Jonge wa geeft da nou? Tenzij je niet met je mobiel aan tafel magquote:Op dinsdag 11 december 2012 13:40 schreef Akantha het volgende:
Verdomme ik mag niet alleen wokken nu met kerst van mijn moeder!
Het is bij me thuis ik woon bij mijn ouders... Mijn zussen komen en die wonen op zichzelf WAT EEN RAMP!quote:Op dinsdag 11 december 2012 15:09 schreef Haque het volgende:
eerst eigenwijs niet mee en nu gaat je moeder ook nog regeltjes opleggen. Ik vind de feestdagen ook altijd kut maar gewoon een beetje tussen de neefjes en nichtjes je buik vol eten en weer naar huis. anders ga je met eigen vervoer kan je eerder weer weg
Probleem is een beetje dat die vrienden vaak juist bij hun familie zijn. Vooral 1e kerstdag, 2e is dat vaak wat minder.quote:Op maandag 10 december 2012 23:46 schreef VacaLoca het volgende:
lol... dat je niets hebt met de feestdagen, oké.. valt wat voor te zeggen.
Maar om dan alleen naar een wokrestaurant te gaan? wut
En ipv familie met vrienden naar een feestje is geen optie? Zijn genoeg evenementen op (voornamelijk 2e) kerstdag
Aangezien je alleen gaat is zij er dus niet bij, dus zeg gewoon dat je ergens anders heengaat.quote:Op dinsdag 11 december 2012 13:40 schreef Akantha het volgende:
Verdomme ik mag niet alleen wokken nu met kerst van mijn moeder!
poe poe wat is er mis met je zussen dan?quote:Op dinsdag 11 december 2012 16:36 schreef Akantha het volgende:
[..]
Het is bij me thuis ik woon bij mijn ouders... Mijn zussen komen en die wonen op zichzelf WAT EEN RAMP!
Eentje is altijd heel dominant en kon wel borderline hebben, de ander klaagt. En hun vriendjes die ik maar 3x heb gezien en nog nooit mee heb gepraat komen ook.quote:Op dinsdag 11 december 2012 20:47 schreef Pharkus het volgende:
poe poe wat is er mis met je zussen da
Goede kans om eens met ze te praten dus.quote:Op dinsdag 11 december 2012 21:33 schreef Akantha het volgende:
[..]
Eentje is altijd heel dominant en kon wel borderline hebben, de ander klaagt. En hun vriendjes die ik maar 3x heb gezien en nog nooit mee heb gepraat komen ook.
Probeer over games en gedjets te praten en je zussen bij het gesprek te betrekken dat is altijd succes.quote:Op dinsdag 11 december 2012 21:33 schreef Akantha het volgende:
[..]
Eentje is altijd heel dominant en kon wel borderline hebben, de ander klaagt. En hun vriendjes die ik maar 3x heb gezien en nog nooit mee heb gepraat komen ook.
die heeft TS dus nietquote:Op zondag 9 december 2012 18:01 schreef DeRakker. het volgende:
Ik heb nog nooit meegemaakt dat mensen op je neer kijken omdat je niet bij familie gaat eten.
Ik heb nog nooit met kerst bij familie gegeten.
Gewoon lekker feesten met vrienden enz.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |