SPOILER: seizoen 12/13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Seizoen 11/12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: Het volledige speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ach, is toch mooi man. Kan er niet vroeg genoeg ingestampt worden.quote:Op zondag 9 december 2012 16:34 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ik snap sowieso niet wat die kleine bengels in een stadion moeten, snappen er toch geen hol van
(laat ik de vrouwen nog even achterwege)
Alhoewel je er ook kritiek op kan hebben op fok natuurlijk.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Waarom speelt Bommel niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
dit. Hoe sneu zit je in elkaar als je zoiets serieus meent zeg.quote:Op zondag 9 december 2012 16:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Ach, is toch mooi man. Kan er niet vroeg genoeg ingestampt worden.
Alhoewel je er ook kritiek op kan hebben op fok natuurlijk.![]()
![]()
quote:Hij speelt wel extra sober deze wedstrijd, ter compensatie.quote:VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
ja jij begint over voerquote:DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)![]()
quote:Op zondag 9 december 2012 16:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Ach, is toch mooi man. Kan er niet vroeg genoeg ingestampt worden.
Alhoewel je er ook kritiek op kan hebben op fok natuurlijk.![]()
![]()
Ziet er iig niet naar uit dat dit een 0-0 wedstrijd wordt"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"![]()
Brama moet al aan de rem trekkenDeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)![]()
fixed.quote:Op zondag 9 december 2012 16:36 schreef Ajacied422 het volgende:
TT: ''Eindelijk sfeer in Eindhoven''[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
Forum Opties Forumhop: Hop naar: