Dat is veel te weinig voedsel. Die kilo extra kan ook heel makkelijk vocht ed zijn. Per maand kan je onder optimale omstandigheden +-2-3kg spier erbij trainen (en ik betwijfel of dit bij Insanity wordt behaald)quote:Op donderdag 11 april 2013 20:41 schreef smoke_me het volgende:
Hallo allemaal,
Ook ik ben begonnen met Insanity. Ik ben nu in de tweede week dag 4 beland en ik vind het geweldig. Ik hou precies het schema aan en ik zie nu al resultaat. Mijn broeken zitten losser en ik voel mij geweldig. Op de kilo´s let ik niet want ik ben zelfs een kilo aangekomen door al dat sporten.
Wat mijn eetschema betreft:
ontbijt: 1 broodje chocopasta
tussendoor: een bakje melk met muslie of fruit
Lunch: een cracker of boterham
tussendoor: kwark met fruit
avondeten: wat de pot schaft
In de avond neem ik ook nog een borreltje
Daarbij drink ik heel veel water. Zit zeker wel op de 3 liter per dag. Daar zit ook groene thee bij.
Heel veel succes voor degene die ook Insane zijn
quote:Op maandag 15 april 2013 16:35 schreef hilversum1981 het volgende:
Aangezien je behoorlijk spierpijn krijgt / kunt hebben in al je spiergroepen, kun je volgens mij ook je spiermassa laten toenemen. Maar das maar een gok hoor.
Helaas, maar spierpijn staat niet gerelateerd aan spiergroei.quote:Op maandag 15 april 2013 16:35 schreef hilversum1981 het volgende:
Aangezien je behoorlijk spierpijn krijgt / kunt hebben in al je spiergroepen, kun je volgens mij ook je spiermassa laten toenemen. Maar das maar een gok hoor.
Kun je met zulke workouts meer kracht krijgen? Ik kan me haast niet voorstellen dat je met bijna puur cardio qua kracht vooruit gaat.quote:Op maandag 15 april 2013 19:45 schreef 16meter het volgende:
Ik dacht dat de tijd van ziekelijke 'high-tech' trainingsprogramma's wel een beetje voorbij was, aangezien je overal op het internet gratis goede info kunt vinden over krachttraining/fitness/voeding/etc.. Met een paar uurtjes leeswerk kan iedereen wel een workout plan samenstellen dat past bij z'n persoonlijke behoeften/doelen. Wat voeding betreft hetzelfde.
Toch blijkt dat wanneer je wat oefeningen bij elkaar raapt, je met goede marketing en wat overdreven namen ('insanity workout', 'insane abs' etc.) nog een hoop mensen kunt aanspreken en veel geld kunt verdienen.Wel interessant.
Je moet wel genoeg blijven drinken tussen de oefeningen doorquote:Op maandag 15 april 2013 21:11 schreef leetjoez het volgende:
Hoi ik ben vandaag begonnen met de Insanity workout. Begonnen met de Fit test.
Helaas bij de eenerlaatste oefening moeten stoppen wegens bizar erge hoofdpijn:( weet niet waar dat ineens vandaan kwam. Als ik morgen weer leef, nog maar een keer proberen.
Ben benieuwd,
Sommige mensen weten het altijd beterquote:Op dinsdag 16 april 2013 13:34 schreef Mister123 het volgende:
Ja klopt. Een van de eerste dingen die aanraden wordt in de inleidende (allereerste) video. Drink voldoende water, en draag goede schoenen...
2 tot 3 kilo per maand spiermassa? Natty lukt je dat echt niet. Met geen enkel trainingsschema zonder spuitjes/pilletjes.quote:Op maandag 15 april 2013 12:50 schreef MrGuma het volgende:
[..]
Dat is veel te weinig voedsel. Die kilo extra kan ook heel makkelijk vocht ed zijn. Per maand kan je onder optimale omstandigheden +-2-3kg spier erbij trainen (en ik betwijfel of dit bij Insanity wordt behaald)
Ik eet op een dag:
8 boterhammen waarvan 3x smeerkaas en 1x pindakaas (op werk/studiedagen. Als ik thuis ben kipfilet, kaas en ander beleg of rijst met kip/pasta met tonijn).
ongeveer 1 liter halfvolle melk
Avondeten (grosso modo, 500-600kcal).
Dit bij elkaar is pas 1600kcal (als ik wil afvallen zit ik op +-2100 kcal).
Vul ik vaak nog op met wat fruit, kwark of een handje nootjes.
Als ik jou was zou ik dus meer eten; zeker als je 6x per week insanity doet. Dan heb je per definitie meer nodig om je lichaam te onderhouden.
Dit moet ik toch echt ontkrachten. Met goed/veel eten (3500+ KCAL) en goed trainen/rusten is dit prima mogelijk... (zelf 3maanden op rij ongv 2,5 kg spiermassa erbij gekregen, de maanden erna werd dit steeds minder/moeilijker)quote:Op dinsdag 16 april 2013 15:12 schreef fathank het volgende:
[..]
2 tot 3 kilo per maand spiermassa? Natty lukt je dat echt niet. Met geen enkel trainingsschema zonder spuitjes/pilletjes.
Kan me moeilijk voorstellen dat als afvallen je doel is, 45 minuten gruwelijk intense cardio per dag, 6 dagen per week, niet werkt. Dat moet wel werken.quote:
quote:Op dinsdag 16 april 2013 15:12 schreef fathank het volgende:
[..]
2 tot 3 kilo per maand spiermassa? Natty lukt je dat echt niet. Met geen enkel trainingsschema zonder spuitjes/pilletjes.
Of zie ik dit compleet verkeerd?quote:Op dinsdag 16 april 2013 15:30 schreef Mister123 het volgende:
[..]
Kan me moeilijk voorstellen dat als afvallen je doel is, 45 minuten gruwelijk intense cardio per dag, 6 dagen per week, niet werkt. Dat moet wel werken.
Ik neem tenminste aan dat niemand zo dom is om 6 dagen per week te knallen met trainen, en dan elke avond 3 mc donalds menus weg te stauwen...
We hebben een genetisch wonder hiero. Heb je al ingeschreven bij de IFBB?quote:Op dinsdag 16 april 2013 15:20 schreef Tjepper078 het volgende:
[..]
Dit moet ik toch echt ontkrachten. Met goed/veel eten (3500+ KCAL) en goed trainen/rusten is dit prima mogelijk... (zelf 3maanden op rij ongv 2,5 kg spiermassa erbij gekregen, de maanden erna werd dit steeds minder/moeilijker)
Laat maar eens resultaten zien van iemand die 12 tot 18 kg spiermassa is aangekomen in een half jaar. Naturel.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |