Hiero.quote:Op zondag 9 december 2012 21:07 schreef AppelCake het volgende:
Ze heeft een nieuwe PF op facebook.
Aan wie moet ik hem sturen in dm?
Maar dat is toch een beetje het idee van democratie?quote:Op zondag 9 december 2012 21:08 schreef msacras het volgende:
[..]
Heb ik dit jaar ook bij m'n zus gedaan, die mag wel stemmen maar heeft het politiek inzicht van een appel
quote:
ik stem niet links sryquote:Op zondag 9 december 2012 21:08 schreef msacras het volgende:
[..]
Ja maar ja maar
Bij de volgende verkiezingen fluister ik je wel in wat je moet stemmen
Heb ik dit jaar ook bij m'n zus gedaan, die mag wel stemmen maar heeft het politiek inzicht van een appel
Zij wist niet wat ze moest stemmen ik wel dus ik zei het en zij deed het.quote:Op zondag 9 december 2012 21:09 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Maar dat is toch een beetje het idee van democratie?
HUH GAYGAY WAAR IS JE LETTER UI GEBLEVENquote:Op zondag 9 december 2012 21:10 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Geen idee waar je het over hebt, maar doe maar.
Nieuwe ui sgat?quote:Op zondag 9 december 2012 21:10 schreef Ga.aguyim het volgende:
Nee, absoluut niet. Ik heb al een vermoeden.
Nee, daarom ook. Tegen jou doe ik altijd liefquote:Op zondag 9 december 2012 21:10 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
je lacht toch niet om mij ofwel
Kijk niet zo naar uiterlijk ;s ;squote:
Is ze ook wel...quote:Op zondag 9 december 2012 21:10 schreef heloef het volgende:
Ik voel echt medelijden, arm ding.
Ze lijkt me best aardig.
Die is ondergesneeuwd, misschien als alles weer is gesmolten dat ik 'm terugvind.quote:Op zondag 9 december 2012 21:10 schreef msacras het volgende:
[..]
HUH GAYGAY WAAR IS JE LETTER UI GEBLEVEN
Nou weet je in ieder geval waar je het kutkarakter van hebtquote:Op zondag 9 december 2012 21:12 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Anders doen mijn ouders dat wel voor me.![]()
Na een dag in de relatie al over seks beginnen.quote:Op zondag 9 december 2012 21:11 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
gelukkig wil ze geen seks
Stop haar dan te behandelen als stront, zeg gewoon dat je haar niet ziet zetten veel geluk met de rest van je leven blablabla.quote:
Ik wacht wel een jaar!quote:Op zondag 9 december 2012 21:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Stop haar dan te behandelen als stront, zeg gewoon dat je haar niet ziet zetten veel geluk met de rest van je leven blablabla.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |