Maar je vriendin-in-spe/neukbig/whatever heeft toch geen hoofddoek?quote:Op zondag 9 december 2012 21:17 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Nee ze heeft gewoon iets tegen hoofddoeken...
Maar ik niet heur!
Ik dacht dat ze er ook seks mee bedoelde, ze bedoelde er alleen mee dat ze er niet tegen kon als vreemden het deden.quote:
O_oquote:Op zondag 9 december 2012 21:17 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Nee ze heeft gewoon iets tegen hoofddoeken...
Maar ik niet heur!
Nee, maar mijn vader heeft iets tegen dikzakken.quote:Op zondag 9 december 2012 21:18 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Maar je vriendin-in-spe/neukbig/whatever heeft toch geen hoofddoek?
jepquote:Op zondag 9 december 2012 21:18 schreef AppelCake het volgende:
[..]
In de kliko? moet ik dan ook een vuilniszak aan?
begrijpelijkquote:Op zondag 9 december 2012 21:18 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Nee, maar mijn vader heeft iets tegen dikzakken.
Van haar en alles.quote:
quote:Op zondag 9 december 2012 21:18 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
O_o
Dus jij vind onderdrukking van vrouwen ok?
Trouwens PES 2012 soundtrack op SO YOU THINK U CAN DANCE
Skrillex versie, maar ze zijn alletwee nice hoorquote:Op zondag 9 december 2012 21:19 schreef msacras het volgende:
[..]
Avicii - Levels of Levels op een andere manier?
Als het het eerste is doe ik met je mee
Hij heeft in de deurmat ook een weegschaal ingebouwd? En dan met valluik?quote:Op zondag 9 december 2012 21:18 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Jouw ouders zijn wel oppervlakkig v_vquote:Op zondag 9 december 2012 21:18 schreef AppelCake het volgende:
[..]
ik ben niet dikquote:
Het is niet altijd onderdrukking. Sommige moeten inderdaad, sommige willen het gewoon omdat ze het bij het geloof vinden horen. Doe dan maar wat aan die Poolse hoertjes die onvrijwillig op de Wallen staan.quote:Op zondag 9 december 2012 21:18 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
O_o
Dus jij vind onderdrukking van vrouwen ok?
Trouwens PES 2012 soundtrack op SO YOU THINK U CAN DANCE
dikke mensen hebben een behoorlijk groot oppervlakte jaquote:Op zondag 9 december 2012 21:20 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Jouw ouders zijn wel oppervlakkig v_v
Goed punt, even aanslingeren.quote:Op zondag 9 december 2012 21:19 schreef msacras het volgende:
[..]
Avicii - Levels of Levels op een andere manier?
Als het het eerste is doe ik met je mee
Skrillex versie is idd nais. Allebei wel.quote:Op zondag 9 december 2012 21:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Skrillex versie, maar ze zijn alletwee nice hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |