Nooitquote:
Ja ik ookquote:Op zondag 9 december 2012 21:17 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
In dit weer?
Ik zou een hele slechte zwerver zijn. Altijd koud.
quote:Op zondag 9 december 2012 21:17 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
In dit weer?
Ik zou een hele slechte zwerver zijn. Altijd koud.
Zoiets at ik vroeger ook wel eens, goed te doen.quote:Op zondag 9 december 2012 21:17 schreef Pharkus het volgende:
[..]
http://www.smulweb.nl/rec(...)dappelen-en-broccoli
Klaar met skolla?quote:
quote:Op zondag 9 december 2012 21:17 schreef Pharkus het volgende:
[..]
http://www.smulweb.nl/rec(...)dappelen-en-broccoli
Dat klinkt al dubieus.quote:Heerlijk stoofpotje
Ja en dan loeso naar ossoquote:
Mja zo heerlijk was het niet, het was ok, maar niet echt wat ik er van verwacht had.quote:
quote:Op zondag 9 december 2012 21:12 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik ook. Kom er net uit, maar ga er zo weer in denk ik. Zondag
quote:
Gewoon op scheveningen strand gaan wonen en elke ochtend zwemmen.quote:Op zondag 9 december 2012 21:18 schreef Fascination het volgende:
[..]. Ik ook. Niet kunnen douchen 's ochtends.
!
Ja lekker in januari...quote:Op zondag 9 december 2012 21:20 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Gewoon op scheveningen strand gaan wonen en elke ochtend zwemmen.
Gewoon loesoe in de skyquote:
Hahaquote:Op zondag 9 december 2012 21:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja lekker in januari...
[..]
Gewoon loesoe in de sky
Ik zou er niet echt heel wild van worden.. neemt niet weg dat ik het niet zou wegnommen.quote:Op zondag 9 december 2012 21:19 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Mja zo heerlijk was het niet, het was ok, maar niet echt wat ik er van verwacht had.
Kom TC dan babygirl.quote:Op zondag 9 december 2012 21:21 schreef Allure_ het volgende:
[..]
je zou mijn hoofd nu eens moeten zienkrijg mn ogen niets eens 50% open
Jij gaat meedoen met de nieuwjaarsduik of bedoelde je dat onderste?quote:
Even een duik in de vijver van het park.quote:Op zondag 9 december 2012 21:18 schreef Fascination het volgende:
[..]. Ik ook. Niet kunnen douchen 's ochtends.
!
Ach die kabeljauw moest toch op, hadden we gratis gekregen van een zeevisser (ja ik maak rare dingen mee, mensen die me zomaar vis geven)quote:Op zondag 9 december 2012 21:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zou er niet echt heel wild van worden.. neemt niet weg dat ik het niet zou wegnommen.
Ja dat onderstequote:Op zondag 9 december 2012 21:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jij gaat meedoen met de nieuwjaarsduik of bedoelde je dat onderste?
Ik zei het toch laatst al, je bent helemaal vercrackt. Een soort Lindsay Lohan, vroeger nice en cute, nu kapot.quote:Op zondag 9 december 2012 21:21 schreef Allure_ het volgende:
[..]
je zou mijn hoofd nu eens moeten zienkrijg mn ogen niets eens 50% open
Vis is sowieso wel lekkerquote:Op zondag 9 december 2012 21:22 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ach die kabeljauw moest toch op, hadden we gratis gekregen van een zeevisser (ja ik maak rare dingen mee, mensen die me zomaar vis geven)
Van dat kroos in je haar daarnaquote:Op zondag 9 december 2012 21:22 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Even een duik in de vijver van het park.
Kijk je wel uit dat je niet wegwaait?quote:
Gay.quote:Op zondag 9 december 2012 21:23 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Haha, never. Zo lekker in bed cuddlen =$
mensen noemen mij srs wel eens lindsay lohan. Vette beledigingquote:Op zondag 9 december 2012 21:23 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik zei het toch laatst al, je bent helemaal vercrackt. Een soort Lindsay Lohan, vroeger nice en cute, nu kapot.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |