abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_125302285
@smoke_me

Gister de fittest gedaan. Phoe zeg. Die viel niet mee, erg zwaar. Hield echt niet alles vol. Maar wel erg lekker moet ik zeggen. De vloer lag echt onder t zweet.

Heb nu wel spierpijn, in buik, borst en benen, maar dat was de bedoeling juist. Heb gister ook foto's genomen, en alles opgemeten. Woensdagochtend weeg ik me.

Doe dan woensdag de fittest nog een keer en dan schrijf ik de resultaten op. En dan donderdag door met dag 2.

Heb gister al even een video bekeken van maand 2. Max cardio of max interval ofzo. Mijn hemel zeg. Das andere koek. Gelukkig wel pas voor maand 2, maar dat echt een uur rammen, en hoe!

Maar eerst maar eens met maand 1 beginnen woensdag!!

[ Bericht 2% gewijzigd door hilversum1981 op 15-04-2013 10:37:40 ]
pi_125306673
Download de fitnesspal app. Kan je precies bijhouden wat je eet en hoeveel kcal, carbs, vetten en eiwitten je op hebt.
pi_125306846
quote:
10s.gif Op donderdag 11 april 2013 20:41 schreef smoke_me het volgende:
Hallo allemaal,

Ook ik ben begonnen met Insanity. Ik ben nu in de tweede week dag 4 beland en ik vind het geweldig. Ik hou precies het schema aan en ik zie nu al resultaat. Mijn broeken zitten losser en ik voel mij geweldig. Op de kilo´s let ik niet want ik ben zelfs een kilo aangekomen door al dat sporten.
Wat mijn eetschema betreft:

ontbijt: 1 broodje chocopasta
tussendoor: een bakje melk met muslie of fruit
Lunch: een cracker of boterham
tussendoor: kwark met fruit
avondeten: wat de pot schaft
In de avond neem ik ook nog een borreltje

Daarbij drink ik heel veel water. Zit zeker wel op de 3 liter per dag. Daar zit ook groene thee bij.

Heel veel succes voor degene die ook Insane zijn
Dat is veel te weinig voedsel. Die kilo extra kan ook heel makkelijk vocht ed zijn. Per maand kan je onder optimale omstandigheden +-2-3kg spier erbij trainen (en ik betwijfel of dit bij Insanity wordt behaald)

Ik eet op een dag:
8 boterhammen waarvan 3x smeerkaas en 1x pindakaas (op werk/studiedagen. Als ik thuis ben kipfilet, kaas en ander beleg of rijst met kip/pasta met tonijn).
ongeveer 1 liter halfvolle melk
Avondeten (grosso modo, 500-600kcal).

Dit bij elkaar is pas 1600kcal (als ik wil afvallen zit ik op +-2100 kcal).
Vul ik vaak nog op met wat fruit, kwark of een handje nootjes.

Als ik jou was zou ik dus meer eten; zeker als je 6x per week insanity doet. Dan heb je per definitie meer nodig om je lichaam te onderhouden.
pi_125312769
Hallo,

Ik ben gisteren ook begonnen met de Insanity Workout. Eerst de fittest gedaan. Ik weet niet of het te maken had met het weer, maar ik zweette behoorlijk. Wel lekker achteraf.

Ik heb de videos gedownload via torrents (8gb) met aparte pdf documentjes voor voeding en schema's.

Mijn vraag is echter of iedereen het over dezelfde insanity heeft. Mrguma zegt namelijk net in het topic dat je spiermassa kan toenemen met enkele kilo's per maand, maar dat vind ik moeilijk te geloven als ik mijn schema zie.

Op zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
JAAAAAA EINDELIJK wint Chelsea de CL!!!!!
pi_125314864
Aangezien je behoorlijk spierpijn krijgt / kunt hebben in al je spiergroepen, kun je volgens mij ook je spiermassa laten toenemen. Maar das maar een gok hoor.
  Moderator maandag 15 april 2013 @ 17:07:20 #181
18653 crew  D.
pi_125315964
:D

Eergisteren voor het eerst van Insanity gehoord (reclame op tv) en nu zie ik dit topic :Y

Ben toch wel benieuwd, dus ga me morgen eens aan les 1 wagen :P
pi_125320903
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 16:35 schreef hilversum1981 het volgende:
Aangezien je behoorlijk spierpijn krijgt / kunt hebben in al je spiergroepen, kun je volgens mij ook je spiermassa laten toenemen. Maar das maar een gok hoor.
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 16:35 schreef hilversum1981 het volgende:
Helaas, maar spierpijn staat niet gerelateerd aan spiergroei.
pi_125322196
Ik dacht dat de tijd van ziekelijke 'high-tech' trainingsprogramma's wel een beetje voorbij was, aangezien je overal op het internet gratis goede info kunt vinden over krachttraining/fitness/voeding/etc.. Met een paar uurtjes leeswerk kan iedereen wel een workout plan samenstellen dat past bij z'n persoonlijke behoeften/doelen. Wat voeding betreft hetzelfde.

Toch blijkt dat wanneer je wat oefeningen bij elkaar raapt, je met goede marketing en wat overdreven namen ('insanity workout', 'insane abs' etc.) nog een hoop mensen kunt aanspreken en veel geld kunt verdienen. :) Wel interessant.
pi_125327141
Hoi ik ben vandaag begonnen met de Insanity workout. Begonnen met de Fit test.

Helaas bij de eenerlaatste oefening moeten stoppen wegens bizar erge hoofdpijn:( weet niet waar dat ineens vandaan kwam. Als ik morgen weer leef, nog maar een keer proberen.

Ben benieuwd,
pi_125327558
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 19:45 schreef 16meter het volgende:
Ik dacht dat de tijd van ziekelijke 'high-tech' trainingsprogramma's wel een beetje voorbij was, aangezien je overal op het internet gratis goede info kunt vinden over krachttraining/fitness/voeding/etc.. Met een paar uurtjes leeswerk kan iedereen wel een workout plan samenstellen dat past bij z'n persoonlijke behoeften/doelen. Wat voeding betreft hetzelfde.

Toch blijkt dat wanneer je wat oefeningen bij elkaar raapt, je met goede marketing en wat overdreven namen ('insanity workout', 'insane abs' etc.) nog een hoop mensen kunt aanspreken en veel geld kunt verdienen. :) Wel interessant.
Kun je met zulke workouts meer kracht krijgen? Ik kan me haast niet voorstellen dat je met bijna puur cardio qua kracht vooruit gaat.
pi_125327669
Niet echt, lijkt me.
pi_125328521
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 21:11 schreef leetjoez het volgende:
Hoi ik ben vandaag begonnen met de Insanity workout. Begonnen met de Fit test.

Helaas bij de eenerlaatste oefening moeten stoppen wegens bizar erge hoofdpijn:( weet niet waar dat ineens vandaan kwam. Als ik morgen weer leef, nog maar een keer proberen.

Ben benieuwd,
Je moet wel genoeg blijven drinken tussen de oefeningen door
pi_125343759
Shit vandaag hoofdpijn van gister weg, dus weer opnieuw begonnen met fit test krijg ik bij de Power Jumps weer bizar erge hoofdpijn, heb waars de oorzaak gevonden, train op blote voeten dus geen goed schoeisel. Hierdoor ook geen goed opvang als ik spring en land, en dreunt alles door naar me hoofd.

Eerst maar is goede schoenen komen denk ik, en dan verder!.
pi_125351144
Ja klopt. Een van de eerste dingen die aanraden wordt in de inleidende (allereerste) video. Drink voldoende water, en draag goede schoenen...
  Moderator dinsdag 16 april 2013 @ 13:35:52 #190
18653 crew  D.
pi_125351188
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 13:34 schreef Mister123 het volgende:
Ja klopt. Een van de eerste dingen die aanraden wordt in de inleidende (allereerste) video. Drink voldoende water, en draag goede schoenen...
Sommige mensen weten het altijd beter :')
pi_125354622
Net klaar met downloaden, op de beamert en gaan met banaan!
  dinsdag 16 april 2013 @ 15:12:03 #192
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_125354788
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 12:50 schreef MrGuma het volgende:

[..]

Dat is veel te weinig voedsel. Die kilo extra kan ook heel makkelijk vocht ed zijn. Per maand kan je onder optimale omstandigheden +-2-3kg spier erbij trainen (en ik betwijfel of dit bij Insanity wordt behaald)

Ik eet op een dag:
8 boterhammen waarvan 3x smeerkaas en 1x pindakaas (op werk/studiedagen. Als ik thuis ben kipfilet, kaas en ander beleg of rijst met kip/pasta met tonijn).
ongeveer 1 liter halfvolle melk
Avondeten (grosso modo, 500-600kcal).

Dit bij elkaar is pas 1600kcal (als ik wil afvallen zit ik op +-2100 kcal).
Vul ik vaak nog op met wat fruit, kwark of een handje nootjes.

Als ik jou was zou ik dus meer eten; zeker als je 6x per week insanity doet. Dan heb je per definitie meer nodig om je lichaam te onderhouden.
2 tot 3 kilo per maand spiermassa? Natty lukt je dat echt niet. Met geen enkel trainingsschema zonder spuitjes/pilletjes.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_125355080
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 april 2013 15:12 schreef fathank het volgende:

[..]

2 tot 3 kilo per maand spiermassa? Natty lukt je dat echt niet. Met geen enkel trainingsschema zonder spuitjes/pilletjes.
Dit moet ik toch echt ontkrachten. Met goed/veel eten (3500+ KCAL) en goed trainen/rusten is dit prima mogelijk... (zelf 3maanden op rij ongv 2,5 kg spiermassa erbij gekregen, de maanden erna werd dit steeds minder/moeilijker)
pi_125355168
En werkt dit nou echt? :P
pi_125355475
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 15:22 schreef Toto69 het volgende:
En werkt dit nou echt? :P
Kan me moeilijk voorstellen dat als afvallen je doel is, 45 minuten gruwelijk intense cardio per dag, 6 dagen per week, niet werkt. Dat moet wel werken.

Ik neem tenminste aan dat niemand zo dom is om 6 dagen per week te knallen met trainen, en dan elke avond 3 mc donalds menus weg te stauwen...

[ Bericht 45% gewijzigd door Mister123 op 16-04-2013 15:40:45 ]
pi_125355783
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 april 2013 15:12 schreef fathank het volgende:

[..]

:')
pi_125357708
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 15:30 schreef Mister123 het volgende:

[..]

Kan me moeilijk voorstellen dat als afvallen je doel is, 45 minuten gruwelijk intense cardio per dag, 6 dagen per week, niet werkt. Dat moet wel werken.

Ik neem tenminste aan dat niemand zo dom is om 6 dagen per week te knallen met trainen, en dan elke avond 3 mc donalds menus weg te stauwen...
Of zie ik dit compleet verkeerd?
pi_125358086
Plyometric cardio circuit gisteren gedaan. Holy shit ik was helemaal kapot.

Echter ik eet nu op onderhoud (even veel eten als dat ik verbruik). Is dat aan te raden als mijn doel is om 2-3 kg vet te verliezen en mijn spieren te behouden?

Ik krijg nu ongeveer 100 gram Eiwitten per dag binnen bij een massavrije gewicht van 53kg
  woensdag 17 april 2013 @ 07:24:16 #199
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_125385244
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 15:20 schreef Tjepper078 het volgende:

[..]

Dit moet ik toch echt ontkrachten. Met goed/veel eten (3500+ KCAL) en goed trainen/rusten is dit prima mogelijk... (zelf 3maanden op rij ongv 2,5 kg spiermassa erbij gekregen, de maanden erna werd dit steeds minder/moeilijker)
We hebben een genetisch wonder hiero. Heb je al ingeschreven bij de IFBB?

quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 15:37 schreef MrGuma het volgende:

[..]

:')
Laat maar eens resultaten zien van iemand die 12 tot 18 kg spiermassa is aangekomen in een half jaar. Naturel.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_125386226
[quote]14s.gif Op woensdag 17 april 2013 07:24 schreef fathank het volgende:

[..]

We hebben een genetisch wonder hiero. Heb je al ingeschreven bij de IFBB?

Nee ben gescout.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')