Post hier kippen:quote:Onze vriend BBQSausage geeft een 6 maanden FOK! pimp abo weg!
Het enige wat jij moet doen is een Jong! SC paint maken!
De regels:
• Alleen gebruikmaken van Paint
• Deadline: Zondagavond - 0:00
• Insturen: Posten in de Jong! SC reeks
BBQSausage zal daarna de leukste uitkiezen!
Op die foto is ze ook 12.quote:Op zondag 9 december 2012 13:39 schreef RetRy32 het volgende:
Lol die Cyrus is kapot lelijk.
En ze lijkt 12
kus.quote:
quote:
quote:Op zondag 9 december 2012 13:42 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Er had eenachter moeten staan ja.
quote:
quote:
jongens, jullie lijken bijna verbaasd, maar dit topic is gestart door appelquote:
Oja.quote:Op zondag 9 december 2012 13:42 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
[..]
[..]
jongens, jullie lijken bijna verbaasd, maar dit topic is gestart door appel
Indd, mensen die iets anders verwachten.quote:Op zondag 9 december 2012 13:42 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
[..]
[..]
jongens, jullie lijken bijna verbaasd, maar dit topic is gestart door appel
Waarom een foto van toen ze 12 was trouwens?quote:Op zondag 9 december 2012 13:43 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Indd, mensen die iets anders verwachten.
Dat was dr hoogtepunt.quote:Op zondag 9 december 2012 13:44 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Waarom een foto van toen ze 12 was trouwens?
Toen was ze nog knap.quote:Op zondag 9 december 2012 13:44 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Waarom een foto van toen ze 12 was trouwens?
kijk die bovenlip manquote:
Best geil hoor.quote:Op zondag 9 december 2012 13:46 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
kijk die bovenlip man
je ziet haar hele tandvlees vind ik niet echt mooi
Ik.quote:Op zondag 9 december 2012 13:48 schreef pannenkoekeneter het volgende:
wie is er naar muziek aant luisteren
Mequote:Op zondag 9 december 2012 13:48 schreef pannenkoekeneter het volgende:
waar luister je naar?quote:
Ja hoiquote:Op zondag 9 december 2012 13:48 schreef pannenkoekeneter het volgende:
kijk jij heb goede smaakquote:
Lange Frans en baas B hebben gymnasium gedaan.quote:Op zondag 9 december 2012 13:50 schreef pannenkoekeneter het volgende:
http://www.be-at.tv/brand(...)therlands/chuckie.go
ditzo baas
ik doe vanavond een poging maar ik zuig met painten en ik weet niet hoe ik UI's erin moet doenquote:
mainstream manquote:Op zondag 9 december 2012 13:52 schreef Taexon het volgende:
Ik luister nu....
Nielson - Beauty & de brains
Jaja mijn playlist kent ook top 40 nummers
Afbeelding kopierenquote:Op zondag 9 december 2012 13:53 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik doe vanavond een poging maar ik zuig met painten en ik weet niet hoe ik UI's erin moet doen
rechtermuisknop op de UI, afbeelding kopiëren.quote:Op zondag 9 december 2012 13:53 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik doe vanavond een poging maar ik zuig met painten en ik weet niet hoe ik UI's erin moet doen
Succes alvastquote:Op zondag 9 december 2012 13:55 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
okee ik ga vanavond maken
heuj heuj ik ben blondquote:Op zondag 9 december 2012 13:55 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
rechtermuisknop op de UI, afbeelding kopiëren.
Damn.
Ik heb van die non-iron overhemden, die kreukelen nietquote:Op zondag 9 december 2012 13:56 schreef Vinniiee het volgende:
Ik haat het als mijn overhemden niet zonder gekreukeld te worden in de kast kunnen hangen
Strijk gewoon voor gebruik..quote:Op zondag 9 december 2012 13:56 schreef Vinniiee het volgende:
Ik haat het als mijn overhemden niet zonder gekreukeld te worden in de kast kunnen hangen
Waar gekocht?quote:Op zondag 9 december 2012 13:57 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ik heb van die non-iron overhemden, die kreukelen niet
Gekregen van mn buurman.quote:
Hahaquote:Op zondag 9 december 2012 13:58 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Gekregen van mn buurman.
Is zo'n rijke stinkerd weet je wel, effe merk erbij zoeken brb.
Is dit een verstopte hint?quote:Op zondag 9 december 2012 13:59 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
zoek een vriendin en laat die het doen
Je bent welkom heurquote:Op zondag 9 december 2012 13:59 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
zoek een vriendin en laat die het doen
Heb je geen armen?quote:Op zondag 9 december 2012 14:01 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik kan niet eens strijken
Dan leer ik je dat welquote:Op zondag 9 december 2012 14:01 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik kan niet eens strijken
precies, je moet het gewoon doen. ik heb het nooit geleerd ik kan het gewoonquote:Op zondag 9 december 2012 14:02 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Alsof strijken echt iets is wat je moet leren..
Als je goed wil strijken, jaquote:Op zondag 9 december 2012 14:02 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Dat kan je toch welquote:Op zondag 9 december 2012 14:02 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
okee. Dat is wel waar.quote:
Hoe duur zijn jouw shirts/vesten dan? En als jij naar een bruiloft of een andere gelegenheid gaat, ga jij ook in een vest?quote:
een 0 is iemand die niets voorstelt.quote:Op zondag 9 december 2012 14:03 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
datz eggen ze als scheldwoord iemand zei: mijn vader is vermoord door een 0
Nee, in een slobbertrui of adidaspakje.quote:Op zondag 9 december 2012 14:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hoe duur zijn jouw shirts/vesten dan? En als jij naar een bruiloft of een andere gelegenheid gaat, ga jij ook in een vest?
Beetje overheen rossen zodat het glad is, klaaaaaaaaar!quote:Op zondag 9 december 2012 14:03 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
okee. Dat is wel waar.
Ik strijk altijd mn overhemden voor mn werk, nou..
juist.quote:Op zondag 9 december 2012 14:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Beetje overheen rossen zodat het glad is, klaaaaaaaaar!
Kalle kop, alles.quote:Op zondag 9 december 2012 14:04 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Nee, in een slobbertrui of adidaspakje.
Ik moet hardop lachenquote:Op zondag 9 december 2012 14:05 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
dan komt er zeker niks van het strijken
tuurlijk niet voor gelegenheden heb ik echt wel een paar mooie mcgregor overhemden liggen.quote:Op zondag 9 december 2012 14:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hoe duur zijn jouw shirts/vesten dan? En als jij naar een bruiloft of een andere gelegenheid gaat, ga jij ook in een vest?
Eh, ja dat kan. Als je zo debiel bent om het strijkijzer te laten staanquote:Op zondag 9 december 2012 14:05 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Oh hoe kan het fout gaan... Overhemd in de fik? Stoom in je gezicht? Strijken is strijken...
Gstarquote:Op zondag 9 december 2012 14:06 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
tuurlijk niet voor gelegenheden heb ik echt wel een paar mooie mcgregor overhemden liggen.
mijn shirts zijn meestal van gstar vesten ook, en mijn vesten zijn allemaal over de 100
das niet helemaal waarquote:Op zondag 9 december 2012 14:05 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Oh hoe kan het fout gaan... Overhemd in de fik? Stoom in je gezicht? Strijken is strijken...
Dan gaat hij achter jou staan en pakt hij met jouw arm het strijkijzer en dan droogneukt hij jou zowat tijdens het uitleggen..quote:Op zondag 9 december 2012 14:05 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
dan komt er zeker niks van het strijken
Gastquote:Op zondag 9 december 2012 14:06 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Dan gaat hij achter jou staan en pakt hij met jouw arm het strijkijzer en dan droogneukt hij jou zowat tijdens het uitleggen..
je moet ook een beetje een model hebben voor overhemden mij staan ze niet echtquote:
En al zijn ze dat niet, dus?quote:Op zondag 9 december 2012 14:06 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
tuurlijk niet voor gelegenheden heb ik echt wel een paar mooie mcgregor overhemden liggen.
mijn shirts zijn meestal van gstar vesten ook, en mijn vesten zijn allemaal over de 100
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |