dat doe ik niet sryquote:Op zondag 9 december 2012 21:12 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Na een dag in de relatie al over seks beginnen.
Ze hebben iets tegen iedereen die dik is.quote:Op zondag 9 december 2012 21:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou weet je in ieder geval waar je het kutkarakter van hebt
Je moet wat als je een Limburger bentquote:Op zondag 9 december 2012 21:13 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ze hebben iets tegen iedereen die dik is.
Een vriendin nodig hebbenquote:Op zondag 9 december 2012 21:13 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik wacht wel een jaar!
Ik heb toch een vriendin nodig en alles.
Gast laat haar dan afvallen ofzo... Gewoon Sonya Bakker in 2 weeks door dr brievenbus flikkeren en snel weg fietsen.quote:
Watquote:Op zondag 9 december 2012 21:13 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik doe afvalpillen in haar cola (light wel.quote:Op zondag 9 december 2012 21:14 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Gast laat haar dan afvallen ofzo... Gewoon Sonya Bakker in 2 weeks door dr brievenbus flikkeren en snel weg fietsen.
Zo jij hebt veel geduld.quote:Op zondag 9 december 2012 21:13 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik wacht wel een jaar!
Klopt, mijn moeder is ook heel erg racistisch trouwens.quote:Op zondag 9 december 2012 21:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je moet wat als je een Limburger bent
Ja, anders gaan mijn reputatie kapoet.quote:
ja dat helpt echtquote:Op zondag 9 december 2012 21:15 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik doe afvalpillen in haar cola (light wel.)
O.quote:Op zondag 9 december 2012 21:12 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Die is ondergesneeuwd, misschien als alles weer is gesmolten dat ik 'm terugvind.
En nog liegen ookquote:Op zondag 9 december 2012 21:15 schreef heloef het volgende:
[..]
Zo jij hebt veel geduld.
Ik ben een keer gestopt met het versieren van een meisje toen ze zei dat ze niet tegen aanraking kon.
Wat denk je, blijkt ze een nympho te zijn die 8 keer per met zichzelf speelt.
quote:Op zondag 9 december 2012 21:15 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Klopt, mijn moeder is ook heel erg racistisch trouwens.
[..]
Ja, anders gaan mijn reputatie kapoet.
Heb sex met haar en laat haar al het werk doenquote:Op zondag 9 december 2012 21:15 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik doe afvalpillen in haar cola (light wel.)
Is je moeder donkergetint dan of begrijp ik het niet.quote:Op zondag 9 december 2012 21:15 schreef AppelCake het volgende:
[..]
[..]
Nee, dan moet ze bovenop....quote:Op zondag 9 december 2012 21:16 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Heb sex met haar en laat haar al het werk doen
Krijg aids.quote:Op zondag 9 december 2012 21:15 schreef AppelCake het volgende:
[..]
[..]
Precies.quote:Op zondag 9 december 2012 21:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nou ja, een relatie hebben is wel fijn. Maar NODIG hebben?
Nee ze heeft gewoon iets tegen hoofddoeken...quote:Op zondag 9 december 2012 21:16 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Is je moeder donkergetint dan of begrijp ik het niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |