Ach, toch aan de ene kant leuk om gewoon eens een weekend met een zwaard op alles in te rammen.quote:Op maandag 10 december 2012 14:38 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ik geloof bijna zelf dat larpers normale mensen zijn
Ik zat er al aan te denken, lijkt mij an sich wel geinig om elkaar in elkaar te trappen en te meppen met knuppels enzo. Maar dan gewoon in normale kleren en niet met die achterlijke verhalen enzo erbij, kom op zeg. Elkaar slaan om het slaan a la, maar niet om een "alternatieve wereld" te beleven.quote:Op maandag 10 december 2012 14:42 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Ach, toch aan de ene kant leuk om gewoon eens een weekend met een zwaard op alles in te rammen.
Misschien dat voetbal iets voor jou is danquote:Op maandag 10 december 2012 14:53 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ik zat er al aan te denken, lijkt mij an sich wel geinig om elkaar in elkaar te trappen en te meppen met knuppels enzo. Maar dan gewoon in normale kleren en niet met die achterlijke verhalen enzo erbij, kom op zeg. Elkaar slaan om het slaan a la, maar niet om een "alternatieve wereld" te beleven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
centimeter ernaast en hij was een oog kwijtquote:Op maandag 10 december 2012 14:58 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Rio kreeg gister tijdens Man United tegen City een 2 pence muntje tegen zijn smoel gegooid, kreeg er een bloedende wond van. De tering zeg, hoe hard gooi je dan wel niet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
Hoe bedoel je geweest, hij is het nog steeds.quote:Op maandag 10 december 2012 15:28 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Bassie schijnt irl echt een lul geweest te zijn
Ey wat ga je swacken..quote:
Ziet er pijnlijk uitquote:Op maandag 10 december 2012 18:18 schreef Flodder450 het volgende:
botankers eruit, ben zo beroerd als een hond
Dankequote:Op maandag 10 december 2012 18:20 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Ziet er pijnlijk uit
Beterschap
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |