Nou, ik wacht gewoon eerst de 21ste af, en dan zien we wel verder . Of nietquote:Op maandag 10 december 2012 21:40 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Neuh... vermoedelijk niet... tenzij er dus een 2e object is
12.11 PM onze tijd.....quote:Op zondag 9 december 2012 19:05 schreef Resistor het volgende:
En 21 december welke tijdzone?
21 december op de Aleutianeilanden, of 21 december op de Line eilanden, die het als eerste zullen weten?
Ze gaan het object kapot makuh jonguh!quote:Geheime mini-shuttle op mysterieuze missie
Een met raadsels omgeven Amerikaans onbemand militair ruimtetoestel is dinsdag gelanceerd vanaf Cape Canaveral. Dat hebben Amerikaanse media gemeld.
Het toestel, een Boeing X-37B, doet denken aan een kleinere versie van de Space Shuttle. Over de toestellen zijn tot op heden weinig officiële mededelingen gedaan, behalve dat ze zijn bedoeld om toekomstige ruimtevaarttechnologie te testen.
Het is echter niet bekend wat de precieze bedoelingen zijn van het Amerikaanse ministerie van Defensie met de ongeveer 9 meter lange toestellen. Ook over de lancering van dinsdag, de derde testvlucht, is verder niets bekendgemaakt.
Hebben ze al die Star Wars systeem?quote:Op woensdag 12 december 2012 10:11 schreef Gray het volgende:
Misschien gaan ze gewoon een nieuwe versie van het Star Wars-systeem bouwen.
maak je ook lekker vrienden mee...quote:Op dinsdag 11 december 2012 20:33 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ze gaan het object kapot makuh jonguh!
Als Miles 1,6 meter is klopt het wel. Miles Davis was ook niet zo groot. Ik ken ook een hond die Miles heet. Die is < 1,6 meter. Zo gek is het niet hoor !!!!!quote:Op zondag 9 december 2012 20:05 schreef OpperTokkie het volgende:
[..]
18000 miles -> 28,9 km?? misschien ff niet meer blowen oid?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Gigantische asteroïde kan mensheid wegvagen'You have to stop the Q-tip when there's resistance!
Gekke vraag misschien, maar wat is het Star Wars-Systeem?quote:Op woensdag 12 december 2012 10:11 schreef Gray het volgende:
Misschien gaan ze gewoon een nieuwe versie van het Star Wars-systeem bouwen.
http://en.wikipedia.org/wiki/Strategic_Defense_Initiativequote:Op donderdag 13 december 2012 16:21 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Gekke vraag misschien, maar wat is het Star Wars-Systeem?
quote:Op donderdag 13 december 2012 16:19 schreef schommelstoel het volgende:
Nu staat er ook al iets op het AD.nl'Wetenschappers achten de kans klein dat een asteroïde binnen afzienbare tijd de mens tot uitsterven kan dwingen'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Gigantische asteroïde kan mensheid wegvagen'
Wat een vreemde manier van zeggen is dat.
Woordkeuze en zinsopbouw zodat het heel intelligent lijkt?quote:Op donderdag 13 december 2012 16:23 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
'Wetenschappers achten de kans klein dat een asteroïde binnen afzienbare tijd de mens tot uitsterven kan dwingen'
Wat een vreemde manier van zeggen is dat.
Ik denk het.quote:Op donderdag 13 december 2012 16:27 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Woordkeuze en zinsopbouw zodat het heel intelligent lijkt?
Precies, maar met mooie woorden nemen mensen alles serieuzer en sneller aan.quote:Op donderdag 13 december 2012 16:32 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik denk het.
Want als er zo'n asteroïde op ons terechtkomt worden we niet 'gedwongen tot uitsterven' maar gaan we er gewoon allemaal aan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You have to stop the Q-tip when there's resistance!
quote:Op donderdag 13 december 2012 16:40 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Precies, maar met mooie woorden nemen mensen alles serieuzer en sneller aan.
Laatst trouwens deze film gekeken.
Seeking a friend for the end of the world.
Het zet je wel heel even aan het denken, wat zou jij doen als je weet dat de aarde over 3 weken er niet meer zou zijn.
Quote uit de film.Goeie vraag, heb er ook al over nagedacht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk dat ik wat losse eindjes aan elkaar ga knopen. Overdrachtelijk gezien.
Zoek eerst maar eens op wat een alignment is. Plasma is miljoenen graden heet. Er komen zoveel kometen per jaar langs. Meer?quote:Op maandag 17 december 2012 16:13 schreef Squaredy het volgende:
Ik heb zojuist in een ander topic twee video's gepost over de Andromeda Council. Ik weet even niet of het ook in die twee vids wordt besproken, maar dezelfde guy heeft het ook over een komeet die binnekort hier in de buurt zal zijn.
Wat hij zegt is niet dat we kapotgemept worden door de komeet, maar dat hij langs raast.
Waar we nu mee bezig zijn als aarde, is schijnbaar een 'planetary alignment'. Die alignment zorgt voor de verandering in magnetische velden (ik ben geen scientist, dus ik leg het misschien wat hakketakke uit, maar forgive me).
Die alignment is al gaande vanaf ongeveer oktober 2011 en zou op of de 21ste of de eerste helft van januari 2014 afgelopen zijn. (in zijn informatie zegt hij 1 van de 2, het ontgaat me alleen even)
Wat die alignment doet aan de aarde is de kern die nu plasma is (en geen magma) veranderen van aard. De komeet die langsvliegt, zorgt voor een soort "boost" die de magnetische velden nog ff een extra trap geven. Er zullen in ieder geval geen major rampen plaatsvinden door de komeet.
thoughts?
Ja maar.. Is dat dan 12 uur Nederlandse tijd?quote:Op maandag 17 december 2012 21:01 schreef Braddie het volgende:
12 uur s`middagsIs toch te gek voor woorden dat iedereen het geloofd, naja.. meerendeel
Jep. 12 uur s`middagsquote:Op maandag 17 december 2012 21:04 schreef OpperTokkie het volgende:
[..]
Ja maar.. Is dat dan 12 uur Nederlandse tijd?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |