SPOILER: seizoen 12/13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Seizoen 11/12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: Het volledige speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
pff janssen is zwak zeg.Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''![]()
Had iets hoger niveau verwacht van de nummer 1 en 3.... pauper spel"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"![]()
Waarom zou je naar iets kijken wat je kut vindt als je vanavond ook gewoon even op teletekst kan kijkenquote:I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
Wat een niveau bij Twente. Godverdomme zeg.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ze heeft mij laatst ook goed gestrafdquote:Op zondag 9 december 2012 17:51 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ik moet van straf van mijn moeder deze wedstrijd kijken![]()
![]()
Kan het nog wel spannend zijn.quote:Op zondag 9 december 2012 17:51 schreef aight1 het volgende:
[..]
Waarom zou je naar iets kijken wat je kut vindt als je vanavond ook gewoon even op teletekst kan kijken![]()
gestraftquote:Op zondag 9 december 2012 17:51 schreef Saind het volgende:
[..]
Ze heeft mij laatst ook goed gestrafdI see peas of green, red roses too....![]()
Wat een gejank weer om niets.quote:Op zondag 9 december 2012 17:51 schreef aight1 het volgende:
[..]
Waarom zou je naar iets kijken wat je kut vindt als je vanavond ook gewoon even op teletekst kan kijken![]()
Als ik dit zo allemaal zie wordt Ajax gewoon weer kampioen dit seizoen
"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"![]()
quote:Op zondag 9 december 2012 17:52 schreef Stiggie het volgende:
Als ik dit zo allemaal zie wordt Ajax gewoon weer kampioen dit seizoen![]()
![]()
Godver wijnalduM!!!!!!!!!!!!Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
Gini = Immers.Kein gewalt! Wir sind das volk!
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
Kijk, zo kennen we Wijnaldum weer. Ik schrok al straks, maar was blijkbaar een uitzondering.Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
Jammer dat alleen ajacieden dit roepen.quote:Op zondag 9 december 2012 17:52 schreef Stiggie het volgende:
Als ik dit zo allemaal zie wordt Ajax gewoon weer kampioen dit seizoen![]()
Tevens Immersquote:Op zondag 9 december 2012 17:52 schreef GGMM het volgende:
Je zou een 3uur durende compilatie kunnen maken van Wijnaldum die open kansen verprutst.![]()
ik ben voor psv en ik zeg ook dat ajax kampioen wordtquote:Op zondag 9 december 2012 17:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Jammer dat alleen ajacieden dit roepen.![]()
Manolev speelt gewoon uitstekend vandaag.quote:Op zondag 9 december 2012 17:53 schreef Kopsterk het volgende:
Manolev speelt Chadli uit de wedstrijdUn dann rettet kein Kavallerie,
Net als de vorige twee seizoenen.quote:Op zondag 9 december 2012 17:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Jammer dat alleen ajacieden dit roepen.![]()
Overigens speelt Twente echt héél slecht. Die zie ik zomaar 5e worden. Wat een kloteteam is dat zeg.![]()
Ik zit nu 10 minuten te kijken en het had goed 3-0 kunnen zijn, gaat lekker
[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 09-12-2012 17:54:24 ]![]()
nopequote:Op zondag 9 december 2012 17:53 schreef baasvandemaffia het volgende:
[..]
ik ben voor psv en ik zeg ook dat ajax kampioen wordt![]()
Manolev MOTM![]()
![]()
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
twente speelt idd dramatischquote:Op zondag 9 december 2012 17:54 schreef GGMM het volgende:
Overigens speelt Twente echt héél slecht. Die zie ik zomaar 5e worden. Wat een kloteteam is dat zeg.What can change the nature of a man?![]()
Kan je op wachten inderdaad.quote:Op zondag 9 december 2012 17:54 schreef Dj_Day-V het volgende:
En dan maakt Twente zo 1-1Weet je nu al.
![]()
Nog een minuut of 25, Duitsers enzoquote:Op zondag 9 december 2012 17:54 schreef Dj_Day-V het volgende:
![]()
Kwam er gister achter dat dat een goede vriend is van m'n buurjongen.quote:Op zondag 9 december 2012 17:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Pieters heeft lipstick
Dat je het weet.![]()
En niet alleen deze week. Op twee wedstrijden na (ADO en Feyenoord) heb ik nog geen fatsoenlijk duel van ze gezienquote:Op zondag 9 december 2012 17:54 schreef GGMM het volgende:
Overigens speelt Twente echt héél slecht. Die zie ik zomaar 5e worden. Wat een kloteteam is dat zeg.Terwijl het op papier best een leuk elftal is
![]()
![]()
Zo gaat het altijd ja. PSV helpt in 5 minuten een setje kansen om zeep en aan de andere kant hang hij er ineens in.quote:Op zondag 9 december 2012 17:54 schreef Dj_Day-V het volgende:
![]()
Chadli en Tadic spelen matig dus Twente ook.quote:Op zondag 9 december 2012 17:54 schreef GGMM het volgende:
Overigens speelt Twente echt héél slecht. Die zie ik zomaar 5e worden. Wat een kloteteam is dat zeg.![]()
precies.quote:Op zondag 9 december 2012 17:55 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Zo gaat het altijd ja. PSV helpt in 5 minuten een setje kansen om zeep en aan de andere kant hang hij er ineens in.![]()
Hoe oud is die buurjongen?quote:Op zondag 9 december 2012 17:55 schreef Saind het volgende:
[..]
Kwam er gister achter dat dat een goede vriend is van m'n buurjongen.
Dat je het weet.![]()
De verdediging van PSV is dan ook om te jankenquote:Op zondag 9 december 2012 17:55 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Zo gaat het altijd ja. PSV helpt in 5 minuten een setje kansen om zeep en aan de andere kant hang hij er ineens in.![]()
![]()
Zijn puur afhankelijk van die 2 spelers idd.quote:Op zondag 9 december 2012 17:55 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Chadli en Tadic spelen matig dus Twente ook.
Hoeveel hadden ze voor die Castaignos betaald eigenlijk?![]()
![]()
eredivisielive.nl/sidekickquote:Op zondag 9 december 2012 17:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
Waar kan je stemmen op de EL MOTM?![]()
6 miljoen.quote:Op zondag 9 december 2012 17:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zijn puur afhankelijk van die 2 spelers idd.
5 Miljoen, maar dat verdienen ze wel weer terug hoorquote:Op zondag 9 december 2012 17:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
6 miljoenquote:Op zondag 9 december 2012 17:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hoeveel hadden ze voor die Castaignos betaald eigenlijk?
VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Heb nog een tijdje op dezelfde voetbalclub als Pieters gespeeld toen ik heel jong was.quote:
Wie wil me aanraken![]()
100 paardenquote:Op zondag 9 december 2012 17:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
5-6 miljoen oid?quote:Op zondag 9 december 2012 17:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hoeveel hadden ze voor die Castaignos betaald eigenlijk?Xbox Live Gamertag : ThaD16![]()
Ik twijfel: gaat mijn stem uit naar Manolev, Wijnaldem of Narsingh?quote:
Ik wil wel winnen natuurlijk.![]()
Inmiddels ook een deel 2quote:Op zondag 9 december 2012 17:52 schreef GGMM het volgende:
Je zou een 3uur durende compilatie kunnen maken van Wijnaldum die open kansen verprutst.![]()
![]()
Onrespectvol dat de wissel van Twente zonder rouwband nu in het veld staat.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Heb je ook nieuws?quote:Un dann rettet kein Kavallerie,
Waar haal je die gifjes vandaan?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Dit wordt nog wel gelijk.Kein gewalt! Wir sind das volk!
Die rouwband mathed te veel met z'n huidskleur dus dan lijkt t alsof ie gewoon hele korte mouwen heeft.quote:Op zondag 9 december 2012 17:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
Onrespectvol dat de wissel van Twente zonder rouwband nu in het veld staat.
Bulykin ook
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!![]()
Wij met Vertonghen Suarez Anita etc. ookquote:Zo kan je door blijven gaan
Min god Wijnaldum, het is nog moeilijker om die bal tegen een speler aan te spelenEen pond moed is meer waard dan een ton geluk![]()
whut?quote:Op zondag 9 december 2012 17:59 schreef Stiggie het volgende:
[..]
Wij met Vertonghen Suarez Anita etc. ookZo kan je door blijven gaan
![]()
Goede vergelijking wel.quote:Op zondag 9 december 2012 17:59 schreef Stiggie het volgende:
[..]
VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Toivonen is geblesseerd, niet verkocht.quote:Op zondag 9 december 2012 17:59 schreef Stiggie het volgende:
[..]
![]()
Okee allemaal op Manolev stemmen, kan Renéetje ook eens lachen.
En dan halen we de uitzending van VI.![]()
Gyasi speelt zonder rouwband!They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Die zitten niet op de bankquote:Op zondag 9 december 2012 17:59 schreef Stiggie het volgende:
[..]
![]()
![]()
Idd, als Bergkamp en Cruijff nu 24 jaar waren ook.quote:Op zondag 9 december 2012 17:59 schreef Stiggie het volgende:
[..]
![]()
Oke dat was een faalopmerking van mij. Ik take the blame.
Heb 3uurtjes geslapen"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"![]()
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Vitesse stopt ermee, die zijn klaar.quote:Rutten cynisch: 'Na vandaag geen titelkandidaat meer'
Vitesse-trainer Fred Rutten is niet geschrokken van de 3-1 nederlaag die de Arnhemmers zondagmiddag leden op bezoek bij degradatiekandidaat VVV-Venlo. De coach was ondanks het mislopen van de koppositie reëel.
'Als je denkt dat je heel goed bent, dan val je des te harder', insinueerde de trainer na afloop dat er sprake was geweest van hoogmoed bij zijn elftal. 'Het kan wel eens gebeuren, maar vandaag haalden een hoop spelers hun niveau niet. Eigenlijk was alleen Marco van Ginkel top vandaag.'
'Na vandaag zijn we geen titelkandidaat meer. Zo werken de mechanismen', ging Rutten verder. 'Maar ik ga voorlopig uit van een incident. In de tweede helft was het flink ondermaats en daarom kun je spreken van een terechte nederlaag.'
Rutten meent wel dat zijn ploeg in de beginfase het duel al op slot had kunnen gooien. 'Na een halfuur had het al 2-0 of 3-0 voor ons kunnen en misschien wel moeten zijn. Na die tegengoal zakte het bij ons flink in. Het laatste uur was slecht. Dan is het contrast met de beginfase veel te groot.'
Rutten wilde niets weten van een probleem bij Vitesse en keek alvast vooruit naar het treffen met RKC Waalwijk van volgende week. 'Welkom terug weer op aarde, zou ik tegen mijn spelers willen zeggen. Wij staan er volgende week gewoon weer. Dat is het belangrijkste.
'En op namen als Danko Lazovic als mogelijke vervanger voor Wilfried Bony wil ik niet ingaan', reageerde Rutten desgevraagd op de laatste roddels. 'Het werkt nou eenmaal zo dat er veel namen worden genoemd, maar weet je wel hoeveel Danko in Rusland verdient', besluit Rutten over de spits die hij bij PSV onder zijn hoede had.![]()
Wijnaldum is vroeger heel goed geweest in billenbrandje, altijd raak.I see peas of green, red roses too....![]()
En Den Boschquote:Op zondag 9 december 2012 18:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Kunnen alleen voetballen tegen de kleine clubs.
Behalve tegen PEC dan.![]()
![]()
iedereen hoopt op een 1-1 maar die chadli en tadic denken alelen aan zichzelf waardoor er alleen maar prutsdingen komenquote:![]()
zoals Feyenoordquote:Op zondag 9 december 2012 18:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Kunnen alleen voetballen tegen de kleine clubs.![]()
Zelfde geld voor PSV toch?quote:Op zondag 9 december 2012 18:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Behalve tegen PEC dan.
Twente is ook een kleintje.mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!![]()
Hij denkt dat het dan net lijkt of hij er wat van snapt.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Zolang Steve 'Come on' McLaren coach is bij Twente hoeven we niets te vrezen van Twente.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Napoli, Vitesse, Ajax (jcs) AZ, Feyenoord.quote:Op zondag 9 december 2012 18:03 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Zelfde geld voor PSV toch?
Twente is ook een kleintje.![]()
Straks loopt ie nog ff naar binnen om naar de monitor te kijkenquote:Op zondag 9 december 2012 18:03 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hij denkt dat het dan net lijkt of hij er wat van snapt.![]()
AZ een topper?quote:Op zondag 9 december 2012 18:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Napoli, Vitesse, Ajax (jcs) AZ, Feyenoord.
Vitesse werd verloren toch?![]()
quote:Op zondag 9 december 2012 18:03 schreef Tyron het volgende:
Gelukkig dat Twente uit Europa ligt, voetballen ze een stuk beter van.
Met een flinke winst.quote:Op zondag 9 december 2012 18:03 schreef Capi het volgende:
Castaignosdie Italianen lachen zich toch de tering dat ze hem nog hebben kunnen verkopen
VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Tegen Ajax laatst werd je dan wel helemaal zoek gespeeld en van Vitesse verloor je.quote:Op zondag 9 december 2012 18:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Napoli, Vitesse, Ajax (jcs) AZ, Feyenoord.![]()
Grote clubs zei ik.quote:Op zondag 9 december 2012 18:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
AZ een topper?
Vitesse werd verlorent och?
Vitesse waren we beter.![]()
AZ een grote club?quote:Op zondag 9 december 2012 18:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Grote clubs zei ik.
Vitesse waren we beter.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
koop je niks voor.quote:Op zondag 9 december 2012 18:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Grote clubs zei ik.
Vitesse waren we beter.![]()
AZ is toch geen grote clubquote:Op zondag 9 december 2012 18:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Grote clubs zei ik.
Vitesse waren we beter.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Braafheid nu de dikste speler van de eredivisie?Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Eh, de vorige kleine clubs: Utrecht (twijfelgeval) 1-1, Den Bosch 1-2 verloren, Roda 1-1, RKC 1-0 met mazzelquote:Op zondag 9 december 2012 18:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Behalve tegen PEC dan.![]()
![]()
Nu doe je Zeefuik te kort.quote:Op zondag 9 december 2012 18:04 schreef Mani89 het volgende:
Braafheid nu de dikste speler van de eredivisie?![]()
Wijnaldum eigen goalquote:Op zondag 9 december 2012 18:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
In welke minuut valt de 1-1?
Ik ga voor 86![]()
![]()
Alleen op momenten dat ze een gekke geldschieter hebben, anders zullen ze nooit bovenin meedoen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Bam Braafheid
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Nog even en PSV gaat nerveus worden van zo'n minimale voorsprong, 1-1 zit er aan te komen !Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Als grote club hoor je niet 10de te staanquote:Op zondag 9 december 2012 18:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dus als Feyenoord 10de staat is het geen grote club meer?![]()
Neem je dan ook een Steve UI?quote:Op zondag 9 december 2012 18:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
In welke minuut valt de 1-1?
Ik ga voor 86Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Wanneer is AZ ooit een grote club geweest dan.quote:Op zondag 9 december 2012 18:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dus als Feyenoord 10de staat is het geen grote club meer?VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
MAAK AN, TWENTE![b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
quote:quote:Op zondag 9 december 2012 17:52 schreef Caland het volgende:
Wijnaldum schiet tegen een Twente speler op.quote:Gaat lekker met die gozerquote:![]()
Volgens mij heb je net verloren van Vitesse? en de JCS heeft nog nooit iemand serieus genomen. Oh en AZ staat 12e en Napoli stond toch al stijf bovenaan.quote:Op zondag 9 december 2012 18:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Napoli, Vitesse, Ajax (jcs) AZ, Feyenoord.mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!![]()
Laat maar. Ik bedoel vergeleken met Roda, VVV, RKC enz.quote:Op zondag 9 december 2012 18:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Wanneer is AZ ooit een grote club geweest dan.![]()
Toch een uitdaging om dat elke keer anders te verwoorden. 2 keer dezelfde reactie plaatsen in een topic kan namelijk niet.quote:Op zondag 9 december 2012 18:06 schreef Saind het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Gaat lekker met die gozer![]()
RKC is momenteel een stuk beter dan AZquote:Op zondag 9 december 2012 18:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Laat maar. Ik bedoel vergeleken met Roda, VVV, RKC enz.
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!![]()
In 8 jaar tijd 7 jaar top 5 eindigen en een keer kampioen worden is niet klein meer te noemen.quote:Op zondag 9 december 2012 18:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Wanneer is AZ ooit een grote club geweest dan.![]()
Roda in 1995 nog 2e met superieur voetbal. Grote club hoor.quote:Op zondag 9 december 2012 18:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Laat maar. Ik bedoel vergeleken met Roda, VVV, RKC enz.![]()
Heerenveen is ook een grote clubquote:Op zondag 9 december 2012 18:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
![]()
RKC staat boven AZ hoorquote:Op zondag 9 december 2012 18:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
quote:Op zondag 9 december 2012 18:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als dat gebeurt neem ik een Boskamp UI![]()
![]()
GOOOOOOL GOOOOOOL GOOOOOOL GOOOOOOL GOOOOOOL GOOOOOOL GOOOOOOL GOOOOOOL GOOOOOOL GOOOOOOL GOOOOOOL GOOOOOOL GOOOOOOL GOOOOOOL GOOOOOOL GOOOOOOL GOOOOOOL GOOOOOOL GOOOOOOL GOOOOOOL GOOOOOOL GOOOOOOL GOOOOOOL GOOOOOOL GOOOOOOL GOOOOOOL GOOOOOOL GOOOOOOL GOOOOOOL GOOOOOOL GOOOOOOL GOOOOOOL GOOOOOOL GOOOOOOL GOOOOOOL GOOOOOOL GOOOOOOL GOOOOOOL GOOOOOOL GOOOOOOL GOOOOOOL GOOOOOOL GOOOOOOL GOOOOOOL GOOOOOOL GOOOOOOL GOOOOOOL GOOOOOOL GOOOOOOL GOOOOOOL GOOOOOOL GOOOOOOL GOOOOOOL GOOOOOOL GOOOOOOL GOOOOOOL GOOOOOOL GOOOOOOL GOOOOOOL GOOOOOOL GOOOOOOL GOOOOOOL GOOOOOOL GOOOOOOL GOOOOOOL GOOOOOOL GOOOOOOL GOOOOOOL GOOOOOOL GOOOOOOL GOOOOOOL GOOOOOOL GOOOOOOL GOOOOOOL GOOOOOOL GOOOOOOL GOOOOOOL GOOOOOOL GOOOOOOL GOOOOOOL GOOOOOOL GOOOOOOL GOOOOOOL GOOOOOOL GOOOOOOL GOOOOOOL GOOOOOOL GOOOOOOL GOOOOOOL GOOOOOOL GOOOOOOL GOOOOOOL GOOOOOOL GOOOOOOL GOOOOOOL GOOOOOOL GOOOOOOL GOOOOOOL GOOOOOOL GOOOOOOL GOOOOOOL GOOOOOOL GOOOOOOL GOOOOOOL GOOOOOOL GOOOOOOL GOOOOOOL GOOOOOOL GOOOOOOL GOOOOOOL GOOOOOOL GOOOOOOL GOOOOOOL GOOOOOOL GOOOOOOL GOOOOOOL GOOOOOOL GOOOOOOL GOOOOOOL GOOOOOOL GOOOOOOL GOOOOOOL GOOOOOOL GOOOOOOL GOOOOOOL GOOOOOOL GOOOOOOL GOOOOOOL GOOOOOOL GOOOOOOL GOOOOOOL GOOOOOOL GOOOOOOL GOOOOOOL GOOOOOOL GOOOOOOL GOOOOOOL GOOOOOOL GOOOOOOL GOOOOOOL GOOOOOOL GOOOOOOL GOOOOOOL GOOOOOOL GOOOOOOL GOOOOOOL GOOOOOOL GOOOOOOL GOOOOOOL GOOOOOOL GOOOOOOL GOOOOOOL GOOOOOOL GOOOOOOL GOOOOOOL GOOOOOOL GOOOOOOL GOOOOOOL GOOOOOOL GOOOOOOL GOOOOOOL GOOOOOOL GOOOOOOL GOOOOOOL GOOOOOOL GOOOOOOL GOOOOOOL GOOOOOOL GOOOOOOL GOOOOOOL GOOOOOOL GOOOOOOL GOOOOOOL GOOOOOOL GOOOOOOL GOOOOOOL GOOOOOOL GOOOOOOL GOOOOOOL GOOOOOOL GOOOOOOL GOOOOOOL GOOOOOOL GOOOOOOL GOOOOOOL GOOOOOOL GOOOOOOL GOOOOOOL GOOOOOOL GOOOOOOL GOOOOOOL GOOOOOOL GOOOOOOL GOOOOOOL GOOOOOOL GOOOOOOL GOOOOOOL GOOOOOOL GOOOOOOL GOOOOOOL GOOOOOOL GOOOOOOL GOOOOOOL GOOOOOOL GOOOOOOL GOOOOOOL GOOOOOOL GOOOOOOL GOOOOOOL GOOOOOOL GOOOOOOL GOOOOOOL GOOOOOOL GOOOOOOL GOOOOOOL GOOOOOOL GOOOOOOL GOOOOOOL GOOOOOOL GOOOOOOL GOOOOOOL GOOOOOOL GOOOOOOL GOOOOOOL GOOOOOOL![]()
Dat is zo slecht altijd, gaan ze stoppen met lopen want "ja volgens mij is t buitenspel, dan hoef ik m niet meer te verdedigen. :
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!![]()
When PSV scores a goal its gonna be tough, but in football anything can happen.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Goed rendement is wel belangrijk inderdaad. Alles erinquote:Op zondag 9 december 2012 18:07 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Kijk, zo doe je dat. 1 kansje krijgen en in het mandje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Terecht doelpunt, Twente dat hier een punt pakt zou zo onterecht zijn.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Afgelopen
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Neequote:Op zondag 9 december 2012 18:08 schreef Greenpeas het volgende:
Laatste wedstrijd van Steve als trainer van Twente?![]()
Terecht, vooral door het uitermate slechte spel van Twente. Die verdienen niks.
Maar toch, hup twente. Maar er nog even snel 2.Kein gewalt! Wir sind das volk!
Blijkt maar weer dat je ook Europees gewoon met je basis 11 moet spelen, dat gekut met je spelers sparen kost alleen maar ritme.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
HEUJJ SCHEIDS KIJK EENS, ik kan met mn handen omhoog staan schreeuwen!
Shit, loopt mn man door terwijl ik een nohander doe.mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!![]()
Ben benieuwd hoelang die achterlijke flapdrol het nog volhoudt.quote:Op zondag 9 december 2012 18:08 schreef Caland het volgende:
Heuj Twente weer een trainertje ontslaan![]()
Hey, they are not playing against Mickey Mouse here.quote:Op zondag 9 december 2012 18:08 schreef Greenpeas het volgende:
Laatste wedstrijd van Steve als trainer van Twente?Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Twente kan er gewoon niks van.quote:Op zondag 9 december 2012 18:08 schreef Pedroso het volgende:
Blijkt maar weer dat je ook Europees gewoon met je basis 11 moet spelen, dat gekut met je spelers sparen kost alleen maar ritme.![]()
Echt hèquote:Op zondag 9 december 2012 18:07 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Dat is zo slecht altijd, gaan ze stoppen met lopen want "ja volgens mij is t buitenspel, dan hoef ik m niet meer te verdedigen. :En het is niet zo dat je niet ver in de junioren al uitgelegd krijgt dat je niet moet stoppen voor de scheids daadwerkelijk fluit
![]()
![]()
We defend like a team, because the team is important, but when the team lets us down we can't defend. That's how you lose, you do it by not winning.![]()
10 10 10 10Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
Ik weet het niet, Munsterman kwam altijd nog al makkelijk op hem klaar geloof ik. Misschien dat de spelers de schuld krijgen.quote:Op zondag 9 december 2012 18:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoelang die achterlijke flapdrol het nog volhoudt.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Twente
Kein gewalt! Wir sind das volk!
PSV scores 3 goals, but that is scoreboardjournalism.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Urgh...[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
zijn er mensen zuurkool aan het eten? Ze zijn allemaal weg?Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
Wat een drama is dat Twente zeg !
Overigens gaat PSV volgende week gewoon weer punten verspelen in Nijmegen.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Strijd gaat tussen PSV en Ajax. Had me vergist van Vitesse. Twente houdt het ook ni volen feyenoord tja zie vandaag
graag op anoniem![]()
Wie is er weg?quote:Op zondag 9 december 2012 18:10 schreef RubenSosa het volgende:
zijn er mensen zuurkool aan het eten? Ze zijn allemaal weg?![]()
Ik zou ook de spelers de schuld geven als ze zo als een downie gaan staan zwaaien ipv meeverdedigen. Net zoals Chadli bij de eerste goalquote:Op zondag 9 december 2012 18:09 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik weet het niet, Munsterman kwam altijd nog al makkelijk op hem klaar geloof ik. Misschien dat de spelers de schuld krijgen..
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!![]()
Anders ben je ff opportunistischquote:Op zondag 9 december 2012 18:10 schreef KingRoland het volgende:
Strijd gaat tussen PSV en Ajax. Had me vergist van Vitesse. Twente houdt het ook ni volen feyenoord tja zie vandaag
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: