quote:Op zondag 9 december 2012 17:08 schreef schommelstoel het volgende:
En nu zijn er ook dit soort dingen te vinden op het web.
NASA confirms that an alien object is closing in on Earth
Breaking: Massive New Object Moving Toward Earth Now? Jupiter Struck in September
Lol wut? We worden aangevallen?quote:NASA reported the fact that an artificial object is closing in on Earth from outer space, being more of an artificial origin than natural, according to The Daily Galaxy.
Juist reden tot zorgen!quote:Op zondag 9 december 2012 17:15 schreef Tha_Duck het volgende:
Zolang het KNMI geen code oranje afgeeft maakt ik me geen zorgen.
quote:Op zondag 9 december 2012 17:18 schreef ikhebgelijk het volgende:
Heeft de NS de dienst regeling al aangepast?
NASA is de primaire bron. Mag wel serieus genomen worden.quote:Op zondag 9 december 2012 17:24 schreef Flurry het volgende:
"The Intel Hub" is een soort Niburu - bizar dat Spitsnieuws daar aandacht aan besteed
Dat zeggen ze, maar ik geloof er geen ruk vanquote:Op zondag 9 december 2012 17:27 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
NASA is de primaire bron. Mag wel serieus genomen worden.
Staat idd ook niet de NASA site. Sterker: http://www.nasa.gov/topics/earth/features/2012.htmlquote:Op zondag 9 december 2012 17:28 schreef Flurry het volgende:
[..]
Dat zeggen ze, maar ik geloof er geen ruk van
29km is wel heel dichtbij voor astronomische afstanden.quote:Op zondag 9 december 2012 17:18 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
het is een komeet. (c/2012-V4)
Ik zou me meer zorgen maken over een ander gesteente dat in februari op "maar" 29km langs de aarde scheert.(2012-da14)
Mocht er echt een groot object op de planeet Aarde afkomen, dan hebben we op de Aarde genoeg kernwapens om deze een kopje kleiner te maken. Vrede op aarde en de Doomsday overleefd.quote:Op zondag 9 december 2012 17:34 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
29km is wel heel dichtbij voor astronomische afstanden.
Maar dit lijkt me toch wel onzin. Zo'n object kan je toch al jaren van tevoren zien aankomen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |