Nou, dat dus.quote:Op zondag 9 december 2012 11:39 schreef MervinMinky het volgende:
...dat ze sinds een week erachter is gekomen dat ze geen diepere gevoelens heeft maar ziet als een goede vriend...
Daar zit wat in alleen het is niet dat hele tijd richting haar geslachtsdeel ging maar ik had mijn shirt uit en deed die van haar ook uit omdat we het warm hadden en ze had alleen beha aan en ondergoed + broekje dus zo ver ging ze wel.quote:Op zondag 9 december 2012 11:46 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Nou ja je geeft zelf al 2 verklaringen. Kan me voorstellen dat ook al is ze wat modern op sommige punten andere punten wel zwaar wegen ofzo. Zoals dat ze niet verwacht had dat je sex wou willen en dat ze nu dat beeld bij je heeft. Kan zijn dat ze daar erg negatief over denkt door cultuur, opvoeding of nare ervaringen ofzo.
Maar ja als je haar wil blijven zien zou ik in ieder geval sorry zeggen voor het proberen sex te hebben. Lijkt me dat dat het struikelblok is. Bedoel jij vindt het niet erg, maar zij misschien (blijkbaar) wel. Zou dat gewoon even doen en laten merken dat je dat niet zo wist e.d. En hoopt dat alles goed met haar gaat (voor als er plotseling iets raars is gebeurd of iets dergelijks in haar familie of wat dan ook). Ziet er niet rooskleurig uit maar bedoel je kan nog wel even proberen en aankijken. Hoeft niet direct het einde te zijn (maar meestal wel).
Misschien heb ik het mis maar is verliefdheid en diepe gevoelens niet ongeveer hetzelfde? Want we waren heel close en konden écht goed met elkaar opschieten en ze heeft ook gemerkt dat ik haar heel leuk vind.quote:
Verliefdheid is wat vluchtiger lijkt me, maar vooruit.quote:Op zondag 9 december 2012 11:58 schreef MervinMinky het volgende:
[..]
Misschien heb ik het mis maar is verliefdheid en diepe gevoelens niet ongeveer hetzelfde?
Ja, JIJ bent verliefd, dat is duidelijk. Zij kennelijk niet. Mijn 2 centjes: Ze was nog in het stadium "interessant, eens even kijken of dit wat wordt". (Nog) niet verliefd dus, en die verliefdheid is niet gekomen. Helaas, kan jij ook niks aan doen, next.quote:Want we waren heel close en konden écht goed met elkaar opschieten en ze heeft ook gemerkt dat ik haar heel leuk vind.
Goed gezegd hoor en daar ga ik ook van uit, het is eigenlijk nu heel goed om te weten dat dit het waarschijnlijk gewoon is en nu kan ik door gaan met haar gewoon een vriendschap opbouwen want zoals ik al zei kunnen we goed met elkaar opschieten.quote:Op zondag 9 december 2012 18:13 schreef Gary_Oak het volgende:
Ze beschermt jou en zichzelf tegen de nare gevolgen wanneer ze seks of een serieuze relatie met je gaat krijgen. Denk aan maagd blijven voor het huwelijk, ouders die misschien moeilijk kunnen doen, roddels in de Turkse gemeenschap enz. Je bent het gewoon niet waard genoeg, sorry om het zo te zeggen. Been there, done that.
cultuur, die zien sommigen los van elkaarquote:Op zondag 9 december 2012 20:39 schreef madeliefff het volgende:
misschien heeft t nog geen eens met haar geloof te maken maar is er een andere reden, misschien gewoon bang ervoor... Praat met haar erover.
Het is denk ik cultuur gecombineerd met geloof lijkt me, ze is ook best een rustige meisje en ze heeft hiervoor nooit een serieuze relatie gehad dus denk ook dat ze een beetje bang is.quote:Op zondag 9 december 2012 20:40 schreef Tanin het volgende:
[..]
cultuur, die zien sommigen los van elkaar
Ach, ze wilde gewoon een likje van de verboden vrucht.quote:Op zondag 9 december 2012 19:21 schreef MervinMinky het volgende:
[..]
Goed gezegd hoor en daar ga ik ook van uit, het is eigenlijk nu heel goed om te weten dat dit het waarschijnlijk gewoon is en nu kan ik door gaan met haar gewoon een vriendschap opbouwen want zoals ik al zei kunnen we goed met elkaar opschieten.
Ik vind het alleen een beetje apart dat je dan zo lang doorgaat met daten met iemand terwijl je weet dat je hem leuk aan het vinden bent maar toch op een gegeven moment moet stoppen omdat een relatie een logische gevolg is van het daten en ontwikkeling van gevoelens tussen twee mensen is en dat je dat juist wilt voorkomen op het einde of iets dergelijks. Achja nu een ervaring rijker.
De voordelen (een leuke tijd met TS) wegen inderdaad niet op tegen de nadelen (de drama die met haar achtergrond te maken heeft). Vind het echt lullig voor TS.quote:Op maandag 10 december 2012 08:23 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Er is idd niets erger dan dat het eigenlijk erop neerkomt dat ze je het niet waard vind.
Tegenover dr ouders misschien problemen te krijgen etc.
Kan zeker een cultuur iets zijn, dat of een combi van misbruikt zijn vroeger want totaal niet aangeraakt willen worden lijkt me ook niet helemaal normaal, gezien hetgeen wat je allemaal omschrijft.
quote:Op maandag 10 december 2012 08:53 schreef Remnant het volgende:
Een vriend van mij heeft ook zoiets soortgelijks meegemaakt. Alleen dan met een Marokkaanse en die bleek achteraf de gehele tijd getrouwd te zijn
Verder ben ik het met Gary_Oak eens.
Tuurlijk weegt het er wel tegenop.quote:Op maandag 10 december 2012 09:17 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
De voordelen (een leuke tijd met TS) wegen inderdaad niet op tegen de nadelen (de drama die met haar achtergrond te maken heeft). Vind het echt lullig voor TS.
[..]
Tja, ik heb een enorme zwak voor meisjes met een Marokkaans, Arabisch of Turks uiterlijk, maar het is verdomd moeilijk om iets met zo'n meid mee te krijgen.Aan de andere kant is het wel prima dat het nog nooit gelukt is, want volgens mij heb ik me tot nu toe een hoop ellende bespaard.
Hoe bedoel je?quote:Op maandag 10 december 2012 09:31 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Tuurlijk weegt het er wel tegenop.
Alleen ziet dat meisje het niet op die manier door bepaalde dingen.
Dat is nog het meest sneue van alles.
Bedankt Gary Oak, ik vind het ook heel jammer dat het zo is gegaan want ik was echt zo happy in die periode en vond onze tijd echt geweldig maar misschien is dit het beste ja.quote:Op maandag 10 december 2012 09:17 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
De voordelen (een leuke tijd met TS) wegen inderdaad niet op tegen de nadelen (de drama die met haar achtergrond te maken heeft). Vind het echt lullig voor TS.
[..]
Tja, ik heb een enorme zwak voor meisjes met een Marokkaans, Arabisch of Turks uiterlijk, maar het is verdomd moeilijk om iets met zo'n meid mee te krijgen.Aan de andere kant is het wel prima dat het nog nooit gelukt is, want volgens mij heb ik me tot nu toe een hoop ellende bespaard.
Dat voordelen tegenover nadelen.quote:
Ach, er zijn nog zo veel andere meisjes.quote:Op maandag 10 december 2012 09:33 schreef MervinMinky het volgende:
[..]
Bedankt Gary Oak, ik vind het ook heel jammer dat het zo is gegaan want ik was echt zo happy in die periode en vond onze tijd echt geweldig maar misschien is dit het beste ja.
Volgens mij ziet ze de situatie gewoon als een normaal meisje hoor.quote:Op maandag 10 december 2012 09:35 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Dat voordelen tegenover nadelen.
Dat meisje ziet het verkeerd dankzij cultuur.
Ze kan daardoor TS niet echt een kans geven gewoon door dat beeld of bepaalde invloeden van familie.
Dat vind ik sneu.
Ik bedoel ze date niet met d´r familie en met hun zal ze ook niet oud worden om het maar tikje te overdrijven.
Ja ze is wel iets geloviger en hecht meer waarde aan cultuur dan haar jongere zusje (18 jaar, zij 22). Ze eet ook geen varkensvlees en doet aan vasten. Daarnaast kijkt ze best vaak Turks tv en leest ze Turkse boeken dus ik heb echt sterk het vermoeden dat het hieraan ligtquote:Op maandag 10 december 2012 09:37 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Volgens mij ziet ze de situatie gewoon als een normaal meisje hoor.Ze heeft gewoon een 'culturele bagage' en dat heeft ze afgewogen. Maar goed, dat is mijn mening dan.
Meestal gaan ze op die leeftijd hun roots beter verkennen.quote:Op maandag 10 december 2012 09:54 schreef MervinMinky het volgende:
[..]
Ja ze is wel iets geloviger en hecht meer waarde aan cultuur dan haar jongere zusje (18 jaar, zij 22). Ze eet ook geen varkensvlees en doet aan vasten. Daarnaast kijkt ze best vaak Turks tv en leest ze Turkse boeken dus ik heb echt sterk het vermoeden dat het hieraan ligt
Ja ik heb wel gemerkt dat ik meer gaf dan ontving. Maar ik ben niet zo erg gek op haar dat ik heel serieus hoef te worden en seks wil opgeven, dat hoort uiteindelijk wel bij een relatie vind ik. Ik laat het jullie wetenquote:Op maandag 10 december 2012 09:59 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Meestal gaan ze op die leeftijd hun roots beter verkennen.Als je écht iets serieus met haar wil, zul je genoegen moeten nemen met alleen maar zoenen en héél misschien wat flikflooien.
Je moet duidelijk laten weten dat je niet wil dat ze haar cultuur of geloof speciaal voor jou gaat verspelen. Maar goed, nu is het de vraag of je dat er wel voor over hebt.
Meestal is het in dit soort relaties voor jouw partij méér geven en weinig nemen.
Dat is dan duidelijk van jouw kant.quote:Op maandag 10 december 2012 10:11 schreef MervinMinky het volgende:
[..]
Ja ik heb wel gemerkt dat ik meer gaf dan ontving. Maar ik ben niet zo erg gek op haar dat ik heel serieus hoef te worden en seks wil opgeven, dat hoort uiteindelijk wel bij een relatie vind ik. Ik laat het jullie weten
Niks, vergeet haar. Door naar de volgende, er zijn meer dan 3 miljard vrouwmenschen op de aarde. En open in de toekomst geen zielige topics meer, wil jequote:
Nou sorry hoor dat ik met wat vragen zit en graag wil stellen hier op Fok! welke ook hebben geholpen. Heb jij nooit een gebroken hart gehad? Dan zit je ook met vragen en onduidelijkheden soms en wil het zo snel mogelijk afronden en door gaan.quote:Op maandag 10 december 2012 10:15 schreef Weissman het volgende:
[..]
Niks, vergeet haar. Door naar de volgende, er zijn meer dan 3 miljard vrouwmenschen op de aarde. En open in de toekomst geen zielige topics meer, wil je
Laat 'm maar. Is weer eens zo'n troll die denkt dat hij leuk en stoer is.quote:Op maandag 10 december 2012 10:19 schreef MervinMinky het volgende:
[..]
Nou sorry hoor dat ik met wat vragen zit en graag wil stellen hier op Fok! welke ook hebben geholpen. Heb jij nooit een gebroken hart gehad? Dan zit je ook met vragen en onduidelijkheden soms en wil het zo snel mogelijk afronden en door gaan.
Ondanks dat Weiss het weer als een botte boer brengt: hij heeft gelijk.. Next. Zat Turkse meisjes/vrouwen die niet naar nationaliteit kijken en daarop keuren.quote:Op maandag 10 december 2012 10:19 schreef MervinMinky het volgende:
[..]
Nou sorry hoor dat ik met wat vragen zit en graag wil stellen hier op Fok! welke ook hebben geholpen. Heb jij nooit een gebroken hart gehad? Dan zit je ook met vragen en onduidelijkheden soms en wil het zo snel mogelijk afronden en door gaan.
Turken roddelen graag... Ies leukkkkk met een kopje Turkse thee erbij.quote:Op maandag 10 december 2012 23:15 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Dit is echt walgelijk idd. Ben jij ook allochtoons?
Door al dat geroddel heb ik gewoon afkeer gekregen tegen mijn familie enzo.quote:Op maandag 10 december 2012 23:19 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Turken roddelen graag... Ies leukkkkk met een kopje Turkse thee erbij.
Nee joh. Ze roddelen niet allemaal. Mijn mams is anti.quote:Op maandag 10 december 2012 23:19 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Door al dat geroddel heb ik gewoon afkeer gekregen tegen mijn familie enzo.
Ben je halfbloed?quote:Op maandag 10 december 2012 23:21 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nee joh. Ze roddelen niet allemaal. Mijn mams is anti.
Nee, geen halve, gewoon een helequote:Op maandag 10 december 2012 23:30 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ben je halfbloed?
Mijn mam, zus roddelen continu over tantes overige familieleden etc.. Al die haat dat uit hun monden komen...En op feestdagen zijn ze gewoon elkaars beste vrienden. Ik word daar gewoon misselijk van.![]()
Nee, hoezo?quote:Op maandag 10 december 2012 23:15 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Dit is echt walgelijk idd. Ben jij ook allochtoons?
Jij zgn Player!quote:Op dinsdag 11 december 2012 13:39 schreef MervinMinky het volgende:
Ik ga gewoon verder met mijn leven hoor, ben nu min of meer al aan het praten met een ander meisje maar natuurlijk niet te snel omdat ik dit eerst helemaal wil verwerken, alles op z'n tijd
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |