Post hier kippen:quote:Onze vriend BBQSausage geeft een 6 maanden FOK! pimp abo weg!
Het enige wat jij moet doen is een Jong! SC paint maken!
De regels:
• Alleen gebruikmaken van Paint
• Deadline: Zondagavond - 0:00
• Insturen: Posten in de Jong! SC reeks
BBQSausage zal daarna de leukste uitkiezen!
Op die foto is ze ook 12.quote:Op zondag 9 december 2012 13:39 schreef RetRy32 het volgende:
Lol die Cyrus is kapot lelijk.
En ze lijkt 12
kus.quote:
quote:
quote:Op zondag 9 december 2012 13:42 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Er had eenachter moeten staan ja.
quote:
quote:
jongens, jullie lijken bijna verbaasd, maar dit topic is gestart door appelquote:
Oja.quote:Op zondag 9 december 2012 13:42 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
[..]
[..]
jongens, jullie lijken bijna verbaasd, maar dit topic is gestart door appel
Indd, mensen die iets anders verwachten.quote:Op zondag 9 december 2012 13:42 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
[..]
[..]
jongens, jullie lijken bijna verbaasd, maar dit topic is gestart door appel
Waarom een foto van toen ze 12 was trouwens?quote:Op zondag 9 december 2012 13:43 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Indd, mensen die iets anders verwachten.
Dat was dr hoogtepunt.quote:Op zondag 9 december 2012 13:44 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Waarom een foto van toen ze 12 was trouwens?
Toen was ze nog knap.quote:Op zondag 9 december 2012 13:44 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Waarom een foto van toen ze 12 was trouwens?
kijk die bovenlip manquote:
Best geil hoor.quote:Op zondag 9 december 2012 13:46 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
kijk die bovenlip man
je ziet haar hele tandvlees vind ik niet echt mooi
Ik.quote:Op zondag 9 december 2012 13:48 schreef pannenkoekeneter het volgende:
wie is er naar muziek aant luisteren
Mequote:Op zondag 9 december 2012 13:48 schreef pannenkoekeneter het volgende:
waar luister je naar?quote:
Ja hoiquote:Op zondag 9 december 2012 13:48 schreef pannenkoekeneter het volgende:
kijk jij heb goede smaakquote:
Lange Frans en baas B hebben gymnasium gedaan.quote:Op zondag 9 december 2012 13:50 schreef pannenkoekeneter het volgende:
http://www.be-at.tv/brand(...)therlands/chuckie.go
ditzo baas
ik doe vanavond een poging maar ik zuig met painten en ik weet niet hoe ik UI's erin moet doenquote:
mainstream manquote:Op zondag 9 december 2012 13:52 schreef Taexon het volgende:
Ik luister nu....
Nielson - Beauty & de brains
Jaja mijn playlist kent ook top 40 nummers
Afbeelding kopierenquote:Op zondag 9 december 2012 13:53 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik doe vanavond een poging maar ik zuig met painten en ik weet niet hoe ik UI's erin moet doen
rechtermuisknop op de UI, afbeelding kopiëren.quote:Op zondag 9 december 2012 13:53 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik doe vanavond een poging maar ik zuig met painten en ik weet niet hoe ik UI's erin moet doen
Succes alvastquote:Op zondag 9 december 2012 13:55 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
okee ik ga vanavond maken
heuj heuj ik ben blondquote:Op zondag 9 december 2012 13:55 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
rechtermuisknop op de UI, afbeelding kopiëren.
Damn.
Ik heb van die non-iron overhemden, die kreukelen nietquote:Op zondag 9 december 2012 13:56 schreef Vinniiee het volgende:
Ik haat het als mijn overhemden niet zonder gekreukeld te worden in de kast kunnen hangen
Strijk gewoon voor gebruik..quote:Op zondag 9 december 2012 13:56 schreef Vinniiee het volgende:
Ik haat het als mijn overhemden niet zonder gekreukeld te worden in de kast kunnen hangen
Waar gekocht?quote:Op zondag 9 december 2012 13:57 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ik heb van die non-iron overhemden, die kreukelen niet
Gekregen van mn buurman.quote:
Hahaquote:Op zondag 9 december 2012 13:58 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Gekregen van mn buurman.
Is zo'n rijke stinkerd weet je wel, effe merk erbij zoeken brb.
Is dit een verstopte hint?quote:Op zondag 9 december 2012 13:59 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
zoek een vriendin en laat die het doen
Je bent welkom heurquote:Op zondag 9 december 2012 13:59 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
zoek een vriendin en laat die het doen
Heb je geen armen?quote:Op zondag 9 december 2012 14:01 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik kan niet eens strijken
Dan leer ik je dat welquote:Op zondag 9 december 2012 14:01 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik kan niet eens strijken
precies, je moet het gewoon doen. ik heb het nooit geleerd ik kan het gewoonquote:Op zondag 9 december 2012 14:02 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Alsof strijken echt iets is wat je moet leren..
Als je goed wil strijken, jaquote:Op zondag 9 december 2012 14:02 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Dat kan je toch welquote:Op zondag 9 december 2012 14:02 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
okee. Dat is wel waar.quote:
Hoe duur zijn jouw shirts/vesten dan? En als jij naar een bruiloft of een andere gelegenheid gaat, ga jij ook in een vest?quote:
een 0 is iemand die niets voorstelt.quote:Op zondag 9 december 2012 14:03 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
datz eggen ze als scheldwoord iemand zei: mijn vader is vermoord door een 0
Nee, in een slobbertrui of adidaspakje.quote:Op zondag 9 december 2012 14:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hoe duur zijn jouw shirts/vesten dan? En als jij naar een bruiloft of een andere gelegenheid gaat, ga jij ook in een vest?
Beetje overheen rossen zodat het glad is, klaaaaaaaaar!quote:Op zondag 9 december 2012 14:03 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
okee. Dat is wel waar.
Ik strijk altijd mn overhemden voor mn werk, nou..
juist.quote:Op zondag 9 december 2012 14:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Beetje overheen rossen zodat het glad is, klaaaaaaaaar!
Kalle kop, alles.quote:Op zondag 9 december 2012 14:04 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Nee, in een slobbertrui of adidaspakje.
Ik moet hardop lachenquote:Op zondag 9 december 2012 14:05 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
dan komt er zeker niks van het strijken
tuurlijk niet voor gelegenheden heb ik echt wel een paar mooie mcgregor overhemden liggen.quote:Op zondag 9 december 2012 14:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hoe duur zijn jouw shirts/vesten dan? En als jij naar een bruiloft of een andere gelegenheid gaat, ga jij ook in een vest?
Eh, ja dat kan. Als je zo debiel bent om het strijkijzer te laten staanquote:Op zondag 9 december 2012 14:05 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Oh hoe kan het fout gaan... Overhemd in de fik? Stoom in je gezicht? Strijken is strijken...
Gstarquote:Op zondag 9 december 2012 14:06 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
tuurlijk niet voor gelegenheden heb ik echt wel een paar mooie mcgregor overhemden liggen.
mijn shirts zijn meestal van gstar vesten ook, en mijn vesten zijn allemaal over de 100
das niet helemaal waarquote:Op zondag 9 december 2012 14:05 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Oh hoe kan het fout gaan... Overhemd in de fik? Stoom in je gezicht? Strijken is strijken...
Dan gaat hij achter jou staan en pakt hij met jouw arm het strijkijzer en dan droogneukt hij jou zowat tijdens het uitleggen..quote:Op zondag 9 december 2012 14:05 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
dan komt er zeker niks van het strijken
Gastquote:Op zondag 9 december 2012 14:06 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Dan gaat hij achter jou staan en pakt hij met jouw arm het strijkijzer en dan droogneukt hij jou zowat tijdens het uitleggen..
je moet ook een beetje een model hebben voor overhemden mij staan ze niet echtquote:
En al zijn ze dat niet, dus?quote:Op zondag 9 december 2012 14:06 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
tuurlijk niet voor gelegenheden heb ik echt wel een paar mooie mcgregor overhemden liggen.
mijn shirts zijn meestal van gstar vesten ook, en mijn vesten zijn allemaal over de 100
Dat klopt.quote:Op zondag 9 december 2012 14:07 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
je moet ook een beetje een model hebben voor overhemden mij staan ze niet echt
neequote:Op zondag 9 december 2012 14:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja. Tenzij je wat anders wilt natuurlijk
.
hij noemde me een pauper vandaarquote:Op zondag 9 december 2012 14:08 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
En al zijn ze dat niet, dus?
Het gaat toch niet om het geld mensen
De jeugd van tegenwoordig
Lol mijn vesten liggen rond de 40...quote:Op zondag 9 december 2012 14:08 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
En al zijn ze dat niet, dus?
Het gaat toch niet om het geld mensen
De jeugd van tegenwoordig
Wijsheidquote:
Dit inderdaad.quote:Op zondag 9 december 2012 14:09 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Lol mijn vesten liggen rond de 40...
Maar ik draag meestal gewoon een simpel Nike of Adidas vest... Ik heb wel 2 tommy vesten maar goed...
Broederquote:
ja tuurlijkquote:Op zondag 9 december 2012 14:12 schreef Taexon het volgende:
[..]
Sv
[..]
Beter wat anders dan rukken dan
Dat gebeurde dus bij mavo tijdens ons kamp.. Echt gross.quote:Op zondag 9 december 2012 14:15 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Rukken is voor homo's, teminste mensen die het op kamp doen in een kamer met alleen jongens en dan nog dat geluid maken.
Juist.quote:Op zondag 9 december 2012 14:15 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Rukken is voor homo's, teminste mensen die het op kamp doen in een kamer met alleen jongens en dan nog dat geluid maken.
ook bij de kamp dit jaar. Maarja dat was onzin, ik ging snachts gewoon naar buiten.quote:Op zondag 9 december 2012 14:15 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Dat gebeurde dus bij mavo tijdens ons kamp.. Echt gross.
Sorry, maar ik heb het zelf meegemaakt D:quote:Op zondag 9 december 2012 14:16 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Juist.
We hoeven je verhalen niet te weten hoor..
Ja goedemiddagquote:
Ik ga wel niet bij jullie op de kamer slapenquote:Op zondag 9 december 2012 14:21 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Zeker, heb er nu al zin in
Prrrrquote:Op zondag 9 december 2012 14:21 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Zeker, heb er nu al zin in
Bwahahquote:Op zondag 9 december 2012 14:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ga wel niet bij jullie op de kamer slapen
Geen Hertog helaas, wel ander kwaliteitspils.quote:Op zondag 9 december 2012 14:25 schreef Taexon het volgende:
[..]
Mooi man!
Veel hertog doorheen gegaan?
Ach in ieder geval pilsquote:Op zondag 9 december 2012 14:26 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Geen Hertog helaas, wel ander kwaliteitspils.
Dat is een compliment.quote:Op zondag 9 december 2012 14:41 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Weet ik, maar toch noem ik je Rus.
Jaquote:Op zondag 9 december 2012 14:42 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Moet ik daar een paint van maken?
En alcoholistisch en alles.quote:Op zondag 9 december 2012 14:42 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Russen zijn baas, focking agressief altijd
quote:Op zondag 9 december 2012 14:45 schreef AppelCake het volgende:
Stalkster negeren werkt niet zo goed.
[ afbeelding ]
ohjaquote:Op zondag 9 december 2012 14:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wat? Jij zegt dat het nooit gaat gebeuren?
Is dat nou dat dikke mens dat je ging neuken?quote:Op zondag 9 december 2012 14:45 schreef AppelCake het volgende:
Stalkster negeren werkt niet zo goed.
[ afbeelding ]
4 backflips op een BMX. Als je dat kunt ben je wereldwijd een held.quote:Op zondag 9 december 2012 14:50 schreef OmgevallenFlat het volgende:
ik wil een nieuwe stunt doen die niet zo gevaarlijk is
Oui.quote:Op zondag 9 december 2012 14:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Is dat nou dat dikke mens dat je ging neuken?
Wat doe ik dan?quote:Op zondag 9 december 2012 14:49 schreef promisionxexposed het volgende:
Appel doe eens niet zo zielig
mijn BMX is kapot.quote:Op zondag 9 december 2012 14:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
4 backflips op een BMX. Als je dat kunt ben je wereldwijd een held.
Ja, dat doe je gewoon met dikke gingers.quote:Op zondag 9 december 2012 14:54 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
je maakt dat kind belachelijk maar wil wel met haar neuken
Dan word ik ontmaagd.quote:Op zondag 9 december 2012 14:55 schreef OmgevallenFlat het volgende:
NEE 21 DECEMBER vergaat de wereld echt!
Samen leuke FOK!sters verkrachten?quote:Op zondag 9 december 2012 14:56 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
volgens de NASA komt er een vuurbal op de aarde af
WAT moet ik doen? Me kapot blowen?
Goed ideequote:Op zondag 9 december 2012 14:57 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Samen leuke FOK!sters verkrachten?
Door je fiets te maken.quote:Op zondag 9 december 2012 14:57 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
hoe moet ik dat truc doen dan?
alsof die het nog doetquote:
Rechts-achter?quote:Op zondag 9 december 2012 14:58 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Hier een foto van Yvonne toen ze 16 was.
[ afbeelding ]
Hoe moet ik dat weten?quote:Op zondag 9 december 2012 14:58 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
alsof die het nog doet
Ik heb hem van zo'n schuur gegooid boven, en telkens weer. Nu doet die het niet meer
Gelijk anaal, ik zie het, ze houd er van.quote:Op zondag 9 december 2012 14:58 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Hier een foto van Yvonne toen ze 16 was.
[ afbeelding ]
Mooie piercing ook, staat haar lekker sletterig.quote:Op zondag 9 december 2012 14:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gelijk anaal, ik zie het, ze houd er van.
zuchtquote:Op zondag 9 december 2012 14:54 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ja, dat doe je gewoon met dikke gingers.
Tokadotequote:Op zondag 9 december 2012 15:03 schreef AppelCake het volgende:
[ afbeelding ]
Even kijken wat mijne is.
quote:Op zondag 9 december 2012 15:01 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij een dunne brunette!
Katokiaririkaquote:Op zondag 9 december 2012 15:03 schreef AppelCake het volgende:
[ afbeelding ]
En mijn japanse FOK!naam:quote:Op zondag 9 december 2012 15:03 schreef AppelCake het volgende:
[ afbeelding ]
bitchesquote:Op zondag 9 december 2012 15:10 schreef Vinniiee het volgende:
I remember we were standing at the bar
And there was a guy with a "Fuck me, i'm famous"-t-shirt
And i remember the tequila, and then BAM.. my memory goes black
But one thing i know for sure... We had a sick night bitches![]()
Goed nummerquote:
Nahwquote:Op zondag 9 december 2012 15:11 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ik verveelde meen ik was even bang dat ik alleen werd gelaten met App0l.
Ben ik zo eng dan?quote:Op zondag 9 december 2012 15:11 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ik verveelde meen ik was even bang dat ik alleen werd gelaten met App0l.
ik ook?quote:Op zondag 9 december 2012 15:13 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Nee. Gewoon godsgruwelijk irritant.
QFT.quote:Op zondag 9 december 2012 15:13 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
kusje drop.quote:Op zondag 9 december 2012 15:13 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
each!quote:Op zondag 9 december 2012 15:19 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
let's go to the beach... BURNN
Omdat hij een grote kont heeft.quote:Op zondag 9 december 2012 15:22 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Waarom ben je aan fan van hem?
it's a part of the gamequote:Op zondag 9 december 2012 15:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Goed nummer
[..]
Nahw. Ik ben er voor je hoor
dat kan jij nietquote:Op zondag 9 december 2012 15:28 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
zal ik er iets aan doen dat je minder lui wordt?
ja jij ligt lekker op je bedjequote:
hoor deze 14 jarige gangster eens dan hahaquote:Op zondag 9 december 2012 15:28 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
zal ik er iets aan doen dat je minder lui wordt?
hahaquote:Op zondag 9 december 2012 15:29 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
hoor deze 14 jarige gangster eens dan haha
En terecht.quote:Op zondag 9 december 2012 15:33 schreef OmgevallenFlat het volgende:
kijk wat iemand op skype tegen mij opeens zegt
[15:30:14] Katrien: ja idd, wel grappig als jij tegen de grond word geslagen
de filmpjequote:Op zondag 9 december 2012 15:34 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ik had haar de filmpje laten zien
hoe weet je dat ze geil is?quote:Op zondag 9 december 2012 15:34 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ze is geil, maar ze ziet er niet geil uit.
Wij welquote:Op zondag 9 december 2012 15:36 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ik vond het anders niet zo grappig...
quote:
quote:Op zondag 9 december 2012 15:33 schreef OmgevallenFlat het volgende:
kijk wat iemand op skype tegen mij opeens zegt
[15:30:14] Katrien: ja idd, wel grappig als jij tegen de grond word geslagen
Ze wil mij.quote:Op zondag 9 december 2012 15:36 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hoe weet je dat ze geil is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |