Post hier kippen:quote:Onze vriend BBQSausage geeft een 6 maanden FOK! pimp abo weg!
Het enige wat jij moet doen is een Jong! SC paint maken!
De regels:
• Alleen gebruikmaken van Paint
• Deadline: Zondagavond - 0:00
• Insturen: Posten in de Jong! SC reeks
BBQSausage zal daarna de leukste uitkiezen!
Wel als je vriend in je kont komt.quote:Op zondag 9 december 2012 01:29 schreef OmgevallenFlat het volgende:
kan het zijn dat ik zwanger ben omdat ik uit finland kom?
ik schrijf wat ik denkquote:Op zondag 9 december 2012 01:36 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
waarom ben jij altijd zo gemeen
ik maak zelf wel uit naar wie of wat ik luister.quote:Op zondag 9 december 2012 01:39 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
niet luisteren naar die duivelse stem in je hoofd! ik wil je wel genezen voor 450 euro!
oke slaap lekker schatquote:Op zondag 9 december 2012 01:40 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik maak zelf wel uit naar wie of wat ik luister.
ik ga maffen
trustenquote:Op zondag 9 december 2012 01:40 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik maak zelf wel uit naar wie of wat ik luister.
ik ga maffen
3fmquote:Op zondag 9 december 2012 01:43 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
welke radio zender luister jij meestal?
ik altijd 538, maar die draaien nu prut. dus luister ik maar Q-music, maar vol met hipster muziekquote:
3fm draait nu tiestoquote:Op zondag 9 december 2012 01:45 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ik altijd 538, maar die draaien nu prut. dus luister ik maar Q-music, maar vol met hipster muziek
http://livestreams.omroep.nl/npo/3fm_vsr-bbquote:Op zondag 9 december 2012 01:46 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
3fm zal zo ff kijken via radio.nl kijk ik
mijn pc doet raar als ik die link drukquote:Op zondag 9 december 2012 01:50 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
http://livestreams.omroep.nl/npo/3fm_vsr-bb
Hoezoquote:Op zondag 9 december 2012 01:51 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
mijn pc doet raar als ik die link druk
En deze? http://livestreams.omroep.nl/npo/3fm-bbquote:Op zondag 9 december 2012 01:53 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
er staat iets over iets schadelijks downloaden ofzo
site werkt niet bestaat niet, naja kijk wel morgen ben nu extreem moequote:Op zondag 9 december 2012 01:54 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
En deze? http://livestreams.omroep.nl/npo/3fm-bb
quote:Op zondag 9 december 2012 02:09 schreef OmgevallenFlat het volgende:
waarom draaien ze zo leuke muziek
Lees em nu pas maar sowiesoquote:Op zondag 9 december 2012 01:21 schreef Rockiejj het volgende:
Taex, wij zijn trouwens wel echt brothers from another mother
Dat is niet mooi...quote:Op zondag 9 december 2012 03:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
Vriend van me bijna in coma Feestje looopt uit de hand.
Ja ik ook maar deze gozer zoop extra om de drukte aan te kunnnen ze schonken hem bCardi51quote:Op zondag 9 december 2012 03:34 schreef Taexon het volgende:
[..]
Dat is niet mooi...
Wat ben ik blij dat ik weet wanneer ik moet stoppen met drank..
Gewoon lekker zorgen dat die geen slok meer binnen krijg, veel water geven en hem waar die nu is gewoon een slaapplaats aanbieden.
Succes
Goed, werd alleen weer om 8 uur wakker terwijl ik 2 uur sliepquote:Op zondag 9 december 2012 09:03 schreef msacras het volgende:
Ja wel prima eigenlijk. Alleen een beetje veel keelpijn, maar das niks nieuws. En met u?
Aww. Ik werd ook om 8 uur wakker maar ik sliep al rond 12 dus dat viel wel mee. Lang geTCd?quote:Op zondag 9 december 2012 09:06 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Goed, werd alleen weer om 8 uur wakker terwijl ik 2 uur sliep
haha nee niet eens, ging om 1 uur op bed maar whatsapp schreeuwde om aandachtquote:Op zondag 9 december 2012 09:06 schreef msacras het volgende:
[..]
Aww. Ik werd ook om 8 uur wakker maar ik sliep al rond 12 dus dat viel wel mee. Lang geTCd?
Zoveel herkenning.quote:Op zondag 9 december 2012 09:08 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
haha nee niet eens, ging om 1 uur op bed maar whatsapp schreeuwde om aandacht
mijn telefoon vindt dat stil een trilfunctie isquote:Op zondag 9 december 2012 09:09 schreef msacras het volgende:
[..]
Zoveel herkenning.Gelukkig heb ik zo'n handig 'niet storen' knopje op mn telefoon zodat alle meldingen gewoon op stil worden gezet en ik lekker kan slapen.
Ah dat is vervelend.quote:Op zondag 9 december 2012 09:10 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
mijn telefoon vindt dat stil een trilfunctie isen met sommige mensen blijf je gewoon lullen
ik wilde ook om 12 uur en dat werd ook 1 uurquote:Op zondag 9 december 2012 09:12 schreef msacras het volgende:
[..]
Ah dat is vervelend.Nee bij mij is het zegmaar dat dan ook het schermpje niet oplicht ofzo, je merkt gewoon niks. Heerlijk. En ja dat is ook herkenbaar, ik wou bijvoorbeeld om 11 uur stoppen met TC, wat uiteindelijk ook kwart voor 12 ofzo was.
Nog erger, haha. Ik moet zo ook weer werken terwijl ik geen stem heb, dat gaat lekker worden.quote:Op zondag 9 december 2012 09:13 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik wilde ook om 12 uur en dat werd ook 1 uur
haha briefjes maken en die ophoudenquote:Op zondag 9 december 2012 09:15 schreef msacras het volgende:
[..]
Nog erger, haha. Ik moet zo ook weer werken terwijl ik geen stem heb, dat gaat lekker worden.
Jij nog plannen?
Goeiequote:Op zondag 9 december 2012 09:16 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
haha briefjes maken en die ophouden![]()
mwa sporten en die kerstshit doen enzo
in dit huis is het meer lachen dan normaal versieren dus zal wel weer een halve eeuw durenquote:Op zondag 9 december 2012 09:17 schreef msacras het volgende:
[..]
GoeieHandig tijdens bediening enzo
Ah chill. Kerstshit
Ik denk dat mijn fam vandaag ook kerstboom enzo gaat doen, jammer als ik dat dan moet missen :\
Haha nee dat heb ik niet, ik heb zo'n interieur gek als moeder dus alles moet perfect.quote:Op zondag 9 december 2012 09:21 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
in dit huis is het meer lachen dan normaal versieren dus zal wel weer een halve eeuw duren
haha ja is wel lachen altijdquote:Op zondag 9 december 2012 09:27 schreef msacras het volgende:
[..]
Haha nee dat heb ik niet, ik heb zo'n interieur gek als moeder dus alles moet perfect.
Maar wel leuk altijd, kerstsfeertje enzo
je smelt toch niet? Je moet iets over hebben voor je drankquote:Op zondag 9 december 2012 10:09 schreef Vinniiee het volgende:
Ik ga vandaag helemaal niks doen. Ook niet naar de supermarkt als het regent
Ik zit liever droog en warm, dan dat ik zeiknat en koud benquote:Op zondag 9 december 2012 10:10 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
je smelt toch niet? Je moet iets over hebben voor je drank
wat een hommo ben je ook hequote:Op zondag 9 december 2012 10:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik zit liever droog en warm, dan dat ik zeiknat en koud ben
Jahoor heerlijk, van 12 tot 8 ongeveerquote:Op zondag 9 december 2012 10:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mrs. Sarcasm![]()
![]()
Heb je nog een beetje kunnen slapen?
Het regent hier echt keihard, en het is dik kwartier fietsenquote:Op zondag 9 december 2012 10:11 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
wat een hommo ben je ook he
Ik woon op 1 minuten lopen van een winkelcentrum af...quote:Op zondag 9 december 2012 10:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Het regent hier echt keihard, en het is dik kwartier fietsen.
toon ballen en gaan met die banaanquote:Op zondag 9 december 2012 10:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Het regent hier echt keihard, en het is dik kwartier fietsen.
boks ik ookquote:Op zondag 9 december 2012 10:14 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik woon op 1 minuten lopen van een winkelcentrum af...
Ah, dat is fijnquote:Op zondag 9 december 2012 10:14 schreef msacras het volgende:
[..]
Jahoor heerlijk, van 12 tot 8 ongeveer
Daarna wakker geworden van de keelpijn.
Jij ook?
Waarom is daar geen poppetje vanquote:
Ik op 1 minuut van de Aldi. Zat de Edah er nu nog maarquote:Op zondag 9 december 2012 10:14 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik woon op 1 minuten lopen van een winkelcentrum af...
*gaat naakt op de fiets zitten *quote:Op zondag 9 december 2012 10:15 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
toon ballen en gaan met die banaan
Niet zo chill iddquote:Op zondag 9 december 2012 10:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ah, dat is fijnWel minder van de keelpijn
k heb ok wel lekker geslapen, van 1 tot 10 denk ik. Wakker geworden door de regen en het licht van buiten
die details hoef ik nietquote:Op zondag 9 december 2012 10:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
*gaat naakt op de fiets zitten *
Oh wacht
Wat voor werk doe je ook alweer?quote:Op zondag 9 december 2012 10:18 schreef msacras het volgende:
[..]
Niet zo chill idd
Straks lekker werken met een schorre stem, dat wordt wat
Ik werk in een koffiezaak. Bar en bediening, eigenlijk alles wel. Van 12 tot half 6.quote:Op zondag 9 december 2012 10:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wat voor werk doe je ook alweer?En hoe lang moet je?
Oja, de coffeeshopquote:Op zondag 9 december 2012 10:20 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik werk in een koffiezaak. Bar en bediening, eigenlijk alles wel. Van 12 tot half 6.
Mag ik? Ben de hele week al vanaf 6 uur wakkerquote:[img]http://i.fokzine.net/p/7s.gif:/img] Op zondag 9 december 2012 10:20 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
slaapkop
neequote:Op zondag 9 december 2012 10:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oja, de coffeeshop ;D. AhwKomt vast goed
[..]
Mag ik? Ben de hele week al vanaf 6 uur wakker.
Ja, daar kan ik niks aan doenquote:Op zondag 9 december 2012 10:25 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
neeik sliep om 2 uur en was 8 uur ook weer wakker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |