Post hier kippen:quote:Onze vriend BBQSausage geeft een 6 maanden FOK! pimp abo weg!
Het enige wat jij moet doen is een Jong! SC paint maken!
De regels:
• Alleen gebruikmaken van Paint
• Deadline: Zondagavond - 0:00
• Insturen: Posten in de Jong! SC reeks
BBQSausage zal daarna de leukste uitkiezen!
Wel als je vriend in je kont komt.quote:Op zondag 9 december 2012 01:29 schreef OmgevallenFlat het volgende:
kan het zijn dat ik zwanger ben omdat ik uit finland kom?
ik schrijf wat ik denkquote:Op zondag 9 december 2012 01:36 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
waarom ben jij altijd zo gemeen
ik maak zelf wel uit naar wie of wat ik luister.quote:Op zondag 9 december 2012 01:39 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
niet luisteren naar die duivelse stem in je hoofd! ik wil je wel genezen voor 450 euro!
oke slaap lekker schatquote:Op zondag 9 december 2012 01:40 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik maak zelf wel uit naar wie of wat ik luister.
ik ga maffen
trustenquote:Op zondag 9 december 2012 01:40 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik maak zelf wel uit naar wie of wat ik luister.
ik ga maffen
3fmquote:Op zondag 9 december 2012 01:43 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
welke radio zender luister jij meestal?
ik altijd 538, maar die draaien nu prut. dus luister ik maar Q-music, maar vol met hipster muziekquote:
3fm draait nu tiestoquote:Op zondag 9 december 2012 01:45 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ik altijd 538, maar die draaien nu prut. dus luister ik maar Q-music, maar vol met hipster muziek
http://livestreams.omroep.nl/npo/3fm_vsr-bbquote:Op zondag 9 december 2012 01:46 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
3fm zal zo ff kijken via radio.nl kijk ik
mijn pc doet raar als ik die link drukquote:Op zondag 9 december 2012 01:50 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
http://livestreams.omroep.nl/npo/3fm_vsr-bb
Hoezoquote:Op zondag 9 december 2012 01:51 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
mijn pc doet raar als ik die link druk
En deze? http://livestreams.omroep.nl/npo/3fm-bbquote:Op zondag 9 december 2012 01:53 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
er staat iets over iets schadelijks downloaden ofzo
site werkt niet bestaat niet, naja kijk wel morgen ben nu extreem moequote:Op zondag 9 december 2012 01:54 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
En deze? http://livestreams.omroep.nl/npo/3fm-bb
quote:Op zondag 9 december 2012 02:09 schreef OmgevallenFlat het volgende:
waarom draaien ze zo leuke muziek
Lees em nu pas maar sowiesoquote:Op zondag 9 december 2012 01:21 schreef Rockiejj het volgende:
Taex, wij zijn trouwens wel echt brothers from another mother
Dat is niet mooi...quote:Op zondag 9 december 2012 03:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
Vriend van me bijna in coma Feestje looopt uit de hand.
Ja ik ook maar deze gozer zoop extra om de drukte aan te kunnnen ze schonken hem bCardi51quote:Op zondag 9 december 2012 03:34 schreef Taexon het volgende:
[..]
Dat is niet mooi...
Wat ben ik blij dat ik weet wanneer ik moet stoppen met drank..
Gewoon lekker zorgen dat die geen slok meer binnen krijg, veel water geven en hem waar die nu is gewoon een slaapplaats aanbieden.
Succes
Goed, werd alleen weer om 8 uur wakker terwijl ik 2 uur sliepquote:Op zondag 9 december 2012 09:03 schreef msacras het volgende:
Ja wel prima eigenlijk. Alleen een beetje veel keelpijn, maar das niks nieuws. En met u?
Aww. Ik werd ook om 8 uur wakker maar ik sliep al rond 12 dus dat viel wel mee. Lang geTCd?quote:Op zondag 9 december 2012 09:06 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Goed, werd alleen weer om 8 uur wakker terwijl ik 2 uur sliep
haha nee niet eens, ging om 1 uur op bed maar whatsapp schreeuwde om aandachtquote:Op zondag 9 december 2012 09:06 schreef msacras het volgende:
[..]
Aww. Ik werd ook om 8 uur wakker maar ik sliep al rond 12 dus dat viel wel mee. Lang geTCd?
Zoveel herkenning.quote:Op zondag 9 december 2012 09:08 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
haha nee niet eens, ging om 1 uur op bed maar whatsapp schreeuwde om aandacht
mijn telefoon vindt dat stil een trilfunctie isquote:Op zondag 9 december 2012 09:09 schreef msacras het volgende:
[..]
Zoveel herkenning.Gelukkig heb ik zo'n handig 'niet storen' knopje op mn telefoon zodat alle meldingen gewoon op stil worden gezet en ik lekker kan slapen.
Ah dat is vervelend.quote:Op zondag 9 december 2012 09:10 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
mijn telefoon vindt dat stil een trilfunctie isen met sommige mensen blijf je gewoon lullen
ik wilde ook om 12 uur en dat werd ook 1 uurquote:Op zondag 9 december 2012 09:12 schreef msacras het volgende:
[..]
Ah dat is vervelend.Nee bij mij is het zegmaar dat dan ook het schermpje niet oplicht ofzo, je merkt gewoon niks. Heerlijk. En ja dat is ook herkenbaar, ik wou bijvoorbeeld om 11 uur stoppen met TC, wat uiteindelijk ook kwart voor 12 ofzo was.
Nog erger, haha. Ik moet zo ook weer werken terwijl ik geen stem heb, dat gaat lekker worden.quote:Op zondag 9 december 2012 09:13 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik wilde ook om 12 uur en dat werd ook 1 uur
haha briefjes maken en die ophoudenquote:Op zondag 9 december 2012 09:15 schreef msacras het volgende:
[..]
Nog erger, haha. Ik moet zo ook weer werken terwijl ik geen stem heb, dat gaat lekker worden.
Jij nog plannen?
Goeiequote:Op zondag 9 december 2012 09:16 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
haha briefjes maken en die ophouden![]()
mwa sporten en die kerstshit doen enzo
in dit huis is het meer lachen dan normaal versieren dus zal wel weer een halve eeuw durenquote:Op zondag 9 december 2012 09:17 schreef msacras het volgende:
[..]
GoeieHandig tijdens bediening enzo
Ah chill. Kerstshit
Ik denk dat mijn fam vandaag ook kerstboom enzo gaat doen, jammer als ik dat dan moet missen :\
Haha nee dat heb ik niet, ik heb zo'n interieur gek als moeder dus alles moet perfect.quote:Op zondag 9 december 2012 09:21 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
in dit huis is het meer lachen dan normaal versieren dus zal wel weer een halve eeuw duren
haha ja is wel lachen altijdquote:Op zondag 9 december 2012 09:27 schreef msacras het volgende:
[..]
Haha nee dat heb ik niet, ik heb zo'n interieur gek als moeder dus alles moet perfect.
Maar wel leuk altijd, kerstsfeertje enzo
je smelt toch niet? Je moet iets over hebben voor je drankquote:Op zondag 9 december 2012 10:09 schreef Vinniiee het volgende:
Ik ga vandaag helemaal niks doen. Ook niet naar de supermarkt als het regent
Ik zit liever droog en warm, dan dat ik zeiknat en koud benquote:Op zondag 9 december 2012 10:10 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
je smelt toch niet? Je moet iets over hebben voor je drank
wat een hommo ben je ook hequote:Op zondag 9 december 2012 10:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik zit liever droog en warm, dan dat ik zeiknat en koud ben
Jahoor heerlijk, van 12 tot 8 ongeveerquote:Op zondag 9 december 2012 10:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mrs. Sarcasm![]()
![]()
Heb je nog een beetje kunnen slapen?
Het regent hier echt keihard, en het is dik kwartier fietsenquote:Op zondag 9 december 2012 10:11 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
wat een hommo ben je ook he
Ik woon op 1 minuten lopen van een winkelcentrum af...quote:Op zondag 9 december 2012 10:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Het regent hier echt keihard, en het is dik kwartier fietsen.
toon ballen en gaan met die banaanquote:Op zondag 9 december 2012 10:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Het regent hier echt keihard, en het is dik kwartier fietsen.
boks ik ookquote:Op zondag 9 december 2012 10:14 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik woon op 1 minuten lopen van een winkelcentrum af...
Ah, dat is fijnquote:Op zondag 9 december 2012 10:14 schreef msacras het volgende:
[..]
Jahoor heerlijk, van 12 tot 8 ongeveer
Daarna wakker geworden van de keelpijn.
Jij ook?
Waarom is daar geen poppetje vanquote:
Ik op 1 minuut van de Aldi. Zat de Edah er nu nog maarquote:Op zondag 9 december 2012 10:14 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik woon op 1 minuten lopen van een winkelcentrum af...
*gaat naakt op de fiets zitten *quote:Op zondag 9 december 2012 10:15 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
toon ballen en gaan met die banaan
Niet zo chill iddquote:Op zondag 9 december 2012 10:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ah, dat is fijnWel minder van de keelpijn
k heb ok wel lekker geslapen, van 1 tot 10 denk ik. Wakker geworden door de regen en het licht van buiten
die details hoef ik nietquote:Op zondag 9 december 2012 10:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
*gaat naakt op de fiets zitten *
Oh wacht
Wat voor werk doe je ook alweer?quote:Op zondag 9 december 2012 10:18 schreef msacras het volgende:
[..]
Niet zo chill idd
Straks lekker werken met een schorre stem, dat wordt wat
Ik werk in een koffiezaak. Bar en bediening, eigenlijk alles wel. Van 12 tot half 6.quote:Op zondag 9 december 2012 10:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wat voor werk doe je ook alweer?En hoe lang moet je?
Oja, de coffeeshopquote:Op zondag 9 december 2012 10:20 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik werk in een koffiezaak. Bar en bediening, eigenlijk alles wel. Van 12 tot half 6.
Mag ik? Ben de hele week al vanaf 6 uur wakkerquote:[img]http://i.fokzine.net/p/7s.gif:/img] Op zondag 9 december 2012 10:20 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
slaapkop
neequote:Op zondag 9 december 2012 10:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oja, de coffeeshop ;D. AhwKomt vast goed
[..]
Mag ik? Ben de hele week al vanaf 6 uur wakker.
Ja, daar kan ik niks aan doenquote:Op zondag 9 december 2012 10:25 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
neeik sliep om 2 uur en was 8 uur ook weer wakker
o nee klopt inderdaadquote:Op zondag 9 december 2012 10:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, daar kan ik niks aan doen. Ik heb overigens wel een paar keer zitten woelen omdat ik het koud had, maar ik had geen zin om toen al mijn ogen open te doen
.
Eet smakelijk!quote:
Hehehequote:
ik ga zometeen proberen die 2,7 km te verbeterenquote:Op zondag 9 december 2012 10:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Eet smakelijk!
[..]
Hehehe. En ik ben nu te lui om uit bed te gaan, dus laptop maar in bed gesleept
veel plezier badboiiquote:Op zondag 9 december 2012 10:30 schreef Nestalgie het volgende:
gister mn 2e joint ooit gedraaidvandaag smoken
Qua tijd, of qua afstand?quote:Op zondag 9 december 2012 10:31 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik ga zometeen proberen die 2,7 km te verbeteren
in 20 minuten had ik de vorige keer 3300 (weet exacte getal niet) passen gelopen en 2,7 km en daar wil ik overheen vandaag, maar gaat me niet lukken denk ikquote:
n00bquote:Op zondag 9 december 2012 10:30 schreef Nestalgie het volgende:
gister mn 2e joint ooit gedraaidvandaag smoken
Positief blijvenquote:Op zondag 9 december 2012 10:33 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
in 20 minuten had ik de vorige keer 3300 (weet exacte getal niet) passen gelopen en 2,7 km en daar wil ik overheen vandaag, maar gaat me niet lukken denk ik
Ga het ook wel proberen maar voel me net een vaatdoekquote:Op zondag 9 december 2012 10:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Positief blijvenIk wil ook sporten
Genoeg rust/slaap is wel belangrijk, jaquote:Op zondag 9 december 2012 10:37 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ga het ook wel proberen maar voel me net een vaatdoekmoet niet meer zo lang whatsappen denk ik
mja een blij gevoel ook welquote:Op zondag 9 december 2012 10:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Genoeg rust/slaap is wel belangrijk, ja
Dat is waarquote:Op zondag 9 december 2012 10:39 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
mja een blij gevoel ook wel
true maar soms is whatsappen ook heel verleidelijkquote:Op zondag 9 december 2012 10:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat is waar. Maar ik had het over genoeg slaap/rust voor het sporten
Weet ikquote:Op zondag 9 december 2012 10:41 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
true maar soms is whatsappen ook heel verleidelijk
mwa zo boeiend was het niet eens, eerder heel meligquote:Op zondag 9 december 2012 10:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Meh, altijd vervelend
Zijn er nog sappige details van het wa-gesprek?
Hehe okequote:Op zondag 9 december 2012 10:45 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
mwa zo boeiend was het niet eens, eerder heel meligalleen het kutte is dat mn moeder opeens snapt wat dat laatst gezien in houdt dus net was het: waarom was jij zo laat nog op whatsapp? ehh om met iemand te praten? HEB JE EEN NIEUW VRIENDJE??? ehh nee. JAJA
____! x1000
ja zei ik ook en toen zei ze jaa maar dat staat daar! ik ja maar dat klopt wel eens niet, ik sliep alquote:Op zondag 9 december 2012 10:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hehe oke. Ach dat is ook leuk
.
LolDat klopt heel vaak niet eens, dus ik zou gewoon zeggen dat je al sliep
/
Hahaquote:Op zondag 9 december 2012 10:48 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja zei ik ook en toen zei ze jaa maar dat staat daar! ik ja maar dat klopt wel eens niet, ik sliep alJA MAAR HET STAAT DAAR! eh ja weet ook niet hoe dat kan
ook een goeie, ik ga echt niet aan haar neus hangen wat ik op whatsapp doe om half 2 's nachtsquote:Op zondag 9 december 2012 10:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Haha. Eh, telefoon was aan het updaten of zo ?
Nee inderdaad, waarom zou je?quote:Op zondag 9 december 2012 10:51 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ook een goeie, ik ga echt niet aan haar neus hangen wat ik op whatsapp doe om half 2 's nachts
Moggequote:
Heeft het gesmaaktquote:
Goeie, eens kijken hoe ik morgen op mijn werk komquote:Op zondag 9 december 2012 10:52 schreef msacras het volgende:
Tevens verkapte "ik haat de nieuwe busdienstregeling Arriva is KUT"-post.
Verder alleen liefde
Eens kijken hoe ik nu op mijn werk kom.quote:Op zondag 9 december 2012 10:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Goeie, eens kijken hoe ik morgen op mijn werk kom
om half 2 op whatsapp zijn of aan mn moeder haar neus hangen wat ik op whatsapp doe?quote:Op zondag 9 december 2012 10:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee inderdaad, waarom zou je?
[..]
Mogge
[..]
Heeft het gesmaakt?
Moet 10 minuten eerder weg gvd. 10 minuten minder slaap.quote:Op zondag 9 december 2012 10:52 schreef msacras het volgende:
Tevens verkapte "ik haat de nieuwe tramdienstregeling RET is KUT"-post.
Verder alleen liefde
Noesquote:Op zondag 9 december 2012 10:55 schreef msacras het volgende:
[..]
Eens kijken hoe ik nu op mijn werk kom.
Fietsen terwijl het -80 buiten is met keeltyfus zeker.
Het zal we moeten.
Tevens heeft mn ontbijt gesmaakt!
Het was een retorische vraag. Je gaat sowieso niet aan je moeder vertellen wat je allemaal op whatsapp bespreektquote:Op zondag 9 december 2012 10:55 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
om half 2 op whatsapp zijn of aan mn moeder haar neus hangen wat ik op whatsapp doe?
Ik moet óf 2x overstappen maar gezien de altijd bestaande vertraging van OV zal ik die aansluiting toch missen, óf ik moet eerst 10 minuten fietsen voor ik bij een bushalte ben waar wel een goeie bus langs komt.quote:Op zondag 9 december 2012 10:55 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Moet 10 minuten eerder weg gvd. 10 minuten minder slaap.
20 minutenquote:
nee zij is zo'n figuur die dat dan wil lezen als ik zou zeggen gewoon met een jongen ofzoquote:Op zondag 9 december 2012 10:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Het was een retorische vraag. Je gaat sowieso niet aan je moeder vertellen wat je allemaal op whatsapp bespreekt.
Zeg dan dat je met een vriendin aan het praten was. Of denkt ze dan dat je lesbisch bent geworden?quote:Op zondag 9 december 2012 10:57 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
nee zij is zo'n figuur die dat dan wil lezen als ik zou zeggen gewoon met een jongen ofzo
ja kan wel maar dat gelooft ze niet omdat ik dom aan het grijnzen ben somsquote:Op zondag 9 december 2012 10:58 schreef msacras het volgende:
[..]
Zeg dan dat je met een vriendin aan het praten was. Of denkt ze dan dat je lesbisch bent geworden?
Dat zou inderdaad wel te doen zijn als je gewoon niet ziek wasquote:Op zondag 9 december 2012 10:57 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik moet óf 2x overstappen maar gezien de altijd bestaande vertraging van OV zal ik die aansluiting toch missen, óf ik moet eerst 10 minuten fietsen voor ik bij een bushalte ben waar wel een goeie bus langs komt.
[..]
20 minuten
Normaal prima te doen maar nu kan ik dat ff niet hebben.
Gooi het dan op dat jij ook recht op privacy hebt?quote:Op zondag 9 december 2012 10:57 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
nee zij is zo'n figuur die dat dan wil lezen als ik zou zeggen gewoon met een jongen ofzo
"ik ben je moeder dus ik mag dat weten"quote:Op zondag 9 december 2012 10:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat zou inderdaad wel te doen zijn als je gewoon niet ziek was.
[..]
Gooi het dan op dat jij ook recht op privacy hebt?
Woon je in een dorp?quote:Op zondag 9 december 2012 10:57 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik moet óf 2x overstappen maar gezien de altijd bestaande vertraging van OV zal ik die aansluiting toch missen, óf ik moet eerst 10 minuten fietsen voor ik bij een bushalte ben waar wel een goeie bus langs komt.
"En ik heb recht op privacyquote:Op zondag 9 december 2012 11:00 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
"ik ben je moeder dus ik mag dat weten"
Ja, maar wel vlakbij de stad. Ik had normaal altijd een prima aansluiting maar die nieuwe dienstregeling is zwaar jostiquote:
ze krijgt ze ook echt NIET te lezen, dan krijg ik een enorm vragenvuurquote:Op zondag 9 december 2012 11:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
"En ik heb recht op privacy" No way dat ik mijn whatsapp gesprekken laat lezen
Gelukkig heeft mijn ma geen whatsapp, dus dat scheelt
Hehehequote:Op zondag 9 december 2012 11:02 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ze krijgt ze ook echt NIET te lezen, dan krijg ik een enorm vragenvuur
wacht evenquote:Op zondag 9 december 2012 11:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
HeheheLijkt me niet verstandig nee
Schakel de black bandana crew in!quote:Op zondag 9 december 2012 11:01 schreef msacras het volgende:
[..]
Ja, maar wel vlakbij de stad. Ik had normaal altijd een prima aansluiting maar die nieuwe dienstregeling is zwaar josti
De Russiche maffia! De KLB knokploeg!quote:Op zondag 9 december 2012 11:04 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Schakel de black bandana crew in!
ik bewaar leuke gesprekken omdat ik het leuk vind om terug te lezenquote:Op zondag 9 december 2012 11:23 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Als mijn ma mij WA wil lezen wis ikk. Allle gesprekken en bben wakker
Bij mijn gesprekken is alleen gescheld en worden dingen besproken waar me ma. Absoluut niks van mag weten, werd ook is een keer. 4:00 gewhatsapps met: ben je nog wakker ik heb 2 pakjes volgedraaaidquote:Op zondag 9 december 2012 11:24 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik bewaar leuke gesprekken omdat ik het leuk vind om terug te lezen
Ja, dit dus. Gesprekken wissen is kutquote:Op zondag 9 december 2012 11:24 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik bewaar leuke gesprekken omdat ik het leuk vind om terug te lezen
ik scheld nietquote:Op zondag 9 december 2012 11:26 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Bij mijn gesprekken is alleen gescheld en worden dingen besproken waar me ma. Absoluut niks van mag weten, werd ook is een keer. 4:00 gewhatsapps met: ben je nog wakker ik heb 2 pakjes volgedraaaid
quote:Op zondag 9 december 2012 11:28 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ik ook niet maar mensen wel tegen mij in de zin van: ik heb fuckking veel zin in morgen
quote:Op zondag 9 december 2012 11:26 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Bij mijn gesprekken is alleen gescheld en worden dingen besproken waar me ma. Absoluut niks van mag weten, werd ook is een keer. 4:00 gewhatsapps met: ben je nog wakker ik heb 2 pakjes volgedraaaid
Ik scheld niet maar hun en kreeg net een bericht; deed het pijn toen je uit de hemel viel bij mij welquote:
Juistquote:Op zondag 9 december 2012 11:30 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ik scheld niet maar hun en kreeg net een bericht; deed het pijn toen je uit de hemel viel bij mij wel
Wtf echt
quote:Op zondag 9 december 2012 11:28 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ik ook niet maar mensen wel tegen mij in de zin van: ik heb fuckking veel zin in morgen
Nee want wiet is goed voor jequote:Op zondag 9 december 2012 11:33 schreef RetRy32 het volgende:
[..]![]()
Ik denk dat jouw ma het wiet roken 1000x zo erg vind als dat jij scheld
Is dat een nieuw hoofdstuk uit je sprookjesboek..quote:Op zondag 9 december 2012 11:42 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Nee want wiet is goed voor je
bb de toetsenbord doet raar als je een knopje in de buurt van de . aanraakt doet die gelijk .quote:Op zondag 9 december 2012 11:42 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Waarom onnodige. Punten gebruiken.
heb is beter dan waterpijpquote:Op zondag 9 december 2012 11:43 schreef Taexon het volgende:
[..]
Is dat een nieuw hoofdstuk uit je sprookjesboek.._____?
ja in amerika stoppen ze in adhd pillen ook wietquote:Op zondag 9 december 2012 11:50 schreef Vinniiee het volgende:
Je hebt medicinale wiet, maar dat is natuurlijk niet een random joint die je rookt
ja oke maar ik kan er nu toch niet meer mee stoppenquote:Op zondag 9 december 2012 11:50 schreef Taexon het volgende:
[..]
"Beter dan" is wat heel anders dan "goed voor je"
Wiet laat je IQ dalen als je het regelmatig gebruikt... Als je een joint in de maand neemt is er niks aan de hand. Maar regelmatig doen... Dat is andere koek (ofzo)quote:
hmm 4x per week is dat schadelijkquote:Op zondag 9 december 2012 11:52 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Wiet laat je IQ dalen als je het regelmatig gebruikt... Als je een joint in de maand neemt is er niks aan de hand. Maar regelmatig doen... Dat is andere koek (ofzo)
Bron ?quote:Op zondag 9 december 2012 11:50 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ja in amerika stoppen ze in adhd pillen ook wiet
Ik ken iemand die rookt elke dag een joint, die is nou niet bepaald dom of zo. Dus ik zeg: bron ?quote:Op zondag 9 december 2012 11:52 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Wiet laat je IQ dalen als je het regelmatig gebruikt... Als je een joint in de maand neemt is er niks aan de hand. Maar regelmatig doen... Dat is andere koek (ofzo)
zal even opzoekenquote:Op zondag 9 december 2012 11:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Bron ?
Daarnaast kun je niet zomaar medicinale wiet kopen.
Ja... Google gewoon wat informatie van betrouwbare bronnen.quote:Op zondag 9 december 2012 11:52 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
hmm 4x per week is dat schadelijk
Ze stoppen dus geen wiet IN adhd pillenquote:Op zondag 9 december 2012 11:53 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
zal even opzoeken
http://www.zielenknijper.(...)adhd-medicijnen.html
dacht dat ik dat ooit las, zal wel ff doorzoekenquote:Op zondag 9 december 2012 11:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ze stoppen dus geen wiet IN adhd pillen
Succes met het onderzoek wat eraan vooraf gaatquote:Op zondag 9 december 2012 11:57 schreef OmgevallenFlat het volgende:
ik ga daar ook wonen en zegegn dat ik adhd heb gratis wiet
ik weet dat je eerst een diagnose nodig hebtquote:Op zondag 9 december 2012 11:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Succes met het onderzoek wat eraan vooraf gaat
sidney is van zich zelf al raar, niet van blowen.quote:Op zondag 9 december 2012 11:59 schreef Taexon het volgende:
Ik heb geen bewijs nodig dat je dom word...
1 naam "Sidney" .. Succes
http://www.hln.be/hln/nl/(...)n-jongeren-aan.dhtmlquote:Op zondag 9 december 2012 12:00 schreef OmgevallenFlat het volgende:
4x per week is niet regelmatig dus ik zit veilig
boeie ik ga toch in het legerquote:Op zondag 9 december 2012 12:01 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
http://www.hln.be/hln/nl/(...)n-jongeren-aan.dhtml
Er staat bijna letterlijk in dat 4 keer per week regelmatig is
Zeker met je strafbladquote:Op zondag 9 december 2012 12:01 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
boeie ik ga toch in het leger
je kent hem persoonlijk?quote:Op zondag 9 december 2012 11:59 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
sidney is van zich zelf al raar, niet van blowen.
Dat geeft wel... Dat kan het verschil zijn tussen een 5.9 en een 6.1 op het examenquote:Op zondag 9 december 2012 12:02 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Wie jonger is dan achttien riskeert al blowend zijn of haar IQ met gemiddeld 8 punten te zien zakken. © afp.
mijn iq zit tussen de 105 en 120 dus geeft niet
ja ach wat maakt het uit, zijn je hersens maarquote:Op zondag 9 december 2012 12:02 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Wie jonger is dan achttien riskeert al blowend zijn of haar IQ met gemiddeld 8 punten te zien zakken. © afp.
mijn iq zit tussen de 105 en 120 dus geeft niet
ik heb zijn vidoe's gezien en hij krijgt betaald om zich zo te gedragen, en hij is nu een rapper.quote:
jaquote:Op zondag 9 december 2012 12:03 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja ach wat maakt het uit, zijn je hersens maar
maar ik slaag toch welquote:Op zondag 9 december 2012 12:03 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Dat geeft wel... Dat kan het verschil zijn tussen een 5.9 en een 6.1 op het examen
een IQ tussen de 105 en 120 vindt ik goed genoegquote:Op zondag 9 december 2012 12:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Die heb je ook niet nodig de rest van je leven ofzo
Je wou toch emigreren?quote:Op zondag 9 december 2012 12:01 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
boeie ik ga toch in het leger
ik wil het ja, maar of het echt gaat gebeuren..quote:Op zondag 9 december 2012 12:05 schreef Taexon het volgende:
[..]
Je wou toch emigreren?
Dan weet je toch wel dat je niet gelijk in een ander land het leger in kan duiken?
Die dingen hebben we toch niet nodigquote:Op zondag 9 december 2012 12:03 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja ach wat maakt het uit, zijn je hersens maar
In de ik vorm is het "vind"quote:Op zondag 9 december 2012 12:05 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
een IQ tussen de 105 en 120 vindt ik goed genoeg
Gister zat je nog vol lof te praten dat je op je 20ste hier niet meer woondequote:Op zondag 9 december 2012 12:05 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ik wil het ja, maar of het echt gaat gebeuren..
Ja dat is de bedoeling, maar kan ik dat betalen?quote:Op zondag 9 december 2012 12:07 schreef Taexon het volgende:
[..]
Gister zat je nog vol lof te praten dat je op je 20ste hier niet meer woonde
precies, het draait allemaal om het voortplantingsorgaanquote:Op zondag 9 december 2012 12:06 schreef Taexon het volgende:
[..]
Die dingen hebben we toch niet nodig
Stomme hersens
mijn IQ is hoog genoeg ik ga ooit nog een officieel doen maar uit deze kleine kwam tussen de 105 en 120quote:Op zondag 9 december 2012 12:06 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
In de ik vorm is het "vind"
Ik vind dit cool
Hij vindt dit geil
Wij vinden dit naakt
Als je een IQ hebt tussen de 105 en 120 weet je ook wel dat je niet "vindt ik" moet schrijvenquote:Op zondag 9 december 2012 12:05 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
een IQ tussen de 105 en 120 vindt ik goed genoeg
ja om in sommige mensen te stoppen snap snap jequote:Op zondag 9 december 2012 12:07 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
precies, het draait allemaal om het voortplantingsorgaan
Ik heb dat wel, en anders is het gewoon enorm verslechterdquote:Op zondag 9 december 2012 12:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als je een IQ hebt tussen de 105 en 120 weet je ook wel dat je niet "vindt ik" moet schrijvenEn dat je interpunctie moet gebruiken.
Wat heb je wel?quote:Op zondag 9 december 2012 12:09 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ik heb dat wel, en anders is het gewoon enorm verslechterd
Als hij zichzelf nooit ontwikkeld heeft...quote:Op zondag 9 december 2012 12:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als je een IQ hebt tussen de 105 en 120 weet je ook wel dat je niet "vindt ik" moet schrijvenEn dat je interpunctie moet gebruiken.
Goedemorgenquote:
Daarom..quote:Op zondag 9 december 2012 12:07 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
precies, het draait allemaal om het voortplantingsorgaan
What happens in the TC stays in the TCquote:Op zondag 9 december 2012 12:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Uhm.... iedereen ging condooms showen op TC?
Ik weet het, maar hij is trouwens een allochtoon.quote:
quote:Op zondag 9 december 2012 12:11 schreef Taexon het volgende:
[..]
What happens in the TC stays in the TC
Allochtoon en zo'n hoog IQ, dat kan nietquote:Op zondag 9 december 2012 12:11 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Ik weet het, maar hij is trouwens een allochtoon.
Ik weet niet wanneer hij hier is komen wonen...
Aha. Niet veel spannends dus. Mijn stapavond was leuk ;Dquote:Op zondag 9 december 2012 12:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Uhm.... iedereen ging condooms showen op TC?
Oh het was wel grappig heur. Mooi zoquote:Op zondag 9 december 2012 12:12 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Aha. Niet veel spannends dus. Mijn stapavond was leuk ;D
Geen zandbak allochtoonquote:Op zondag 9 december 2012 12:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Allochtoon en zo'n hoog IQ, dat kan niet.
Wie is appeltaart?quote:Op zondag 9 december 2012 00:44 schreef RetRy32 het volgende:
Lol ik realiseer me nu pas : AppleCake = appeltaart
Precies, kom maar opquote:Op zondag 9 december 2012 12:10 schreef Taexon het volgende:
[..]
Goedemorgen
Gelukkig nergens last van.. je moet ook een mcflurry nemen voor het slapen gaan is een wondermiddel
[..]
Daarom..zolang we ons nog kunnen vermenigvuldigen is alles goed
Gejat. Sowiesoquote:Op zondag 9 december 2012 12:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Allochtoon en zo'n hoog IQ, dat kan niet.
Ja ik pak wel eens spuitbussen van de bouw.quote:Op zondag 9 december 2012 12:16 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Bijna nooit. Je doet het dus wel.
ik zeg dat het mooi isquote:Op zondag 9 december 2012 12:17 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Nee, het is Miley dus lelijk kan het sowieso niet zijn.
elk kind doet datquote:Op zondag 9 december 2012 12:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]![]()
[..]
Daar ga je al de fout inStuk pauper.
ik jatte alleen 1 snoepje bij de jamin die ik later heb teruggebracht en betaaldquote:
oow zo jajaquote:Op zondag 9 december 2012 12:21 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik weet, maar omdat het Miley is zal het sowieso nooit lelijk kunnen worden gevonden.
je bent zelf allochtoon domboquote:Op zondag 9 december 2012 12:23 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
bij mijn klas zijn 4 allochtonen en 1 tje steelt altijd en die nederlanders durven niks
Oke, stoer dit!quote:Op zondag 9 december 2012 12:23 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
bij mijn klas zijn 4 allochtonen en 1 tje steelt altijd en die nederlanders durven niks
niet stoer hij geeft ons een slechte naam hij komt uit bosnie de ander is een duitser en de ander een poolquote:Op zondag 9 december 2012 12:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oke, stoer dit!
Waar is hypo als je haar nodig hebt?
komt omdat nederlanders wel verstandig zijnquote:Op zondag 9 december 2012 12:23 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Je bent sowieso slecht bezig als je jat.quote:Op zondag 9 december 2012 12:25 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
niet stoer hij geeft ons een slechte naam hij komt uit bosnie de ander is een duitser en de ander een pool
En ditquote:Op zondag 9 december 2012 12:25 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
komt omdat nederlanders wel verstandig zijn
1 nederlander bij ons is 1 vieze junk. die snuift, maar steelt zover ik weet nietquote:Op zondag 9 december 2012 12:25 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
komt omdat nederlanders wel verstandig zijn
Stoer dit.quote:Op zondag 9 december 2012 12:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oke, stoer dit!
Waar is hypo als je haar nodig hebt?
is een van je ouders in het buitenland geboren?quote:Op zondag 9 december 2012 12:27 schreef Kimberliedje het volgende:
Ben ik semi-allochtoon als ik deels Duits ben?
Rotterdamquote:Op zondag 9 december 2012 12:27 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
is een van je ouders in het buitenland geboren?
quote:Op zondag 9 december 2012 12:25 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
niet stoer hij geeft ons een slechte naam hij komt uit bosnie de ander is een duitser en de ander een pool
Tegen mij te vaak gezegd man.quote:Op zondag 9 december 2012 12:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik wist even niet meer hoe dat zinnetje ging
Toch wel klein Marokko dat ja. Helaas.quote:
Oke ik ga huilen.quote:Op zondag 9 december 2012 12:28 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Toch wel klein Marokko dat ja. Helaas.
Hoi Taex
Heb je een Duitse tongval dat is bij vrouwen wel sexyquote:Op zondag 9 december 2012 12:27 schreef Kimberliedje het volgende:
Ben ik semi-allochtoon als ik deels Duits ben?
Ben al bijna op de N201quote:Op zondag 9 december 2012 12:18 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik rij je tegemoet, ben nu op de zijdelweg
Ehh nee.quote:Op zondag 9 december 2012 12:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Heb je een Duitse tongval dat is bij vrouwen wel sexy
Prrrquote:Op zondag 9 december 2012 12:33 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
kom net onder de douche vandaan dus komt goed uit
hebben veel duitsers, zoveel zelfhaat aangepraat door de jodenquote:Op zondag 9 december 2012 12:33 schreef OmgevallenFlat het volgende:
die duitser in onze klas discrimineert zichzelf
hij scheld altijd duitsers uit
ja want in de 2de wereldoorlog hebben de joden 6 miljoen duitsers gedoodquote:Op zondag 9 december 2012 12:34 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
hebben veel duitsers, zoveel zelfhaat aangepraat door de joden
niets mis mee, kan gebeurenquote:Op zondag 9 december 2012 12:34 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ja want in de 2de wereldoorlog hebben de joden 6 miljoen duitsers gedood
quote:Op zondag 9 december 2012 12:34 schreef Vinniiee het volgende:
Niet genoteerd welke app's ik allemaal had op mijn telefoon
Welke app's zijn handig?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |