haha mee eens, hier had ik ook last van begin deze week!quote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:56 schreef rjrj het volgende:
Week 2, dag 2: 'pure cardio' = killing! Maar we kunnen weer een dagje wegstrepen!
Ligt er een beetje aan wat je doet? Je kan natuurlijk op de dagen dat je zelf al sport geen Insanity doen, en op de overige dagen gewoon wel volgens schema, waarom niet.quote:Op maandag 21 januari 2013 13:42 schreef fallen_angel123 het volgende:
Coole workout, maar ik sport al 3 keer in de week. Dit wil ik niet opgeven. Is dit te combineren? Of maar 3 Insane workouts per week doen?
Hardlopen en yoga. Ik loop 2x per week tussen de 8 en 11 km hard en 1x 1,5 uur yoga,maar spreekt me wel aan om voor de zomer nog wat extra work outs te doen om weer helemaal in shape te zijnquote:Op maandag 21 januari 2013 14:30 schreef Champy het volgende:
[..]
Ligt er een beetje aan wat je doet? Je kan natuurlijk op de dagen dat je zelf al sport geen Insanity doen, en op de overige dagen gewoon wel volgens schema, waarom niet.
Lijkt mij prima te kunnen hoor, echter ben ik ook geen expertquote:Op maandag 21 januari 2013 14:53 schreef fallen_angel123 het volgende:
[..]
Hardlopen en yoga. Ik loop 2x per week tussen de 8 en 11 km hard en 1x 1,5 uur yoga,maar spreekt me wel aan om voor de zomer nog wat extra work outs te doen om weer helemaal in shape te zijn
Tof om te lezen! Goed bezig dus.quote:Op maandag 21 januari 2013 20:18 schreef rjrj het volgende:
Week 3 / Dag 1: Fittest, ging me erg gemakkelijk af heb echter niet de cijfers bijgehouden maar er was wel een groot verschil! Heerlijk, ook mensen die me de afgelopen 2 weken niet gezien hebben zeggen gelijk uit zichzelf dat ik duidelijk ben afgevallen. Dus het loont zeker!
Ik ging al kapot van die fittest vanavond; dus ik schat dat ik het er niet veel beter van af ga brengen... Nu heb ik ook echt een conditie van 0,0.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:07 schreef muiske41 het volgende:
Pffff tweede workout zit erop. Konden jullie in het begin de workout volledig meedoen? Ik moet bij elke oefening nog een extra rust momentje van een paar seconde hebben of ik val neer.. Er zijn maar een paar oefeningen die ik volledig kan doen.
Komt wel goed.quote:Op maandag 21 januari 2013 21:37 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Ik ging al kapot van die fittest vanavond; dus ik schat dat ik het er niet veel beter van af ga brengen... Nu heb ik ook echt een conditie van 0,0.
Iedere dag andere spiergroepen trainen.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:47 schreef wyccie het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met spierherstel als je 6 dagen per week maximaal moet trainen?
Met hardlopen wordt al afgeraden om het elke dag te doen, zo'n zware workout lijkt me helemaal funest?
De workouts zijn wel afwisselend tussen kracht/cardio en nog herstel trainingen....quote:Op maandag 21 januari 2013 22:47 schreef wyccie het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met spierherstel als je 6 dagen per week maximaal moet trainen?
Met hardlopen wordt al afgeraden om het elke dag te doen, zo'n zware workout lijkt me helemaal funest?
had ik ook in het begin!! gewoon doorgaan en doorbijten!! warming up kijken of het lukt. daarna even door de spierpijn heen bijten. als het echt niet gaat neem je wat extra rust!! keep trying;)!quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:47 schreef silliegirl het volgende:
Ik heb toch spierpijn... verschrikkelijk zeg! En nou moet ik vanavond weer gewoon, dat lukt toch nooit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |