abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 24 maart 2013 @ 22:53:19 #151
399780 MrJerriel
Go Hard or Go Home
pi_124466619
trouwens als iemand mij een handje zou kunnen helpen met een voedsel schema voor één dag is dat natuurlijk altijd welkom en zou ik dat zeer op prijs stellen!
  zondag 24 maart 2013 @ 22:55:15 #152
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_124466771
Als je zelf eerst eens een opzetje maakt kunnen anderen je weer helpen waar nodig.

Wat zijn je stats? Wat is je doel?
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  maandag 25 maart 2013 @ 01:28:20 #153
388977 NotGuilty
Cuéntamelo
pi_124471788
Ik ga morgen ook beginnen, van de week al een workout gedaan maar had toen teveel spierpijn om de dagen erna verder te gaan :')

Is het niet gewoon ok om per dag wat fruit te eten, wat brood, rijstwafels of volkoren crackers van wasa met smeerkaas light en kalkoen of kipfilet, gekookt eitje,magere yoghurt en in de avond zo gezond mogelijk ( vlees/vis/groente/sla, van de grill of uit de oven of in een anti aanbakpan zonder vet of anders met een klein beetje olijfolie ) , veel water en eventueel voor de afwisseling vers geperst sap, zit ik zo goed?
  maandag 25 maart 2013 @ 07:53:29 #154
399780 MrJerriel
Go Hard or Go Home
pi_124472887
Dankjewel NotGuilty dit heeft mij wel een idee gegeten van wat ik ongeveer zou kunnen eten per dag. :)
Verder neem ik aan dat gewoon de vettigere etenswaren moet vermijden en genoeg water drinken.

Hoe zit het precies met het ontbijt is het gewoon oké om thee met 1 schepje suiker te nemen met een broodje pindakaas Light of kan ik dit beter niet doen?

Vandaag ga ik ermee beginnen ik vind het best spannend haha.
Wat betreft mijn conditie zit het opzich wel goed dus daar hoef ik me geen zorgen om te maken maar voornamelijk doe ik dit meer om me zusje omdat die nogal wat steviger in de omvang is dan dat ik ben.
pi_124473911
Ik ben gestopt na het de1e 4 weken consequent te hebben gedaan, en het 2e gedeelte +- 3-5x p/w. Het feit dat het nauwelijks gewichtsverlies tot gevolg had terwijl ik mij kapot trainde en goed op mijn voeding lette motiveerde mij niet meer. Ondanks alle peptalks over centimeterverlies; dat het nu eenmaal daarom gaat, blijf ik zeggen dat het niet klopt. Bovendien vind ik de workouts van bijna 1 uur in deel 2 too much en eerlijk gezegd die routinematig steeds weer dezelfde warming up en andere workouts begonnen mij op een gegeven moment de keel uit te hangen. Nu sport ik weer 3x in de week in de sportschool en doe 1x per week bootcamp. Wat een plezier beleef ik daaraan en het gewicht gaat naar beneden en mijn kleding zit losser! Voor mij geen Shaun meer, er zijn veel leukere manieren om aan je lijf te werken, dat geldt voor mij dan:)
Succes aan een ieder die nog met Shaun bezig is of Shaun gaat doen.
  maandag 25 maart 2013 @ 12:26:12 #156
388977 NotGuilty
Cuéntamelo
pi_124479126
quote:
14s.gif Op maandag 25 maart 2013 07:53 schreef MrJerriel het volgende:
Dankjewel NotGuilty dit heeft mij wel een idee gegeten van wat ik ongeveer zou kunnen eten per dag. :)
Verder neem ik aan dat gewoon de vettigere etenswaren moet vermijden en genoeg water drinken.

Hoe zit het precies met het ontbijt is het gewoon oké om thee met 1 schepje suiker te nemen met een broodje pindakaas Light of kan ik dit beter niet doen?

Vandaag ga ik ermee beginnen ik vind het best spannend haha.
Wat betreft mijn conditie zit het opzich wel goed dus daar hoef ik me geen zorgen om te maken maar voornamelijk doe ik dit meer om me zusje omdat die nogal wat steviger in de omvang is dan dat ik ben.
Pindakaas is bewerkt voedsel, zou ik achterwege laten of even op het etiket kijken of er niet veel suiker en vet in zit. Maar ik ben geen expert ofzo hoor, ik heb dit van andere sporters maar ik zie soms door de bomen het bos niet meer, iedereen zegt wat anders. Zelf ben ik van mening dat er veel verborgen suikers en vetten in dingen zitten waar je het niet verwacht, dus zo min mogelijk bewerkt voedsel ( zoals pindakaas of filet americain eten, en kies dan gewoon voor kalkoenfilet ofzo) zo min mogelijk slechte vetten, dus olijfolie ipv zonnebloem olie, bruin brood ipv wit brood of nog beter; volkoren crackers.

Light producten vind ik zelf echt troep en sappen moet je ook op de achterkant kijken dat er geen toegevoegde suikers in zitten, daarom kan je beter een vers sapje drinken. Ik doe geen suiker of zoetjes meer in mijn thee, went snel genoeg.Maar mijn vriend doet dat wel en heeft er geen last van, dus nogmaals ik ben geen expert ik deel alleen wat ik zelf doe en wat anderen die ik ken ( en sporten doen ), als je echt advies over voeding wil moet je misschien een apart topic openen zodat de mensen die er echt veel van weten je gericht kunnen adviseren.
  maandag 25 maart 2013 @ 12:30:01 #157
388977 NotGuilty
Cuéntamelo
pi_124479239
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2013 09:14 schreef CF2907 het volgende:
a 1 uur in deel 2 too much en eerlijk gezegd die routinematig steeds weer dezelfde warming up en andere workouts begonnen mij op een gegeven moment de keel uit te hangen. Nu sport ik weer 3x in de week in de sportschool en doe 1x per week bootcamp. Wat een plezier beleef ik daaraan en het gewicht gaat naar beneden en mijn kleding zit losser! Voor mij geen Shaun meer, er zijn veel leukere manieren om aan je lijf te werken, dat geldt voor mij dan:)
Succes aan een ieder die nog met Shaun bezi
Wat raar dat je na een maand 6 dagen per week 45 minuten intensief bewegen geen gewicht verliest. Heb je het wel intensief genoeg gedaan? Of te losbandig met fastfood ofzo? Niet verkeerd bedoeld hoor, maar kan het me zo moeilijk voorstellen, volgens mij kan zelfs elke dag 45 minuten dansen en val je al af, als je maar goed beweegt , troepvoedsel laat staan en zeker als je dat 6 dagen per week doet. :o
pi_124488917
Gewoon goed eten en Starting Strength doen.

Met die gimmick programma's kom je nergens.
  dinsdag 26 maart 2013 @ 11:17:54 #159
157922 fathank
pi_124517742
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2013 09:14 schreef CF2907 het volgende:
Ik ben gestopt na het de1e 4 weken consequent te hebben gedaan, en het 2e gedeelte +- 3-5x p/w. Het feit dat het nauwelijks gewichtsverlies tot gevolg had terwijl ik mij kapot trainde en goed op mijn voeding lette motiveerde mij niet meer. Ondanks alle peptalks over centimeterverlies; dat het nu eenmaal daarom gaat, blijf ik zeggen dat het niet klopt. Bovendien vind ik de workouts van bijna 1 uur in deel 2 too much en eerlijk gezegd die routinematig steeds weer dezelfde warming up en andere workouts begonnen mij op een gegeven moment de keel uit te hangen. Nu sport ik weer 3x in de week in de sportschool en doe 1x per week bootcamp. Wat een plezier beleef ik daaraan en het gewicht gaat naar beneden en mijn kleding zit losser! Voor mij geen Shaun meer, er zijn veel leukere manieren om aan je lijf te werken, dat geldt voor mij dan:)
Succes aan een ieder die nog met Shaun bezig is of Shaun gaat doen.
Als je niet afvalt eet je teveel. Thermodynamica.
  maandag 8 april 2013 @ 20:55:21 #160
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_125046697
Alright, ik wil dit ook gaan doen. Ik moet ernstig afvallen omdat mijn lijf beperkt is nu. Ik ben 1,74 lang en weeg nu 88 kilo (ben al 5 kg kwijt ook...)
Ben door medicijngebruik snel aangekomen. Ik sport nu in de sportschool 3 á 4 keer per week. Doe cardio, kracht, bodyvive, bodypump en XCO. Beetje afwisselend.
Maar dit erbij lijkt me wel wat. Hebben jullie iets van een matje om op te trainen? Ik zit zo eens naar mijn koude, harde tegelvloer te kijken maar dat is niet wat :')
Ideeën? En houden jullie het vol? Goed resultaat?
L'Enfer, c'est les autres.
pi_125145708
Merken degene die insanity ook al echt resultaten qua afvallen, en / of slaker en strakker worden? Want dat zou mijn doel zijn. Moet zeker een kilo of 20 kwijt. Maar om nu af te gaan op die voor en na foto's tijdens het tell - sell spotje... Daar zijn sowieso niet echt te dikke mensen te zien. Slechts slanke mensen, die nog strakker geworden zijn...

Merken jullie dus echt dat je afvalt als een malle??
  donderdag 11 april 2013 @ 10:51:56 #162
157922 fathank
pi_125146430
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 10:25 schreef Mister123 het volgende:
Merken degene die insanity ook al echt resultaten qua afvallen, en / of slaker en strakker worden? Want dat zou mijn doel zijn. Moet zeker een kilo of 20 kwijt. Maar om nu af te gaan op die voor en na foto's tijdens het tell - sell spotje... Daar zijn sowieso niet echt te dikke mensen te zien. Slechts slanke mensen, die nog strakker geworden zijn...

Merken jullie dus echt dat je afvalt als een malle??
Je gaat pas afvallen als je meer caloriëen verbrandt dan je verbruikt. Netjes bijhouden wat je eet, uitrekenen hoeveel kcal en zorgen dat je dus minder eet dan je verbrandt. Tussen 300 en 500 kcal minder ongeveer. Een kilo vet is tussen de 7700 en 9000 kcal dus na 18 dagen zou je 1 kg vet kwijt moeten zijn als je 500 kcal minder eet per dag dan je daadwerkelijk nodig hebt.
pi_125148803
Maakt het uit of ik insanity alleen elke avond kan doen, ipv elke ochtend, of middag?
pi_125168769
Hallo allemaal,

Ook ik ben begonnen met Insanity. Ik ben nu in de tweede week dag 4 beland en ik vind het geweldig. Ik hou precies het schema aan en ik zie nu al resultaat. Mijn broeken zitten losser en ik voel mij geweldig. Op de kilo´s let ik niet want ik ben zelfs een kilo aangekomen door al dat sporten.
Wat mijn eetschema betreft:

ontbijt: 1 broodje chocopasta
tussendoor: een bakje melk met muslie of fruit
Lunch: een cracker of boterham
tussendoor: kwark met fruit
avondeten: wat de pot schaft
In de avond neem ik ook nog een borreltje

Daarbij drink ik heel veel water. Zit zeker wel op de 3 liter per dag. Daar zit ook groene thee bij.

Heel veel succes voor degene die ook Insane zijn
pi_125184786
Ik ga komende week beginnen. Ik heb ipv zondag de dinsdag als vrije dag, dus ik begin woensdag. Maar nu wil ik eigenlijk zo veel mogelijk voorkomen dat ik spierpijn krijg, zodat ik t goed kan volhouden.

Is het een idee dat ik bv deze zondag alvast de fit-test doe? Dan kan ik daarvan herstellen op maandag en dinsdag en kan ik woensdag beginnen met insanity. Op die manier heb ik de eerste spierpijn niet tijdens de eerste dagen van het schema, maar ervoor.

[ Bericht 0% gewijzigd door hilversum1981 op 12-04-2013 07:37:42 ]
pi_125184946
@hilversum

Ik ben zelf op de maandag begonnen met de fittest. De volgende dag had ik ook behoorlijke spierpijn maar toch heb ik die dag weer gesport. Door al dat gesport raakte ik langzaamaan mijn spierpijn kwijt. Maar misschien is dat van jou ook wel een idee.
pi_125186923
En zal ik dan op mijn eerste dag, woensdag dus, weer opnieuw de fittest doen omdat die ook als eerste dag op t schema staat?
pi_125198809
Of moet ik dan die fittest overslaan, en dan donderdag beginnen met dag 2?
pi_125204373
@ hilversum1981 Ik zou woensdag dag 2 doen
pi_125205320
Maar dan is dinsdag toch niet mijn rustdag?
pi_125206543
@hilversum1981 euh o ja das waar. Dan doe je woensdag weer de fittest en dan schrijf je daar de resultaten van op. Die kan je dan over 2 weken vergelijken met de fittest van nu
pi_125207033
@ smoke_me
Ok, doe ik t zo ja. Dit weekend de fittest tegen de spierpijn en dan vanaf woensdag beginnen volgens schema.

Hoe gaat t met jou? Goeie resultaten al? Qua centimeter dan vooral...
pi_125225347
@hilversum

Het gaat super goed. Qua centimeters weet ik niet want ik ben zo stom geweest om het niet te meten maar daarintegen merk ik wel dat alles losser begint te zitten. Mijn benen en billen zijn eindelijk weer strak (dat doet een vrouw altijd goed). En mijn buik begint zeker wel aftenemen (ben 2 x in een korte tijd zwanger geweest). En dat na bijna 2 weken sporten. Dat lukt mij echt niet in de sportschool hoor. De kilo's hoeven er niet af want ik weeg 60 kilo en ben 172 cm lang dus mijn bmi is perfect.

Oja wat wel leuk is en zeker een aanrader, maak een foto van je lichaam voordat je begint. En doe dit elke keer (in jou geval) elke woensdag. Mijn eerste dag is maandag en dan maak ik elke keer een foto.

De eerste keer is het echt wel pittig maar als je volhoudt dan merk je dat je het allemaal veel langer kan volhouden. En daarbij krijg je ook meer conditie en je lichaam wordt mooier/strakker.

Ik ben benieuwd hoe het morgen gaat met je
pi_125225805
@smoke_me

Ja ik ga zeker foto's nemen. Komende woensdag neem ik foto's, weeg ik me, en ga ik meten.

Gebruik jij nog iets qua eiwitshakes ofzo? En volg jij ook echt het "dieet" dat erbij hoort, of eet je gewoon goed en verstandig / gezond?
pi_125299799
@hilversum,

Hoe is het gegaan?

Ik gebruik geen eiwitshakes ofzo. Ik zorg wel dat ik genoeg voedingstoffen binnen krijg en uiteraard mijn vitamines. Verder let ik gewoon op ijn eten, niet te veel en zeker niet te vet.

groetjes
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')