SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.This isn't even my final form.
Ik kan r niet wakker vna liggenquote:
Die sites zouden hem zwart maken.quote:Op zaterdag 8 december 2012 23:15 schreef Levolution het volgende:
[..]
Waarom heb je brazzers en bangbros zwart gemaakt dan?
quote:Op zaterdag 8 december 2012 23:18 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Die sites zouden hem zwart maken.
'The best fly'?quote:
*suggereertquote:Op zaterdag 8 december 2012 23:28 schreef kanovinnie het volgende:
Flight suggereerd een enkele vlucht. Fly is wat ruimer.
Flight gaat over een vlucht, en fly is wat ruimer, het gaat over het vervoerd worden in de lucht. Denk ik.quote:Op zaterdag 8 december 2012 23:25 schreef Levolution het volgende:
[..]
'The best fly'?
Is het niet 'the best flight'?
Het is voor mij ook saterdagvond ja!quote:Op zaterdag 8 december 2012 23:29 schreef xminator het volgende:
[..]
*suggereert
Levo iets voor jou?
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Op zaterdag 8 december 2012 23:15 schreef Levolution het volgende:
[..]
Waarom heb je brazzers en bangbros zwart gemaakt dan?
quote:
Niet nodig, de binnenvoering van mijn jas bevat al een flesje chloroform en een katoenen doek. Bovendien draag ik een gifring met GHB.quote:Op zaterdag 8 december 2012 23:29 schreef xminator het volgende:
[..]
*suggereert
Levo iets voor jou?
[ afbeelding ]
Werd vroeger vaak gewaarschuwd door mams, dat mannen zo op zoek gingen naar chicks om te verkrachten. Klopt dat verhaal, of?quote:Op zaterdag 8 december 2012 23:41 schreef Levolution het volgende:
[..]
Niet nodig, de binnenvoering van mijn jas bevat al een flesje chloroform en een katoenen doek. Bovendien draag ik een gifring met GHB.
Er zullen er vast wel een paar zijn, maar volgens mij is het niet iets wat heel erg frequent voorkomt. Ouders maken kinderen nou eenmaal bang zodat ze niks overkomt.quote:Op zaterdag 8 december 2012 23:43 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Werd vroeger vaak gewaarschuwd door mams, dat mannen zo op zoek gingen naar chicks om te verkrachten. Klopt dat verhaal, of?
Als ik naar mama zou luisteren, zou het betekenen dat ik na zonsondergang niet moet rennen, omdat Polen me zullen verkrachtenquote:Op zaterdag 8 december 2012 23:44 schreef Levolution het volgende:
[..]
Er zullen er vast wel een paar zijn, maar volgens mij is het niet iets wat heel erg frequent voorkomt. Ouders maken kinderen nou eenmaal bang zodat ze niks overkomt.
Ik bedoel, als ik alle verhalen moest geloven, dan zat onze buurt vol met kinderlokkers die snoep uitdeelden.
Dat is wel een mogelijkheid, kut polenquote:Op zaterdag 8 december 2012 23:51 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Als ik naar mama zou luisteren, zou het betekenen dat ik na zonsondergang niet moet rennen, omdat Polen me zullen verkrachten
quote:Op zaterdag 8 december 2012 23:53 schreef xminator het volgende:
[..]
Dat is wel een mogelijkheid, kut polen
Het gaat erom dat je vriendin het een leuke film vindt, hoe vaak ben ik al wel niet naar zo een film geweest.. Lekker popcorn eten en om je heen kijkenquote:
Polen zijn 1.60. Wtf willen ze doen.quote:Op zaterdag 8 december 2012 23:53 schreef xminator het volgende:
[..]
Dat is wel een mogelijkheid, kut polen
90% van hun zijn dieven en flikkers. In plaats van aan de politie te overleveren destijds hadden we ze gewoon in elkaar moeten trappenquote:
Genoten... nou ja, ze was aan het huilen enzoquote:Op zaterdag 8 december 2012 23:55 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Polen zijn 1.60. Wtf willen ze doen.
Xaban, vrouw heeft wel genoten?
quote:
Wat had je dan verwacht?quote:
Waarom huilen vrouwen met films...quote:Op zaterdag 8 december 2012 23:57 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Genoten... nou ja, ze was aan het huilen enzo
Mwa, ik heb 2 poolse collega's (ok wel universiteit gestudeerd), zijn best toffe en eerlijke mensen.quote:Op zaterdag 8 december 2012 23:55 schreef xminator het volgende:
[..]
90% van hun zijn dieven en flikkers. In plaats van aan de politie te overleveren destijds hadden we ze gewoon in elkaar moeten trappen
X... Yuh. wat een KUTopmerking.quote:Op zaterdag 8 december 2012 23:55 schreef xminator het volgende:
[..]
90% van hun zijn dieven en flikkers. In plaats van aan de politie te overleveren destijds hadden we ze gewoon in elkaar moeten trappen
Mijn Poolse collega's zijn anders erg aardige mensen.quote:Op zaterdag 8 december 2012 23:55 schreef xminator het volgende:
[..]
Je hebt altijd normale mensen er tussen zitten en op werk zijn ze aardig. Gaat erom wat ze na hun werk doen.quote:Op zondag 9 december 2012 00:00 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Mijn Poolse collega's zijn anders erg aardige mensen.
Jij geeft anders wel het goede voorbeeldquote:Op zondag 9 december 2012 00:00 schreef xminator het volgende:
Is zo, waarschijnlijk omdat jullie er geen last van onder vinden. Fucking duizenden euro's hebben ze gejat en doen ze nog steeds.
Er zijn films waarbij ik ook moest huilen.quote:Op zaterdag 8 december 2012 23:58 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Waarom huilen vrouwen met films...
Huilen niet, maar bij Schindler's List moest ik bijvoorbeeld ook even slikken.quote:Op zaterdag 8 december 2012 23:58 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Waarom huilen vrouwen met films...
Na werk, bij hen thuis, genoten van een flesje bier en bbqquote:Op zondag 9 december 2012 00:00 schreef xminator het volgende:
[..]
Je hebt altijd normale mensen er tussen zitten en op werk zijn ze aardig. Gaat erom wat ze na hun werk doen.
Ik ben iemand die van een harde aanpak houdt, zodat uiteindelijk de normale personen er geen last van ondervinden. Geldt voor Nederlanders, Marokkanen, Polen en alle andere criminelen. Hard aanpakken die hap.quote:Op zondag 9 december 2012 00:01 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Jij geeft anders wel het goede voorbeeldwaar je blijkbaar ook op trots bent
Je zegt dat ze het nog steeds doen en het dus blijkbaar niet geholpen heeftquote:Op zondag 9 december 2012 00:02 schreef xminator het volgende:
[..]
Ik ben iemand die van een harde aanpak houdt, zodat uiteindelijk de normale personen er geen last van ondervinden. Geldt voor Nederlanders, Marokkanen, Polen en alle andere criminelen. Hard aanpakken die hap.
Politie doet er niets tegen, mensen horen niet zelf voor eigen rechter te spelen.quote:Op zondag 9 december 2012 00:02 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Je zegt dat ze het nog steeds doen en het dus blijkbaar niet geholpen heeft
quote:Op zaterdag 8 december 2012 23:57 schreef Levolution het volgende:
Kibar Feyzo is pas fucking geniaal.
Dus omdat die paar Polen het vernaggelen, zijn ze allemaal zo? Heb wel degelijk last van ze, want jij weet waar ik vandaan kom en daar is de buurt echt achteruit gegaan door ze. Maar om dan zo te doen.quote:Op zondag 9 december 2012 00:02 schreef xminator het volgende:
[..]
Ik ben iemand die van een harde aanpak houdt, zodat uiteindelijk de normale personen er geen last van ondervinden. Geldt voor Nederlanders, Marokkanen, Polen en alle andere criminelen. Hard aanpakken die hap.
Over marokkanen heeft de PVV dan ook gewoon gelijk.quote:Op zondag 9 december 2012 00:03 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Dus omdat die paar Polen het vernaggelen, zijn ze allemaal zo? Heb wel degelijk last van ze, want jij weet waar ik vandaan kom en daar is de buurt echt achteruit gegaan door ze. Maar om dan zo te doen.
Je lijkt wel een PVV er over Marokkaantjes.
Ik zei 90%, goed dat is wel extreem van wat ik zei.quote:Op zondag 9 december 2012 00:03 schreef Ambipur het volgende:
allemaal zo? Heb wel degelijk last van ze, want jij weet waar ik vandaan kom en daar is de buurt echt achteruit gegaan door ze. Maar om dan zo te doen.
Je lijkt wel een PVV er over Marokkaantjes.
quote:Op zondag 9 december 2012 00:01 schreef Levolution het volgende:
[..]
Er zijn films waarbij ik ook moest huilen.
Oke, ik bij n..quote:Op zondag 9 december 2012 00:01 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Huilen niet, maar bij Schindler's List moest ik bijvoorbeeld ook even slikken.
Alsof ze allemaal zo zijn.... Oh wat valt me dit tegenquote:Op zondag 9 december 2012 00:04 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Over marokkanen heeft de PVV dan ook gewoon gelijk.
grotendeels ja.quote:Op zondag 9 december 2012 00:04 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Alsof ze allemaal zo zijn.... Oh wat valt me dit tegen
Die film is echt meesterlijk. Het plot, de karakters, de humor. De maatschappijkritische toon, een geile Mjde Ar. Alles klopt aan die film.quote:
Je snapt niet waarom vrouwen huilen bij een film.quote:Op zondag 9 december 2012 00:07 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Xaban, waarom plaats jij lelijke opmerkingen richting mij? Wat is het nut?
Idd, geniaal film. Daarnaast ook nog enorm humor idd, Kapicilar krali ook zo geweldigquote:Op zondag 9 december 2012 00:05 schreef Levolution het volgende:
[..]
Die film is echt meesterlijk. Het plot, de karakters, de humor. De maatschappijkritische toon, een geile Mjde Ar. Alles klopt aan die film.
Nooit gezien die film. Zat een keertje in de bus en toen stond deze op dat schermpje dus ik wou het erop wagen omdat iedereen het er altijd over had, maar toen vond ik die bevallingsscne echt zo kankercheesy dat ik hem weer afzette.quote:Op zondag 9 december 2012 00:08 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Deze scene. En nu ik het rouwen heb mogen proeven, raakt het me nog meer.
Ik hou niet van cheesy. Maar deze was erg mooi.quote:Op zondag 9 december 2012 00:10 schreef Levolution het volgende:
[..]
Nooit gezien die film. Zat een keertje in de bus en toen stond deze op dat schermpje dus ik wou het erop wagen omdat iedereen het er altijd over had, maar toen vond ik die bevallingsscne echt zo kankercheesy dat ik hem weer afzette.
Even je scne kijken.
Heb even gekeken maar vond het acteerwerk niet geloofwaardig.quote:Op zondag 9 december 2012 00:15 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik hou niet van cheesy. Maar deze was erg mooi.
quote:Op zondag 9 december 2012 00:12 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Niet spoilen voor de rest hier. Doe spoilertags.This isn't even my final form.
Logischquote:Op zondag 9 december 2012 00:17 schreef Levolution het volgende:
[..]
Heb even gekeken maar vond het acteerwerk niet geloofwaardig.
Ik heb ook geen idee waar het over gaat natuurlijk en ik versta niks van dat gemompel, maar ik vond het maar een rare scne.
De geest van Okan Oktay zou daar spoken is het geruchtquote:Op zaterdag 8 december 2012 23:51 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Als ik naar mama zou luisteren, zou het betekenen dat ik na zonsondergang niet moet rennen, omdat Polen me zullen verkrachten
Was geloof ik een aardige man, hoor...quote:Op zondag 9 december 2012 00:20 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
De geest van Okan Oktay zou daar spoken is het gerucht
Owquote:Op zondag 9 december 2012 00:17 schreef Levolution het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Niet spoilen voor de rest hier. Doe spoilertags.
Behi Erkin heeft 20.000 joden gered, maar daar hoor je niemand over.quote:
Leek mij ook, eerlijke jongen met een voorliefde voor een beetje scheppenquote:Op zondag 9 december 2012 00:22 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Was geloof ik een aardige man, hoor...
Makkelijk oordelen, he zonder de feiten te kennen.quote:Op zondag 9 december 2012 00:24 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Leek mij ook, eerlijke jongen met een voorliefde voor een beetje scheppen
Idd. Nooit van gehoord.quote:Op zondag 9 december 2012 00:24 schreef Levolution het volgende:
[..]
Behi Erkin heeft 20.000 joden gered, maar daar hoor je niemand over.
Hij en Necdet Kentquote:Op zondag 9 december 2012 00:24 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ja heerlijk, hij geloofde ook zo in die magische film en dat meer met zupah water in Amerika.quote:Op zondag 9 december 2012 00:25 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Makkelijk oordelen, he zonder de feiten te kennen.
Dus geen toeval dat hij de CEO is van een jodenbedrijfquote:Op zondag 9 december 2012 00:26 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Hij en Necdet Kent![]()
Vader van Muhtar Kent trouwens.
Kaaskop.quote:Op zondag 9 december 2012 00:27 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Ja heerlijk, hij geloofde ook zo in die magische film en dat meer met zupah water in Amerika.
Heerlijke man
Minister van infrastructuur in de tijd van Atatrk en later ambassadeur in Frankrijk. Heeft mede dankzij zijn Duitse eremedailles(van de 1ste wereldoorlog) duizenden (Turkse-)Joden gered in Frankrijkquote:
http://www.camilleri.nl/2012/02/ziya-genc-alkmaar-connectie/quote:Wie kent niet meer het verhaal van Romy en Marion van Buuren uit Alkmaar? Jarenlang beheerste deze vermissing van een jonge moeder en haar dochtertje het nieuws. Uiteindelijk biechtte Ozgr Oktay op waar de lijken begraven lagen: zijn broer Okan – de ex-vriend van Marion – had de moorden gepleegd. Hij was toen aan een slopende ziekte overleden. In die Alkmaarse kringen zoekt justitie de daders van de moord op Willem Endstra. In februari 1998 zag de toen al doodzieke Okan Oktay de film ‘Sunchaser’ over de jonge macho Brandon ‘Blue’ Monroe die in de film zwaar ziek wordt. ‘Blue’ raakt daardoor zo gefrustreerd dat hij in de criminaliteit vervalt, tot hij hoort over een mysterieuze berg in een indianenreservaat waar alle kwalen genezen kunnen worden. In een interview zegt Okan dat hij zich heel erg herkent in deze film. In de film wordt Brandon beter.
Okan zegt dan: “Ik wilde ook naar die berg, maar had geen geld. Ik kwam Tony (Aziezkan K., red.) tegen. Ik vertelde hem dat ik geld nodig had. Toen zei hij dat hij met Ziya Genc (een bekende vechtsporter uit Den Helder met de bijnaam Pasja, red.) een overval zou plegen. Als ik wilde, mocht ik meedoen. Tony regelde de wapens, Ziya de auto.”
Op 27 februari 1998, rond kwart over acht ‘s ochtends, rijdt de gehuurde Ford Ka voor bij de Rabobank aan de Keinsmerweg in ‘t Zand. Als de eerste bankmedewerkster arriveert, stappen de drie mannen uit. Met een machinepistool wordt de vrouw gedwongen de deuren te openen, het alarm uit te schakelen en de kluis van het slot te halen. De buit bedraagt 129.000 gulden. De politie is gewaarschuwd door een buurtbewoner en arriveert net op tijd om de achtervolging in te zetten. Op het Julianaplein in Den Helder rijden de drie zich vast. Okan trapt de achterruit van de auto in en laat zijn machinepistool ratelen. Er wordt zes, zeven keer gevuurd, waarbij een passante van haar scooter wordt geschoten. De daders weten zich te verstoppen. Okan en Ziya zullen pas twee dagen later worden aangehouden in een snackbar in de Alkmaarse wijk Overdie. Bij zijn aanhouding loopt Okan met een doorgeladen pistoolmitrailleur in zijn hand. Zie verder dit bericht.
Deze Ziya ‘Pasja’ Genc is een van de verdachten in de liquidatiezaak van Endstra, waarin verder de namen worden genoemd van Coskun, Ali Nalkiran, Cleon Dorder, de Rus Namik A. en een nog onbekende verdachte die een tijd op een bankje zou hebben gezeten tegenover het kantoor van Endstra. Op het moment dat Endstra het pand verliet, stond deze man op en liep weg over de Apollolaan, richting de Breughelstraat. Hij bleef verderop in de straat wachten tot Endstra vermoord was en liep toen weg.
Overigens zijn die ‘Alkmaarse verdachten’ allemaal vrijgelaten wegens gebrek aan bewijs, alleen de Rus Namik zit nog vast, hij is veel later aangehouden. Er lopen wat (dna)sporen tussen ‘de Rus’ en ‘de Turken’ , vanuit het bestelbusje dat bij de liquidatie van Endstra zou zijn gebruikt. Al dat dna is niet voldoende voor bewijs tegen de Alkmaarders. Wel voor de Rus?
Een jodenfunctie nota bene.quote:Op zondag 9 december 2012 00:27 schreef xminator het volgende:
[..]
Dus geen toeval dat hij de CEO is van een jodenbedrijf
Nooit over gehoord, nee. Er waren vast wel meer van zulke mensen en als je dieper op dit onderwerp ingaat hoor je hem vast wel voorbij komen. Schindler is gewoon meer gepopulariseerd.quote:Op zondag 9 december 2012 00:24 schreef Levolution het volgende:
[..]
quote:Op zondag 9 december 2012 00:29 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
http://www.camilleri.nl/2012/02/ziya-genc-alkmaar-connectie/
Voor wie het verhaal niet kende
Oh pls.. Ik ken enkele 'verdachten' die zijn ingesloten toen met Endstra. Zo erg zijn die jongens niet. Er zijn geen bewijzen.quote:Op zondag 9 december 2012 00:29 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
http://www.camilleri.nl/2012/02/ziya-genc-alkmaar-connectie/
Voor wie het verhaal niet kende
Kendi ayibimiz. En we weten natuurlijk dat joden nogal prominent aanwezig zijn in Hollywood. Plus dat een Duitser het westerse publiek natuurlijk meer aanspreekt dan een Turk.quote:Op zondag 9 december 2012 00:24 schreef Levolution het volgende:
[..]
Zonde, volgende keer ophalen als hij er nog ligt.quote:Op zondag 9 december 2012 00:33 schreef Eagle_99 het volgende:
Mooi boek over Behi Erkin. Heb hem in Turkije verlaten volgens mij.
[ afbeelding ]
Hij lijkt een beetje op Paul Giamatti als hij kaal en zonder baard door het leven zou gaan.quote:Op zondag 9 december 2012 00:33 schreef Eagle_99 het volgende:
Mooi boek over Behi Erkin. Heb hem in Turkije gelaten volgens mij.
[ afbeelding ]
Er is wel een film over gemaakt (Turkish Passport), niet gezien.quote:Op zondag 9 december 2012 00:35 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Kendi ayibimiz. En we weten natuurlijk dat joden natuurlijk prominent aanwezig zijn in Hollywood. Plus dat een Duitser het Westerse publiek natuurlijk meer aanspreekt dat een Turk.
En dat de film is gemaakt door Spielberg, dat helpt ook.quote:Op zondag 9 december 2012 00:35 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Kendi ayibimiz. En we weten natuurlijk dat joden nogal prominent aanwezig zijn in Hollywood. Plus dat een Duitser het Westerse publiek natuurlijk meer aanspreekt dan een Turk.
2/3 van mijn boekenkast ligt in Turkije(in stoffige dozen), alleen boeken die ik nog niet gelezen heb en en nog een aantal boeken die ik niet kon meenemen zijn hier.quote:Op zondag 9 december 2012 00:35 schreef Levolution het volgende:
[..]
Zonde, volgende keer ophalen als hij er nog ligt.
Boeken horen in een boekenkast stof te happen, niet in Turkije in de lade van een salontafel!
Hai goei jonguhj, altijd lief met moeder, onschoeldieg, komt door politie ies rassiessssst!quote:Op zondag 9 december 2012 00:35 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Oh pls.. Ik ken enkele 'verdachten' die zijn ingesloten toen met Endstra. Zo erg zijn die jongens niet. Er zijn geen bewijzen.
Okan O. kende ik dan niet persoonlijk, was toen nog klein.
Turkse boeken zijn zo saaiiiiiquote:Op zondag 9 december 2012 00:39 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
2/3 van mijn boekenkast ligt in Turkije(in stoffige dozen), alleen boeken die ik nog niet gelezen heb en en nog een aantal boeken die ik niet kon meenemen zijn hier.
Ook heb ik heel wat boeken vergeten in de kast van een Luitenant-Kolonel in Ankara
Hij ziet er wel charismatisch uitquote:Op zondag 9 december 2012 00:36 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Hij lijkt een beetje op Paul Giamatti als hij kaal en zonder baard door het leven zou gaan.
Heb je geen verzamelwoede wat dat betreft?quote:Op zondag 9 december 2012 00:39 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
2/3 van mijn boekenkast ligt in Turkije(in stoffige dozen), alleen boeken die ik nog niet gelezen heb en en nog een aantal boeken die ik niet kon meenemen zijn hier.
Ook heb ik heel wat boeken vergeten in de kast van een Luitenant-Kolonel in Ankara
Wammes, je wilt niet dat ik je kaaskop noem, maar met zulke reacties weet ik niets beters uit te brengen, man....quote:Op zondag 9 december 2012 00:39 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Hai goei jonguhj, altijd lief met moeder, onschoeldieg, komt door politie ies rassiessssst!
Zuid-Koreaanse filmsquote:Op zondag 9 december 2012 00:38 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
En dat de film is gemaakt door Spielberg, dat helpt ook.
Qua films doen Turken het internationaal nou eenmaal ook slecht, schietende mensen en gays in een chavot is al dat het filmpubliek internationaal van Turkije ziet
quote:Op zondag 9 december 2012 00:40 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Turkse boeken zijn zo saaiiiiiNasil okuyorsun?
Heb 3 boeken kunnen lezen, daarna nooit meer mezelf er toe kunnen zetten..
Nein!quote:Op zondag 9 december 2012 00:41 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Wammes, je wilt niet dat ik je kaaskop noem, maar met zulke reacties weet ik niets beters uit te brengen, man....
Mag ik het weer zeggen, nu?
Heb boeken van Nihat Behram gelezen. Hij schrijft mooi. Geschiedenisboeken zou ik niet kunnen begrijpen, denk ik.quote:Op zondag 9 december 2012 00:41 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]![]()
Ik heb een passie voor geschiedenisboeken, en dan vooral Turkse.
Toch niet Oldboy? Wat een kutfilm vond ik dat, zo voorspelbaar.quote:
Heb je Il Principe ('De vorst') van Machiavelli al gelezen? Is een must voor eenieder die genteresseerd is in politieke en krijgsgeschiedenis.quote:Op zondag 9 december 2012 00:41 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]![]()
Ik heb een passie voor geschiedenisboeken, en dan vooral Turkse.
Mooi gezicht! Daar kijk ik met alle liefde naar.quote:Op zondag 9 december 2012 00:44 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Nein!
[ afbeelding ]
Nur als je 20 seconden naar deze baas staart!
Ik kan het ook niet wegdoenquote:Op zondag 9 december 2012 00:40 schreef Levolution het volgende:
[..]
Heb je geen verzamelwoede wat dat betreft?
Ik kan nooit een boek wegdoen. En dat terwijl ik een waardeloze lezer ben.
Ken niet zoveel schrijvers eigenlijkquote:Op zondag 9 december 2012 00:44 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Heb boeken van Nihat Behram gelezen. Hij schrijft mooi. Geschiedenisboeken zou ik niet kunnen begrijpen, denk ik.
Nee, maar ga het ergens noteren, lijkt me wel een interessant boek. Ik wil straks beginnen met een (lerarenopleiding(quote:Op zondag 9 december 2012 00:44 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Heb je Il Principe ('De vorst') van Machiavelli al gelezen? Is een must voor eenieder die genteresseerd is in politieke en krijgsgeschiedenis.
Fixed.quote:Op zondag 9 december 2012 00:48 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Ken niet zoveel schrijvers eigenlijk
[..]
Nee, maar ga het ergens noteren, lijkt me wel een interessant boek. Ik wil straks beginnen met een (lerarenopleiding() ) geschiedenis studie, dus ik moet veel lezen denk ik, laatste tijd lees ik bijna niet meer(alleen in de bus richting school en huis)
Adam solcu, ondandir..quote:Op zondag 9 december 2012 00:48 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Ken niet zoveel schrijvers eigenlijk
Juistquote:Op zondag 9 december 2012 00:45 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Mooi gezicht! Daar kijk ik met alle liefde naar.
Ik maak daar geen onderscheid in, maar zijn broer of broertje vond ik niets na een tv gesprek van hem gezien te hebbenquote:Op zondag 9 december 2012 00:49 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Adam solcu, ondandir..
Mag deze weer.... Cok cok guldum...
Oldboy vond ik redelijk, sommige dingen zal je aankomen maar over het algemeen vond ik het niet echt voorspelbaar. Verder vond ik hem in vergelijking met de meeste hollywood films wel echt goed.quote:Op zondag 9 december 2012 00:44 schreef Levolution het volgende:
[..]
Toch niet Oldboy? Wat een kutfilm vond ik dat, zo voorspelbaar.
Of kijk jij meer niet-mainstream Koreaanse films.
De boeken zijn echt prachtig.quote:Op zondag 9 december 2012 00:51 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Ik maak daar geen onderscheid in, maar zijn broer of broertje vond ik niets na een tv gesprek van hem gezien te hebben
Die films die ik net heb genoemd staan wel in mijn top. Waar hou je van?quote:Op zondag 9 december 2012 00:46 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Weinig van gezien, alleen deze Was aardig opzich.
Kom eens met een aanrader
hahaaquote:
Saai?! Geschiedenis saai?! Ga je mond spoelen..quote:Op zondag 9 december 2012 00:53 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
hahaaIk weet niet of ik voor een paar pubers wil staan een uiterst saaie les te geven(dat is wat de meeste verstaan als het om geschiedenis gaat)
party hardy, ik heb nog nooit mensen zo hard los zien gaanquote:Op zondag 9 december 2012 00:49 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Adam solcu, ondandir..
Nou ik heb een eclectische smaak, ga je top eens downloaden zo en later deze week besnuffelenquote:Op zondag 9 december 2012 00:53 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Die films die ik net heb genoemd staan wel in mijn top. Waar hou je van?
Weet er wel van, maar niet gelezen. Heb tot nu toe vooral de tijd daarvoor(1915-1940) gelezen.quote:Op zondag 9 december 2012 00:53 schreef Ambipur het volgende:
[..]
De boeken zijn echt prachtig.
Daracaginda uc fidan, ken je dat boek?
Dat hoor je mij niet zeggenquote:Op zondag 9 december 2012 00:55 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Saai?! Geschiedenis saai?! Ga je mond spoelen..
Sila Sahinquote:Op zondag 9 december 2012 00:57 schreef WammesWaggel het volgende:
[ afbeelding ]
Hebben ze gewoon een film gemaakt van deze serie en ik wist van niks
Nah, als je een goede leraar bent is geschiedenis echt tof. Was voor mij een tijdje de enige les waar ik met plezier heen gingquote:Op zondag 9 december 2012 00:53 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
hahaaIk weet niet of ik voor een paar pubers wil staan een uiterst saaie les te geven(dat is wat de meeste verstaan als het om geschiedenis gaat)
quote:Op zondag 9 december 2012 00:56 schreef Levolution het volgende:
[..]
party hardy, ik heb nog nooit mensen zo hard los zien gaan
Eagle.. doen.. Laat je niet tegenhouden. Ik ga je pushen hoor.quote:Op zondag 9 december 2012 00:57 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Dat hoor je mij niet zeggenIk zou het graag mijn beroep willen maken
quote:Op zondag 9 december 2012 00:49 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Mijn groep 8 leraar was een geschiedenisfreak. Hij vertelde zulke mooie verhalen(over de tijdperk van Karel de Grote en Chinese Dynastieen, zijn vrouw was namelijk een Chinese Singaporees) dat ik "genfecteerd" ben met geschiedenisquote:Op zondag 9 december 2012 00:58 schreef Ayca het volgende:
[..]
Nah, als je een goede leraar bent is geschiedenis echt tof. Was voor mij een tijdje de enige les waar ik met plezier heen gingtoen kregen we een andere... cijfers daalden ook gelijk
Meen je dat?quote:Op zondag 9 december 2012 00:59 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik blijf staren naar deze vrouwen.... Ik vind ze prachtig.
Ga ik doen insallahquote:Op zondag 9 december 2012 00:59 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik blijf staren naar deze vrouwen.... Ik vind ze prachtig.
[..]
Eagle.. doen.. Laat je niet tegenhouden. Ik ga je pushen hoor.Heb best wel spijt dat ik niet die kant ben opgegaan.
Ken je deze trouwens? Spring, Summer, Fall, Winter… and Spring. Word amper in gesproken, maar het had echt iets.quote:Op zondag 9 december 2012 00:56 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Nou ik heb een eclectische smaak, ga je top eens downloaden zo en later deze week besnuffelen
Nee, niet mooi. Maar prachtig.. Gewoon too much. Ik blijf ernaar staren en staren. Heb zulke vrouwen nog nooit IRL gezien.quote:Op zondag 9 december 2012 01:01 schreef Levolution het volgende:
[..]
Meen je dat?
Ik wil niet de internetheld uithangen, maar ik vind ze er echt afschuwelijk uitzien.
Ze zijn dan ook speciaal voor Adnan hoca op maat gemaakt hequote:Op zondag 9 december 2012 01:02 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nee, niet mooi. Maar prachtig.. Gewoon too much. Ik blijf ernaar staren en staren. Heb zulke vrouwen nog nooit IRL gezien.
Kende ik al.quote:
Aandachtshoer ja.quote:Op zondag 9 december 2012 01:06 schreef Levolution het volgende:
[..]
Kende ik al.
Wat een gore hoer is het ook. Maar goed, daar heb ik niks op tegen, ze raakt nou eenmaal opgewonden.
Maar die ene flikker die beweert dat hij sterker is dan Ronnie Coleman is echt te erg, ik wil hem tikken.
Kimbo Slicequote:
quote:Op zondag 9 december 2012 01:14 schreef Ayca het volgende:
Het heet ook gewoon 'vcut geliştirme', geweldig.
Wat dan?quote:
Drugshandel ofzo, hij is thuis met 1300 gram coke gepaktquote:
Niceee....Kun je lekkere centjes mee verdienen. Dat je mensen vergiftigt, vergeten we voor het gemakquote:Op zondag 9 december 2012 01:17 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Drugshandel ofzo, hij is thuis met 1300 gram coke gepakt
quote:Op zondag 9 december 2012 01:17 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Proest.quote:Op zondag 9 december 2012 01:17 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Levo, ik word echt zwaar nieuwsgierig naar je lichaam. Doe mij eens een lolquote:Op zondag 9 december 2012 01:15 schreef Levolution het volgende:
[..]Turken
Ik heb afgelopen zomer in Turkije getraind, die Turken zitten echt vol met broscience en met 'hoeveel maanden voordat ik zo'n lichaam heb?'
En zo'n gast wou mijn deadlift nadoen, siti. Ze doen alleen bench press en curls daar.
Valt wel mee allemaal, die Turken zijn niet bepaald een grote uitdaging. Daar ben ik makkelijk de sterkste, hier in NL niet. Daar hoor ik ook constant 'bady mi yapiyorsun?', hier merkt niemand het op.quote:Op zondag 9 december 2012 01:19 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Levo, ik word echt zwaar nieuwsgierig naar je lichaam. Doe mij eens een lol
Ga je nou terugkrabbelen? Don't.quote:Op zondag 9 december 2012 01:21 schreef Levolution het volgende:
[..]
Valt wel mee allemaal, die Turken zijn niet bepaald een grote uitdaging. Daar ben ik makkelijk de sterkste, hier in NL niet. Daar hoor ik ook constant 'bady mi yapiyorsun?', hier merkt niemand het op.
quote:Op zondag 9 december 2012 01:15 schreef Levolution het volgende:
[..]Turken
Ik heb afgelopen zomer in Turkije getraind, die Turken zitten echt vol met broscience en met 'hoeveel maanden voordat ik zo'n lichaam heb?'
En zo'n gast wou mijn deadlift nadoen, siti. Ze doen alleen bench press en curls daar.
Ik krabbel niet terug, ik ben tevreden met mijn kracht en progressie, maar zoveel stelt het allemaal niet voor. Ik train nog net geen jaar serieus h? Daarvoor was het allemaal bullshit wat ik deed (niet goed eten, trainingen overslaan enzo).quote:
'Lift een koe'quote:Op zondag 9 december 2012 01:24 schreef Ayca het volgende:
[..]..
Paar neven in koy gaan ook naar de sportschool... en dan gaan ze op de loopband edren naar de berg heen en terug ofzo, lift een koe
Ik heb dat eetgedoe nou nog steeds niet door... Dat boek zegt dat, dat boek zegt dat, dietiste zegt dit. Tering wat een gekut is dat.quote:Op zondag 9 december 2012 01:24 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik krabbel niet terug, ik ben tevreden met mijn kracht en progressie, maar zoveel stelt het allemaal niet voor. Ik train nog net geen jaar serieus h? Daarvoor was het allemaal bullshit wat ik deed (niet goed eten, trainingen overslaan enzo).
Nou, voor mij is het heel simpel: ik wil groeien en sterker worden dus ik moet gewoon veel vreten.quote:Op zondag 9 december 2012 01:26 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik heb dat eetgedoe nou nog steeds niet door... Dat boek zegt dat, dat boek zegt dat, dietiste zegt dit. Tering wat een gekut is dat.
1 jaar is misschien niet lang, maar de stap ernaar toe is al wat toch? Mag je best trots op zijn.
Deze is voor JFM trouwens![]()
We hebben hier al een keer over gepraat, je moet gewoon een stuk, maar niet te veel, onder je onderhoud eten. Aantal porties maakt geen donder uit verder.quote:Op zondag 9 december 2012 01:30 schreef Ambipur het volgende:
True. Maar de een zegt eet weinig, de ander zegt eet veel, maar kleine porties, de een zegt skip brood, dietiste zegt neeee brood is a must.
Dat motivatieverhaal is dus waar je trots op mag zijn... 1 jaar lang de motivatie vinden iets te doen is een prestatie.
Dit bedoel ik. Weer iemand die iets anders zegt..quote:Op zondag 9 december 2012 01:32 schreef Levolution het volgende:
[..]
We hebben hier al een keer over gepraat, je moet gewoon een stuk, maar niet te veel, onder je onderhoud eten. Aantal porties maakt geen donder uit verder.
Brood is absoluut geen must, integendeel, maar wel handig en goedkoop. Ditisten moet je met een korreltje zout nemen.
Weet je, het is ook echt een onderwerp vol tegenstrijdigheden. Vandaag is iets gezond, morgen alweer kankerverwekkend.quote:Op zondag 9 december 2012 01:35 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Dit bedoel ik. Weer iemand die iets anders zegt..Neyse, op dezelfde voet verder dan maar..
Dubbel quote, maarja even de gelegenheid gebruiken om iets toe te voegen dan.quote:Op zondag 9 december 2012 01:35 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Dit bedoel ik. Weer iemand die iets anders zegt..Neyse, op dezelfde voet verder dan maar..
Ontbijt, lunch, avondeten en voor de rest geen moer. Fuck die dietiste met haar gezeik om vooral tussendoortjes te eten, want dat houd de boel lekker zo op gang..quote:
Ja dat is dus een hoax, je metabolisme wordt pas lager als je jezelf consequent voor een hele lange tijd verhongert (lees: veel langer dan een dag). Van een paar uurtjes zonder eten ga je niet opeens in 'survival mode'.quote:Op zondag 9 december 2012 01:40 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ontbijt, lunch, avondeten en voor de rest geen moer. Fuck die dietiste met haar gezeik om vooral tussendoortjes te eten, want dat houd de boel lekker zo op gang..
Ik heb een dieet toen gekregen. Nee, ik bezoek haar niet meer. Toen ze vertelde dat ik gewoon een bak met cornflakes, melk en suiker kon nemen als ontbijt wist ik nee. Dit schatje gaat mij niet helpen.quote:Op zondag 9 december 2012 01:39 schreef Levolution het volgende:
[..]
Dubbel quote, maarja even de gelegenheid gebruiken om iets toe te voegen dan.
Stel altijd de vraag 'waarom?'.
Dus als de ditiste zegt dat brood een must is, vraag dan waarom dat zo is. Neem het antwoord mee naar huis en zoek uit of het logisch is. Post het desnoods hier, misschien kunnen we dan met z'n allen lachen om de ditiste.
Kijk, dat is kritisch denken. Goed bezig.quote:Op zondag 9 december 2012 01:42 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik heb een dieet toen gekregen. Nee, ik bezoek haar niet meer. Toen ze vertelde dat ik gewoon een bak met cornflakes, melk en suiker kon nemen als ontbijt wist ik nee. Dit schatje gaat mij niet helpen.
Dat dus. En ik gun mezelf liever geen extra dingen. Bij mij is het namelijk alles of niets.quote:Op zondag 9 december 2012 01:41 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ja dat is dus een hoax, je metabolisme wordt pas lager als je jezelf consequent voor een hele lange tijd verhongert (lees: veel langer dan een dag). Van een paar uurtjes zonder eten ga je niet opeens in 'survival mode'.
Je complimenteert me? Abooo. Dat gaat zo hard in mijn dagboek straks..quote:Op zondag 9 december 2012 01:42 schreef Levolution het volgende:
[..]
Kijk, dat is kritisch denken. Goed bezig.
Lol, waarom zou ik je niet complimenteren als je daar recht op hebt?quote:Op zondag 9 december 2012 01:44 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Dat dus. En ik gun mezelf liever geen extra dingen. Bij mij is het namelijk alles of niets.
[..]
Je complimenteert me? Abooo. Dat gaat zo hard in mijn dagboek straks..
Caz you hate me? Ne bilimquote:Op zondag 9 december 2012 01:46 schreef Levolution het volgende:
[..]
Lol, waarom zou ik je niet complimenteren als je daar recht op hebt?
Ligt eraan ehhhhh. Jij:?quote:Op zondag 9 december 2012 01:49 schreef Karzai het volgende:
Hoest hier?
Zoeken jullie nog mensen voor de meeting?
Wil jij jezelf aanbieden?quote:Op zondag 9 december 2012 01:55 schreef Karzai het volgende:
nouja ik heb nog wat ongure oost europes types in de aanbieding of een galante Italiaanse man
Ik zou mezelf nooit een aanbieding noemen. Denk eerlijk gezegd niet dat ik tussen het gezelschap pas.quote:
Waarom zou het niet op prijs gesteld worden?quote:Op zondag 9 december 2012 02:00 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ik zou mezelf nooit een aanbieding noemen. Denk eerlijk gezegd niet dat ik tussen het gezelschap pas.
Maar ik ga de uitdaging aan als het op prijs word gesteld
ik denk dat ik beetje te oud ben, wat is de gemiddelde leeftijd?quote:Op zondag 9 december 2012 02:02 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Waarom zou het niet op prijs gesteld worden?En waarom zou je niet tussen het gezelschap passen, denk je?
Ik meen dat ik de oudste ben... 30.quote:Op zondag 9 december 2012 02:03 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik denk dat ik beetje te oud ben, wat is de gemiddelde leeftijd?
ow dat valt mee ik dacht dat je twintig wasquote:Op zondag 9 december 2012 02:06 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik meen dat ik de oudste ben... 30.
Ja, ben nog best kinderachtig, hoor.quote:Op zondag 9 december 2012 02:09 schreef Karzai het volgende:
[..]
ow dat valt mee ik dacht dat je twintig was
quote:Op zondag 9 december 2012 02:11 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ja, ben nog best kinderachtig, hoor.
Hoe oud ben jij?
ik ben reeds 40 en ook een beetje kinderachtigquote:Op zondag 9 december 2012 02:11 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ja, ben nog best kinderachtig, hoor.
Hoe oud ben jij?
Alsof ik de rest hier zo goed kenquote:Op zondag 9 december 2012 02:11 schreef Karzai het volgende:
Maar even serieus ik kom hier niet zo vaak en ik ken jullie amper
Ik spreek geen Turks dusse ik denk dat ik me een beetje verloren ga voelen
Ja, het is idd in Rotterdamquote:Op zondag 9 december 2012 02:17 schreef Karzai het volgende:
Hmmm je maakt me aan het twijfelen, tis in Rotterdam?
Ik rock em @ karaoke of niet danquote:Op zondag 9 december 2012 02:17 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Ik ga effe je zangtalent opnieuw bekijken
Zekerquote:Op zondag 9 december 2012 02:18 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ja, het is idd in Rotterdam
[..]
Ik rock em @ karaoke of niet dan
Staat er nogquote:Op zondag 9 december 2012 02:19 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Zeker, alleen ik kan hem niet meer vinden
Dankjequote:Op zondag 9 december 2012 02:27 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Mijn slaap komt maar niet..Slaap lekker..
maar video staat er echt nog, hoor
Heb je een youtube filmpie gemaakt?quote:Op zondag 9 december 2012 02:27 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Mijn slaap komt maar niet..Slaap lekker..
maar video staat er echt nog, hoor
quote:
Jaquote:Op zondag 9 december 2012 02:36 schreef Karzai het volgende:
Er gaat karaoke gezongen worden op de meet begrijp ik
voeg mij toe op fb r+r is r+r trugquote:Op zondag 9 december 2012 02:36 schreef Ambipur het volgende:
[..]Nee, had een lollige bui en hebben een karaoke sessie gehouden met mijn zusje. Maar het is zo enorm slecht en lelijk. Staat op mijn facebook.
28 december!quote:Op zondag 9 december 2012 02:41 schreef Karzai het volgende:
[..]
Damn de kans om ontdekt te worden![]()
Wanneer is die meet eigenlijk
Is goed. Hoewel ik vermoed dat de kans dat jij je naam etc geeft nihil is.quote:Op zondag 9 december 2012 02:44 schreef Levolution het volgende:
[..]
voeg mij toe op fb r+r is r+r trug
Klopt.quote:Op zondag 9 december 2012 02:45 schreef Ambipur het volgende:
[..]
28 december!
[..]
Is goed. Hoewel ik vermoed dat de kans dat jij je naam etc geeft nihil is.
Zeker weten?! Kan je ook een video laten zien, van 1.5 jaar geleden, die mijn zwager me vandaag heeft getoond. Je kan wel raden hoe ver heen ik toen wasquote:
Geef je die ook zonder dat ik iets teruggeef?quote:Op zondag 9 december 2012 02:47 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Zeker weten?! Kan je ook een video laten zien, van 1.5 jaar geleden, die mijn zwager me vandaag heeft getoond. Je kan wel raden hoe ver heen ik toen was
Ben je gek!!! Ik schaamde me zo erg, dat ik mijn zwager heb gesmeekt het te wissen. Hij weigerde. That one is not to be seen.quote:Op zondag 9 december 2012 02:48 schreef Levolution het volgende:
[..]
Geef je die ook zonder dat ik iets teruggeef?
Zuipschuit, niks herinneren gebeurt zelden.quote:Op zondag 9 december 2012 02:50 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ben je gek!!! Ik schaamde me zo erg, dat ik mijn zwager heb gesmeekt het te wissen. Hij weigerde. That one is not to be seen.![]()
Keek vandaag trouwens ook eens naar de foto's van dat feestje van 2 weken terug. Ik herkende geen enkel moment
Is dit herkenbaar of ben ik gewoon een zuipschuit?
Oh ach, dat kan wel.quote:Op zondag 9 december 2012 02:52 schreef Ambipur het volgende:
Ayca, stiekemerd.
Nee, ik herinner me van 1.5 jaar geleden tot een bepaald punt. Daarna niets meer.
Van dat feestje van 2 weken terug, meende ik me alles te herinneren, tot ik de foto's zagblijkbaar heb ik wat foto momenten gemist.
Oh... Die 3 x dat het gebeurd is? In mijn 30 jaren. Iets teveel idd....quote:Op zondag 9 december 2012 02:52 schreef xminator het volgende:
Uhuh, gebeurt iets te vaak bij jou lijkt het..
Nebilim, elke week schrijf je over zo iets (althans zo komt het bij mij over)quote:Op zondag 9 december 2012 02:53 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Oh... Die 3 x dat het gebeurd is? In mijn 30 jaren. Iets teveel idd....
Je was uit je lichaam getreden, het was een devine momentquote:Op zondag 9 december 2012 02:50 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ben je gek!!! Ik schaamde me zo erg, dat ik mijn zwager heb gesmeekt het te wissen. Hij weigerde. That one is not to be seen.![]()
Keek vandaag trouwens ook eens naar de foto's van dat feestje van 2 weken terug. Ik herkende geen enkel moment
Is dit herkenbaar of ben ik gewoon een zuipschuit?
quote:Op zondag 9 december 2012 02:54 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Helemaal goed.. net als het spelletje "Ik heb nooit".
Nee, hoor... Ik heb hier 1 x eerder over geschreven en vaag genoeg gaat dat filmpje dat ik vandaag heb mogen zien, over dat moment.quote:Op zondag 9 december 2012 02:54 schreef xminator het volgende:
[..]
Nebilim, elke week schrijf je over zo iets (althans zo komt het bij mij over)
Oh nee. It sucked. Komt nooit meer voor, dat is een garantie.quote:Op zondag 9 december 2012 02:54 schreef Karzai het volgende:
[..]
Je was uit je lichaam getreden, het was een devine moment
Bus naar Rome.quote:Op zondag 9 december 2012 02:54 schreef Ayca het volgende:
Hehehe dat deden we in de bus naar Rome. Mooie tijd.
Busreis naar Parijs... Holy Fuck, ook daar was ik bezopen.quote:Op zondag 9 december 2012 02:56 schreef Levolution het volgende:
[..]
Bus naar Rome.
Sowieso busreizen op de middelbare school. Alleen maar gekloot op de achterbank.
Vaarwel jeugd.
Achterste 4 stoelen waren alleen voor de bazenquote:Op zondag 9 december 2012 02:56 schreef Levolution het volgende:
[..]
Bus naar Rome.
Sowieso busreizen op de middelbare school. Alleen maar gekloot op de achterbank.
Vaarwel jeugd.
Was op zijn Iphone......quote:Op zondag 9 december 2012 02:57 schreef Karzai het volgende:
wel bijdehand dattie dat filmpje niet weghaald
Waarheidquote:Op zondag 9 december 2012 02:57 schreef xminator het volgende:
[..]
Achterste 4 stoelen waren alleen voor de bazen
Dat deed je op de basisschool, toch...:)quote:Op zondag 9 december 2012 02:58 schreef Levolution het volgende:
ok nog geouwehoer via achterruit met andere auto's.
Nee man, middelbare.quote:Op zondag 9 december 2012 03:00 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Dat deed je op de basisschool, toch...:)
Nog bedankt dat je me kennis hebt laten maken met Torrent dingetjes.. Heb er zoveel aan.quote:Op zondag 9 december 2012 02:57 schreef xminator het volgende:
[..]
Achterste 4 stoelen waren alleen voor de bazen
quote:Op zondag 9 december 2012 03:01 schreef Levolution het volgende:
[..]
Nee man, middelbare.
Keihard moonen enzo.
Wij hadden ook 'De Totempaal'. Moest je allemaal met de hoofden boven elkaar en dan gekke gezichten tegen het raam drukken. Gegarandeerde lach bij de autobestuurders.
quote:Op zondag 9 december 2012 03:05 schreef Ambipur het volgende:
[..]Geniet maar van dit moment dan. Ook hiernaar zul je met weemoed terugkrijgen.
Dit klinkt zo lelijk volwassen.
Ik ga slapen. Aju mensen.
Wat download je allemaalquote:Op zondag 9 december 2012 03:02 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nog bedankt dat je me kennis hebt laten maken met Torrent dingetjes.. Heb er zoveel aan.
Het is dat ik geen FB heb.quote:Op zondag 9 december 2012 02:52 schreef Levolution het volgende:
Maar de eersten die mijn FB zouden krijgen zijn Weiss en zG.
Goedemorgenquote:
Hahaha, ja laten we meerdere profielen aanmaken, en dan laten we die profielen 1x per 2 weken ''uitgaan''quote:Op zondag 9 december 2012 09:49 schreef Levolution het volgende:
[..]
Speciaal voor mij aanmaken towk gaan we poken.
Waar wedden we op ?quote:Op zondag 9 december 2012 10:36 schreef Ambipur het volgende:
Ik durf te wedden dat Weiss face heeft.
Ik ben heel spontaan en ga graag stappen met de meiden.quote:Op zondag 9 december 2012 11:20 schreef Levolution het volgende:
Sinds wanneer is iemand die intellect bezit, saai?
Zo iemand heeft op de lange termijn meer te bieden dan iemand die zichzelf alleen maar kan omschrijven met "ik ben spontaan en ik ga graag uit".
Ik heb een hekel aan mensen die uit 1 zin, dingen voor mij gaan invullen. Weiss is saai maakt niet alle intellectuelen zijn saai.quote:Op zondag 9 december 2012 11:20 schreef Levolution het volgende:
Zo iemand heeft op de lange termijn meer te bieden dan iemand die zichzelf alleen maar kan omschrijven met "ik ben spontaan en ik ga graag uit".
Lucas 23; 34.quote:Op zondag 9 december 2012 11:20 schreef Levolution het volgende:
quote:Op zondag 9 december 2012 12:05 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Wat heeft de kruisiging van onze geliefde Zoon hiermee te maken?
Koffiejunks.quote:Op zondag 9 december 2012 12:07 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Help me out. Heb knallende koppijn en drink nu pas mn koffie. Snap er niets van.
Jij was degene die vorige x zei wat is er mis met koffie. Je brabbelt weer, ik neem je niet serieusquote:Op zondag 9 december 2012 12:10 schreef Levolution het volgende:
[..]
Koffiejunks.
Echt van die Nederlanders die niet zonder kunnen, per se overal koffiepauze tussen proppen.
Gtfo ik wil gewoon eerder naar huis, maar neeeee de junks moeten een koffiepauze inlassen.
Er is ook niks mis met koffie, maar wel met mensen die afhankelijk zijn.quote:Op zondag 9 december 2012 12:12 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Jij was degene die vorige x zei wat is er mis met koffie. Je brabbelt weer, ik neem je niet serieus
Wie zegt dat ik er afhankelijk van ben?quote:Op zondag 9 december 2012 12:13 schreef Levolution het volgende:
[..]
Er is ook niks mis met koffie, maar wel met mensen die afhankelijk zijn.
Ik niet.quote:Op zondag 9 december 2012 12:16 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik er afhankelijk van ben?
Niet nu. Wacht tot kerst, betere aanbiedingen. Dit is toch zo bekend als wat?quote:Op zondag 9 december 2012 19:38 schreef zarGon het volgende:
Gedoe met mijn (oude) laptop, fiksen kan wel maar zal te veel (meer dan ik wil) tijd innemen. Ik had sowieso een nieuwe nodig, stelde het telkens uit en nu 'moet' het uiteindelijk.
Maar, voordat ik er een nieuwe laptop koop, enig idee of ik het nu (morgen) kan kopen of beter kan wachten tot de kerst? Of nieuwjaar?
Het is een MacBook Pro uit 2006. (Niet om aan te geven dat het Apple-spul is, maar om aan te geven dat het een oud apparaat is.)quote:Op zondag 9 december 2012 19:43 schreef Levolution het volgende:
Gewoon nieuwe Windows installeren, zo gepiept.
Ik weet geen antwoord op je vraag.
Zo'n vermoeden had ik, maar omdat ik weinig/geen electronica koop weet ik niet hoe het allemaal geregeld is.quote:Op zondag 9 december 2012 20:02 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Niet nu. Wacht tot kerst, betere aanbiedingen. Dit is toch zo bekend als wat?
Kerst, oud&nieuw of eind mei. Dan moet je ervoor gaan.quote:Op zondag 9 december 2012 20:06 schreef zarGon het volgende:
[..]
Zo'n vermoeden had ik, maar omdat ik weinig/geen electronica koop weet ik niet hoe het allemaal geregeld is.
Hmhmm, kerst dus. Twee weken. Dan maar even kijken of ik ergens nog een lege dvd heb.
Beterschap, waarom ga je niet lekker slapen dan?quote:Op zondag 9 december 2012 20:55 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
ik ben zo misselijk en hoofdpijn. Alsof ik ieder moment flauw kan vallen of ga puken.
![]()
Allah y shafiekquote:Op zondag 9 december 2012 20:55 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
ik ben zo misselijk en hoofdpijn. Alsof ik ieder moment flauw kan vallen of ga puken.
![]()
dankjewel TM.
Ja ik ga zo. Moet nog even studeren.quote:Op zondag 9 december 2012 20:58 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Beterschap, waarom ga je niet lekker slapen dan?
Gaat het alweer beter?quote:Op zondag 9 december 2012 21:28 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ja ik ga zo. Moet nog even studeren.
Dankjewel Am, Arc
Ik ga al.quote:Op zondag 9 december 2012 21:31 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Waarom post jij nog hier in dit topic?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |