SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.This isn't even my final form.
Ik kan r niet wakker vna liggenquote:
Die sites zouden hem zwart maken.quote:Op zaterdag 8 december 2012 23:15 schreef Levolution het volgende:
[..]
Waarom heb je brazzers en bangbros zwart gemaakt dan?
quote:Op zaterdag 8 december 2012 23:18 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Die sites zouden hem zwart maken.
'The best fly'?quote:
*suggereertquote:Op zaterdag 8 december 2012 23:28 schreef kanovinnie het volgende:
Flight suggereerd een enkele vlucht. Fly is wat ruimer.
Flight gaat over een vlucht, en fly is wat ruimer, het gaat over het vervoerd worden in de lucht. Denk ik.quote:Op zaterdag 8 december 2012 23:25 schreef Levolution het volgende:
[..]
'The best fly'?
Is het niet 'the best flight'?
Het is voor mij ook saterdagvond ja!quote:Op zaterdag 8 december 2012 23:29 schreef xminator het volgende:
[..]
*suggereert
Levo iets voor jou?
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Op zaterdag 8 december 2012 23:15 schreef Levolution het volgende:
[..]
Waarom heb je brazzers en bangbros zwart gemaakt dan?
quote:
Niet nodig, de binnenvoering van mijn jas bevat al een flesje chloroform en een katoenen doek. Bovendien draag ik een gifring met GHB.quote:Op zaterdag 8 december 2012 23:29 schreef xminator het volgende:
[..]
*suggereert
Levo iets voor jou?
[ afbeelding ]
Werd vroeger vaak gewaarschuwd door mams, dat mannen zo op zoek gingen naar chicks om te verkrachten. Klopt dat verhaal, of?quote:Op zaterdag 8 december 2012 23:41 schreef Levolution het volgende:
[..]
Niet nodig, de binnenvoering van mijn jas bevat al een flesje chloroform en een katoenen doek. Bovendien draag ik een gifring met GHB.
Er zullen er vast wel een paar zijn, maar volgens mij is het niet iets wat heel erg frequent voorkomt. Ouders maken kinderen nou eenmaal bang zodat ze niks overkomt.quote:Op zaterdag 8 december 2012 23:43 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Werd vroeger vaak gewaarschuwd door mams, dat mannen zo op zoek gingen naar chicks om te verkrachten. Klopt dat verhaal, of?
Als ik naar mama zou luisteren, zou het betekenen dat ik na zonsondergang niet moet rennen, omdat Polen me zullen verkrachtenquote:Op zaterdag 8 december 2012 23:44 schreef Levolution het volgende:
[..]
Er zullen er vast wel een paar zijn, maar volgens mij is het niet iets wat heel erg frequent voorkomt. Ouders maken kinderen nou eenmaal bang zodat ze niks overkomt.
Ik bedoel, als ik alle verhalen moest geloven, dan zat onze buurt vol met kinderlokkers die snoep uitdeelden.
Dat is wel een mogelijkheid, kut polenquote:Op zaterdag 8 december 2012 23:51 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Als ik naar mama zou luisteren, zou het betekenen dat ik na zonsondergang niet moet rennen, omdat Polen me zullen verkrachten
quote:Op zaterdag 8 december 2012 23:53 schreef xminator het volgende:
[..]
Dat is wel een mogelijkheid, kut polen
Het gaat erom dat je vriendin het een leuke film vindt, hoe vaak ben ik al wel niet naar zo een film geweest.. Lekker popcorn eten en om je heen kijkenquote:
Polen zijn 1.60. Wtf willen ze doen.quote:Op zaterdag 8 december 2012 23:53 schreef xminator het volgende:
[..]
Dat is wel een mogelijkheid, kut polen
90% van hun zijn dieven en flikkers. In plaats van aan de politie te overleveren destijds hadden we ze gewoon in elkaar moeten trappenquote:
Genoten... nou ja, ze was aan het huilen enzoquote:Op zaterdag 8 december 2012 23:55 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Polen zijn 1.60. Wtf willen ze doen.
Xaban, vrouw heeft wel genoten?
quote:
Wat had je dan verwacht?quote:
Waarom huilen vrouwen met films...quote:Op zaterdag 8 december 2012 23:57 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Genoten... nou ja, ze was aan het huilen enzo
Mwa, ik heb 2 poolse collega's (ok wel universiteit gestudeerd), zijn best toffe en eerlijke mensen.quote:Op zaterdag 8 december 2012 23:55 schreef xminator het volgende:
[..]
90% van hun zijn dieven en flikkers. In plaats van aan de politie te overleveren destijds hadden we ze gewoon in elkaar moeten trappen
X... Yuh. wat een KUTopmerking.quote:Op zaterdag 8 december 2012 23:55 schreef xminator het volgende:
[..]
90% van hun zijn dieven en flikkers. In plaats van aan de politie te overleveren destijds hadden we ze gewoon in elkaar moeten trappen
Mijn Poolse collega's zijn anders erg aardige mensen.quote:Op zaterdag 8 december 2012 23:55 schreef xminator het volgende:
[..]
Je hebt altijd normale mensen er tussen zitten en op werk zijn ze aardig. Gaat erom wat ze na hun werk doen.quote:Op zondag 9 december 2012 00:00 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Mijn Poolse collega's zijn anders erg aardige mensen.
Jij geeft anders wel het goede voorbeeldquote:Op zondag 9 december 2012 00:00 schreef xminator het volgende:
Is zo, waarschijnlijk omdat jullie er geen last van onder vinden. Fucking duizenden euro's hebben ze gejat en doen ze nog steeds.
Er zijn films waarbij ik ook moest huilen.quote:Op zaterdag 8 december 2012 23:58 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Waarom huilen vrouwen met films...
Huilen niet, maar bij Schindler's List moest ik bijvoorbeeld ook even slikken.quote:Op zaterdag 8 december 2012 23:58 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Waarom huilen vrouwen met films...
Na werk, bij hen thuis, genoten van een flesje bier en bbqquote:Op zondag 9 december 2012 00:00 schreef xminator het volgende:
[..]
Je hebt altijd normale mensen er tussen zitten en op werk zijn ze aardig. Gaat erom wat ze na hun werk doen.
Ik ben iemand die van een harde aanpak houdt, zodat uiteindelijk de normale personen er geen last van ondervinden. Geldt voor Nederlanders, Marokkanen, Polen en alle andere criminelen. Hard aanpakken die hap.quote:Op zondag 9 december 2012 00:01 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Jij geeft anders wel het goede voorbeeldwaar je blijkbaar ook op trots bent
Je zegt dat ze het nog steeds doen en het dus blijkbaar niet geholpen heeftquote:Op zondag 9 december 2012 00:02 schreef xminator het volgende:
[..]
Ik ben iemand die van een harde aanpak houdt, zodat uiteindelijk de normale personen er geen last van ondervinden. Geldt voor Nederlanders, Marokkanen, Polen en alle andere criminelen. Hard aanpakken die hap.
Politie doet er niets tegen, mensen horen niet zelf voor eigen rechter te spelen.quote:Op zondag 9 december 2012 00:02 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Je zegt dat ze het nog steeds doen en het dus blijkbaar niet geholpen heeft
quote:Op zaterdag 8 december 2012 23:57 schreef Levolution het volgende:
Kibar Feyzo is pas fucking geniaal.
Dus omdat die paar Polen het vernaggelen, zijn ze allemaal zo? Heb wel degelijk last van ze, want jij weet waar ik vandaan kom en daar is de buurt echt achteruit gegaan door ze. Maar om dan zo te doen.quote:Op zondag 9 december 2012 00:02 schreef xminator het volgende:
[..]
Ik ben iemand die van een harde aanpak houdt, zodat uiteindelijk de normale personen er geen last van ondervinden. Geldt voor Nederlanders, Marokkanen, Polen en alle andere criminelen. Hard aanpakken die hap.
Over marokkanen heeft de PVV dan ook gewoon gelijk.quote:Op zondag 9 december 2012 00:03 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Dus omdat die paar Polen het vernaggelen, zijn ze allemaal zo? Heb wel degelijk last van ze, want jij weet waar ik vandaan kom en daar is de buurt echt achteruit gegaan door ze. Maar om dan zo te doen.
Je lijkt wel een PVV er over Marokkaantjes.
Ik zei 90%, goed dat is wel extreem van wat ik zei.quote:Op zondag 9 december 2012 00:03 schreef Ambipur het volgende:
allemaal zo? Heb wel degelijk last van ze, want jij weet waar ik vandaan kom en daar is de buurt echt achteruit gegaan door ze. Maar om dan zo te doen.
Je lijkt wel een PVV er over Marokkaantjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |