Ik FOK! Zelfs tijdens het douchen, geen grapquote:Op zondag 9 december 2012 20:02 schreef Ernemmertje het volgende:
Fok!ken terwijl je aan het schijten bent
Hoe flik je dat?quote:Op zondag 9 december 2012 20:03 schreef haan33 het volgende:
[..]
Ik FOK! Zelfs tijdens het douchen, geen grap
Daardoor heb ik al 20 telefoons moeten missenquote:Op zondag 9 december 2012 20:03 schreef haan33 het volgende:
[..]
Ik gelukkig maar 1 keer. Toen belde ik onder de douchequote:Op zondag 9 december 2012 20:04 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Daardoor heb ik al 20 telefoons moeten missen
ik wil ook een waterdicht fok mediumquote:Op zondag 9 december 2012 20:03 schreef haan33 het volgende:
[..]
Een arm uit de douchequote:Op zondag 9 december 2012 20:03 schreef Ernemmertje het volgende:
[..]
Hoe flik je dat?Waterdichte telefoon?
gewoon met je vinger eruit lepelen, beetje afspelen in de wc, handen wassen, klaar.quote:Op zondag 9 december 2012 20:06 schreef haan33 het volgende:
Nu zit ik met mijn kont te schudden tot hij eruit floept
quote:Op zondag 9 december 2012 20:06 schreef haan33 het volgende:
Nu zit ik met mijn kont te schudden tot hij eruit floept
Hahaha , of net boven je anus drukken met je vinger, kan ook helpen!quote:Op zondag 9 december 2012 20:07 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
gewoon met je vinger eruit lepelen, beetje afspelen in de wc, handen wassen, klaar.
Fap jij met je sok?quote:Op zondag 9 december 2012 20:08 schreef theKiD het volgende:
Sok opofferen. Dan maar een keer het fappen overslaan!
quote:Op zondag 9 december 2012 20:10 schreef theKiD het volgende:
[..]
Ik niet, ik doe dat onder de douche.
dankjewel, nu zitten me klauwen vol schijtquote:Op zondag 9 december 2012 20:07 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
gewoon met je vinger eruit lepelen, beetje afspelen in de wc, handen wassen, klaar.
quote:Op zondag 9 december 2012 20:12 schreef haan33 het volgende:
[..]
dankjewel, nu zitten me klauwen vol schijt
En je telefoon ook dus?!quote:Op zondag 9 december 2012 20:12 schreef haan33 het volgende:
[..]
dankjewel, nu zitten me klauwen vol schijt
Richt je daar dan ook op of schuif je het met je voeten weg of veeg je het van de muren af?quote:Op zondag 9 december 2012 20:15 schreef theKiD het volgende:
[..]
Geen rotzooi en harde sokken, gewoon alles in het putje
Niet echt, ben opgestaan om me handen te wassen, gelijk een spiegelfoto van mezelf gemaakt #yoloquote:
Gewoon van de muur af sproeien met de douchekop natuurlijk!quote:Op zondag 9 december 2012 20:16 schreef Ernemmertje het volgende:
[..]
Richt je daar dan ook op of schuif je het met je voeten weg of veeg je het van de muren af?
quote:Op zondag 9 december 2012 20:17 schreef theKiD het volgende:
[..]
Gewoon van de muur af sproeien met de douchekop natuurlijk!
je heb een blik in je ogen alsof er wat kwaadaardigs gaat gebeuren. en waarom is je middelvinger alweer schoon ik had pics willen zien before the wash!quote:
Geen ringen hebbenquote:
tov jou zou ik zeggen dat ie mij 100% normaal overkomtquote:Op zondag 9 december 2012 20:35 schreef Splutje het volgende:
[..]
Heb jij een lichte vorm van Downsyndroom?
quote:Op zondag 9 december 2012 20:35 schreef Splutje het volgende:
[..]
Heb jij een lichte vorm van Downsyndroom?
Pics van mijquote:Op zondag 9 december 2012 20:36 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
tov jou zou ik zeggen dat ie mij 100% normaal overkomt
Ik hoop voor jou dat Rob Geus niet langskomt met z'n UV lamp.quote:Op zondag 9 december 2012 20:17 schreef theKiD het volgende:
[..]
Gewoon van de muur af sproeien met de douchekop natuurlijk!
Veel verbeterd man. Bijna normaal nuquote:Op zondag 9 december 2012 20:42 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
na de operatie? gooi daar eens pics van.
dat moet veel gekost hebben. hoe duur kost dat.quote:Op zondag 9 december 2012 20:44 schreef Splutje het volgende:
[..]
Veel verbeterd man. Bijna normaal nu
quote:Op zondag 9 december 2012 20:02 schreef Ernemmertje het volgende:
Fok!ken terwijl je aan het schijten bent
Ouders hebben het huis moeten verkopen helaasquote:Op zondag 9 december 2012 20:44 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
dat moet veel gekost hebben. hoe duur kost dat.
Alsof het land tegen die tijd niet zo sociaal en economisch naar de tering is dat niemand Nederland dan nog wil aanvallenquote:Op zondag 9 december 2012 20:47 schreef SonicVolcano het volgende:
Deze generatie moet ons land verdedigen later
Ja die haan doet iets stoms en dan is het opeens wel geloofwaardig?quote:Op zondag 9 december 2012 20:59 schreef Pharkus het volgende:
Dit is het eerste topic sinds tijden wat ik geloof van je haan
In je andere topics ben je helder licht voor de mensheid.quote:Op zondag 9 december 2012 21:14 schreef haan33 het volgende:
[..]
Ja die haan doet iets stoms en dan is het opeens wel geloofwaardig?
Een quote voor een aflevering van knoop in je zakdoek.quote:
Voor in het plakboek van je toekomstige werkgever!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |