Dat is zo kut. Want in whatsapp kan je nu geen smiley meer toevoegen in het midden of einde van je zin bijvoorbeeld.quote:Op zondag 9 december 2012 22:34 schreef Kloonhommel het volgende:
Is idd verwijderd. Alternatief toetsenbord installeren. SwiftKey bijvoorbeeld...
Hoezo niet? Leg ff uit want dat kan ik gewoon?quote:Op zondag 9 december 2012 22:37 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dat is zo kut. Want in whatsapp kan je nu geen smiley meer toevoegen in het midden of einde van je zin bijvoorbeeld.
Nou als je bij het icoontje van een smiley wil, dan moet het toetsenbord weg zijn ander zie je die niet. Dus zodra je aan het typen bent zie je het toetsenboard (Duh) en dus die icoontjes niet. aangezien je het toetsenbord niet kan hiden, kan je ook niet meer bij die icoontjes komen. Hij gaat alleen weg zodra je op enter drukt om iets te versturen.quote:Op zondag 9 december 2012 22:48 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Hoezo niet? Leg ff uit want dat kan ik gewoon?
Ik snap het nog steeds niet, de smilieknopje zit helemaal bovenaan het scherm. Hoe kan het toetsenbord ervoor zitten? Net nog geprobeerd met stock ToBo en whatsapp, werkt gewoon goed?quote:Op zondag 9 december 2012 22:52 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Nou als je bij het icoontje van een smiley wil, dan moet het toetsenbord weg zijn ander zie je die niet. Dus zodra je aan het typen bent zie je het toetsenboard (Duh) en dus die icoontjes niet. aangezien je het toetsenbord niet kan hiden, kan je ook niet meer bij die icoontjes komen. Hij gaat alleen weg zodra je op enter drukt om iets te versturen.
Arme One X van Dribbel.quote:Op zondag 9 december 2012 23:10 schreef Dribbel_ het volgende:
Oké de terug knop werkt ook ja thnx. Lekker dom van mezelf.
Ik gebruik toch die in mijn zakmesappquote:Op zondag 9 december 2012 23:16 schreef Skillstorm het volgende:
De Flashlight app is echt extreem lelijk geworden.
Ja. Al is het alleen maar door het constante gekloot van fabrikanten, alles wat getweaked moet worden voordat het een beetje fijn is, regelmatige onbetrouwbaarheid.. volgende wordt een ios of wp. Toe aan verandering, versimpeling.quote:Op zondag 9 december 2012 23:18 schreef practics het volgende:
Ik vind het een heel fijn telefoontje, enige nadeel is dat ik op deze wel supersnel ben uitgekeken heb hem nu sinds de release, en heb al paar keer er overna gedacht om hem een schop te geven. Waar ik met andere telefoons toch meestal het 9 tot 12 maand volhield. Maar goed denk dat android laatste tijd niet meer de vernieuwing brengt als de versies hiervoor, ook htc ligt kwa techniek redelijk stil.
Meer mensen hier last van?
Naja vond customroms altijd wel leuk en het tweaken, alleen het rotte is dat je bij elke grote update van htc eerst weer terug kunt naar stock, voordat je zelf ook de update mee kan pakken. Omslachtig en kut, terwijl ze daar bij de vorige modellen totaal niet moeilijk over deden (diamond-wildfire-DHD)quote:Op zondag 9 december 2012 23:23 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Ja. Al is het alleen maar door het constante gekloot van fabrikanten, alles wat getweaked moet worden voordat het een beetje fijn is, regelmatige onbetrouwbaarheid.. volgende wordt een ios of wp. Toe aan verandering, versimpeling.
iosquote:Op zondag 9 december 2012 23:23 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Ja. Al is het alleen maar door het constante gekloot van fabrikanten, alles wat getweaked moet worden voordat het een beetje fijn is, regelmatige onbetrouwbaarheid.. volgende wordt een ios of wp. Toe aan verandering, versimpeling.
Htc zou eens wat meer moeten kijken naar de customrom gebeuren, zoals het menu met die grote pictogrammen lijkt helemaal nergens na, Bloat ware waar nooit geen hond om gevraagd heeft, de helft kan je zelfs niet eens disablen, geen slim snel instellingen boven in notificatie balk gebeuren, noem maar op. Display brand je 9 van de 10x de ogen uit de kop als het donker is, batterij is zeker niet optimaal. (haal amper de dag) Zo kan ik nog wel even door gaan.quote:Op zondag 9 december 2012 23:26 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
iosDie is al 100 jaar hetzelfde gebleven joh en duurt ook wel ff voor ze echt veranderingen door gaan voeren.
Maar het geklaag snap ik niet zo, pluspunt van Android is dat je je toestel helemaal kan veranderen, je kan er MUIU (of zo) erop zetten waardoor hij op IOS lijkt, of een AOSP rom zodat je van Sense verlost bent, of een getweakde rom met Sense zodat je weer wat meer aanpassingen kan doen.
Dat kan je allemaal niet met een IOS of WP toestel????? Dan zit je echt 1 of 2 jaar vast aan 1 layout.
En wat als je een stock firmware flasht zonder VF crap erin?quote:Op maandag 10 december 2012 00:10 schreef Rezania het volgende:
Ik heb blijkbaar firmware nodig voor CID:VODAP102, maar die is nergens te vinden. Ik kan dus niet upgraden naar Android Revolution HD 17.
Ik kan anders elke update prima flashen zonder naar stock te moeten.quote:Op zondag 9 december 2012 23:26 schreef practics het volgende:
[..]
Naja vond customroms altijd wel leuk en het tweaken, alleen het rotte is dat je bij elke grote update van htc eerst weer terug kunt naar stock, voordat je zelf ook de update mee kan pakken. Omslachtig en kut, terwijl ze daar bij de vorige modellen totaal niet moeilijk over deden (diamond-wildfire-DHD)
Ik gebruik MIUI sinds de begindagen toen het nog inderdaad op iOS leek. Nu is daar vrij weinig van over, echter is het zowat de enige fijne gebruikersvriendelijke versie van Android. Verder is mijn geklaag juist over dat eeuwige tweaken. Dat hoeft van mij niet meer.quote:Op zondag 9 december 2012 23:26 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
iosDie is al 100 jaar hetzelfde gebleven joh en duurt ook wel ff voor ze echt veranderingen door gaan voeren.
Maar het geklaag snap ik niet zo, pluspunt van Android is dat je je toestel helemaal kan veranderen, je kan er MUIU (of zo) erop zetten waardoor hij op IOS lijkt, of een AOSP rom zodat je van Sense verlost bent, of een getweakde rom met Sense zodat je weer wat meer aanpassingen kan doen.
Dat kan je allemaal niet met een IOS of WP toestel????? Dan zit je echt 1 of 2 jaar vast aan 1 layout.
Wie?quote:Op maandag 10 december 2012 10:24 schreef Fiorano het volgende:
Net met Susan gechat, vanmiddag maar eens een batterytest draaien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |