quote:Op zondag 9 december 2012 17:55 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
zo'n 18000 miles.. meen dat het dus pak em beet 29km is maar miles en km omrekenen, ben geen held.
Bij nader inzien had het beter in ONZ kunnen staan. Ben je werkelijk zo lui of wil je het gewoon graag geloven ?quote:Op zondag 9 december 2012 17:53 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
En sowieso, ik heb het idee, dat als dit in BNW of TRU had gestaan, jij alsnog als een drol had gereageerd.
Maar dat geheel terzijde.
Wat dus neer komt op 28.9km ..valt wel mee dat lopen.quote:Op zondag 9 december 2012 17:56 schreef OpperTokkie het volgende:
[..]mwaa klein verschilletje maar.. Tis niet te hopen dat je t verschil gaat lopen
1 mijl = 1,609344 kilometer
Is dat alles?quote:Op zondag 9 december 2012 17:57 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Bij nader inzien had het beter in ONZ kunnen staan. Ben je werkelijk zo lui of wil je het gewoon graag geloven ?
Nee... 29.000km....quote:Op zondag 9 december 2012 17:58 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Wat dus neer komt op 28.9km ..valt wel mee dat lopen.
Die dude is oud en heeft overgewicht, kleine kans om het te overleven.quote:
Er is al vaker uitgerekend dat een kernwapen op een komeet oid hetzelfde effect heeft als een vlinder die tegen de voorruit van een truck aanspletterdquote:Op zondag 9 december 2012 17:36 schreef Croissant.fr het volgende:
Alhoewel... In de Maya-kalender waren schrikkel-jaren niet meegeteld, dus we hadden eigenlijk 7 maanden geleden al dood moeten zijn.
[..]
Mocht er echt een groot object op de planeet Aarde afkomen, dan hebben we op de Aarde genoeg kernwapens om deze een kopje kleiner te maken. Vrede op aarde en de Doomsday overleefd.
Grappig dat ze allemaal weten wat NASA zegt maar nergens een bron hebben die linken naar een daadwerkelijk statement van NASAquote:Op zondag 9 december 2012 17:08 schreef schommelstoel het volgende:
En nu zijn er ook dit soort dingen te vinden op het web.
NASA confirms that an alien object is closing in on Earth
Breaking: Massive New Object Moving Toward Earth Now? Jupiter Struck in September
Bron om rekening mee te houden jaquote:Op zondag 9 december 2012 18:19 schreef Twiitch het volgende:
theintelhub.com™ a beacon of information that hosts many different ideas and topics that the corporate media is simply too scared to cover.
aluhoedjes
nee, een 2D beeld van nasa wordt door de bron gebruikt.quote:Op zondag 9 december 2012 17:27 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
NASA is de primaire bron. Mag wel serieus genomen worden.
Ik ga nog even snel naar de kapper. Een mens wil er toch een beetje knap bij lèggug op 22 december.quote:Op zondag 9 december 2012 17:28 schreef Jian het volgende:
Nog maar een kleine 2 weken en dan niks meer, ik haal mooi al m'n geld van de bank en ....o, shit
pffffff boeien, geen reet die dat meer zietquote:Op zondag 9 december 2012 19:02 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik ga nog even snel naar de kapper. Een mens wil er toch een beetje knap bij lèggug op 22 december.
Ah Coos man, niemand die het nog ziet, dus ik zeg gewoon verzuipen of oprokenquote:Op zondag 9 december 2012 19:02 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik ga nog even snel naar de kapper. Een mens wil er toch een beetje knap bij lèggug op 22 december.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |