SPOILER: seizoen 12/13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Seizoen 11/12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: Het volledige speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die tip ook, word lid en je kunt het zien.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
Oh...quote:Op zondag 9 december 2012 14:55 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Maakt niet uit, is alleen voor Ziggo abonnees.
Dat is kut zeg.![]()
Slecht verdedigd.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Jij bent er toch nog?quote:Op zondag 9 december 2012 14:55 schreef Ajacied422 het volgende:
En de Feyenoordsupporters zijn weggerend.
Joden lopen altijd weg... o wacht.![]()
23 minuten gespeeld manquote:Op zondag 9 december 2012 14:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Joden lopen altijd weg... o wacht.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Hoiquote:Op zondag 9 december 2012 14:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Joden lopen altijd weg... o wacht.![]()
![]()
PSV-boeren lachen nu nog.Straks wordt het pas leuk.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.![]()
Haha idd manquote:Op zondag 9 december 2012 14:58 schreef SuperHarregarre het volgende:
![]()
![]()
straks lekker twente jantje geven.quote:Op zondag 9 december 2012 14:58 schreef SuperHarregarre het volgende:
Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
xdquote:Op zondag 9 december 2012 14:58 schreef SuperHarregarre het volgende:
![]()
Kakuta
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.cit-utd![]()
quote:Op zondag 9 december 2012 14:58 schreef Ajacied422 het volgende:
boeit niemand ietsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.cit-utd![]()
Hahahahah eg he!xdxdquote:Op zondag 9 december 2012 14:58 schreef SuperHarregarre het volgende:
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith![]()
Hier sluit ik me volledig bij aan.quote:Op zondag 9 december 2012 14:59 schreef GGMM het volgende:
Ik ga Feyenoord kijken. Engels voetbal boeit me eigenlijk niet veel.![]()
Oeh, VVV scoorde bijna.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
quote:Op zondag 9 december 2012 14:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Was te verwachten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.cit-utd
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Oké, leuk om te weten.quote:Op zondag 9 december 2012 15:00 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Als ik het wil weten ga ik wel naar een ander topic.![]()
Janmaat
Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
Rood is overdreven.What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Ja hoor tuurlijk, slim Janmaat
nee hoor, twee keer terecht geel.quote:Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
Helaas wel ja.quote:Op zondag 9 december 2012 15:01 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
nee hoor, twee keer terecht geel.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Sorry, eerste gemistquote:
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
De Noorse sensatie komt erin![]()
Vitas balletje op de lat.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Gerndt is een hommoquote:“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Wat een aanval van Vitesse net zeg, bij die bal op de lat. Wereldpass van Van Ginkel!Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.![]()
Of tegen Paul.quote:Op zondag 9 december 2012 15:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
zeg dat niet tegen knutdeijsbeer[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Feyenoorders houden wel van harde werkers. Dat doet die Gerndt wel, zich kapotrennen. Maar hij kan er natuurlijk niks van.quote:Op zondag 9 december 2012 15:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
zeg dat niet tegen knutdeijsbeer![]()
Zelf zijn die Feyenoorders ook harde werkers, havenslaafjes.quote:Op zondag 9 december 2012 15:08 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Feyenoorders houden wel van harde werkers. Dat doet die Gerndt wel, zich kapotrennen. Maar hij kan er natuurlijk niks van.![]()
Lurling verdient bij de aftrap al een rode kaart.quote:Op zondag 9 december 2012 15:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Daar verdient lurling? wel rood met die beweging naar BMIIndien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
Allemaal zenuwachtig voor straksquote:
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Ik vind het ook altijd maar een irritant eikeltje.quote:Op zondag 9 december 2012 15:10 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Lurling verdient bij de aftrap al een rode kaart.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Ik denk PSV of gelijk spel, Twente zie ik niet winnen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Zou mooi zijn.quote:Op zondag 9 december 2012 15:11 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik denk PSV of gelijk spel, Twente zie ik niet winnen.![]()
Lurling een baas en Zanka een Noor. Goed op de hoogte jij.quote:“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Forum Opties Forumhop: Hop naar: