abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_120119008
Gewoon niemand die een nieuwe opent he :')
* Verwijderd *
pi_120119101
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 19:46 schreef zoekeenleven het volgende:
Is toch de taak van degene met de LAPO in het vorige topic?

OT: vertrouwen in de komende 2 thuiswedstrijden. :)

Al wordt het tegen ADO lastig genoeg, ik geloof dat zij pas 1 uitwedstrijd hebben verloren.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_120119163
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 19:46 schreef zoekeenleven het volgende:
Ik had Gert een PM gestuurd en wilde net een openen. Dit kan nog wel eens heel duur puntverlies betekenen.

Moet wel eerlijk zeggen dat PSV waarschijnlijk te hoog gegrepen is. Die winnen zo makkelijk thuis. Positief is dan wel weer dat die 3 lastige uitwedstrijden krijgen in het 2e deel en uit zijn ze veel zwakker dan thuis.
pi_120119185
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 19:48 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Is toch de taak van degene met de LAPO in het vorige topic?

OT: vertrouwen in de komende 2 thuiswedstrijden. :)

Al wordt het tegen ADO lastig genoeg, ik geloof dat zij pas 1 uitwedstrijd hebben verloren.
Ja denk het wel, behalve wanneer: Jood, Lampie, of de kromme.
* Verwijderd *
  zondag 9 december 2012 @ 19:51:26 #6
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_120119204
Dat gedrag had Manu trouwens al in de F-jes, Tomatenboer.

Is ook vaak genoeg om disciplinaire redenen geschorst geweest in de jeugd.

Daarom ook Manutelli.

Alhoewel ik hem zelf niet eens zo heel bijzonder vind.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_120119509
quote:
14s.gif Op zondag 9 december 2012 19:51 schreef Caland het volgende:
Dat gedrag had Manu trouwens al in de F-jes, Tomatenboer.

Is ook vaak genoeg om disciplinaire redenen geschorst geweest in de jeugd.

Daarom ook Manutelli.

Alhoewel ik hem zelf niet eens zo heel bijzonder vind.
Kijk, dat wist ik dan weer niet. Verklaart een hoop. Maar vind hem ook niet overtuigen eerlijk gezegd.

Wel een hoop jeugd die dergelijk arrogant gedrag vertoont trouwens.

Al zei oa Kapiteintje in het vorige topic al dat dat tegenwoordig gebruikelijk is onder de jeugd. :P
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  zondag 9 december 2012 @ 20:04:31 #8
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_120119852
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 19:50 schreef jakees het volgende:
Ik had Gert een PM gestuurd en wilde net een openen. Dit kan nog wel eens heel duur puntverlies betekenen.
Met de transfers van HMF & Stokstaart is er veel kwaliteit verloren gegaan. Dan kan je puntverlies verwachten.
  zondag 9 december 2012 @ 20:06:50 #9
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_120119991
Gewoon een puntje ingelopen op Twente en Vitesse. Die zie ik meer als concurrentie dan PSV en Ajax eerlijk gezegd.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_120120069
Als de bekerwinnaar bij de eerste 4 eindigt, is plek 5 dan genoeg voor europees voetbal?
pi_120120143
quote:
16s.gif Op zondag 9 december 2012 20:06 schreef Caland het volgende:
Gewoon een puntje ingelopen op Twente en Vitesse. Die zie ik meer als concurrentie dan PSV en Ajax eerlijk gezegd.
Ik vind Ajax echt geen overtuigend team hebben hoor. Veel middelmatige spelers. Feyenoord heeft meer kracht en ook betere internationals. Ik denk dat PSV wel eerste wordt en dat de rest strijdt om plaats 2.
  zondag 9 december 2012 @ 20:10:39 #12
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_120120190
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 20:09 schreef jakees het volgende:

[..]

Ik vind Ajax echt geen overtuigend team hebben hoor. Veel middelmatige spelers. Feyenoord heeft meer kracht en ook betere internationals. Ik denk dat PSV wel eerste wordt en dat de rest strijdt om plaats 2.
Psv is nirmaal ook drie keer niks.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_120120319
Nelom vond dat hij het aardig had gedaan en een zeventje verdiende? :') :') :') :') :') :') :')
Immers vandaag ook weer slecht, veel ballen dom ingeleverd en paar keer uitgegleden :N
Janmaat facking dom :N

Mogen echt blij zijn met een punt :Y
pi_120120421
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 20:04 schreef Dekatria het volgende:

[..]

Met de transfers van HMF & Stokstaart is er veel kwaliteit verloren gegaan. Dan kan je puntverlies verwachten.
hmm ja, misschien moeten we een eigen forum oprichten.
* Verwijderd *
pi_120120443
Na het zien van de samenvatting ben ik ook tevreden met een punt. Veel kansen weggegeven en zelf weinig kansen gehad. Ik weet niet wat De Vrij denkt maar die is ook gewoon nog niet klaar voor een stap hogerop. Veel slordig balverlies vandaag.
  zondag 9 december 2012 @ 20:17:16 #16
14505 OProg
A Life in Music
pi_120120539
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 20:15 schreef Maastoren het volgende:
Ik weet niet wat De Vrij denkt maar die is ook gewoon nog niet klaar voor een stap hogerop.
Gelukkig ziet hij dat zelf ook in. :)
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
pi_120120593
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 19:58 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Kijk, dat wist ik dan weer niet. Verklaart een hoop. Maar vind hem ook niet overtuigen eerlijk gezegd.

Wel een hoop jeugd die dergelijk arrogant gedrag vertoont trouwens.

Al zei oa Kapiteintje in het vorige topic al dat dat tegenwoordig gebruikelijk is onder de jeugd. :P
Ik zei dat het me ook al opviel bij Vilhena. Gastje is te dom om te poepen, dat straalt er van alle kanten af, maar los daarvan viert hij zijn goals altijd helemaal in z'n eentje. Zegt in mijn ogen redelijk veel over hoe je als persoon bent.
pi_120120646
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 20:18 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Ik zei dat het me ook al opviel bij Vilhena. Gastje is te dom om te poepen, dat straalt er van alle kanten af, maar los daarvan viert hij zijn goals altijd helemaal in z'n eentje. Zegt in mijn ogen redelijk veel over hoe je als persoon bent.
Weer dit gezeur? :') Laat die gasten lekker blij zijn man als ze scoren.
pi_120120688
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 20:18 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Vond hem vandaag wel prima spelen maar geen sympathiek figuur nee. Toch zie je het tegenwoordig bijna altijd dat iemand alleen gaat staan juichen als eerste reactie. Ik hou ook meer uitzinnige vreugde gevierd in een groep.
pi_120120797
quote:
14s.gif Op zondag 9 december 2012 20:18 schreef Typisch het volgende:

[..]

Weer dit gezeur? :') Laat die gasten lekker blij zijn man als ze scoren.
Jij vindt het gezeur. Ik zeg alleen dat het mij opvalt. Daar is dit topic toch voor of niet?

Voetbal is een teamsport. In je eentje juichen alsof je net een solo vanaf eigen helft in de WK-finale hebt gemaakt vind ik niet passend voor een blaag als VIlhena en zeker niet als je op aangeven van een ander hebt gescoord. Dat is mijn mening en daar moet u het mee doen. ^O^

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 09-12-2012 20:23:29 ]
pi_120120963
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 20:21 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Jij vindt het gezeur. Ik zeg alleen dat het mij opvalt. Daar is dit topic toch voor of niet?

Voetbal is een teamsport. In je eentje juichen alsof je net een solo vanaf eigen helft in de WK-finale hebt gemaakt vind ik niet passend voor een blaag als VIlhena en zeker niet als je op aangeven van een ander hebt gescoord. Dat is mijn mening en daar moet u het mee doen. ^O^
Je kunt je beter druk maken om het twee keer onder de bal doorgaan van De Vrij bijvoorbeeld bij beide goals dan de manier van juichen van iemand. Dat vind ik, daar is dit topic toch voor of niet?
  zondag 9 december 2012 @ 20:26:25 #22
291540 CasselerRIP
John H. Kennedy
pi_120121026
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 20:21 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Mee eens
pi_120121077
quote:
14s.gif Op zondag 9 december 2012 20:25 schreef Typisch het volgende:

[..]

Je kunt je beter druk maken om het twee keer onder de bal doorgaan van De Vrij bijvoorbeeld bij beide goals dan de manier van juichen van iemand. Dat vind ik, daar is dit topic toch voor of niet?
Ik maak me nergens druk om, het valt me alleen op. Wat jij daar vervolgens van vindt zal mij echter een worst wezen, het is niet het grote Typisch topic toch? Of vind je dat jij zeggenschap hebt over de onderwerpen en content van dit topic?
pi_120121180
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 20:27 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Ik maak me nergens druk om, het valt me alleen op. Wat jij daar vervolgens van vindt zal mij echter een worst wezen, het is niet het grote Typisch topic toch? Of vind je dat jij zeggenschap hebt over de onderwerpen en content van dit topic?
Ik zeg dat ik dat vind, dat mag hier op FOK! en in dit land gelukkig. Als er straks 5 keer op rij gewonnen wordt oid dan zeur ik weer op dingetjes als het juichen van spelers (sowieso wtf), nu kijk ik liever naar andere dingen.
pi_120121286
quote:
14s.gif Op zondag 9 december 2012 20:28 schreef Typisch het volgende:

[..]

Ik zeg dat ik dat vind, dat mag hier op FOK! en in dit land gelukkig. Als er straks 5 keer op rij gewonnen wordt oid dan zeur ik weer op dingetjes als het juichen van spelers (sowieso wtf), nu kijk ik liever naar andere dingen.
Het juichen van de spelers werd alleen aangehaald omdat Caland naar Manu vroeg, en mij het gedrag van Manu in negatieve zin was opgevallen. Kapiteintje zei dat hij dit ook zag bij Vilhena. That's it.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')