PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
allenatoreme (MartijnTor)
ThatDutch(ThatDutch)
Yade-ROFL (quer)
Leoon16 (leoon.)
Bombmnnl (bombmnnl)
Ravnica01 (Revontulet)
Was niet zo makkelijk, bal was nog te hoogquote:
Nee ik het nog over actie daarvoor. Toen vergat hij de bal hahaquote:Op zondag 9 december 2012 16:34 schreef BDIL het volgende:
[..]
Was niet zo makkelijk, bal was nog te hoog
En nu hebben ze ook niet meer de smoes dat ze Chadli en Lerra niet hebbenquote:
Ze bouwen ook niet opquote:Op zondag 9 december 2012 16:43 schreef Tim86 het volgende:
[..]
En nu hebben ze ook niet meer de smoes dat ze Chadli en Lerra niet hebben
Fer houdt van paardenquote:Op zondag 9 december 2012 16:50 schreef pascal08 het volgende:
Fer houdt niet van kadootjes uitpakken.
wij pas als we voor staanquote:
Ik kan misschien nog wel even, anders vanavond. Slechter dan gister kan ik niet spelen.quote:
Ach niet gedegradeerd dus no worriesquote:Op zondag 9 december 2012 16:53 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik kan misschien nog wel even, anders vanavond. Slechter dan gister kan ik niet spelen.
Ja iddquote:Op zondag 9 december 2012 16:58 schreef BDIL het volgende:
Waarom zet je Lens dan niet links en Narsingh rechts? Lens kan naar binnen en goed schieten en Narsingh kan alleen de achterlijn halen en met rechts voorzetten
Soms snap ik trainers nietquote:
Ik snap ook niet waarom Boerrigter de laatste tijd op rechts speelt en waarom Poulsen zo vaak speelt maar ja.quote:
quote:Zondag, 9 december 2012 om 00:10
FC Groningen-trainer Robert Maaskant zal de komende dagen praten met Lorenzo Burnet. De linksback kwam aanvankelijk niet in zijn basiself voor in aanloop naar de wedstrijd tegen Ajax, maar toen Emil Johansson ziek werd had Maaskant de verdediger toch nodig. Burnet was echter telefonisch onbereikbaar, dat wil zeggen: hij nam niet op. Merkwaardig genoeg was hij wél met zijn toestel bezig.
Dat kon Maaskant opmaken uit de online activiteit van Burnets toestel via WhatsApp, zo verklaarde hij na de 2-0 nederlaag in Amsterdam aan RTV Noord. De trainer was bepaald niet blij dat Burnet de oproep van zijn coach niet beantwoordde, maar wel chatte via de app op zijn telefoon.
“Hierover is het laatste woord nog niet gesproken, dit is ronduit amateuristisch. Ik zal hier ook consequenties aan verbinden”, beloofde Maaskant na het verlies tegen Ajax. Uitleggen welke represailles hij in gedachten heeft wilde de trainer van FC Groningen niet. Burnet speelde uiteindelijk niet: Maaskant koos ervoor de twintigjarige Nick Bakker voor de leeuwen te gooien en hem voor het eerst op te stellen in de basis.
Door die Jumbos komen er heel veel fitnesskaarten op de markt maar de bronze fitnesses verkopen nu makkelijker dan de golds en silversquote:Op zondag 9 december 2012 17:04 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Omdat er geen bronze IF's zijn en mensen dus minder packs openen?
Nee deze zijn goud. En het mooie is dat ze er ook voor 300 bin genoeg op staan. En je ze voor 200 gewoon oppiktquote:Op zondag 9 december 2012 17:04 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Omdat er geen bronze IF's zijn en mensen dus minder packs openen?
Totti LF YOLOquote:Op zondag 9 december 2012 17:06 schreef Tim86 het volgende:
TOTW Suggestions: http://forum.ea.com/uk/posts/list/2125203.page
no shitquote:Op zondag 9 december 2012 17:11 schreef ThadCastle het volgende:
PSV thuis is totaal anders dan uit, agree?
Interestingquote:CB: Jean-Yves M'voto (Oldham) - 1 goal + clean sheet 64>64
Ze hebben volgens mij ook geen andere spitsquote:Op zondag 9 december 2012 17:29 schreef BDIL het volgende:
Shelvey is spits bij Liverpool hahahahahahha![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Laatst ook al..en toen scoorde hijquote:Op zondag 9 december 2012 17:29 schreef BDIL het volgende:
Shelvey is spits bij Liverpool hahahahahahha![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Kuijt eruit, Carroll eruit, geen nieuwe spits erin..lekker snugger ook, zeker als je enige spits Suarez is die toch wel wat potjes geschorst is ieder jaarquote:Op zondag 9 december 2012 17:31 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Ze hebben volgens mij ook geen andere spits
Beter Suso voorin danquote:Op zondag 9 december 2012 17:31 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Ze hebben volgens mij ook geen andere spits
iddquote:Op zondag 9 december 2012 17:32 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Kuijt eruit, Carroll eruit, geen nieuwe spits erin..lekker snugger ook, zeker als je enige spits Suarez is die toch wel wat potjes geschorst is ieder jaar
Ze hebben toch zo'n Italiaan gehaald? Of was dat geen spitsquote:Op zondag 9 december 2012 17:32 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Kuijt eruit, Carroll eruit, geen nieuwe spits erin..lekker snugger ook, zeker als je enige spits Suarez is die toch wel wat potjes geschorst is ieder jaar
quote:Op zondag 9 december 2012 17:32 schreef BDIL het volgende:
[..]
Beter Suso voorin danGeen kankerpatiënt van 1 meter 50
oja dat is waar ook..Borini vergeten..zal wel geblesseerd zijnquote:Op zondag 9 december 2012 17:33 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Ze hebben toch zo'n Italiaan gehaald?
Borini is nog geblesseerd, wel gehaald deze zomer inderdaadquote:Op zondag 9 december 2012 17:33 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Ze hebben toch zo'n Italiaan gehaald? Of was dat geen spits
quote:
Wat moest die dan doen?quote:Op zondag 9 december 2012 17:58 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Nee die laatste was slecht, recht op de keeper
niet recht op de keeper schietenquote:
Mee eens, ook goed als collectief gespeeldquote:Op zondag 9 december 2012 18:10 schreef ThadCastle het volgende:
Matavz, Strootman en Narsingh spelen vandaag echt goed. Manolev ook boven zijn niveau haha
Is ook wel nodig als je kampioen wil wordenquote:Op zondag 9 december 2012 18:14 schreef Kamikazie het volgende:
Ook leuk om weer een keer een 'topper' te winnen
Inderdaad, mocht wel weer eens.quote:Op zondag 9 december 2012 18:14 schreef Kamikazie het volgende:
Ook leuk om weer een keer een 'topper' te winnen
Je lijkt wel een Ajaciedquote:Op zondag 9 december 2012 18:18 schreef Kamikazie het volgende:
WIJ STAAN BOVENAAN EN WIJ STAAN BOVENAAN![]()
Niks meer van gehoord. Weet ook niet of het zijn echte naam is anders kan ik hem misschien ff bashenquote:
Voor 1kquote:Op zondag 9 december 2012 18:23 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Niks meer van gehoord. Weet ook niet of het zijn echte naam is anders kan ik hem misschien ff bashen
Als je zo breed bent als je UI kan je hem wel pakken.quote:Op zondag 9 december 2012 18:23 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Niks meer van gehoord. Weet ook niet of het zijn echte naam is anders kan ik hem misschien ff bashen
Oplichter?quote:Op zondag 9 december 2012 18:23 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja dat probeerde hij. Wilde eerst coins daarna pas betalen. Maar deed moeilijk etc. Zegt ie: Koop anders een speler van me voor een paar k. Vervolgens zei ik van: Ik kan je wel foto sturen met bewijs dat ik het geld heb, want ik zie het nut niet van een speler voor paar k kopenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze bicboi volgens facebook
Jij kan je de wedstrijd van vorige week niet meer herinneren?quote:Op zondag 9 december 2012 18:27 schreef Fuszy het volgende:
PSV kampioenskandidaat nummer 1. Ajax nummer 2 denk ik dan.
Jawel, maar ik acht PSV nog steeds beter dan Ajax. Ajax gaat nog veel steken laten vallen.quote:Op zondag 9 december 2012 18:28 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Jij kan je de wedstrijd van vorige week niet meer herinneren?
En Sinterklaas bestaat echt!quote:Op zondag 9 december 2012 18:29 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Jawel, maar ik acht PSV nog steeds beter dan Ajax. Ajax gaat nog veel steken laten vallen.
quote:Op zondag 9 december 2012 18:28 schreef ThadCastle het volgende:
Max van der Laan heet hij volgens mijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze bicboi volgens facebook![]()
Ah okequote:Op zondag 9 december 2012 18:27 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja dat probeerde hij. Wilde eerst coins daarna pas betalen. Maar deed moeilijk etc. Zegt ie: Koop anders een speler van me voor een paar k. Vervolgens zei ik van: Ik kan je wel foto sturen met bewijs dat ik het geld heb, want ik zie het nut niet van een speler voor paar k kopenUiteindelijk voor 1k een speler gekocht en vervolgens liet hij niks meer weten haha
Doe dat, het zijn moeilijke tijden hè.quote:Op zondag 9 december 2012 18:31 schreef Thorb het volgende:
Je hebt zeker alleen zijn marktplaats email? Anders bied ik hem even 150 coins aan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Had er nog over nagedacht hem ff te trollen. Zeggen dat ik wel vast 100k doe, en dan over 5 spelers om het risico te verkleinen. Dan zeggen dat hij ze er voor 1 dag op moet zetten. Vervolgens die 5 zoeken, als ze er staan zeggen dat ik ze niet kan vinden. Kijken hoe lang hij dat vol houdt. Maar kost me teveel moeitequote:Op zondag 9 december 2012 18:31 schreef Thorb het volgende:
Je hebt zeker alleen zijn marktplaats email? Anders bied ik hem even 150 coins aan
quote:Op zondag 9 december 2012 18:33 schreef wieisboos het volgende:
Haha Fuszy moet tegen zijn ex zeggen dat dat zijn nieuwe nummer isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |