quote:Op zondag 9 december 2012 21:28 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
zeg ga dan afvallen en sporten
Ja ik zeg dan wel foei en alles.quote:Op zondag 9 december 2012 21:28 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Arm kind.
En dat 'Sjattie' kan je dat haar afleren of zo?
Zeg tegen haar dat het godsgruwelijk irritant is en dat je er wurgneigingen van krijgt en zoquote:
Nee, dan kwets ik haar, ik probeer alles zo subtiel mogelijk te brengen!quote:Op zondag 9 december 2012 21:29 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Zeg tegen haar dat het godsgruwelijk irritant is en dat je er wurgneigingen van krijgt en zo!
quote:
WOBBIT WJNMK HVJ BFF WY NTB 4EVER VOOR ALTIJDquote:Op zondag 9 december 2012 21:30 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
sjattie van me wjnmk wntb hvj
Je kwetst haar alleen maar meer als ze er achter komt dat je dit allemaal fakedquote:Op zondag 9 december 2012 21:30 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Nee, dan kwets ik haar, ik probeer alles zo subtiel mogelijk te brengen!
Dat is waar. Maar oppervlakkigheid gaat over de buitenkant en niet over de inhoud en ons gesprek was zeer inhoudelijk.quote:Op zondag 9 december 2012 21:24 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik vond dat wij toch wel een redelijk niet-oppervlakkig gesprek hadden.
Dan komt ze er niet achter.quote:Op zondag 9 december 2012 21:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je kwetst haar alleen maar meer als ze er achter komt dat je dit allemaal faked.
deze man weetquote:Op zondag 9 december 2012 21:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je kwetst haar alleen maar meer als ze er achter komt dat je dit allemaal faked.
Nee 14 jarige meiden kunnen niet denken.quote:Op zondag 9 december 2012 21:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Er gaat een dag komen dat ze zich zo erg in je sociale leven gaat mengen dat je het niet meer aankunt en zelfmoord pleegt.quote:Op zondag 9 december 2012 21:27 schreef AppelCake het volgende:
Nu voelt ze zich slecht over zichzelf!![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 9 december 2012 21:31 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Nee 14 jarige meiden kunnen niet denken.
quote:
Jawel, geloof me maar.quote:
14 jarige jongens al helemaaaaaaaaaaaal nietquote:Op zondag 9 december 2012 21:31 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Nee 14 jarige meiden kunnen niet denken.
Vreselijkquote:
quote:Op zondag 9 december 2012 21:30 schreef msacras het volgende:
[..]
[..]
WOBBIT WJNMK HVJ BFF WY NTB 4EVER VOOR ALTIJD
Maar natuurlijk.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |