ergeren komt in mijn woordenboek niet voor beste vriendquote:Op zondag 9 december 2012 00:30 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
En Respect voor jou dat je je hier al jaren zit te ergeren![]()
Dit is uit het mapje "Blauw shirt met gele strepen"quote:Op zondag 9 december 2012 00:30 schreef Coos het volgende:
[..]
Nee joh, die man slaapt al uren. Die foto's staan op haar HD.
We weten wel beterquote:Op zondag 9 december 2012 00:31 schreef Blinddevink het volgende:
[..]
ergeren komt in mijn woordenboek niet voor beste vriend
Niet zeuren.......quote:Op zondag 9 december 2012 00:28 schreef Blinddevink het volgende:
[..]
Echt respect voor je PB dat je de moed hebt om voor de 1000 x een zelfde soort foto te plaatsen
dat is waar zo'n foto of 10 and you have seen it allquote:Op zondag 9 december 2012 00:30 schreef Coos het volgende:
[..]
Nee joh, die man slaapt al uren. Die foto's staan op haar HD.
[quote]quote:Op zondag 9 december 2012 00:32 schreef Blinddevink het volgende:
[..]
dat is waar zo'n foto of 10 and you have seen it all
Yup, en dan weer uit de sub-map, "met flesje bier", verreweg de grootste map die er isquote:Op zondag 9 december 2012 00:31 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dit is uit het mapje "Blauw shirt met gele strepen"
Op merk..Amstel, Heineken, Cara....quote:Op zondag 9 december 2012 00:36 schreef Jian het volgende:
[..]
Yup, en dan weer uit de sub-map, "met flesje bier", verreweg de grootste map die er is
Ik ben Oops grootste fan maar mag toch wel zeggen dat als je Oop een dag ziet je zo'n beetje weet dat dat het hele jaar zo is ?quote:Op zondag 9 december 2012 00:35 schreef pos het volgende:
[..]
[quote][ afbeelding ] [b]Wat doe je dan nog hier?...je klinkt niet als een echte Oop fan
Tuurlijk !! ...maar waarom blijf je dan kijken?quote:Op zondag 9 december 2012 00:38 schreef Blinddevink het volgende:
[..]
Ik ben Oops grootste fan maar mag toch wel zeggen dat als je Oop een dag ziet je zo'n beetje weet dat dat het hele jaar zo is ?
vanwege dementie ik geniet de volgende dag weer ofdat het nieuw isquote:Op zondag 9 december 2012 00:44 schreef pos het volgende:
[..]
Tuurlijk !! ...maar waarom blijf je dan kijken?
Agree Gert ook ik vind herhaling van dingen wel prettig al was het maar de dagelijkse paringsdrift te realiserenquote:Op zondag 9 december 2012 00:49 schreef Gert het volgende:
Ik vind die herhaling der dingen juist heerlijk rustgevend.![]()
Slechts zo heel af en toe is er een afwijkende gebeurtenis: papegaai weg, de introductie van Cara bier. Maar die trek ik wel omdat ze ingebed zijn in rust, reinheid en regelmaat.
Al steek ik er geen op is dit nog tof om naar te luisterenquote:Op zondag 9 december 2012 00:52 schreef Jian het volgende:
ik heb er ook maar één opgestoken en dan vind ik dit lekker erbij![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |