PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
allenatoreme (MartijnTor)
ThatDutch(ThatDutch)
Yade-ROFL (quer)
Leoon16 (leoon.)
Bombmnnl (bombmnnl)
Ravnica01 (Revontulet)
quote:
Tedquote:
Je kent Lauren Verster niet?quote:
Doe maar gelijk, een bloedeloze 0-0quote:
Kan er geen zinnig woord over zeggen. Met Mertens en Van Bommel had ik PSV sowieso wel zien winnen van dit Twente, maar nu ze er niet bij zijn en Chadli en Fer weer fit(ter) zijn..quote:
Doe dan gewoon een 5-5quote:Op zondag 9 december 2012 14:06 schreef vandermar het volgende:
[..]
Doe maar gelijk, een bloedeloze 0-0
Nee, ik kan niet kijken dus doe dan maar een kut wedstrijd. Twente gaat toch niet aanvallen.quote:
Ach, Verhoek speelt dus wij hebben niets te klagenquote:Op zondag 9 december 2012 14:08 schreef Tim86 het volgende:
NAC - Fey wordt genieten..op een moeras
Ze hebben er net wel een hoop zand op gesmeten dus nu is het inmiddels wellicht een toendra
Project X.quote:
quote:Op zondag 9 december 2012 14:14 schreef vandermar het volgende:
King Zhano heeft het denk ik wel naar zijn zin
Staat hij LW of RW?quote:
RW. Djuricic is LWquote:
Wijnaldumquote:Op zondag 9 december 2012 14:16 schreef BDIL het volgende:
PSV wint 4-1 : 2 keer Lens , 1 Matavz en 1 keer Wijnaldum ; Tadic 1 voor Twente
Dat is ie altijd als ie speelt.quote:Op zondag 9 december 2012 14:28 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Dan wordt de wedstrijd sws al interessant
Waarom is Evra aanvoerder![]()
![]()
Ja maar vind die Evra niet echt een aanvoerders type, als je ziet wat er in het Franse team gebeurde etcquote:
Okquote:Op zondag 9 december 2012 14:33 schreef Michaelvanb het volgende:
sport1 maand abbo is maar 12 euries
Dus jij koopt ook al je muziek en je films?quote:Op zondag 9 december 2012 14:33 schreef Michaelvanb het volgende:
sport1 maand abbo is maar 12 euries
Kan er ook wel een spotify abonnementje van af, voor maar 15 euro ongeveer alle topnummersquote:Op zondag 9 december 2012 14:35 schreef Michaelvanb het volgende:
nee maar 12 euries voor een maand alle topduels bekijke lijkt me een acceptabele prijs
Niet je internet stelenquote:Op zondag 9 december 2012 14:38 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Kan er ook wel een spotify abonnementje van af, voor maar 15 euro ongeveer alle topnummers
Nou echt belachelijk zeg dat er nog mensen betalen voor dingen. Omgekeerde wereld is ditquote:Op zondag 9 december 2012 14:34 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Dus jij koopt ook al je muziek en je films?
In 4222 is het juist belangrijk dat je CDM in het gat achter je spitsen kan schuiven en een goed schot heeft imoquote:Op zondag 9 december 2012 14:39 schreef Ajacied7 het volgende:
[ afbeelding ]
Guilavogui ipv Mvuemba omdat hij beter kan verdedigen + betere workrates heeft. Weis is completer dan Hoger. Dabo kan beter verdedigen dan Monzon en is goedkoper.
De rechterkant kan ook nog worden vervangen voor Hosogai-Carjaval-Toprak.
Fitnessteam om de 16e- en kwartfinale van de silvercup door te komen![]()
Mvuemba toch kopen? Is een complete middenvelder maar wel weer een stuk duurder. Iemand die hem al heeft geprobeerd?quote:Op zondag 9 december 2012 14:44 schreef Tim86 het volgende:
[..]
In 4222 is het juist belangrijk dat je CDM in het gat achter je spitsen kan schuiven en een goed schot heeft imo
idee was zo goed dat goed raken niet eens nodig was voor een goalquote:Op zondag 9 december 2012 14:46 schreef Thorb het volgende:
Goede actie van Rooney wel al raakt hij die bal verkeerd
quote:Op zondag 9 december 2012 14:47 schreef Thorb het volgende:
Donk heeft de 0-1 gescoord. Nu nog even de nul houden et voila.
Daar had ik vorig jaar 150k voor betaald.quote:Op zondag 9 december 2012 14:47 schreef Thorb het volgende:
Donk heeft de 0-1 gescoord. Nu nog even de nul houden et voila.
Die wordt dit jaar 300k eerderquote:Op zondag 9 december 2012 14:48 schreef Rijst het volgende:
[..]
Daar had ik vorig jaar 150k voor betaald.
het is wat sgatquote:Op zondag 9 december 2012 14:48 schreef Rijst het volgende:
[..]
Daar had ik vorig jaar 150k voor betaald.
Ik vind hem echt heel goed..worth it. Hoe duur is hij nu dan?quote:Op zondag 9 december 2012 14:46 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Mvuemba toch kopen? Is een complete middenvelder maar wel weer een stuk duurder. Iemand die hem al heeft geprobeerd?
12-20k. Het geld is aanwezig maar het is de gedachtequote:Op zondag 9 december 2012 14:49 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik vind hem echt heel goed..worth it. Hoe duur is hij nu dan?
Vercoutre is beter dan Penneteau.quote:Op zondag 9 december 2012 14:39 schreef Ajacied7 het volgende:
[ afbeelding ]
Guilavogui ipv Mvuemba omdat hij beter kan verdedigen + betere workrates heeft. Weis is completer dan Hoger. Dabo kan beter verdedigen dan Monzon en is goedkoper.
De rechterkant kan ook nog worden vervangen voor Hosogai-Carjaval-Toprak.
Fitnessteam om de 16e- en kwartfinale van de silvercup door te komen![]()
30k toch? dan jaquote:Op zondag 9 december 2012 14:50 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Is Reus eigenlijk de doekoes waard?
Dat is hij wel waard imoquote:Op zondag 9 december 2012 14:50 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
12-20k. Het geld is aanwezig maar het is de gedachte
Ongeveer 38k in ST. Voor CF gaat ie rond de 30k jaquote:
Penneteau heeft betere positioning wat ik toch wel het belangrijkste vind voor een keeper. Fahrmann is idd goed, ook 1,95m langquote:Op zondag 9 december 2012 14:50 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Vercoutre is beter dan Penneteau.
Al kun je je keeper beter uit Duitsland pakken, zoals Fahrmann (niet Muller, die is dramatisch).
quote:Op zondag 9 december 2012 14:50 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Vercoutre is beter dan Penneteau.
Al kun je je keeper beter uit Duitsland pakken, zoals Fahrmann (niet Muller, die is dramatisch).
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:45 schreef DutchSL het volgende:
Gvd @#$@#$@#$@# ragen tegen die @!$!@#@ Heinz Muller, wat een kut keeper.
Ik had deze blunder al eens laten zien
http://www.ea.com/soccer/videos/ugc/138604689
Nu een finale tegen een 5atb ultra defending pure pacehoer van het ergste soort, maar ik verdedig uitstekend en domineer.. en dan mis ik een penalty (ok, eigen schuld) en dan in de counter doet Muller dit met een schot van Beckford:
http://www.ea.com/soccer/videos/ugc/139543613
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En dan ga ik ultra attacking, scoor 1-1 en dan stompt hij een corner recht in de voeten van Luala of zoiets en verlies ik met 2-1. Echt de slechtste keeper die ik ooit heb gehad, laatste wedstrijd die hij gespeeld heeft.
/stomdagboek
/rage
Not badquote:
Xbox..daar is hij een stuk goedkoper volgens mij.quote:
Götze is geniaal. Heb nu zijn IF, maar de NIF was ook al fantastisch.quote:Op zondag 9 december 2012 14:54 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Not bad
Denk dat ik maar Bundesliga ga maken zo. Weet je ook of Gotze wat is?
dan is het wel een stuk minder nice hoewel hij volgens futhead voor 24k gaat bij de xboxquote:Op zondag 9 december 2012 14:54 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Xbox..daar is hij een stuk goedkoper volgens mij.
Beste speler waar ik tot nu toe mee gespeeld heb in FUT, zeker worth it.quote:Op zondag 9 december 2012 14:50 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Is Reus eigenlijk de doekoes waard?
Denk dat ik dan een driehoekje van Reus, Esswein en Gotze ga makenquote:Op zondag 9 december 2012 14:55 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Götze is geniaal. Heb nu zijn IF, maar de NIF was ook al fantastisch.
Op welke positie had je hem?quote:Op zondag 9 december 2012 14:55 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Götze is geniaal. Heb nu zijn IF, maar de NIF was ook al fantastisch.
Kreeg gister echt dikke batta van hemquote:Op zondag 9 december 2012 14:56 schreef Reemi het volgende:
[..]
Beste speler waar ik tot nu toe mee gespeeld heb in FUT, zeker worth it.
esswein, al mijn tegenstanders hebben die wel. pace kuch kuch abusequote:Op zondag 9 december 2012 14:56 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Denk dat ik dan een driehoekje van Reus, Esswein en Gotze ga maken
Essweinquote:Op zondag 9 december 2012 14:56 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Kom met suggestiesquote:
SELECT *quote:Op zondag 9 december 2012 14:56 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Waarom Pacewein nou weer..zoveel goede spitsen, pak je hemquote:Op zondag 9 december 2012 14:56 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
CAM in 352quote:
Heb 100k voor het hele team, dus weet niet of dat uit gaat komen. Podolski ziet er iig beter uit dan Gomezquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |