Ze liep ik ook mijn middelbare school door, behalve de laatste paar weken voor het examenquote:Op zondag 9 december 2012 20:57 schreef msacras het volgende:
[..]
Over het algemeen is dat zo, hehe. Nu alleen even niet, maar ik heb de hele kerstvakantie om het in te halen.
ik maak hem om 23:00quote:Op zondag 9 december 2012 20:57 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ze staan hier allemaal in de reeks gepost, stuk of 5/6 nu gok ik, vrij weinig eigenlijk.Had meer verwacht voor twee dagen tijd.
Haha, hopen dat ze beetje onderwerpen hebben die je liggen danquote:Op zondag 9 december 2012 20:58 schreef msacras het volgende:
[..]
Ja hè.
Overigens ga ik binnenkort met een aantal mensen van school ook meedoen met op weg naar het Lagerhuis, als we de voorrondes winnen en in de landelijke finale komen kom ik op tv
Kunnen jullie me allemaal zien
Komt wel, gewoon goed voorbereiden en een beetje leuke oneliners. Afgelopen mei een een-op-een debat gewonnen met de stelling " de bio-industrie moet afgeschaft worden" waar ik dan tegen was.quote:Op zondag 9 december 2012 20:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Haha, hopen dat ze beetje onderwerpen hebben die je liggen dan
Geef nog 2 dagen ofzo dan..quote:Op zondag 9 december 2012 20:57 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ze staan hier allemaal in de reeks gepost, stuk of 5/6 nu gok ik, vrij weinig eigenlijk.Had meer verwacht voor twee dagen tijd.
Ik ben Wilders best dankbaar dat ik dit jaar mocht stemmen.quote:Op zondag 9 december 2012 20:54 schreef msacras het volgende:
[..]
Ja hè.
Ik ben nu 16, bijna 17.
Nog 1 jaar en 3 maanden wachten tot ik mag stemmen.
Dat vind ik zo kut hequote:Op zondag 9 december 2012 21:00 schreef msacras het volgende:
[..]
Komt wel, gewoon goed voorbereiden en een beetje leuke oneliners. Afgelopen mei een een-op-een debat gewonnen met de stelling " de bio-industrie moet afgeschaft worden" waar ik dan tegen was.Kortom, de vegetariër-msacras moest gaan vertellen waarom de bio-industrie goed is.
Uiteindelijk zelfs nog vegetariër zijn als argument gebruikt, jaha.
?quote:Op zondag 9 december 2012 21:01 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben Wilders best dankbaar dat ik dit jaar mocht stemmen.
Ik werd in dit jaar 18 zou dan tot 2014 moeten wachten tot er verkiezingen kwamen.quote:
L O L!quote:Op zondag 9 december 2012 21:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik werd in dit jaar 18 zou dan tot 2014 moeten wachten tot er verkiezingen kwamen.
Maar toen viel het kabinet.
Ik ken iemand die 18 werd op 10 juni 2010, de verkiezingen waren de negende.
quote:Op zondag 9 december 2012 21:01 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben Wilders best dankbaar dat ik dit jaar mocht stemmen.
mijquote:Op zondag 9 december 2012 21:07 schreef AppelCake het volgende:
Ze heeft een nieuwe PF op facebook.
Aan wie moet ik hem sturen in dm?
Mijquote:Op zondag 9 december 2012 21:07 schreef AppelCake het volgende:
Is moeilijk, maar als je hem omdraait kan het wel, gewoon je gevoel aan de kant zetten. Met een stelling is het leuke vaak, bij de ene kant zijn het vooral etische argumenten en bij de andere kant economische, dus je kan altijd wel wát bedenken, ongeacht of je voor of tegen bent of wat je eigen mening is.quote:Op zondag 9 december 2012 21:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat vind ik zo kut heStellingen verdedigen waar je eigenlijk tegen bent
Dat is gewoon niet te doen
Ja maar ja maarquote:
mijquote:Op zondag 9 december 2012 21:07 schreef AppelCake het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |