nee joh. waarom zou die vriend van hem jullie anders willen koppelen? beetje meer vertrouwen, jongedame.quote:Op maandag 10 december 2012 17:11 schreef Amy1990 het volgende:
[..]
Zal ik zeker doen! Alhoewel ik nog steeds van mening ben dat hij echt 'out of my league' is haha!
Hij is sowieso al de leukste jongen die ik ooit ontmoet heb en daarbij is hij ook echt enorm knap hahaha. Ik vind normaal eigenlijk uitstraling belangrijk, en als een jongen lief lacht en leuke ogen heeft, vind ik het al snel prima, maar om zijn hoofd kun je niet heen haha. Dus een beetje realiteitszin lijkt me wel op zijn plaats. Ik ben daarnaast ook niet zo heel ervaren wat jongens betreft, maar het voelt allemaal wel fijn, dus ik wacht netjes af!quote:Op maandag 10 december 2012 17:20 schreef dawg het volgende:
[..]
nee joh. waarom zou die vriend van hem jullie anders willen koppelen? beetje meer vertrouwen, jongedame.
knappe mensen zijn ook maar gewoon mensen.quote:Op maandag 10 december 2012 17:28 schreef Amy1990 het volgende:
[..]
Hij is sowieso al de leukste jongen die ik ooit ontmoet heb en daarbij is hij ook echt enorm knap hahaha. Ik vind normaal eigenlijk uitstraling belangrijk, en als een jongen lief lacht en leuke ogen heeft, vind ik het al snel prima, maar om zijn hoofd kun je niet heen haha. Dus een beetje realiteitszin lijkt me wel op zijn plaats. Ik ben daarnaast ook niet zo heel ervaren wat jongens betreft, maar het voelt allemaal wel fijn, dus ik wacht netjes af!
Hahaha daar heb je helemaal gelijk in! En op die avond zelf was ik daar ook helemaal niet mee bezig. Het was toen gewoon superleuk en ben daardoor benieuwd of dat tijdens een date ook zo is!quote:Op maandag 10 december 2012 17:29 schreef dawg het volgende:
[..]
knappe mensen zijn ook maar gewoon mensen.
succes in elk geval.
Haha dat was nou niet echt de insteek van het gesprek. En die vriend weet dat ik daar de persoon niet voor ben. Maargoed, je weet het nooit, dus ik ga sowieso niet halsoverkop naar hem toe hoor!quote:Op maandag 10 december 2012 17:37 schreef ook_gek het volgende:
Of hij ziet je als makkelijke prooi voor een keer of 2.
Geen idee, bang voor het antwoord, en weet eigenlijk niet zo goed hoe ik het moet vragen zonder verwijtend over te komen.quote:Op maandag 10 december 2012 19:22 schreef Pvoesss het volgende:
Hoezo durf je het niet te vragen als het contact toch al weg is?
Wat is nou het ergste wat er kan gebeuren? Dat ze boos op je wordt? Daar lig je 's nachts toch niet wakker van als je het toch niet gedaan hebt?quote:Op maandag 10 december 2012 19:16 schreef tijnbrein het volgende:
Ik baal ervan dat het nooit lukt om een nieuw contact lang vast te houden. Altijd verwaterd dat contact weer.Een hele tijd leuk contact gehad met een dame en nu is dat contact weg.
Ik wil wel weten waarom maar durf dat niet zo goed te vragen.
Niets meer dat dat het contact totaal verbroken wordt. En als ik wel iets gedaan heb dan weet ik dat en kan ik daar een volgende keer rekening mee houdenquote:Op maandag 10 december 2012 19:25 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Wat is nou het ergste wat er kan gebeuren? Dat ze boos op je wordt? Daar lig je 's nachts toch niet wakker van als je het toch niet gedaan hebt?
Maar het was toch al verbroken, dus dan heb je volgens mij niets te verliezen.quote:Op maandag 10 december 2012 19:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Niets meer dat dat het contact totaal verbroken wordt. En als ik wel iets gedaan heb dan weet ik dat en kan ik daar een volgende keer rekening mee houden
Dat is waarquote:Op maandag 10 december 2012 19:28 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Maar het was toch al verbroken, dus dan heb je volgens mij niets te verliezen.
Hij is gewoon de ultieme wingmanquote:Op maandag 10 december 2012 17:47 schreef Amy1990 het volgende:
[..]
Haha dat was nou niet echt de insteek van het gesprek. En die vriend weet dat ik daar de persoon niet voor ben. Maargoed, je weet het nooit, dus ik ga sowieso niet halsoverkop naar hem toe hoor!
Hahaha ja dat geloof ik best. Alleen weet ik niet of desbetreffende jongen op dit moment zelf op de hoogte is van wat de 'wingman' aan het doen is. :pquote:
two words: plausible deniabilityquote:Op maandag 10 december 2012 20:58 schreef Amy1990 het volgende:
[..]
Hahaha ja dat geloof ik best. Alleen weet ik niet of desbetreffende jongen op dit moment zelf op de hoogte is van wat de 'wingman' aan het doen is. :p
Ik heb dat wel eens gevraagd en kreeg alleen maar vage antwoorden terug.quote:Op maandag 10 december 2012 19:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Geen idee, bang voor het antwoord, en weet eigenlijk niet zo goed hoe ik het moet vragen zonder verwijtend over te komen.
Dat hoop ik ook, vooralsnog nog geen echt antwoord, ja druk ditdatquote:Op maandag 10 december 2012 21:40 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik heb dat wel eens gevraagd en kreeg alleen maar vage antwoorden terug.
Mocht jij het alsnog gaan vragen, dan hoop ik voor je dat je een antwoord krijgt waar je wat mee kan
Dat zou best wel eens kunnen denk ikquote:Op maandag 10 december 2012 21:48 schreef Comp_Lex het volgende:
Dat komt door totale desinteresse volgens mij.
Dank je.quote:Op maandag 10 december 2012 16:26 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee, ik vind je wel enorm boeiend.
Dat zal ik doen. Het zou best kunnen dat ze het druk heeft met oa werk en moe is.quote:Op maandag 10 december 2012 21:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zonde dat te horen Tijn. Vraag gewoon de eerste keer dat je haar spreekt.
Ligt net aan je verwoording of het verwijtend over zal komen of niet.quote:Op maandag 10 december 2012 19:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Geen idee, bang voor het antwoord, en weet eigenlijk niet zo goed hoe ik het moet vragen zonder verwijtend over te komen.
Half jaartje ongeveer. En ik heb haar nu 3 keer ontmoet.quote:Op maandag 10 december 2012 22:00 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ligt net aan je verwoording of het verwijtend over zal komen of niet.
En tja je kan het vragen natuurlijk. Vraag me af in hoeverre je een antwoord krijgt waar je echt wat mee kan. Het kan te druk zijn, geen interesse, geen klik tot dat je daadwerkelijk iets verkeerd zou hebben gezegd. Maar lijkt mij dat dat dan tijdens het gesprek zelf wel is gebleken.
hoelang hebben jullie contact gehad dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |