SPOILER: seizoen 12/13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Seizoen 11/12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: Het volledige speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door GGMM op 09-12-2012 14:07:54 ]What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Nivellering.quote:Op zondag 9 december 2012 14:00 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Of Go Ahead Eagles... Lijkt me ook leuk om PEC-GAE in de eredivisie te zienWhat is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Moest een TT bedenken, iedereen klaagt tegenwoordig om mijn lelijke TT's. Dus werk ik aan die kritiek.quote:Op zondag 9 december 2012 14:01 schreef RvLaak het volgende:
Wow... een LaPo van Stijn en geen nieuw topic...
Ben je ziek?![]()
Duurde te langquote:Op zondag 9 december 2012 14:01 schreef RvLaak het volgende:
Wow... een LaPo van Stijn en geen nieuw topic...
Ben je ziek?
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Manchester City - United natuurlijk!quote:What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Oh ja, ook dat nog.quote:Op zondag 9 december 2012 14:02 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Manchester City - United natuurlijk!![]()
Sparta mag van mij wel terug komen MVV wil niet eens naar de Eredivisie, de rest zit daar goedquote:![]()
Spelen paar verhuurde spelers van PSV. En vorig seizoen speelden ze wel leuk onder Faber hoor.quote:![]()
Dat ja.quote:Op zondag 9 december 2012 14:02 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Manchester City - United natuurlijk!know'm sayin?
word? word.![]()
Horizon en dus city United op de pc rn feyenoord op el. Als een baas
[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 09-12-2012 14:05:02 ]![]()
Leuk hé, typen op je mobielquote:Op zondag 9 december 2012 14:04 schreef Typisch het volgende:
Horizon en dus unites-city op de pc rn feyenoord op el. Als een baas
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
twitter:thijsslegers twitterde op zondag 09-12-2012 om 13:57:34#advocaat heeft spelers ingelicht: Waterman, Manolev, Marcelo, Derijck, Bouma, Hutchinson, Gini, Strootman, Narsingh, Matavz, Lens basis PSV reageer retweet
![]()
Tijdens een wedstrijd van je club nog een andere wedstrijd kijkenquote:Op zondag 9 december 2012 14:04 schreef Typisch het volgende:
Horizon en dus city United op de pc rn feyenoord op el. Als een baasMatig elftal.quote:Op zondag 9 december 2012 14:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
twitter:thijsslegers twitterde op zondag 09-12-2012 om 13:57:34#advocaat heeft spelers ingelicht: Waterman, Manolev, Marcelo, Derijck, Bouma, Hutchinson, Gini, Strootman, Narsingh, Matavz, Lens basis PSV reageer retweet
![]()
Dat wist Thijs gister al nadat hij bij de spelers had geinformeerd. Ik vraag me toch altijd af wie die informatie naar hem lekt.quote:Op zondag 9 december 2012 14:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
![]()
2 wedstrijden tegelijk kijken vind ik sowieso moeilijkquote:Op zondag 9 december 2012 14:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tijdens een wedstrijd van je club nog een andere wedstrijd kijken![]()
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.![]()
Twente is net zo matig. En dat moet dan een topper zijnquote:Op zondag 9 december 2012 14:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tijdens een wedstrijd van je club nog een andere wedstrijd kijken
[..]
Matig elftal.(PSV-TWE)
![]()
Feyenoord kijkenquote:Op zondag 9 december 2012 14:04 schreef Typisch het volgende:
Horizon en dus city United op de pc rn feyenoord op el. Als een baas
'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300![]()
Manolev.quote:Op zondag 9 december 2012 14:06 schreef tompsv18 het volgende:
Dat wist Thijs gister al nadat hij bij de spelers had geinformeerd. Ik vraag me toch altijd af wie die informatie naar hem lekt.![]()
![]()
True, wordt waarschijnlijk enorm saai. Beide elftallen zijn verdedigend ingesteld waarschijnlijk.quote:Op zondag 9 december 2012 14:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Twente is net zo matig. En dat moet dan een topper zijn![]()
TV en PC staan bij mij naast elkaar. Geen problemen mee.quote:Op zondag 9 december 2012 14:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
2 wedstrijden tegelijk kijken vind ik sowieso moeilijkWhat is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Heerenveen moet winnen!
Ik wil verdomme ook Everton - Tottenham kijken.quote:Op zondag 9 december 2012 14:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
True, wordt waarschijnlijk enorm saai. Beide elftallen zijn verdedigend ingesteld waarschijnlijk.![]()
![]()
modden tijdens wedstrijden van je clubquote:Op zondag 9 december 2012 14:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tijdens een wedstrijd van je club nog een andere wedstrijd kijkenen ik maak er gebruik van dat het geen thuis wesstrijd is want dan zit ik in de kuip.
![]()
![]()
Als ze samen met VVV degraderen wordt het toch een keer tijd omdat FC Limburg idee weer uit de koelkast te halenquote:Op zondag 9 december 2012 14:06 schreef Vasiliov het volgende:
Als Roda degradeert,gewoon terug naar Kaalheide![]()
Maar PSV kan niet verdedigen, speelt thuis en moet winnen. Dus dat zal wel meevallen.quote:Op zondag 9 december 2012 14:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
True, wordt waarschijnlijk enorm saai. Beide elftallen zijn verdedigend ingesteld waarschijnlijk.![]()
Touche.quote:Op zondag 9 december 2012 14:08 schreef Typisch het volgende:
[..]
modden tijdens wedstrijden van je club![]()
![]()
jij hebt toch geen club?quote:Op zondag 9 december 2012 14:07 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
TV en PC staan bij mij naast elkaar. Geen problemen mee.![]()
Beter dan die financiële rotzooi nuquote:Op zondag 9 december 2012 14:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als ze samen met VVV degraderen wordt het toch een keer tijd omdat FC Limburg idee weer uit de koelkast te halen![]()
En liever VVV dan Fortuna.![]()
Had je gezien wat voor reacties kwamen op een mogelijke fusie tussen RJC en Sittard?quote:Op zondag 9 december 2012 14:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als ze samen met VVV degraderen wordt het toch een keer tijd omdat FC Limburg idee weer uit de koelkast te halen![]()
Ik ben wel gewoon liefhebber van het spelletjequote:
Lekker stoeltjes mollen togquote:Op zondag 9 december 2012 14:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Had je gezien wat voor reacties kwamen op een mogelijke fusie tussen RJC en Sittard?![]()
MVV weer terug in de ere zou dan wel weer leuk zijn. Omdat Maastricht.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Roda - Ajaxquote:
Heerenveen geeft het weer lekker weg.
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
Ook na de faalparijen van PSV van de afgelopen tijd?quote:Op zondag 9 december 2012 14:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daarom juist. Zelfvertrouwen zal niet geweldig zijn.quote:Op zondag 9 december 2012 14:10 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ook na de faalparijen van PSV van de afgelopen tijd?![]()
Ik hoop op een gelijk spel bij PSV-TWE, maar zou wel leuk zijn als PSV voor de 3e keer op hun smoel gaat![]()
![]()
Oké [/davy]quote:Op zondag 9 december 2012 14:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik hoop op een gelijk spel bij PSV-TWE, maar zou wel leuk zijn als PSV voor de 3e keer op hun smoel gaat![]()
PSV en thuis verdedigend spelen, goeie.quote:Op zondag 9 december 2012 14:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Twente ruikt bloed, denk ikquote:Op zondag 9 december 2012 14:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daarom juist. Zelfvertrouwen zal niet geweldig zijn.![]()
Doen ze altijd.quote:Op zondag 9 december 2012 14:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
PSV en thuis verdediging spelen, goeie.![]()
Ja, ga lekker als met slabewegingen juichen.
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!![]()
sowieso, ook qua club gewoon een aardig clubje beter dan die limburgsequote:Op zondag 9 december 2012 14:10 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Sparta moet terug in de Eredivisie. Lekker stadsderby's spelen.![]()
Ik was laatst in Het Kasteel voor Feyenoord - Xerxes, ook gewoon een prima eredivisie-waardig stadion.2000 light years from home![]()
Wat een wedstrijd.
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!![]()
gekkenhuis
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
TopwedstrijdOp zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.![]()
Heerenveen toch
Geen respect meer tegenwoordig voor cameramannenquote:Op zondag 9 december 2012 14:13 schreef portie het volgende:
En dan slaande bewegingen maken richting de camera man![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 9 december 2012 14:14 schreef Grifte het volgende:
Tegen Feyenoord ook alles uit standaardsituaties![]()
![]()
Nu mogen we een wens doen toch?quote:Op zondag 9 december 2012 14:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[..]
Dezelfde reactie binnen 1 seconde.![]()
Affane ook wel.Tenminste een beetje dreiging.quote:Op zondag 9 december 2012 14:14 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
De enige speler die er bij Roda er bovenuit steekt.![]()
Elke zaterdag dus.quote:Op zondag 9 december 2012 14:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat mag alleen als een jongen tussen 2 meisjes in zit of andersom![]()
![]()
Ja joh, een financieel gezonde club samenvoegen met een half failliette club 80 km zuidelijker.quote:Op zondag 9 december 2012 14:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
![]()
Wel heel erg slecht van Heerenveen hoe ze het steeds weer weg weten te geven.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Wat een gekke wedstrijd
RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.![]()
Ze staan nog voor, niels.quote:Op zondag 9 december 2012 14:15 schreef AFCNiels het volgende:
Wel heel erg slecht van Heerenveen hoe ze het steeds weer weg weten te geven.![]()
Of knap... Op zo'n manier consequent weten te falen kost ook talentquote:Op zondag 9 december 2012 14:15 schreef AFCNiels het volgende:
Wel heel erg slecht van Heerenveen hoe ze het steeds weer weg weten te geven.![]()
Ze hebben al 2 keer met 2 doelpunten verschil voorgestaan, dan moet je gewoon rustig uitspelen en niet meer zoveel risico nemen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
ik denk dat ze bedoelen bij antwoorden: ja, neequote:Op zondag 9 december 2012 14:17 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is dit voor onzin?Hoe kan je het hier nou eens of oneens mee zijn.
![]()
Dan is het nog steeds geen stelling, maar meer een soort prijsvraag zonder prijs.quote:Op zondag 9 december 2012 14:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ik denk dat ze bedoelen bij antwoorden: ja, nee![]()
Hempte is echt de slechtste back in Nederland. Ik heb hem nog nooit een goede wedstrijd zien spelen.If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
In het begin maakte hij wel een keer een fantastisch doelpunt. Verder kan ie er niet veel van idd.quote:Op zondag 9 december 2012 14:18 schreef Muto het volgende:
Hempte is echt de slechtste back in Nederland. Ik heb hem nog nooit een goede wedstrijd zien spelen.![]()
Twee keer winnen en ze zijn weer even uit de gevarenzonequote:Op zondag 9 december 2012 14:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Ruud Brood is in feite gewoon een matige trainer die het alleen bij RKC leuk deed.![]()
![]()
quote:Op zondag 9 december 2012 14:17 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is dit voor onzin?Hoe kan je het hier nou eens of oneens mee zijn.
Vanaf 3:25![]()
Het broertje van Vormer scoort
Dit verzin je toch niet
Hahahaha zie ik 4-4?
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Het materiaal van Roda is op een enkele uitzondering na niet om naar huis over te schrijven.quote:Op zondag 9 december 2012 14:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Ruud Brood is in feite gewoon een matige trainer die het alleen bij RKC leuk deed.![]()
Lopend naar huis
Schaam je kapot
Malki eindbaasquote:Op zondag 9 december 2012 14:20 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Het materiaal van Roda is op een enkele uitzondering na niet om naar huis over te schrijven.
Tijd dat ie naar Feyenoord gaat![]()
![]()
Daar kon je op wachten, ze roepen het ook wel over zichzelf af.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Die blijft hierquote:Op zondag 9 december 2012 14:21 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Malki eindbaas
Tijd dat ie naar Feyenoord gaat![]()
![]()
Ga ik toch nog gelijk krijgen met m'n voorspelling (gelijkspel)
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Van +1 naar +2?quote:Op zondag 9 december 2012 14:22 schreef RvLaak het volgende:
Als Roda nog weet te scoren, hebben ze hun uit doelsaldo verdubbeltIf you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
quote:Op zondag 9 december 2012 14:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
Als het nog 4-5 wordt neemt Stijn een Roda UI voor 1 jaar.![]()
nee.quote:Op zondag 9 december 2012 14:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
Als het nog 4-5 wordt neemt Stijn een Roda UI voor 1 jaar.![]()
Inderdaadquote:Op zondag 9 december 2012 14:22 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Jammer dat jullie Lachambre niet meer hebbenDie was pas goed
![]()
![]()
Hoe kan dat dan? Saldo is doelpunten voor - doelpunten tegen.quote:If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
Bijdehand.quote:Op zondag 9 december 2012 14:23 schreef Muto het volgende:
[..]
Hoe kan dat dan? Saldo is doelpunten voor - doelpunten tegen.![]()
nou en... Praat makkelijkquote:Op zondag 9 december 2012 14:23 schreef Muto het volgende:
[..]
Hoe kan dat dan? Saldo is doelpunten voor - doelpunten tegen.![]()
![]()
Wat nou.quote:If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
Nu hup NAC en hup VVV
quote:Op zondag 9 december 2012 14:24 schreef RvLaak het volgende:
Mooi, nu de wedstrijd van de dag...Feyenoord
Dit was de mooiste wedstrijd van het seizoen![]()
![]()
quote:Dat is gisteravond al geweest.
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Je hebt gelijk, excuus.quote:
Nu over naar 2 clubs die door ons in een half jaar tijd vernederd zijn.![]()
![]()
NACKutclub.
quote:Op zondag 9 december 2012 14:24 schreef RvLaak het volgende:
Mooi, nu de wedstrijd van de dag...Feyenoord
![]()
Dat veld.![]()
Pelle for president
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Ik denk dat ik hem in mijn team zet voor Altidore. AZ is helemaal niks meer.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Wat is er woensdag?quote:Op zondag 9 december 2012 14:28 schreef alors het volgende:
! Heerenveen
Woensdag zeker met 10-0 van Feyenoord op de broek krijgen![]()
quote:[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Ik heb Altidore 1 ronde gehad (wedstrijd 3 en 4 of 5 en 6), toen scoorde hij niet, dus gooide ik hem er maar weer uitquote:Op zondag 9 december 2012 14:29 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik denk dat ik hem in mijn team zet voor Altidore. AZ is helemaal niks meer.
Dat mag best.quote:[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Aw.quote:Op zondag 9 december 2012 14:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik was niet boos, alleen teleurgesteld.![]()
Het lijkt wel alsof ze er gisteren nog trekker-races hebben gehouden.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Truckpullingquote:Op zondag 9 december 2012 14:31 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het lijkt wel alsof ze er gisteren nog trekker-races hebben gehouden.![]()
![]()
Hihahoquote:Op zondag 9 december 2012 14:31 schreef GGMM het volgende:
Wat ligt het veld in de kuip er kut bij zeg.![]()
Koeman
Owja dan gaan we weer op onze bek tegen amateurs.quote:Op zondag 9 december 2012 14:31 schreef alors het volgende:
[..]
Ja ik ben in de war het is pas volgende week woensdag.![]()
Rijnsburg gaat het doenquote:Op zondag 9 december 2012 14:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Owja dan gaan we weer op onze bek tegen amateurs.![]()
![]()
![]()
PELLEEE“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Gelijkspel zou ik ook mee kunnen leven.quote:Op zondag 9 december 2012 14:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dacht je nou echt dat NAC ging winnen![]()
Zie ze janken tegen de grens.
Tegen PSV wel over 2 wekenquote:Op zondag 9 december 2012 14:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dacht je nou echt dat NAC ging winnen![]()
Jij ziet Feyenoord als een concurrent.quote:Op zondag 9 december 2012 14:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Gelijkspel zou ik ook mee kunnen leven.![]()
Dat denk ik ieder jaar. Toch gaat het daar altijd mis.quote:Op zondag 9 december 2012 14:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik denk dat dat niet gaat gebeuren als ik eerlijk ben.![]()
Jawel man. Nac pakt altijd punten tegen PSV.quote:Op zondag 9 december 2012 14:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik denk dat dat niet gaat gebeuren als ik eerlijk ben.![]()
Dat geklaag om buitenspel sloeg ook nergens op.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
dit jaar niet. Trast mie.quote:Op zondag 9 december 2012 14:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jawel man. Nac pakt altijd punten tegen PSV.![]()
Zelfde als Utrecht tegen Ajax altijdquote:Op zondag 9 december 2012 14:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jawel man. Nac pakt altijd punten tegen PSV.![]()
ging over hands, leek het opquote:Op zondag 9 december 2012 14:39 schreef AFCNiels het volgende:
Dat geklaag om buitenspel sloeg ook nergens op.![]()
De onderschatting van andere clubs kan Feyenoord wel goed uitkomen dit jaar.quote:Op zondag 9 december 2012 14:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij ziet Feyenoord als een concurrent.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Vindt zijn vriendin leukquote:Op zondag 9 december 2012 14:41 schreef StraatSoldaat het volgende:
Waarom doet Pelle steeds alsof hij zijn vriendin aan het beffen is als hij scoort![]()
Hart op de tong.quote:Op zondag 9 december 2012 14:41 schreef StraatSoldaat het volgende:
Waarom doet Pelle steeds alsof hij zijn vriendin aan het beffen is als hij scoort![]()
Hebben er gewoon geen zin meer in.quote:Op zondag 9 december 2012 14:40 schreef Caland het volgende:
Heeft dat vak G een protestactie ofzo? Helemaal leeg daar.Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
Vitas op 1-0[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
of PSV of Vitesse als Bony blijft.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Ha, ha, ha. Ik lig helemaal dubbel. Nog even water drinken om er van bij te komenquote:Op zondag 9 december 2012 14:43 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Heb jij iig een feestje, wie van de twee het ook wordt.![]()
of Twente als het Djuricic kooptquote:Op zondag 9 december 2012 14:43 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
of PSV of Vitesse als Bony blijft.![]()
PSV wordt geen kampioen.quote:Op zondag 9 december 2012 14:43 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
of PSV of Vitesse als Bony blijft.![]()
![]()
Koffie toch altijd?quote:Op zondag 9 december 2012 14:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ha, ha, ha. Ik lig helemaal dubbel. Nog even water drinken om er van bij te komen![]()
Nee, McLaren en ik vind ze bijna allemaal niet goed genoeg.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Wedstrijd van het jaar daar tochquote:Op zondag 9 december 2012 14:43 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Hebben er gewoon geen zin meer in.
VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Update CIT-UTDSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Juist wel toch.quote:Op zondag 9 december 2012 14:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Rustig. De bond van het vloeken is hier niet blij mee.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Ik blijf nog heel netjes.quote:Op zondag 9 december 2012 14:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Rustig. De bond van het vloeken is hier niet blij mee.![]()
quote:Op zondag 9 december 2012 14:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Update CIT-UTDHij raakte die bal wel ongelofelijk slecht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
Oh zo..quote:Op zondag 9 december 2012 14:46 schreef Caland het volgende:
[..]
De bond tegen het vloeken daarentegen...![]()
Omdat Willems de laatste tijd geen bal raakt?quote:Op zondag 9 december 2012 14:47 schreef tompsv18 het volgende:
Hoe kan Pieters nou weer bij de wedstrijdselectie zitten![]()
Hij heeft al meer dan een half jaar niet gespeeld ofzo en ook nog niet bij Jong PSV. Vreemd.quote:Op zondag 9 december 2012 14:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Omdat Willems de laatste tijd geen bal raakt?![]()
Omdat ze niet veel beters hebben rondlopen.quote:Op zondag 9 december 2012 14:47 schreef tompsv18 het volgende:
Hoe kan Pieters nou weer bij de wedstrijdselectie zitten![]()
Advocaat weigerde nog een jeugdspeler mee te nemen en toen bleef alleen Pieters over.quote:Op zondag 9 december 2012 14:48 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Hij heeft al meer dan een half jaar niet gespeeld ofzo en ook nog niet bij Jong PSV. Vreemd.![]()
Oke dan.quote:Op zondag 9 december 2012 14:50 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Advocaat weigerde nog een jeugdspeler mee te nemen en toen bleef alleen Pieters over.![]()
Op zich zou het niet uit hoeven maken maar het is wel gebruikelijk dat een speler eerst bij het 2e elftal zijn rentree maakt.![]()
quote:Op zondag 9 december 2012 14:52 schreef Ajacied422 het volgende:
http://eredivisielive.nl/(...)o---vitesse-0-1.html
Aardige goal van Van Ginkel trouwens![]()
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: