PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
allenatoreme (MartijnTor)
ThatDutch(ThatDutch)
Yade-ROFL (quer)
Leoon16 (leoon.)
Bombmnnl (bombmnnl)
Ravnica01 (Revontulet)
quote:
Tedquote:
Je kent Lauren Verster niet?quote:
Doe maar gelijk, een bloedeloze 0-0quote:
Kan er geen zinnig woord over zeggen. Met Mertens en Van Bommel had ik PSV sowieso wel zien winnen van dit Twente, maar nu ze er niet bij zijn en Chadli en Fer weer fit(ter) zijn..quote:
Doe dan gewoon een 5-5quote:Op zondag 9 december 2012 14:06 schreef vandermar het volgende:
[..]
Doe maar gelijk, een bloedeloze 0-0
Nee, ik kan niet kijken dus doe dan maar een kut wedstrijd. Twente gaat toch niet aanvallen.quote:
Ach, Verhoek speelt dus wij hebben niets te klagenquote:Op zondag 9 december 2012 14:08 schreef Tim86 het volgende:
NAC - Fey wordt genieten..op een moeras
Ze hebben er net wel een hoop zand op gesmeten dus nu is het inmiddels wellicht een toendra
Project X.quote:
quote:Op zondag 9 december 2012 14:14 schreef vandermar het volgende:
King Zhano heeft het denk ik wel naar zijn zin
Staat hij LW of RW?quote:
RW. Djuricic is LWquote:
Wijnaldumquote:Op zondag 9 december 2012 14:16 schreef BDIL het volgende:
PSV wint 4-1 : 2 keer Lens , 1 Matavz en 1 keer Wijnaldum ; Tadic 1 voor Twente
Dat is ie altijd als ie speelt.quote:Op zondag 9 december 2012 14:28 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Dan wordt de wedstrijd sws al interessant
Waarom is Evra aanvoerder![]()
![]()
Ja maar vind die Evra niet echt een aanvoerders type, als je ziet wat er in het Franse team gebeurde etcquote:
Okquote:Op zondag 9 december 2012 14:33 schreef Michaelvanb het volgende:
sport1 maand abbo is maar 12 euries
Dus jij koopt ook al je muziek en je films?quote:Op zondag 9 december 2012 14:33 schreef Michaelvanb het volgende:
sport1 maand abbo is maar 12 euries
Kan er ook wel een spotify abonnementje van af, voor maar 15 euro ongeveer alle topnummersquote:Op zondag 9 december 2012 14:35 schreef Michaelvanb het volgende:
nee maar 12 euries voor een maand alle topduels bekijke lijkt me een acceptabele prijs
Niet je internet stelenquote:Op zondag 9 december 2012 14:38 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Kan er ook wel een spotify abonnementje van af, voor maar 15 euro ongeveer alle topnummers
Nou echt belachelijk zeg dat er nog mensen betalen voor dingen. Omgekeerde wereld is ditquote:Op zondag 9 december 2012 14:34 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Dus jij koopt ook al je muziek en je films?
In 4222 is het juist belangrijk dat je CDM in het gat achter je spitsen kan schuiven en een goed schot heeft imoquote:Op zondag 9 december 2012 14:39 schreef Ajacied7 het volgende:
[ afbeelding ]
Guilavogui ipv Mvuemba omdat hij beter kan verdedigen + betere workrates heeft. Weis is completer dan Hoger. Dabo kan beter verdedigen dan Monzon en is goedkoper.
De rechterkant kan ook nog worden vervangen voor Hosogai-Carjaval-Toprak.
Fitnessteam om de 16e- en kwartfinale van de silvercup door te komen![]()
Mvuemba toch kopen? Is een complete middenvelder maar wel weer een stuk duurder. Iemand die hem al heeft geprobeerd?quote:Op zondag 9 december 2012 14:44 schreef Tim86 het volgende:
[..]
In 4222 is het juist belangrijk dat je CDM in het gat achter je spitsen kan schuiven en een goed schot heeft imo
idee was zo goed dat goed raken niet eens nodig was voor een goalquote:Op zondag 9 december 2012 14:46 schreef Thorb het volgende:
Goede actie van Rooney wel al raakt hij die bal verkeerd
quote:Op zondag 9 december 2012 14:47 schreef Thorb het volgende:
Donk heeft de 0-1 gescoord. Nu nog even de nul houden et voila.
Daar had ik vorig jaar 150k voor betaald.quote:Op zondag 9 december 2012 14:47 schreef Thorb het volgende:
Donk heeft de 0-1 gescoord. Nu nog even de nul houden et voila.
Die wordt dit jaar 300k eerderquote:Op zondag 9 december 2012 14:48 schreef Rijst het volgende:
[..]
Daar had ik vorig jaar 150k voor betaald.
het is wat sgatquote:Op zondag 9 december 2012 14:48 schreef Rijst het volgende:
[..]
Daar had ik vorig jaar 150k voor betaald.
Ik vind hem echt heel goed..worth it. Hoe duur is hij nu dan?quote:Op zondag 9 december 2012 14:46 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Mvuemba toch kopen? Is een complete middenvelder maar wel weer een stuk duurder. Iemand die hem al heeft geprobeerd?
12-20k. Het geld is aanwezig maar het is de gedachtequote:Op zondag 9 december 2012 14:49 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik vind hem echt heel goed..worth it. Hoe duur is hij nu dan?
Vercoutre is beter dan Penneteau.quote:Op zondag 9 december 2012 14:39 schreef Ajacied7 het volgende:
[ afbeelding ]
Guilavogui ipv Mvuemba omdat hij beter kan verdedigen + betere workrates heeft. Weis is completer dan Hoger. Dabo kan beter verdedigen dan Monzon en is goedkoper.
De rechterkant kan ook nog worden vervangen voor Hosogai-Carjaval-Toprak.
Fitnessteam om de 16e- en kwartfinale van de silvercup door te komen![]()
30k toch? dan jaquote:Op zondag 9 december 2012 14:50 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Is Reus eigenlijk de doekoes waard?
Dat is hij wel waard imoquote:Op zondag 9 december 2012 14:50 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
12-20k. Het geld is aanwezig maar het is de gedachte
Ongeveer 38k in ST. Voor CF gaat ie rond de 30k jaquote:
Penneteau heeft betere positioning wat ik toch wel het belangrijkste vind voor een keeper. Fahrmann is idd goed, ook 1,95m langquote:Op zondag 9 december 2012 14:50 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Vercoutre is beter dan Penneteau.
Al kun je je keeper beter uit Duitsland pakken, zoals Fahrmann (niet Muller, die is dramatisch).
quote:Op zondag 9 december 2012 14:50 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Vercoutre is beter dan Penneteau.
Al kun je je keeper beter uit Duitsland pakken, zoals Fahrmann (niet Muller, die is dramatisch).
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:45 schreef DutchSL het volgende:
Gvd @#$@#$@#$@# ragen tegen die @!$!@#@ Heinz Muller, wat een kut keeper.
Ik had deze blunder al eens laten zien
http://www.ea.com/soccer/videos/ugc/138604689
Nu een finale tegen een 5atb ultra defending pure pacehoer van het ergste soort, maar ik verdedig uitstekend en domineer.. en dan mis ik een penalty (ok, eigen schuld) en dan in de counter doet Muller dit met een schot van Beckford:
http://www.ea.com/soccer/videos/ugc/139543613
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En dan ga ik ultra attacking, scoor 1-1 en dan stompt hij een corner recht in de voeten van Luala of zoiets en verlies ik met 2-1. Echt de slechtste keeper die ik ooit heb gehad, laatste wedstrijd die hij gespeeld heeft.
/stomdagboek
/rage
Not badquote:
Xbox..daar is hij een stuk goedkoper volgens mij.quote:
Götze is geniaal. Heb nu zijn IF, maar de NIF was ook al fantastisch.quote:Op zondag 9 december 2012 14:54 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Not bad
Denk dat ik maar Bundesliga ga maken zo. Weet je ook of Gotze wat is?
dan is het wel een stuk minder nice hoewel hij volgens futhead voor 24k gaat bij de xboxquote:Op zondag 9 december 2012 14:54 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Xbox..daar is hij een stuk goedkoper volgens mij.
Beste speler waar ik tot nu toe mee gespeeld heb in FUT, zeker worth it.quote:Op zondag 9 december 2012 14:50 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Is Reus eigenlijk de doekoes waard?
Denk dat ik dan een driehoekje van Reus, Esswein en Gotze ga makenquote:Op zondag 9 december 2012 14:55 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Götze is geniaal. Heb nu zijn IF, maar de NIF was ook al fantastisch.
Op welke positie had je hem?quote:Op zondag 9 december 2012 14:55 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Götze is geniaal. Heb nu zijn IF, maar de NIF was ook al fantastisch.
Kreeg gister echt dikke batta van hemquote:Op zondag 9 december 2012 14:56 schreef Reemi het volgende:
[..]
Beste speler waar ik tot nu toe mee gespeeld heb in FUT, zeker worth it.
esswein, al mijn tegenstanders hebben die wel. pace kuch kuch abusequote:Op zondag 9 december 2012 14:56 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Denk dat ik dan een driehoekje van Reus, Esswein en Gotze ga maken
Essweinquote:Op zondag 9 december 2012 14:56 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Kom met suggestiesquote:
SELECT *quote:Op zondag 9 december 2012 14:56 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Waarom Pacewein nou weer..zoveel goede spitsen, pak je hemquote:Op zondag 9 december 2012 14:56 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
CAM in 352quote:
Heb 100k voor het hele team, dus weet niet of dat uit gaat komen. Podolski ziet er iig beter uit dan Gomezquote:
Budgetquote:Op zondag 9 december 2012 15:00 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Waarom Pacewein nou weer..zoveel goede spitsen, pak je hem
Lewaquote:
Da's nog wel te doen idd. Heb 100k budget in totaal als mijn TP leeglooptquote:
Hoe reageerde Koeman?quote:Op zondag 9 december 2012 15:04 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
2e keer trok hij eentje van VVV neer.
hij heeft even de auto gepakt naar Venlo en daar iemand neergetrokken?quote:Op zondag 9 december 2012 15:04 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
2e keer trok hij eentje van VVV neer.
quote:Op zondag 9 december 2012 15:05 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
hij heeft even de auto gepakt naar Venlo en daar iemand neergetrokken?
Jwz.quote:Op zondag 9 december 2012 15:05 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
hij heeft even de auto gepakt naar Venlo en daar iemand neergetrokken?
quote:Op zaterdag 8 december 2012 23:13 schreef BDIL het volgende:
Man C - Man U > .......... ( 50 wedstrijden) > NAC - Feyenoord niveau
quote:Op zaterdag 8 december 2012 23:19 schreef DeWesp het volgende:
[..]
Vorige week Chelsea-City niet gezien. Dat was pas kut.
En dan is het eigenlijk nog kutterder, omdat ze daar spelers hebben lopen die best ietsiepietsie beter zouden moeten kunnen ballen dan de voetballertjes die bij Feyenoord-RKC in het veld liepen.
Prima, had al minimaal 0-2 moeten zijn. VVV ook wel 1 goede kans, maar Vitesse een mega misser van Kakuta en net ook onderkant lat geraaktquote:
niet zo'n speciale speler behalve de pacequote:Op zondag 9 december 2012 15:07 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Iemand op PS3 nog interesse in Beckfords?
Had ze gekocht om wat winst op te pakken, maar dat gaat niet zo goedquote:Op zondag 9 december 2012 15:09 schreef quer het volgende:
[..]
niet zo'n speciale speler behalve de pace
Kut Vitesse. Hopelijk gaat Bony in de winterstop weg en verliezen ze een paar wedstrijden.quote:Op zondag 9 december 2012 15:08 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Prima, had al minimaal 0-2 moeten zijn. VVV ook wel 1 goede kans, maar Vitesse een mega misser van Kakuta en net ook onderkant lat geraakt
Expensiveequote:
Meh heb ik al gehadquote:
quote:Op zondag 9 december 2012 12:10 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Microsoft, dik 90% van de pc markt, 54% browsermarkt, grootste tekstverwerker/office leverancier, mooiste mobiele OS, xbox 360 die goed verkoopt én innovatief itt tot andere bedrijven.
Oja en ondergang terwijl je nog meer dan 16 miljard winst maakt? Ik snap jou niet.
Het enige wat ik je wil adviseren is om een verschrikkelijk eind op te kankeren uit dit topic. Het gaat hier over surface, een prachtige tablet, en er is geen plaats voor achterlijke randebielen die hun apple sekte komen prediken.
Ja echtquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 9 december 2012 15:25 schreef pascal08 het volgende:
De standen in de Eredivisie tot nu toe zijn echt:Goeie GIFSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
GeeftJeEnergie geeft je meer energie dan een onbeduidend genie.
:P
De standen in de Eredivisie tot nu toe zijn echt:Zij is pas 20 jaar heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)
Hij had vaker geel kunnen geven, maar goed. That's not the point.quote:Op zondag 9 december 2012 15:25 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja echtGewoon 2x terecht geel maar dan moet die scheids die lijn ook doortrekken en iedereen een kaart voor iets soortgelijks.
De standen in de Eredivisie tot nu toe zijn echt:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
So nasty that it's probably somewhat of a travesty having me
Volgens mij ook hands, en inderdaad weer een goal uit een standaardsituatie tegen. Ik ben blij dat Mulder volgende week weer in de goal staat. En echt wat een tering wedstrijdquote:Op zondag 9 december 2012 15:27 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Hij had vaker geel kunnen geven, maar goed. That's not the point.
Feyenoord speelt heel zwak, echt heel zwak. NAC is feller dan Feyenoord. Volgens mij maakte Pelle ook hands, dus daarbij zijn we nog een beetje geholpen. Weer een goal uit een standaardsituatie. Ook weer crap.
Mja, kijken wel hoe het loopt in de tweede helft. Hoop op wat meer inzet, want onder andere Schaken is dramatisch qua inzet vandaag.
loeminadiequote:Op zondag 9 december 2012 15:31 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Gisteren is Jupiter geraak door een asteroide.
filmpje is gemaakt door een 70 jarige man met een webcam en nasa heeft niks gemerkt
Het is wel vreselijk ja vandaag.quote:
Dan moet het wel een ontzettende heldere nacht geweest zijn, want Jupiter is normaal gesproken niet te zien. Wel vet zeg!quote:Op zondag 9 december 2012 15:31 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Gisteren is Jupiter geraak door een asteroide.
filmpje is gemaakt door een 70 jarige man met een webcam en nasa heeft niks gemerkt
De standen in de Eredivisie tot nu toe zijn echt:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Ze zijn nu aan het wachten totdat jupiter rond is gedraaid om te kijken wat de schade isquote:Op zondag 9 december 2012 15:36 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Dan moet het wel een ontzettende heldere nacht geweest zijn, want Jupiter is normaal gesproken niet te zien. Wel vet zeg!![]()
quote:
Ik zou er wel bij geweest willen zijn.quote:Op zondag 9 december 2012 15:44 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ze zijn nu aan het wachten totdat jupiter rond is gedraaid om te kijken wat de schade is![]()
http://www.dailymail.co.u(...)bcam-dead-night.html
OMG OMG OMG OMG!!!quote:Op zondag 9 december 2012 15:46 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
2-1 VVV
quote:Op zondag 9 december 2012 15:46 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
2-1 VVV
gaan ze nog winnen ook godverdommequote:Op zondag 9 december 2012 16:00 schreef wieisboos het volgende:
pingelgodverdommeeee
en rood. lucky feyenoord
Speelt Ajax nu?quote:Op zondag 9 december 2012 16:02 schreef BDIL het volgende:
Ajacieden houden zich hier meer bezig met andere clubs dan met Ajax
Laat gaan joh.quote:Op zondag 9 december 2012 16:02 schreef BDIL het volgende:
En andersom ook dus who cares.quote:Op zondag 9 december 2012 16:02 schreef BDIL het volgende:
Ajax heeft al gewonnen pik, dus het gaat er nu om wat de rest doet.quote:Op zondag 9 december 2012 16:02 schreef BDIL het volgende:
Maakt niet uit, we zijn los. Nu nog een gelijkspelletje bij PSV-Twente en dan ga ik door het plafond springen.quote:
Doe dat maar alvast.quote:Op zondag 9 december 2012 16:04 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Maakt niet uit, we zijn los. Nu nog een gelijkspelletje bij PSV-Twente en dan ga ik door het plafond springen.
Als er vijf goals gescoord worden komt er sowieso geen IF voor één goal, tenzij PLquote:Op zondag 9 december 2012 16:05 schreef DutchSL het volgende:
Club Brugge heeft een tegengoal gekregen, wsl geen IF Donk dus.
Vertonghen kreeg een IF voor een goal tegen Excelsior terwijl Ajax wel een tegengoal had gekregen.quote:Op zondag 9 december 2012 16:06 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Als er vijf goals gescoord worden komt er sowieso geen IF voor één goal, tenzij PL
Thorb en ik zijn boss met 9 man bij clubsquote:Op zondag 9 december 2012 16:05 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Bij FIFA speel ik ook altijd beter met 10 man, is gewoon iets tussen je oren.
Toen maakte hij er 2quote:Op zondag 9 december 2012 16:07 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Vertonghen kreeg een IF voor een goal tegen Excelsior terwijl Ajax wel een tegengoal had gekregen.
Zoek op google of YTquote:Op zondag 9 december 2012 16:09 schreef quer het volgende:
wie kan mij uitleggen hoe cheat engine en de 59th minute werkt?
Niet meer.quote:Op zondag 9 december 2012 16:09 schreef quer het volgende:
wie kan mij uitleggen hoe cheat engine en de 59th minute werkt?
Eigenlijk maakt de uitslag niet heel veel uit voor Ajax. Hopelijk wordt het gewoon een spannende, leuke wedstrijd.quote:Op zondag 9 december 2012 16:05 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Doe dat maar alvast.
Denk dat het best wel saai gaat worden als PSV niet snel scoort.
Kan wel, alleen maar tot pagina 835 dus je zal je zoekopdracht moeten beperken. Voor formatie kaarten gebruik ik het weleens.quote:
Een net fitte Pieters zonder ritme tegen Tadic lijkt me nou ook niet je van hetquote:Op zondag 9 december 2012 16:18 schreef DutchSL het volgende:
Pieters weer terug op de bank bij PSV.
Net te laat terug om in de basis te starten. Bouma tegen Tadic...
Stond in de muur (half achter het andere mannetje), stak zijn been uit en veranderde de richting een beetje waardoor bal precies in de hoek ging.quote:
haha hommoquote:Op zondag 9 december 2012 16:22 schreef Thorb het volgende:
[..]
Stond in de muur (half achter het andere mannetje), stak zijn been uit en veranderde de richting een beetje waardoor bal precies in de hoek ging.
1 goalquote:Op zondag 9 december 2012 16:28 schreef Maver24 het volgende:
Dit wordt een IF van Persie 100procent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |