje zitten klooien.
Ik prefereer nog altijd mijn Galaxy Nexus.Vandaag met mijn drinken een beetje zitten klooien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik prefereer nog altijd Bitter LemonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
De 4e is wat je huidige plek is, de andere 3 zijn vaste locaties die worden weergegeven ongeacht waar je bent?quote:Op dinsdag 11 december 2012 16:54 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Gedaan, en daar staat nu een wereldbol bij met 4 pijltjes. Soms verschijnen er 4 plaatsen ipv de gebruikelijke 3.. Heel apart..
Ik heb alle plaatsbepalingen en GPS uitstaan.. Maar dat kan goed kloppen dat het zo werkt, dank je.quote:Op dinsdag 11 december 2012 16:58 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
De 4e is wat je huidige plek is, de andere 3 zijn vaste locaties die worden weergegeven ongeacht waar je bent?
Ik zou hem stock maken ja om gezeik te voorkomen, maar ik heb hier verhalen gelezen waar het geen reet uitmaakte en ook verhalen gelezen waar je zelf ervoor mocht betalen omdat je garantie weg zou zijn vanwege het unlocken.quote:Op dinsdag 11 december 2012 17:37 schreef Rezania het volgende:
Toch maar even mijn toestel op laten sturen naar HTC, de speling in de MP3 ingang is nu zo groot dat hij hem niet eens meer pakt. Kunnen ze ook gelijk even naar die wifi-ontvanger kijken. Moet ik er nog een stock rom opzetten, of kan ik hem gewoon met een custom ROM opsturen? En moet ik nog ergens rekening mee houden?
Zit dus toch in de locatiedeling.. (zet ik deze aan doet ie het wel.. ) Crap, ik wil mijn data niet naar Google hebben, nee, ook niet anoniem..quote:Op dinsdag 11 december 2012 17:18 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Ik heb alle plaatsbepalingen en GPS uitstaan.. Maar dat kan goed kloppen dat het zo werkt, dank je.
Stock lukt me wel. Maar locken? Gaat dat via HTC dev?quote:Op dinsdag 11 december 2012 17:47 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Ik zou hem stock maken ja om gezeik te voorkomen, maar ik heb hier verhalen gelezen waar het geen reet uitmaakte en ook verhalen gelezen waar je zelf ervoor mocht betalen omdat je garantie weg zou zijn vanwege het unlocken.
Ik denk dat ik hem stock zou maken en dan weer locken (je kan hem als je hem terugkrijgt eenvoudig weer unlocken met je unlock.bin, ik probeer zelf altijd risicos te vermijden op geouwehoer want als er iets is waar ik een hekel aan heb is dat het wel.)
Er zwerven verschillende toolkits op XDA, allinone rootkits of zo, speciaal voor de HOX. Ik zag lock en unlock bij 2 van die programmas erbij staan. En misschien stond dat ook in de recovery, weet ik niet zeker...quote:Op dinsdag 11 december 2012 18:20 schreef Rezania het volgende:
[..]
Stock lukt me wel. Maar locken? Gaat dat via HTC dev?
Ah, ik ga even kijken. Bedankt.quote:Op dinsdag 11 december 2012 18:22 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Er zwerven verschillende toolkits op XDA, allinone rootkits of zo, speciaal voor de HOX. Ik zag lock en unlock bij 2 van die programmas erbij staan. En misschien stond dat ook in de recovery, weet ik niet zeker...
Ik zit hier nu te developen op zo'n HTC One X, ik kan je zeggen een iPhone 3GS toestel van 3 jaar oud loopt jaren voor op dit toestel.quote:Op zondag 9 december 2012 23:26 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Dan is je nicknaam wel heel treffend gekozen...quote:Op dinsdag 11 december 2012 18:43 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
Ik zit hier nu te developen op zo'n HTC One X, ik kan je zeggen een iPhone 3GS toestel van 3 jaar oud loopt jaren voor op dit toestel.
Sorry hoor, niet om te trollen maar ik moest ff wat frustratie kwijtben al 2 dagen bezig iets met heel veel kunstgrepen aan het werk te krijgen omdat dit kut apparaat niet genoeg geheugen heeft. "bitmap exceeds vm budget" $#*%@#*$#$%#*%$ . Op een 3GS mag ik gewoon 140MB ram gebruiken zonder gezeur, maar op Android heb je gewoon een hele gigabyte RAM waar je geen gebruik van mag maken
Het hele OS is opzettelijk kreupel gemaakt door die rukkers van Google.
![]()
![]()
wit is zeker wel vet (heb een witte auto), maar zou zelf echt wel voor zwart gaanquote:Op dinsdag 11 december 2012 19:27 schreef Neo-Mullen het volgende:
Weet iemand of de One X+ ook in het wit naar Nederland komt?
India en Thailand Taiwan hebben hem wel in het wit en is in mijn ogen veel mooier dan de Stealth black versie
[ afbeelding ]
Hoezo dat? Ik vind 'm wit echt een heel stuk mooier dan de zwarte variantquote:Op dinsdag 11 december 2012 19:46 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
wit is zeker wel vet (heb een witte auto), maar zou zelf echt wel voor zwart gaan
omdat je op een witte telefoon echt alles ziet (krasjes, vlekken etc.) op een witte auto valt dat niet zo snel op, veel groter oppervlakquote:Op dinsdag 11 december 2012 19:47 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Hoezo dat? Ik vind 'm wit echt een heel stuk mooier dan de zwarte variant
Ik heb op zowel witte als zwarte HOX'en nog niet echt vlekken gezien, buiten wat vingerwerk op het scherm dan.quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:49 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
omdat je op een witte telefoon echt alles ziet (krasjes, vlekken etc.) op een witte auto valt dat niet zo snel op, veel groter oppervlak
Bij deze is de rode rand bij de cameralens wel echt mooi, normaal niet echt.quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:27 schreef Neo-Mullen het volgende:
Weet iemand of de One X+ ook in het wit naar Nederland komt?
India en Thailand Taiwan hebben hem wel in het wit en is in mijn ogen veel mooier dan de Stealth black versie
[ afbeelding ]
Het is eerder andersom hoor, op zwarte zag ik veel eerder krassen dan op de witte...quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:49 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
omdat je op een witte telefoon echt alles ziet (krasjes, vlekken etc.) op een witte auto valt dat niet zo snel op, veel groter oppervlak
Een vriend van me heeft de witte HOX al een maand of 5 en heeft nergens last van...quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:49 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:59 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Een vriend van me heeft de witte HOX al een maand of 5 en heeft nergens last van...
Bovendien werk ik in een telefoonzaak en is de dummy van de zwarte HOX meer bekrast dan de witte, terwijl er naar beide ongeveer evenveel gekeken wordt
quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:57 schreef ReMcOrE het volgende:
of ik ben gewoon te erg gewend aan zwarte/grijze telefoons![]()
Het is een beetje anti-DIG-reglement, om zo om het probleem heen te draaien, maar ik zou Evernote aanraden. Geweldige notitie appquote:Op dinsdag 11 december 2012 21:39 schreef RockNijntje het volgende:
Wat is deze. Ik heb nu al een paar keer geprobeerd iets te kopiëren en in notities te plakken, maar de plakoptie verschijnt niet meer in notities na de Jelly Bean update! Help?
Anti-DIG-reglementquote:Op dinsdag 11 december 2012 21:48 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Het is een beetje anti-DIG-reglement, om zo om het probleem heen te draaien, maar ik zou Evernote aanraden. Geweldige notitie app
Ik dacht dat in de DIG huisregels stond dat het niet gewenst is om een alternatief aan te bieden i.p.v. het gestelde probleem echt op te lossen, maar ik kan het niet terug vindenquote:
Oh, geen idee. Maar als het niet gefixt wordt ga ik inderdaad Evernote gebruikenquote:Op dinsdag 11 december 2012 21:56 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ik dacht dat in de DIG huisregels stond dat het niet gewenst is om een alternatief aan te bieden i.p.v. het gestelde probleem echt op te lossen, maar ik kan het niet terug vinden
je kunt toch op t druppeltje duwen bij je cursor en dan kun je plakken?quote:Op dinsdag 11 december 2012 21:39 schreef RockNijntje het volgende:
Wat is deze. Ik heb nu al een paar keer geprobeerd iets te kopiëren en in notities te plakken, maar de plakoptie verschijnt niet meer in notities na de Jelly Bean update! Help?
Nope. Staat een leeg vakje bij mij dan.quote:Op woensdag 12 december 2012 10:42 schreef Ynske het volgende:
[..]
je kunt toch op t druppeltje duwen bij je cursor en dan kun je plakken?
Je merkt gewoon dat het een OS is dat bedoeld is voor budget telefoons (uit de design keuzes die ze gemaakt hebben, b.v. beperkt geheugen gebruik). Verder is de developer tooling gewoon erg slecht, mist er heel veel functionaliteit, vooral in de oudere OS versies en zijn er een heleboel dingen die gewoon niet af zijn of nog niet goed werken (b.v. : de garbage collector).quote:Op dinsdag 11 december 2012 18:49 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Dan is je nicknaam wel heel treffend gekozen...
Ik doe niet aan developen, en ik wil je best geloven dat Android op bepaalde gebieden minpunten heeft tov IOS.
Klopt. Voor een developer is dat een ramp, je hebt geen stabiele basis om op te bouwen. Bij elke release of fabrikant-specifieke skin trekken ze de grond onder je voeten vandaan.quote:Feit blijft wel dat IOS altijd en eeuwig hetzelfde uitziet. Net zoals Symbian altijd en eeuwig hetzelfde uitzag destijds. Android wordt elke keer mooier en beter.
Die kan je op maat knippen, of laten knippen bij de winkel van je provider (die zijn hopelijk aardig genoeg dit gratis te doen).quote:Op woensdag 12 december 2012 16:25 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Oke mensen, ik heb mijn One X + ontvangen vandaag. Ziet er prima uit, heerlijk licht toestel en functioneert prima! Nu heb ik echter 1 probleem; mijn abonnement daarvan gaat pas in in Februari, dus ik moet mijn huidige simkaart nog gebruiken. Die is echter te groot, want in dit toestel passen alleen die kleine simkaartjes. Wat moet ik nu doen?
Bij de meeste providers kan je voor een paar cent een nieuwe SIM krijgen die wel de juiste maat heeft. (vaak alleen adm. kosten)quote:Op woensdag 12 december 2012 16:25 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Oke mensen, ik heb mijn One X + ontvangen vandaag. Ziet er prima uit, heerlijk licht toestel en functioneert prima! Nu heb ik echter 1 probleem; mijn abonnement daarvan gaat pas in in Februari, dus ik moet mijn huidige simkaart nog gebruiken. Die is echter te groot, want in dit toestel passen alleen die kleine simkaartjes. Wat moet ik nu doen?
Dit is af te raden, heb ik laten doen en toen had ik geen 3G omdat hij bleef hangen op H/3G. Inmiddels een nieuwe echte micro-sim van Vodafone ontvangen (eerste is gratis) en deze werkt wél met 3G. Lag dus inderdaad aan de geknipte simkaartquote:Op woensdag 12 december 2012 16:27 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Die kan je op maat knippen, of laten knippen bij de winkel van je provider (die zijn hopelijk aardig genoeg dit gratis te doen).
Bij mij werkt het prima (belcompany heeft het gedaan) maar als je het bij de winkel van je provider laat doen hoop ik dat ze je een echte microsim geven als zij het verneukenquote:Op woensdag 12 december 2012 16:42 schreef Yesse het volgende:
[..]
Dit is af te raden, heb ik laten doen en toen had ik geen 3G omdat hij bleef hangen op H/3G. Inmiddels een nieuwe echte micro-sim van Vodafone ontvangen (eerste is gratis) en deze werkt wél met 3G. Lag dus inderdaad aan de geknipte simkaart
tijdens install aangeven dat je in de uk zit.. en dan werkt tquote:PSA: The Tegra-powered HTC One X & X+ are now PlayStation Certified! Download the PlayStation Mobile app: http://ow.ly/g1duf
x2quote:Op woensdag 12 december 2012 13:19 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ik wacht nog steeds op een leuke aanbieding voor de One X(+).
Bedankt! Weinig gratis games nog, maar lemmings is wel weer leukquote:Op woensdag 12 december 2012 18:24 schreef marcel-o het volgende:
[..]
tijdens install aangeven dat je in de uk zit.. en dan werkt t
Yes hier ook, bloed irritantquote:Op vrijdag 14 december 2012 09:42 schreef robertapeldoorn het volgende:
Echt. Meer mensen die problemen hebben met de accu duur? Halve dag. Dan is mijn hox leeg.
Hier makkelijk 1 dag. Is Google now actief op je HOX? Dan haal ik idd de halve dag niet eens....quote:
Was bij mij al zo voor de 4.1 updatequote:Op vrijdag 14 december 2012 14:13 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Hier makkelijk 1 dag. Is Google now actief op je HOX? Dan haal ik idd de halve dag niet eens....
Hoezo alleen de 1e is gratis? Ik heb er al 3 gehad ondertussen van VF....quote:Op woensdag 12 december 2012 16:42 schreef Yesse het volgende:
[..]
Dit is af te raden, heb ik laten doen en toen had ik geen 3G omdat hij bleef hangen op H/3G. Inmiddels een nieuwe echte micro-sim van Vodafone ontvangen (eerste is gratis) en deze werkt wél met 3G. Lag dus inderdaad aan de geknipte simkaart
Ik luister muziek via oordoppen, surf rond, speel heel wat uurtjes wordfeud, lees en reageer op fok en Facebook en whatsapp/smsjes. het is niet te geloven hoe langzaam ie leegloopt.quote:Op vrijdag 14 december 2012 14:16 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Was bij mij al zo voor de 4.1 update
Ding zal wel naar de klote zijn, ga er vd week eens mee naar zo'n "service" pointquote:Op vrijdag 14 december 2012 14:22 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Ik luister muziek via oordoppen, surf rond, speel heel wat uurtjes wordfeud, lees en reageer op fok en Facebook en whatsapp/smsjes. het is niet te geloven hoe langzaam ie leegloopt.
Het komt ook wel door de update....
dan hopen dat vf snel update uitrolt. Vandaag rustig aan gedaan met me telefoon. Vanaf half 8 ofzo van lader. Stuur nog wel screens zo van accubeheer. Want accu is bijna leeg.quote:Op vrijdag 14 december 2012 14:22 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Ik luister muziek via oordoppen, surf rond, speel heel wat uurtjes wordfeud, lees en reageer op fok en Facebook en whatsapp/smsjes. het is niet te geloven hoe langzaam ie leegloopt.
Het komt ook wel door de update....
Wtf.quote:Op vrijdag 14 december 2012 17:48 schreef robertapeldoorn het volgende:
[..]
dan hopen dat vf snel update uitrolt. Vandaag rustig aan gedaan met me telefoon. Vanaf half 8 ofzo van lader. Stuur nog wel screens zo van accubeheer. Want accu is bijna leeg.
dus:
http://db.tt/fOSyFmK9
http://db.tt/YhdGHeND
http://db.tt/y6ll8UL0
screentjes.
MUah, ik vind het best redelijk hoor,quote:Op vrijdag 14 december 2012 17:48 schreef robertapeldoorn het volgende:
[..]
dan hopen dat vf snel update uitrolt. Vandaag rustig aan gedaan met me telefoon. Vanaf half 8 ofzo van lader. Stuur nog wel screens zo van accubeheer. Want accu is bijna leeg.
dus:
http://db.tt/fOSyFmK9
http://db.tt/YhdGHeND
http://db.tt/y6ll8UL0
screentjes.
dit is trouwens voor de update. Als ik een post die k pas las moet geloven ga ik morgen na 4.1. Dus hopen dat k dan een hele dag door kan.quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:32 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
MUah, ik vind het best redelijk hoor,
Teamviewer.quote:Op zaterdag 15 december 2012 20:56 schreef Albert86 het volgende:
Weet iemand misschien een goeie app waarmee ik de computer kan besturen? En dat ik ook beeld heb op mn telefoon. Dit had ik namelijk ooit wel op mn iphone maar die app is er niet voor Android...
Of deze:quote:Op zaterdag 15 december 2012 20:56 schreef Albert86 het volgende:
Weet iemand misschien een goeie app waarmee ik de computer kan besturen? En dat ik ook beeld heb op mn telefoon. Dit had ik namelijk ooit wel op mn iphone maar die app is er niet voor Android...
zo gigantisch veel mis je niet hoor. Verschil in accu merk ik ook niet.quote:Op zaterdag 15 december 2012 23:57 schreef nappa2307 het volgende:
Argh ik irriteer mij kapot dat ik die jelly bean update nog niet heb.
Vodafone schiet maar niet op met de uitrol...........
ik zit ook nog te wachten... Echt volgende keer wil ik een unbranded toestel zoals sommige hebben geëistquote:Op zaterdag 15 december 2012 23:57 schreef nappa2307 het volgende:
Argh ik irriteer mij kapot dat ik die jelly bean update nog niet heb.
Vodafone schiet maar niet op met de uitrol...........
Ik denk dat je nog even moet wachten tot rond april als je een toestel wil dat meer dan een 'klein beetje' sneller is, eens kijken wat er dan op de markt is. Ik heb in ieder geval geen idee wat er nu op de markt is dat een echt merkbaar verschil in snelheid oplevertquote:Op zondag 16 december 2012 19:48 schreef Oksel het volgende:
Heb nu een One X, moet binnenkort weer wat nieuws. Is er al weer iets echt snellers binnenkort op de markt? Galaxy S3 is maar klein beetje sneller. Waar moet ik op wachten? Op welk toestel?
ik heb KPN Glasvezel hier, maar met mijn DHD geen enkel WiFi-probleemquote:Op zondag 16 december 2012 13:57 schreef kensei het volgende:
Zijn er hier ook mensen met kpn glasvezel modem unit?
Omdat?quote:Op zondag 16 december 2012 21:07 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Wie wil er een One X? Ik overweeg verkoop.
Ik ben er half op uitgekeken. Moet nog even de knoop doorhakken wat betreft vervanger.quote:
Prijs?quote:Op zondag 16 december 2012 21:14 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Ik ben er half op uitgekeken. Moet nog even de knoop doorhakken wat betreft vervanger.
350, inclusief doosje, exclusief headset, schadevrij maar wel rootquote:
Naar welke telefoon ga je switchen?quote:Op zondag 16 december 2012 21:18 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
350, inclusief doosje, exclusief headset, schadevrij maar wel root
Ik neig op dit moment richting de iPhone 5.quote:Op maandag 17 december 2012 18:46 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Naar welke telefoon ga je switchen?
quote:Op maandag 17 december 2012 18:49 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Ik neig op dit moment richting de iPhone 5.
Nee serieus, dat is wat ik nu op het oog hebquote:
een iPhone 5 zie jij als verbetering van je One X? of gewoon als nieuw speeltje? (waar je op een gegeven moment ook weer op uitgekeken bent?)quote:Op maandag 17 december 2012 19:23 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Nee serieus, dat is wat ik nu op het oog heb
Beide. De iPhone heeft me altijd tegengehouden wegens het kleine scherm maar nu met 4" kan ik ermee leven. Het wordt tegelijk een vervanger van mijn ipod, en de hele meuk kan dan synchroniseren met mijn macbook en ipad. Dat gaat nu best omslachtig met android. Na 5+ jaar htc ben ik ook wel een keer toe aan een ander merkquote:Op maandag 17 december 2012 21:08 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
een iPhone 5 zie jij als verbetering van je One X? of gewoon als nieuw speeltje? (waar je op een gegeven moment ook weer op uitgekeken bent?)
Same Here, Briljant toetsenbord.quote:Op dinsdag 18 december 2012 10:24 schreef bokkepoot het volgende:
Swiftkey![]()
Ik weet geen eens hoe dat HTC toetsenbord eruit ziet
Swiftkey is gewoon baasquote:Op dinsdag 18 december 2012 11:05 schreef Soldier2000 het volgende:
Is swiftkey nu beter dan smart keyboard pro?
Was een eis van google, dat er geen fysieke menu-knop aanwezig is. (richtlijnen waaraan een androidtoestel moet voldoen om android te mogen draaien)quote:Op dinsdag 18 december 2012 00:26 schreef svann het volgende:
Is het ontbreken van een vaste menuknop niet onhandig?
Daar maken toch heel wat programma's gebruik van.
Of verschijnt die op magische wijze ergens als je 'm nodig hebt?
Ja maar dat vroeg ze nietquote:Op dinsdag 18 december 2012 11:36 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Was een eis van google, dat er geen fysieke menu-knop aanwezig is. (richtlijnen waaraan een androidtoestel moet voldoen om android te mogen draaien)
Factory reset al gedaan?quote:Op dinsdag 18 december 2012 15:23 schreef Droathoah het volgende:
Mijn eerste post in dit topic en gelijk een vervelende. Mijn vriendin haar toestel blijft in vliegtuig modus hangen, en heeft dus geen bereik. De knop is grijs en geeft aan dat die bezig is het toestel in vliegtuig modus te zetten, maar je kan er niks mee. Rebooten heeft geen zin. Iemand dit ook gehad?
Alvast bedankt!
Huisgenoot van me heeft de One S en had dit laatst ook, factory resetje en klaarquote:Op dinsdag 18 december 2012 15:23 schreef Droathoah het volgende:
Mijn eerste post in dit topic en gelijk een vervelende. Mijn vriendin haar toestel blijft in vliegtuig modus hangen, en heeft dus geen bereik. De knop is grijs en geeft aan dat die bezig is het toestel in vliegtuig modus te zetten, maar je kan er niks mee. Rebooten heeft geen zin. Iemand dit ook gehad?
Alvast bedankt!
HOX niet, HOX+ welquote:Op dinsdag 18 december 2012 16:08 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Heeft de One X 4G ondersteuning?
Niet nodig, gewoon uitzetten en de aan/uit knop langer dan 10 sec vasthouden.quote:Op dinsdag 18 december 2012 16:12 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Factory reset al gedaan?
Daar heb je toch nog niets aan?quote:Op dinsdag 18 december 2012 16:08 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Heeft de One X 4G ondersteuning?
De frequentie is net geveild dus voordat het uitgerold is zijn we een paar toptoestellen van HTC verder. En voordat het écht goed is uitgerold hebben we een telefoonchip in ons hoofd zitten.quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:06 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ik weet niet wanneer 4G in ons land de standaard wordt maar het is zeker interessante techniek.
Das ook weer dik overdreven, KPN wil in februari beginnen in de Randstad, Vodafone volgens mij in de zomer. Tele2 zelfs in januari. Dus er komt binnen aanzienlijke termijn wel iets, al geloof ik best dat je gerust aan een jaartje mag denken, even kinderziektes er uit, plus reken wat vertragingen mee...quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:18 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
De frequentie is net geveild dus voordat het uitgerold is zijn we een paar toptoestellen van HTC verder. En voordat het écht goed is uitgerold hebben we een telefoonchip in ons hoofd zitten.
Ofwel dat de One X geen 4G ondersteunt maakt niets uit; tegen die tijd heb je toch al een nieuwe.
Plus dat die 3.8 miljard betaalt moet worden dus 4G abonnementen f*cking duur gaan worden.
Duurder dan wat je nu al betaalt.
Maar even heel technisch: wat doet 4g ten opzichte van 3g? Het zorgt toch alleen dat je internetverbinding sneller loopt of niet?quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:44 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Das ook weer dik overdreven, KPN wil in februari beginnen in de Randstad, Vodafone volgens mij in de zomer. Tele2 zelfs in januari. Dus er komt binnen aanzienlijke termijn wel iets, al geloof ik best dat je gerust aan een jaartje mag denken, even kinderziektes er uit, plus reken wat vertragingen mee...
Jup, maar wel véél sneller. In praktijk 30mbit/s - 70 mbit/s, lagere latency, en drukte op het netwerk heeft minder uitwerking op je reele snelheid.quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:45 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Maar even heel technisch: wat doet 4g ten opzichte van 3g? Het zorgt toch alleen dat je internetverbinding sneller loopt of niet?
Grappig dat de HOX+ maar maximaal 24mb/s aankan. Dus dan heb je een dure verbinding, die je in de praktijk niet kan gebruiken.quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:51 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jup, maar wel véél sneller. In praktijk 30mbit/s - 70 mbit/s, lagere latency, en drukte op het netwerk heeft minder uitwerking op je reele snelheid.
Zie: Evolutie én revolutie: 4g komt naar Nederland
Natuurlijk overdrijf ik een beetje, maar dat ze het in voorjaar 2013 willen uitbrengen betekent niet dat ze eind 2013 een landelijk dekkend 4G netwerk hebben. En over een jaar lopen de eerste abonnementen van One X eigenaren alweer ten einde. dus dat 4G geen optie is op een One X is IMHO geen issue.quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:44 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Das ook weer dik overdreven, KPN wil in februari beginnen in de Randstad, Vodafone volgens mij in de zomer. Tele2 zelfs in januari. Dus er komt binnen aanzienlijke termijn wel iets, al geloof ik best dat je gerust aan een jaartje mag denken, even kinderziektes er uit, plus reken wat vertragingen mee...
Ja, dat hoor ik op mijn werkplek dagelijks van klanten. Maar waarmee vergelijk je die prijzen?quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:25 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Natuurlijk overdrijf ik een beetje, maar dat ze het in voorjaar 2013 willen uitbrengen betekent niet dat ze eind 2013 een landelijk dekkend 4G netwerk hebben. En over een jaar lopen de eerste abonnementen van One X eigenaren alweer ten einde. dus dat 4G geen optie is op een One X is IMHO geen issue.
Plus ze gaan zeker in het begin een premiumprijs vragen (of juist eerst stunten en daarna innen) en als ik zie wat voor prijzen je tegenwoordig moet betalen voor een beetje abbo met een toestel als dit. ¤40-60 p/maand!![]()
Jij en ik hadden al eerder onenigheid over dit onderwerp en eerlijk gezegd heb ik geen zin meer om weer dit topic hierom/hierover te vervuilen. Ik hou het erbij dat wij twee het op dit onderwerp gewoon nooit eens worden.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:30 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Ja, dat hoor ik op mijn werkplek dagelijks van klanten. Maar waarmee vergelijk je die prijzen?
5 jaar geleden kon je alleen maar dromen van de hedendaagse technologie (in telefoons) en die moet toch betaald worden. 5 jaar geleden had je ook lang niet de internet snelheid die je nu hebt.
Men doet alsof het altijd zo duur is, je krijgt er ook meer voor terug en dat wordt vaak uit het oog verloren.
Que? We hebben het hier nooit over gehad. Het namelijk de eerste keer dat ik hierover mijn mening uitquote:Op dinsdag 18 december 2012 23:36 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Jij en ik hadden al eerder onenigheid over dit onderwerp en eerlijk gezegd heb ik geen zin meer om weer dit topic hierom/hierover te vervuilen. Ik hou het erbij dat wij twee het op dit onderwerp gewoon nooit eens worden.
ik neem aan dat je een agendawidget op je buroblad hebt? Daarop aanklikken en dan krijg je een schermvullend agenda>menu>instellingen>alle agendas uitvinken + instellingen toepassen op> contacten (volgens mij was dit de truukje?)quote:Op woensdag 19 december 2012 01:47 schreef Quir het volgende:
Ah, sinds de update worden contacten met hotmail-adressen gesynchroniseerd. Ik kwam er net achter omdat ik een melding kreeg van een verjaardag van iemand waarvan ik nog nooit heb gehoord; spam-adres. Hoe zet ik dit uit?
Je kan de batterij er niet uit halen.quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:15 schreef christiman het volgende:
Hey allemaal,
Ik wil dit toestel binnenkort gaan bestellen, ik vind hem echt geweldig en heb al vele lovende reviews gelezen. Maar waar ik ook nog benieuwd naar ben: wat zijn de (relatieve) minpunten?
Interne opslag 32 GB toch? Ik gebruik mijn telefoon niet echt voor muziek ofzo, dus dat komt wel goed.quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:47 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Je kan de batterij er niet uit halen.
Je kan er geen SD kaart in stoppen (de One X+ heeft 64GB dus dan is dat helemaal geen probleem meer).
De notification led is compleet waardeloos, hij is vrijwel onzichtbaar en brandt altijd rood bij het laden en groen als hij vol is. De led gebruik ik vooral als hij op m'n bureau ligt en dan heb ik hem ook aan de lader dus ik heb er helemaal niks aan.
Verder...![]()
![]()
![]()
![]()
De One X heeft 32GB inderdaad, de One X+ 64GB.quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:39 schreef christiman het volgende:
[..]
Interne opslag 32 GB toch? Ik gebruik mijn telefoon niet echt voor muziek ofzo, dus dat komt wel goed.
Waar ik ook nog wel nieuwsgierig naar ben: hoe is de batterij? Hoe lang houdt ie het uit als je redelijk veel whatsappt e.d.?
Dank voor je info!quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:42 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
De One X heeft 32GB inderdaad, de One X+ 64GB.
Ik heb redelijk wat series op m'n telefoon staan en zit wel vaak vol (ik heb de gewone One X).
Ik vind de batterij erg goed, ik heb sinds ik de telefoon heb (releasedag) nog nooit met een lege telefoon gezeten.
Je hoort hier in dit topic wel vaak mensen waarbij het minder goed gaat, maar hier werkt ie prima. Daarnaast zijn er veel dingen die je kan doen om de batterijconsumptie te verminderen.
De One X+ heeft ook een grotere batterij
Als ik nu zou kiezen was ik waarschijnlijk ook gewoon voor de normale One X gegaanquote:Op zaterdag 22 december 2012 23:44 schreef christiman het volgende:
[..]
Dank voor je info!de HOX+ zit net iets te veel boven mijn budget, dus ik ga voor de HOX
maar ik ga nog heel even tot na nieuwjaar wachten, heb een vermoeden dat er dan weer prijzen gaan dalen
One X+ te duur, of te weinig verschil om die extra ¤ 160 waard te zijn?quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:45 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Als ik nu zou kiezen was ik waarschijnlijk ook gewoon voor de normale One X gegaan
Beidequote:Op zondag 23 december 2012 13:59 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
One X+ te duur, of te weinig verschil om die extra ¤ 160 waard te zijn?
my thoughts exactlyquote:Op zondag 23 december 2012 14:07 schreef lkb9000 het volgende:
Als ik een abonnement zou vinden waar het qua maandbedrag niet zoveel scheelt zou het me misschien wel waard zijn
Hoe lang heb je hem al?quote:Op zondag 23 december 2012 14:41 schreef FL_Freak het volgende:
De one X wordt erg heet bij grote games.
hangelog for 15.0.0 – Full Rom – No wipe needed but recommendedquote:
Sinds de release. Hij wordt bijv na een kwartier GTA vice city behoorlijk hert rond de camera en op het beeldscherm zelf. Zelfs dan wanneer je de oplader erin hebt laad ie niet meer ff en mort ik hem eerst laten afkoelenquote:Op zondag 23 december 2012 14:51 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Hoe lang heb je hem al?
In de eerste weken werd mijn One X ook heel erg heet bij games, al vond ik het niet vervelend want het was niet op plekken waar ik m'n vingers had.
Maar de afgelopen maanden is het me geen één keer overkomen dat hij warm werd, ook met dezelfde games waarmee hij eerder wel heet werd
Dat is de changelog voor de ROM, de nieuwe HTC-update heeft geen changelog dus is er niet precies duidelijk wat er is veranderd.quote:Op maandag 24 december 2012 10:47 schreef Ynske het volgende:
[..]
hangelog for 15.0.0 – Full Rom – No wipe needed but recommended
- updated base to 3.14.401.31
- system enhacement
- fixed htc sync – prop lyapota
- updated market apps
- removed long press back to kill (causing google now issues)
- all previous tweaks optimizations available on latest base
- make sure to flash the new boot.img
- recommended to update firmware to 1.39 if possible
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1924003
YOU NEED HBOOT 1.31 or higher
Ow ok, Sorryquote:Op maandag 24 december 2012 14:32 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Dat is de changelog voor de ROM, de nieuwe HTC-update heeft geen changelog dus is er niet precies duidelijk wat er is veranderd.
Er stond in de updatewaarschuwing dat de update het volgende bevat: belangrijke verbeteringen en bugsfixes waaronder verbeterde systeem performance. Welke dat precies zijn weet ik (nog) niet.quote:
uiteindelijke deze rom er op gezet Android Revolution HDquote:Download the ROM and place it on your virtual SD card.
Relock your bootloader using the commend 'fastboot oem lock'.
Go into fastboot mode and type 'fastboot oem rebootRUU'.
Flash the new firmware using the commend 'fastboot flash zip firmware.zip'.
On first time running the commend you will see FAILED, don't panic and just run the commend again.
Reunlock your bootloader via HTCDev.
Flash custom recovery using the commend 'fastboot flash recovery recovery.img'.
Download boot.img and flash it using the commend ‘fastboot flash boot boot.img’.
Use the commend 'fastboot erase cache' to avoid boot issues.
Go into recovery and install the ROM.
Reboot your device and enjoy from JB!
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1836919
deze?quote:Op dinsdag 25 december 2012 14:08 schreef Kloonhommel het volgende:
Op mijn Desire met custom rom van badnewz had ik een wallpaper dat op de HTC live wallpaper "strook" leek (4 kleuren in elke hoek) maar dan gewoon jpg of zo (geen live dus). Ik dacht dat die custom rom op Desire HD gebaseerd was en dat de wallpaper daarvandaan kwam. Nu in de One X kom ik wederom strook tegen maar niet een stilstaand variant ervan.
Weet iemand waar ik deze kan vinden? Heb er al op gegoogeld maar vind alleen die met witte wazige belletjes erdoorheen en die vind ik minder mooi.
De live strook laat mijn One X merkbaar trager lopen, mappen op homescreen haperen dan tijdens het openen en dat vind ik maar niks.
Deze dus http://www.netties.be/pictures/716/htc_specs.jpg
Dank je wel!! Die 2e (of zelfs 3e) was het.quote:Op dinsdag 25 december 2012 14:16 schreef Wells.p het volgende:
[..]
deze?
http://www.99wallpaper.com/images/2_1590/htc_wallpaper.jpg
http://live-wallpaper.net(...)88fadd4b3f1c_raw.jpg
of deze?
http://www.android-hk.com(...)ds/2011/04/color.png
[directe download]
http://ice-cream-sensatio(...)WallpaperService.jpg
dit is misschien een strook
http://www.hqwalls.com/wp(...)yer-wallpapers-5.jpg
Graag gedaan!!quote:Op dinsdag 25 december 2012 21:01 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Dank je wel!! Die 2e (of zelfs 3e) was het.
Battery pack kopen, ik red in principe een hele dag. Maar is meer voor ik hem 2/3 dagen achter elkaar nodig heb, kost je 30 euro ongeveer.quote:Op woensdag 26 december 2012 13:02 schreef BluesRebel het volgende:
Ik heb hem nu enkele dagen en hij heeft nog geen dag uitgehouden. Ik ben echt niet te spreken over de accu. Zit er aan te denken om hem terug te brengen en te ruilen voor iets anders. Voor de rest is het een geweldige telefoon maarja, dit is een heel belangrijk punt.
EDIT: Laat ik eens anders beginnen; is er een oplossing hiervoor? Ik wil deze telefoon graag behouden. Maar de accu moet het wat langer uithouden. Hebben jullie al iets geprobeerd?
Hmm ja, dan moet je die ook soms meenemen maar dat is beter dan een uitgevallen telefoon.quote:Op woensdag 26 december 2012 14:19 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Battery pack kopen, ik red in principe een hele dag. Maar is meer voor ik hem 2/3 dagen achter elkaar nodig heb, kost je 30 euro ongeveer.
mag ik vragen welk abonnement en wat het je per maand kost?quote:Op dinsdag 25 december 2012 15:34 schreef Gtaboy107 het volgende:
Abo besteld met HTC one X + 64GB in het zwart.
heb je scherp gesteld op je onderwerp?quote:Op woensdag 26 december 2012 16:55 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Hmm ja, dan moet je die ook soms meenemen maar dat is beter dan een uitgevallen telefoon.
En wat zijn de beste camera-instellingen? Als ik 1 neem vind ik de foto wazig, terwijl de voorbeelden op internet prachtig zijn en hij volgens mij ook een goede camera heeft
Ruilen heeft geen zin, elke telefoon gaat tegenwoordig een dag mee, zo'n beetje van de ochtend tot de nacht, daarna in de oplader en dan is het weer de volgende dag.quote:Op woensdag 26 december 2012 13:02 schreef BluesRebel het volgende:
Ik heb hem nu enkele dagen en hij heeft nog geen dag uitgehouden. Ik ben echt niet te spreken over de accu. Zit er aan te denken om hem terug te brengen en te ruilen voor iets anders. Voor de rest is het een geweldige telefoon maarja, dit is een heel belangrijk punt.
EDIT: Laat ik eens anders beginnen; is er een oplossing hiervoor? Ik wil deze telefoon graag behouden. Maar de accu moet het wat langer uithouden. Hebben jullie al iets geprobeerd?
En soms ontdek ik zelf ook dat de fotos stukken scherper zijn nadat ik de lens ff schoon heb gemaakt. Dit terwijl hij niet meteen vies uitzag.quote:Op woensdag 26 december 2012 21:37 schreef Ynske het volgende:
[..]
heb je scherp gesteld op je onderwerp?
Vodafone, 90 min bellen, 10gb data(blijkbaar een actie) en eerste 12 maanden iets van 37,50, daarna 42,50.quote:Op woensdag 26 december 2012 20:01 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
mag ik vragen welk abonnement en wat het je per maand kost?
Die wil ik ook maar ik wil eigenlijk niet ¤160,- bijbetalen.quote:Op donderdag 27 december 2012 13:36 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Vodafone, 90 min bellen, 10gb data(blijkbaar een actie) en eerste 12 maanden iets van 37,50, daarna 42,50.
Je hebt de verkeerde, ik heb de 42,50 altijd 1gb(nu 10gb), daar kost het toestel 119.quote:Op donderdag 27 december 2012 13:38 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Die wil ik ook maar ik wil eigenlijk niet ¤160,- bijbetalen.
Ja die bedoel ik, maar ik zag ergens dat je dan ¤160,- moest bijbetalen.quote:Op donderdag 27 december 2012 13:40 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Je hebt de verkeerde, ik heb de 42,50 altijd 1gb(nu 10gb), daar kost het toestel 119.
Is btw eerste jaar 31,88 en dan 42,50.
Oh ik heb hem voor 119 bij Coolblue besteld.quote:Op donderdag 27 december 2012 13:48 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Ja die bedoel ik, maar ik zag ergens dat je dan ¤160,- moest bijbetalen.
Daarbij ga ik verlengen dus dan zal het wel weer duurder worden.
Jep,bloed irritantquote:Op woensdag 26 december 2012 17:45 schreef Sapstengel het volgende:
Meer mensen problemen met de nieuwe Facebook app? Ik kan de back button niet gebruiken, druk erop maar er gebeurt niks.
Een Nightly Build? Die had ik 2 weken geleden ook. Maar toch merkte ik vaak wat foutjes (toepassingen die werder gesloten waardoor ik geen foto kon maken. En kon de kwaliteit niet hoger zetten dan 5mp (ja weet het verschil maar wil hem gewoon op 8 omdat het kan) dus ben naar AndroidRevolution HD gegaan en werkt als een trein.quote:Op donderdag 27 december 2012 13:26 schreef Ireyon het volgende:
Ik draai nu een tijdje CyanogenMod, absoluut aan te raden. Zo waanzinnig snel en vloeiend, merkbaar vloeiender dan de One X, ook met z'n JB update. Of HTC heeft Butter er op één of andere manier uit gesloopt, of Sense is nog altijd trage troep.
Zorg dat je een Nexus 4 scoort.quote:Op donderdag 27 december 2012 13:47 schreef Miezziej het volgende:
Twijfel over welke telefoon ik moet nemen, heb nu een HTC Sensation en zat te denken aan een One X+. Mijn WiFi is dood dus wil wel een nieuwe.
Ben alleen bang dat de one x mij zou vervelen omdat ik nu ook al een HTC heb. Normaal switch ik nogal van merkhaha.
Was wel heel erg tevreden over mijn Sensation, tot mijn wifi dood ging
Wat bedoel je precies?quote:Op donderdag 27 december 2012 16:32 schreef drumstickNL het volgende:
Ben nog steeds wel blij met mijn one X, wel jammer dattie niet grote bestanden opslaat.
Het enige wat ik tot nu toe echt mis is m'n GPS.. 'k zal AR HD ook eens bekijken dan, al ga ik dan wel m'n van-app-naar-app animatie missenquote:Op donderdag 27 december 2012 15:48 schreef Wells.p het volgende:
[..]
Een Nightly Build? Die had ik 2 weken geleden ook. Maar toch merkte ik vaak wat foutjes (toepassingen die werder gesloten waardoor ik geen foto kon maken. En kon de kwaliteit niet hoger zetten dan 5mp (ja weet het verschil maar wil hem gewoon op 8 omdat het kan) dus ben naar AndroidRevolution HD gegaan en werkt als een trein.
in totaal dus gemiddeld ¤ 42,15 per maand, hmmm...quote:Op donderdag 27 december 2012 13:40 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Je hebt de verkeerde, ik heb de 42,50 altijd 1gb(nu 10gb), daar kost het toestel 119.
Is btw eerste jaar 31,88 en dan 42,50.
Ik ben betrouwbaarder en vertel je bij deze dat dat niet zo isquote:Op donderdag 27 december 2012 18:31 schreef dimmak het volgende:
Februari mag ik verlengen. Ik wou mijn telefoon overnemen van Hi, maar nu blijkt dat dat lease gebeuren echt een flop is en waarschijnlijk mag iedereen zijn telefoon gewoon houden zonder aanbetaling..Dat vertelde mijn goede vriend/verkopen aan me.
Maar niet bij Vodafone zelf.quote:Op donderdag 27 december 2012 17:57 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
in totaal dus gemiddeld ¤ 42,15 per maand, hmmm...
Nee helaas niet, de headset werkt met een dongel die ik in de PS3 stop zodat er verbinding is tussen de console en de headset.quote:Op donderdag 27 december 2012 21:18 schreef lkb9000 het volgende:
Mijn oude nokia dopjes pakt mn one X ook amper, beetje half stereo geluid en ze vallen steeds uit. Sommige kabels kunnen dus niet goed passen in die schuine aansluiting. Kan je hem ook draadloos aansluiten via bluetooth?
Misschien is het dan handiger een bluetooth headset te kopen, die kan je ook zonder dongel aan de ps3 koppelen.quote:Op donderdag 27 december 2012 21:20 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Nee helaas niet, de headset werkt met een dongel die ik in de PS3 stop zodat er verbinding is tussen de console en de headset.
Kom op man, heb ik al 2 keren gepost ondertussen...quote:
FAT32 beperking van 4GB per keer misschien?quote:
Hoe bedoel je dat? Op mijn Xperia had ik autofocus, macro, oneindige focus e.d. Dat heb je op deze niet. Ik vind de foto's eigenlijk van tegenvallende kwaliteit :S Wazig.. met ruis.quote:Op woensdag 26 december 2012 21:37 schreef Ynske het volgende:
[..]
heb je scherp gesteld op je onderwerp?
Ja dat is ook waar. Heb me maar erop aangepast. Skype, Viber enzo uitgezet. En elke nacht in de oplader, wat ik nooit deed.quote:Op woensdag 26 december 2012 22:08 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Ruilen heeft geen zin, elke telefoon gaat tegenwoordig een dag mee, zo'n beetje van de ochtend tot de nacht, daarna in de oplader en dan is het weer de volgende dag.
Nu gebruik je hem trouwens ook veel meer dan normaal waarschijnlijk omdat alles nieuw is en je alles probeert, als je hem langer hebt wordt het weer een normale telefoon voor wat muziek, whatsapp, etc en gaat die langer mee.
Daarnaast moet de batterij in de eerste dagen ook wat calibreren, wordt beter na een paar dagen.
Gewoon wachten en niet terugbrengen.
Plaats eens een voorbeeldfoto van de wazigheid en ruis, ik vind hem namelijk erg goede foto's maken.quote:Op zaterdag 29 december 2012 15:42 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dat? Op mijn Xperia had ik autofocus, macro, oneindige focus e.d. Dat heb je op deze niet. Ik vind de foto's eigenlijk van tegenvallende kwaliteit :S Wazig.. met ruis.
Hij bedoelt of je met je vinger je onderwerp hebt aangetikt op het scherm zodat de camera daarop scherpstelt. Wat ook helpt is de fotomaakknopje ingedrukt houden, dan krijg je na afloop een venster zodat je de beste foto kan uitkiezen en de rest kan verwijderen.quote:Op zaterdag 29 december 2012 15:42 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dat? Op mijn Xperia had ik autofocus, macro, oneindige focus e.d. Dat heb je op deze niet. Ik vind de foto's eigenlijk van tegenvallende kwaliteit :S Wazig.. met ruis.
De prijs, maar die reden heb je net ongeldig gemaakt blijkbaarquote:Op zondag 30 december 2012 14:55 schreef ReMcOrE het volgende:
zijn er redenen waarom je beter een One X zou kunnen nemen, in plaats van een One X+?
ik heb volgens mij goed gelezen op typhone.nl en daar kwamen die prijzen naar vorenquote:Op zondag 30 december 2012 14:58 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
De prijs, maar die reden heb je net ongeldig gemaakt blijkbaar
Verder heeft het scherm volgens mij een iets warmere tint, maar dat maakt niet zoveel uit natuurlijk.
dat klinkt ook niet verkeerdquote:Op zondag 30 december 2012 15:02 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ik kan een hox+ voor gemiddeld 22pm krijgen. Dan heb ik 1000mb, 210 belminuten/sms.
Denk aan de witbalans van een camera, alle kleuren komen wat warmer over op de X+, en wat kouder op de X. Maar volgens mij hebben nieuwere One X toestellen ook dit iets warmer ogende scherm.quote:Op zondag 30 december 2012 15:01 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik heb volgens mij goed gelezen op typhone.nl en daar kwamen die prijzen naar voren
en wat bedoel je precies met een warmere tint, minder felle kleuren?
Daar ben ik ook wel benieuwd naarquote:Op zondag 30 december 2012 15:04 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat klinkt ook niet verkeerdmeer minuten/sms/internet voor minder per maand
waar krijg je dat voor elkaar?
Goeie CAOquote:Op zondag 30 december 2012 15:04 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat klinkt ook niet verkeerdmeer minuten/sms/internet voor minder per maand
waar krijg je dat voor elkaar?
Ja, daar kan niets tegenop natuurlijk.quote:
Als ik mezelf en alle reviews die ik heb gelezen mag geloven, is het scherm van de One X beter. Maar die van de SIII is ook erg mooi natuurlijk.quote:Op zondag 30 december 2012 16:10 schreef ReMcOrE het volgende:
hmmm, 32GB (uitbreidbaar) of 64GB opslagcapaciteit maakt me weinig uit...
alleen dan heb je Super AMOLED en Super LCD, volgens mij doet dat ook niet echt voor elkaar onder toch?
ik doelde met die 32GB (uitbreidbaar) op de SIII, omdat ik nog een beetje twijfel tussen die of de One X+quote:Op zondag 30 december 2012 16:37 schreef svann het volgende:
Van die 32GB (niet uitbreidbaar) blijven er door besturingsysteem en apps zo'n 25GB over heb ik begrepen.
Persoonlijk vind ik hem qua grootte wat onhandelbaar, maar dat scherm werkt echt lekker en veel beter dan iets onder de 4 inchquote:Op zondag 30 december 2012 16:54 schreef baljeetx het volgende:
Zijn er ook mensen die het toestel 'te' groot vinden? en liever een ander toestel hadden gehad? en is het de prijs waard of kan ik net zo goed een one s nemen?
Kloptquote:Op zondag 30 december 2012 16:07 schreef svann het volgende:
[..]
Ja, daar kan niets tegenop natuurlijk.
Gaaf!
oke, je zegt onder de 4 inch, maar de htc one s is volgens mij 4,3 inch met een resolutie van (960x540(qhd)) is dat goed genoeg dan? de dual-core 1.5 gzh processor lijkt mij wel goed genoeg.quote:Op zondag 30 december 2012 16:56 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik hem qua grootte wat onhandelbaar, maar dat scherm werkt echt lekker en veel beter dan iets onder de 4 inch
De processor is wel goed genoeg, maar persoonlijk vind ik de resolutie te laag van een One S. Ik zie het verschil tenminste wel... Ga eens naar een winkel en probeer beide eens. En beslis daaropquote:Op zondag 30 december 2012 17:04 schreef baljeetx het volgende:
[..]
oke, je zegt onder de 4 inch, maar de htc one s is volgens mij 4,3 inch met een resolutie van (960x540(qhd)) is dat goed genoeg dan? de dual-core 1.5 gzh processor lijkt mij wel goed genoeg.
heel erg bedankt, ik ben al een aantal dagen goed aan het na denken en ik denk dat ik nog eens naar de phonehouse ga om te beslissen en hem dan vervolgens op belsimpel.nl bestelquote:Op zondag 30 december 2012 17:19 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
De processor is wel goed genoeg, maar persoonlijk vind ik de resolutie te laag van een One S. Ik zie het verschil tenminste wel... Ga eens naar een winkel en probeer beide eens. En beslis daarop
Via de computer inloggen op gmail en dan contacten aanklikken en op samenvoegen klikken of hier en daar wat verwijderen of aanpassen. Via de pc gaat stukken sneller.quote:Op zondag 30 december 2012 22:56 schreef svann het volgende:
Simkaart knippen is gelukt.
Kon hem zo bij de Vodafone-winkel omruilen, maar dan had ik geen duosim meer gehad.
En -oeps- opeens vijfhonderd contacten.Samengevoegd met de twitterzooi.
Eens kijken hoe dat weer ontward kan worden. Ben iig niets kwijt.
bij Hi zit er geen (prijs)verschil meer tussen nieuw of verlengen, want ze waarderen elke klant evenveel; of hij nu al 8 jaar abonnee is of net komt kijkenquote:Op maandag 31 december 2012 00:04 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Wat een hoerige kutzooi dat verlengen zoveel duurder is dan opnieuw afsluiten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Terwijl iemand anders met JB een score van 6700 had.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Hmm... Laat ik nog maar even niet updaten dan.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 22:34 schreef Sickert het volgende:
Verdomme! Na de laatste update niets anders dan foutmeldingen bij alles wat ik doe acore of adcore.home oid
Ik ben de naam ff kwijt maar hij staat ergens in google play. Ff installeren en gaan met de banaan...quote:
herstel, een One X+ kost je nu met bovenstaand abonnement nog ¤ 163,-quote:Op zaterdag 29 december 2012 21:34 schreef ReMcOrE het volgende:
een One X i.c.m. Vodafone Bel + SMS + Web Vaak 42,50 2 jarig (500 MB + 140 minuten + onbeperkt SMS + Gratis bellen naar Vodafone nummers (7.2 Mb/s)):
- eerste jaar 31,88
- tweede jaar 42,50
- toestel 25,00
- aansluitkosten 30,00
dat is gemiddeld 39,48 per maand, 2 jaar lang; geen slechte prijs
en voor een One X+ gelden dezelfde tarieven en hoef je zelfs maar 19,00 bij te betalen!
Wat is je twijfelpunt?quote:Op woensdag 2 januari 2013 21:31 schreef baljeetx het volgende:
Hallo, ik twijfel tussen een one x en one s, wie heeft er wat advies?
de prijs, en of de verbeterde functies van de one x noodzakelijk zijn en de groote, en design.. zo een beetje alles eigenlijk.. ook de overstap van ios naar android speelt een heel klein beetje een rol, maar daar hoeft geen aandacht aan worden besteed.quote:
De one S is gewoon een goede telefoon die prestaties levert. Ik vergelijk hem met de iPhone 4S qua prestaties.quote:Op woensdag 2 januari 2013 23:52 schreef baljeetx het volgende:
[..]
de prijs, en of de verbeterde functies van de one x noodzakelijk zijn en de groote, en design.. zo een beetje alles eigenlijk.. ook de overstap van ios naar android speelt een heel klein beetje een rol, maar daar hoeft geen aandacht aan worden besteed.
Bij coolblue was hij volgens mij 119.quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:57 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
herstel, een One X+ kost je nu met bovenstaand abonnement nog ¤ 163,-![]()
Het toestel wat het eerst te desensen of detouchwizzen valt.quote:Op donderdag 3 januari 2013 16:37 schreef MacorgaZ het volgende:
Wordt weer een twijfelgeval of je de M7 of S4 moet halen later...
ik zag het, ook wel te doenquote:Op donderdag 3 januari 2013 17:09 schreef Gtaboy107 het volgende:
Maar die 42,50 van jou abo is bij coolblue 99 euro.
Ik neem het terug!quote:Op zaterdag 29 december 2012 21:19 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Plaats eens een voorbeeldfoto van de wazigheid en ruis, ik vind hem namelijk erg goede foto's maken.
http://i.imgur.com/dWkRc.jpg
Even iets een beetje anders: Snapseed is een geweldige app om foto's te bewerken! (de foto hierboven is onbewerkt).
Wat ik wel erg jammer vind is dat de flits niet (merkbaar) minder sterk flitst in donkere situaties, het is dan snel overbelicht. Ik dacht dat dit een feature zou zijn van de One X maar ik kan me niet herinneren hoe ik daarbij komquote:Op donderdag 3 januari 2013 22:14 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Ik neem het terug!Buiten zijn ze wel goed. Dat is belangrijker.
Ah ja, klantenservice. Gewoon wat ongeschoolde mensen optrommelen en er neer zetten.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:12 schreef Wells.p het volgende:
Wat slecht van HTC, door het verhaal hier boven laad de batterij niet meer op. Dus ik bel HTC om te vragen wat het kost om een batterij te vervangen. Krijg ik als antwoord: omdat er water schade is geweest repareren we hem niet meer want dat valt niet onder de garantie waar op ik zeg ik wil gewoon weten wat het kost om te vervangen waarop hij zegt misschien kan je naar de verzekering :s WTF ik wil hem gewoon laten vervangen en er voor betalen......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |