Klopt,quote:Op zondag 9 december 2012 21:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jawel, geloof me maar.
[..]
14 jarige jongens al helemaaaaaaaaaaaal niet
Nee ik ook niet, maar daten begint vaak met uiterlijk, je vind iemand leuk, stapt om hem af, praat ermee, blijkt leuk te zijn, etc etc en zo volgt een date. Als ik een mooi en lelijk persoon in een ruimte zie weet ik wel op welke ik af stap!quote:Op zondag 9 december 2012 21:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat is waar. Maar oppervlakkigheid gaat over de buitenkant en niet over de inhoud en ons gesprek was zeer inhoudelijk.
Maar ik zou niet bijv. niet daten met iemand waar ik totaal mee klik maar echt spuuglelijk vind en echt nooit naakt wil zien. Dat is een vorm van oppervlakkigheid. Ik vind weinig mensen zo lelijk dus ik ben ook weer niet heel oppervlakkig.
Bek houden dit is kickass muziekquote:Op zondag 9 december 2012 21:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
VreselijkMerk je toch wel dat er zo veel verschil is tussen bepaalde delen in Amerika
Dat is een utopische gedachte.quote:Op zondag 9 december 2012 21:31 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Er gaat een dag komen dat ze zich zo erg in je sociale leven gaat mengen dat je het niet meer aankunt en zelfmoord pleegt.
Tuurlijk wel, met hun piemel.quote:Op zondag 9 december 2012 21:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
14 jarige jongens al helemaaaaaaaaaaaal niet
quote:Op zondag 9 december 2012 21:33 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik neuk je voor haar neus nou goed
Nee ik zoek haar op
Nog niet eens warm.quote:
Oehh, nee. Ja. Blijf raden...quote:Op zondag 9 december 2012 21:33 schreef msacras het volgende:
[..]
What a bitch?
Jij noemt mij een tjappie terwijl ik het over sjatties had
Precies, jij begrijpt.quote:Op zondag 9 december 2012 21:33 schreef msacras het volgende:
[..]
Nee ik ook niet, maar daten begint vaak met uiterlijk, je vind iemand leuk, stapt om hem af, praat ermee, blijkt leuk te zijn, etc etc en zo volgt een date. Als ik een mooi en lelijk persoon in een ruimte zie weet ik wel op welke ik af stap!
Zeg eensquote:
sryquote:Op zondag 9 december 2012 21:35 schreef Hypocriet het volgende:
En die apostrof bij 'appels' is incorrect Hep.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |