Niks, vergeet haar. Door naar de volgende, er zijn meer dan 3 miljard vrouwmenschen op de aarde. En open in de toekomst geen zielige topics meer, wil jequote:
Nou sorry hoor dat ik met wat vragen zit en graag wil stellen hier op Fok! welke ook hebben geholpen. Heb jij nooit een gebroken hart gehad? Dan zit je ook met vragen en onduidelijkheden soms en wil het zo snel mogelijk afronden en door gaan.quote:Op maandag 10 december 2012 10:15 schreef Weissman het volgende:
[..]
Niks, vergeet haar. Door naar de volgende, er zijn meer dan 3 miljard vrouwmenschen op de aarde. En open in de toekomst geen zielige topics meer, wil je
Laat 'm maar. Is weer eens zo'n troll die denkt dat hij leuk en stoer is.quote:Op maandag 10 december 2012 10:19 schreef MervinMinky het volgende:
[..]
Nou sorry hoor dat ik met wat vragen zit en graag wil stellen hier op Fok! welke ook hebben geholpen. Heb jij nooit een gebroken hart gehad? Dan zit je ook met vragen en onduidelijkheden soms en wil het zo snel mogelijk afronden en door gaan.
Ondanks dat Weiss het weer als een botte boer brengt: hij heeft gelijk.. Next. Zat Turkse meisjes/vrouwen die niet naar nationaliteit kijken en daarop keuren.quote:Op maandag 10 december 2012 10:19 schreef MervinMinky het volgende:
[..]
Nou sorry hoor dat ik met wat vragen zit en graag wil stellen hier op Fok! welke ook hebben geholpen. Heb jij nooit een gebroken hart gehad? Dan zit je ook met vragen en onduidelijkheden soms en wil het zo snel mogelijk afronden en door gaan.
Turken roddelen graag... Ies leukkkkk met een kopje Turkse thee erbij.quote:Op maandag 10 december 2012 23:15 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Dit is echt walgelijk idd. Ben jij ook allochtoons?
Door al dat geroddel heb ik gewoon afkeer gekregen tegen mijn familie enzo.quote:Op maandag 10 december 2012 23:19 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Turken roddelen graag... Ies leukkkkk met een kopje Turkse thee erbij.
Nee joh. Ze roddelen niet allemaal. Mijn mams is anti.quote:Op maandag 10 december 2012 23:19 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Door al dat geroddel heb ik gewoon afkeer gekregen tegen mijn familie enzo.
Ben je halfbloed?quote:Op maandag 10 december 2012 23:21 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nee joh. Ze roddelen niet allemaal. Mijn mams is anti.
Nee, geen halve, gewoon een helequote:Op maandag 10 december 2012 23:30 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ben je halfbloed?
Mijn mam, zus roddelen continu over tantes overige familieleden etc.. Al die haat dat uit hun monden komen...En op feestdagen zijn ze gewoon elkaars beste vrienden. Ik word daar gewoon misselijk van.![]()
Nee, hoezo?quote:Op maandag 10 december 2012 23:15 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Dit is echt walgelijk idd. Ben jij ook allochtoons?
Jij zgn Player!quote:Op dinsdag 11 december 2012 13:39 schreef MervinMinky het volgende:
Ik ga gewoon verder met mijn leven hoor, ben nu min of meer al aan het praten met een ander meisje maar natuurlijk niet te snel omdat ik dit eerst helemaal wil verwerken, alles op z'n tijd
Echt he..quote:Op dinsdag 11 december 2012 14:28 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
En hij hier maar advies vragen hé, de smiecht
Hadden we het inderdaad toch goed.quote:Op vrijdag 14 december 2012 16:06 schreef MervinMinky het volgende:
Nou gister hebben we het gesprek gehad en het is wel degelijk wat iedereen als reden gegeven heeft. Ze zei het niet direct maar ze vond sowieso seks voor het huwelijk niet iets wat ze zou doen. Daarnaast speelt inderdaad geloof en cultuur een rol maar ze zei ook dat ze niet zó verliefd was dat ze iets serieus wilde.
Bij haar is de logische stap trouwen na het serieus worden met een jongen maar ja je kunt niet voorspellen dat je meteen trouwt met de eerste jongen waarmee je serieus gaat worden.
Verder ben ik dus wel blij dat het gewoon duidelijk is en hebben een leuke avond gehad en gaan gewoon door als vrienden want we kunnen goed met elkaar opschietenBedankt allen nog voor jullie hulp.
Nou dat lijkt me dan lastig voor haar. Ze is 22 en nog lang niet klaar om te trouwen zei ze. Als ze elke keer zo een jongen date en ver ermee gaat totdat het bijna tot seks aan komt en ze kapt er dan weer mee omdat ze dat niet wil hebben voor het huwelijk kwetst ie dan weer een jongen en wellicht zichzelf ook weer, tenzij die jongen echt zo hoteldebotel is dat hij wil wachten met seks maar zie zo iemand maar te vinden dan en die dan ook bij je blijft al die jaren totdat ze klaar is om te trouwen.quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:45 schreef einszweiachtung het volgende:
Wellicht kwam ze erachter toen jullie bijna sex hadden (en zij wellicht bijna ontmaagd werd) het toch niet was wat ze eig. wou. Dat je iemand mist en bij iemand wilt zijn is eigenlijk al snel gezegd, vooral via W'App
Ja ik moest het echt precies gaan vragen want paar weken geleden was het niet zo precies zoals het ze het vertelde en inderdaad wellicht beter zo vroeg. Ja lijkt me wel héquote:Op zaterdag 15 december 2012 00:09 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Hadden we het inderdaad toch goed.Maar inderdaad blij dat ze er al zo vroeg eerlijk mee is, scheelt echt een hoop ellende, geloof me.
Maar nu op naar de volgende dus?
Rude question, heeft ze je ook gepijpt etc?quote:Op zaterdag 15 december 2012 15:47 schreef MervinMinky het volgende:
[..]
Nou dat lijkt me dan lastig voor haar. Ze is 22 en nog lang niet klaar om te trouwen zei ze. Als ze elke keer zo een jongen date en ver ermee gaat totdat het bijna tot seks aan komt en ze kapt er dan weer mee omdat ze dat niet wil hebben voor het huwelijk kwetst ie dan weer een jongen en wellicht zichzelf ook weer, tenzij die jongen echt zo hoteldebotel is dat hij wil wachten met seks maar zie zo iemand maar te vinden dan en die dan ook bij je blijft al die jaren totdat ze klaar is om te trouwen.
Nee we zijn niet verder gegaan dan alleen zoenen, hebben elkaar niet aangeraakt op de geslachtsdelen. Maar your point being?quote:Op zaterdag 15 december 2012 15:59 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Rude question, heeft ze je ook gepijpt etc?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |