Dan houdt het weer snel op. Jammer dat je niet dieper in de discussie wouquote:Op zondag 9 december 2012 19:11 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Altijd als PSV wint ligt het aan de tegenstander. Is goed joh.
Discussies hebben met jou niet veel zin. PSV is kut en omdat de tegenstander nog kutter is wint PSV. Dat is jouw theorie. Daar heb ik geen zin in.quote:Op zondag 9 december 2012 19:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan houdt het weer snel op. Jammer dat je niet dieper in de discussie wou
Daar heeft ie wel een punt.quote:Op zondag 9 december 2012 19:13 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Discussies hebben met jou niet veel zin. PSV is kut en omdat de tegenstander nog kutter is wint PSV. Dat is jouw theorie. Daar heb ik geen zin in.
Als er Ajax had gestaan misschien..quote:
Lief.quote:
Doet hij zo vaak.quote:Op zondag 9 december 2012 19:14 schreef Ambrosius het volgende:
Tom praat wel erg duidelijk naar een wedstrijd die niet door Vitesse wordt gewonnen.
Doen ze normaal nooit hoor, voorzetjes geven die ingekopt worden.quote:Op zondag 9 december 2012 19:14 schreef Ambrosius het volgende:
Tom praat wel erg duidelijk naar een wedstrijd die niet door Vitesse wordt gewonnen.
Omdat het dat verdientquote:Op zondag 9 december 2012 19:14 schreef alors het volgende:
Hoe heeft Twente toch zoveel punten kunnen pakken?
Dan had ie ook gelijk ja.quote:Op zondag 9 december 2012 19:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als er Ajax had gestaan misschien..
Niemand heeft het daar over gehad. Je kraamt weer onzin uit.quote:Op zondag 9 december 2012 19:14 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Lief.
Vooral de mensen die een overtreding koppelen aan het overlijden van een grensrechterKansloos.
Je moet dat topic eens checken, helemaal vol met achterlijke shit.quote:Op zondag 9 december 2012 19:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niemand heeft het daar over gehad. Je kraamt weer onzin uit.
Spartaquote:Op zondag 9 december 2012 19:15 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Je moet dat topic eens checken, helemaal vol met achterlijke shit.
Welk topic? Ik heb het over dit topic.quote:Op zondag 9 december 2012 19:15 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Je moet dat topic eens checken, helemaal vol met achterlijke shit.
Het is dom om na een minuut stilte zo'n overtreding te maken. Maar ik had het anders ook wel een wedstrijdje of 9/10 gevonden.quote:Op zondag 9 december 2012 19:14 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Lief.
Vooral de mensen die een overtreding koppelen aan het overlijden van een grensrechterKansloos.
Ik niet.quote:Op zondag 9 december 2012 19:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Welk topic? Ik heb het over dit topic.
PSV is kut ja, Twente kon echt niets. Maar dat kunnen ze nooit. Iedereen die een wedstrijd van Twente ziet weet dat. Altijd maar lucky, altijd maar lucky. Nu komt Twente weer eens een tegenstander van formaat tegen en dan komt hun zwakte goed aan bod.quote:Op zondag 9 december 2012 19:13 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Discussies hebben met jou niet veel zin. PSV is kut en omdat de tegenstander nog kutter is wint PSV. Dat is jouw theorie. Daar heb ik geen zin in.
Waar heb jij het over?quote:Op zondag 9 december 2012 19:14 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Lief.
inderdaad, zelfs als er nergens opzet in zat (vastquote:Op zondag 9 december 2012 19:16 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Het is dom om na een minuut stilte zo'n overtreding te maken. Maar ik had het anders ook wel een wedstrijdje of 9/10 gevonden.
Eens. Zo'n hoogstaand kwalitatief elftal is dat niet.quote:Op zondag 9 december 2012 19:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..].
De verdediging is klote, middenveld en aanval is kloten op fer, tadic en chadli na, maar dan moeten tadic en chadli wel hun daghebben
Wat wil je horen? De verdediging kan niets. Als Strootman en van Bommel uit elkaar worden gehouden in de wedstrijd als de halfspelers naar buiten trekken, weten ze ook niet waar ze het moeten zoeken. Wijnaldum mist kans op kans. Narsingh kan er niets van, Mertens en Lens kunnen nog wel iets.quote:
De hetze tegen Adeleye was niet terecht zeker? Was ook ongelukkig, net als Deekmanquote:
En toch een doelsaldo van +37. Knap is dat zeg als je helemaal niks kan. Owja behalve Mertens en Lens.quote:Op zondag 9 december 2012 19:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat wil je horen? De verdediging kan niets. Als Strootman en van Bommel uit elkaar worden gehouden in de wedstrijd als de halfspelers naar buiten trekken, weten ze ook niet waar ze het moeten zoeken. Wijnaldum mist kans op kans. Narsingh kan er niets van, Mertens en Lens kunnen nog wel iets.
Ik vind ze de altijd wel leuk spelen.quote:
mwoah, ze spelen wel degelijk. je kan moeilijk zeggen dat ze al jaren achter elkaar alleen maar geluk hebben. toegegeven, twente was niks vandaag, maar niemand durfde ook naar voren omdat PSV zo veel dreiging had.quote:Op zondag 9 december 2012 19:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
PSV is kut ja, Twente kon echt niets. Maar dat kunnen ze nooit. Iedereen die een wedstrijd van Twente ziet weet dat. Altijd maar lucky, altijd maar lucky. Nu komt Twente weer eens een tegenstander van formaat tegen en dan komt hun zwakte goed aan bod.
De verdediging is klote, middenveld en aanval is kloten op fer, tadic en chadli na, maar dan moeten tadic en chadli wel hun daghebben
Verdediging was ook niet bestquote:
Mertens moeten ze direct verkopen zodra ze een mooi bod ontvangen.quote:Op zondag 9 december 2012 19:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat wil je horen? De verdediging kan niets. Als Strootman en van Bommel uit elkaar worden gehouden in de wedstrijd als de halfspelers naar buiten trekken, weten ze ook niet waar ze het moeten zoeken. Wijnaldum mist kans op kans. Narsingh kan er niets van, Mertens en Lens kunnen nog wel iets.
Of Fredjequote:Op zondag 9 december 2012 19:22 schreef AFCNiels het volgende:
Ik kijk dit eigenlijk vooral voor de reactie van McLaren.
Dat was zeker terecht. Dat was een bewuste elleboogstoot, hij keek niet eens naar de balquote:Op zondag 9 december 2012 19:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De hetze tegen Adeleye was niet terecht zeker? Was ook ongelukkig, net als Deekman
Naakte boeren.quote:
Tegen Roda +5quote:Op zondag 9 december 2012 19:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
En toch een doelsaldo van +37. Knap is dat zeg als je helemaal niks kan. Owja behalve Mertens en Lens.
Beetje een vervelende club vind ik het. Maar goed, veel Limburgse clubs kunnen niet op mijn sympathie rekenen. Behalve Fortuna, dat was nog eens een leuke uitwedstrijd vorig jaar. Gezellig daar wat gegeten met een stel Fortuna fans.quote:Op zondag 9 december 2012 19:19 schreef OProg het volgende:
[..]
Ik vind ze de altijd wel leuk spelen.
Zo dat duurde lang.quote:Op zondag 9 december 2012 19:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tegen Roda +5
Tegen VVV +6
Tegen NAC +4
Tegen Groningen +2
Tegen Heerenveen +4
Tegen ADO +5
Tegen Heracles +4
----------------------- +
30 van de 37 worden behaald tegen clubs die armzalig zijn.
De overige +goals
Willem II +1
Twente +3
Feyenoord +3
Zes punten wedstrijdenquote:Op zondag 9 december 2012 19:24 schreef OProg het volgende:
Theo denkt kampioen te worden tegen de grote clubs.
Wat maak jij je belachelijk zeg. Ajax speelt toch ook tegen die tegenstanders? En die scoren veel minder.quote:Op zondag 9 december 2012 19:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tegen Roda +5
Tegen VVV +6
Tegen NAC +4
Tegen Groningen +2
Tegen Heerenveen +4
Tegen ADO +5
Tegen Heracles +4
----------------------- +
30 van de 37 worden behaald tegen clubs die armzalig zijn.
De overige +goals
Willem II +1
Twente +3
Feyenoord +3
Goeie comeback.quote:Op zondag 9 december 2012 19:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zo dat duurde lang.
Volgens mij moet je W2 en Heracles omdraaien?
Sowieso altijd gelul dat je kampioen wordt door de kleintjes te winnen. Kampioen word je door gewoon zo constant mogelijk goed te spelen. Of dat nou tegen grote of kleine clubs is.quote:Op zondag 9 december 2012 19:24 schreef OProg het volgende:
Theo denkt kampioen te worden tegen de grote clubs.
En dit.quote:Op zondag 9 december 2012 19:25 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Wat maak jij je belachelijk zeg. Ajax speelt toch ook tegen die tegenstanders? En die scoren veel minder.
Twente-fan?quote:Op zondag 9 december 2012 19:26 schreef Ties02 het volgende:
Jaaa allemaal even de teksten van McClaren herhalen muhahaha hilarisch
Hoezo? Heracles hun verdediging is niets bijzonders, die spelen met veel risico en dan hebben ze inderdaad veel doelpunten tegen. Willem II heeft toen een goede prestatie afgeleverd en liet maar een goal door. Daarom heb ik ze even in een ander rijtje gezet.quote:Op zondag 9 december 2012 19:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zo dat duurde lang.
Volgens mij moet je W2 en Heracles omdraaien?
Niet per sé zuur maar het wordt een beetje kinderachtig. Zoveel geks zegt ie namelijk helemaal nietquote:Op zondag 9 december 2012 19:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jawel, anders had je niet zo zuur gereageerd toen we McClaren nadeden.
Ik wil alleen aantonen dat zijn +37 argument voor een groot deel onzin is.quote:Op zondag 9 december 2012 19:25 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Wat maak jij je belachelijk zeg. Ajax speelt toch ook tegen die tegenstanders? En die scoren veel minder.
Stijn niet waarderenquote:Op zondag 9 december 2012 19:26 schreef Snuf. het volgende:
Discussies voeren met Ajacied422. Doe maar niet jongens.
quote:Op zondag 9 december 2012 19:27 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Zoveel geks zegt ie namelijk helemaal niet
Ah dus je baseert alles op 1 wedstrijd.quote:Op zondag 9 december 2012 19:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoezo? Heracles hun verdediging is niets bijzonders, die spelen met veel risico en dan hebben ze inderdaad veel doelpunten tegen. Willem II heeft toen een goede prestatie afgeleverd en liet maar een goal door. Daarom heb ik ze even in een ander rijtje gezet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |