Ken je dit filmpje, Jian?quote:Op zondag 9 december 2012 01:16 schreef Jian het volgende:
dit is zo razend knap, ik heb een ukelele thuis, maar dit ....... kijk op je gemak een keer het hele filmpje![]()
Nee, heel gaaf, een echt shreddertje, knapquote:
Als je dat mooi vindt moet je deze ook even bekijken. Hanggai, een popbandje uit die contreien.quote:
Ik doe een claxon na?quote:
Nee, ik moet er een bieetj om lachen, vooral die laatstequote:Op zondag 9 december 2012 01:28 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Als je dat mooi vindt moet je deze ook even bekijken. Hanggai, een popbandje uit die contreien.
De laatste paar seconden als die gitarist zich opeens Hendrix waantquote:Op zondag 9 december 2012 01:31 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee, ik moet er een bieetj om lachen, vooral die laatste
Dat ritme, ik kreeg er zo;n yipyjajeee, yipijahooo gevoel vanquote:Op zondag 9 december 2012 01:36 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
De laatste paar seconden als die gitarist zich opeens Hendrix waant
Was zo'n lief concert. Eén van die gasten sprak een heel klein beetje Engels en daarom deed hij de aankondigingen. Op The Drinking Song na gingen alle nummers na wat moeilijk gemompel en getreuzel in het "engrish' uiteindelijk over waar ze vandaan kwamen en dan vooral over "the grasslands"
Ze speelden vrij vroeg op de dag en bleven ook nog een tijdje rondkijken in het Oosterpark. Mooi gezicht als je daar opeens zo'n Dzjengis Khan ziet rondstappen tussen de andere bezoekers.quote:Op zondag 9 december 2012 01:40 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat ritme, ik kreeg er zo;n yipyjajeee, yipijahooo gevoel van
gooeeed,quote:Op zondag 9 december 2012 01:38 schreef Scrutinizer het volgende:
Maar dit was toch wel mijn vondst van de avond.
Nooit van gehoord maar funky as hell.
quote:
Ja, ja, wel hoor, doe ik effe wat anders;quote:
Goeiemorgen, is opaatje trouwens de vervanging van de livestream van Johan Vlemmix hier? Domme vraag zeker?quote:Op zondag 9 december 2012 10:30 schreef Toverheks het volgende:
bleef gesjellig tot in de late uurtjes lees ikstraks even naar de soulzangeres luisteren, een goedemorgen die-hard FANS van OPA
Zo kun je t wel noemenquote:Op zondag 9 december 2012 11:39 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Goeiemorgen, is opaatje trouwens de vervanging van de livestream van Johan Vlemmix hier? Domme vraag zeker?
Volgens mij is het opaatje-topic de laatste tijd meer ter vervanging van de reguliere SC, of terwijl, het is meer een SC met als "sidekick" opaatjequote:Op zondag 9 december 2012 11:39 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Goeiemorgen, is opaatje trouwens de vervanging van de livestream van Johan Vlemmix hier? Domme vraag zeker?
Ja, ga effe lekker allemaal muziek lopen plaatsen in het Opa-topicquote:
Jullie doen niks anders dan youtube fimpjes neer te zetten hou is op!quote:Op zondag 9 december 2012 15:26 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, ga effe lekker allemaal muziek lopen plaatsen in het Opa-topicDaar is vast wel ergens een speciaal topicje voor te vinden op Fok, echt, sommige mensen ....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |