Hmm, doe ik toch liever niet in de waterkoker. of was je idee het in het tostiapparaat te doen? Nee dan neem ik wel de magnetron of het fornuis.quote:
Knappe zwerver die dit spul (werkend) heeft.quote:
Kan toch met zo poeder en dan heet water van de waterkoker erop...quote:Op zaterdag 8 december 2012 23:18 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Hmm, doe ik toch liever niet in de waterkoker. of was je idee het in het tostiapparaat te doen? Nee dan neem ik wel de magnetron of het fornuis.
Goeie!quote:Op zaterdag 8 december 2012 23:16 schreef Life2.0 het volgende:
je kan er vast ook spek tussen bakken
Ja, dat is waar. Dacht aan bliksoep.quote:Op zaterdag 8 december 2012 23:19 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Kan toch met zo poeder en dan heet water van de waterkoker erop...
Ja!quote:Op zaterdag 8 december 2012 23:19 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Kan toch met zo poeder en dan heet water van de waterkoker erop...
Hoe breed is jouw waterkoker?quote:Op zaterdag 8 december 2012 23:21 schreef Lienekien het volgende:
Iets als ragout in een blikje, dat zou je toch, met blik en al, ook moeten kunnen opwarmen in een waterkoker?
Ja, in een stevig diepvrieszakje doen en dan een paar minuten in water dat net van de kook af is.quote:
In de mijne niet denk ik... redelijk smal en ovaal van vorm om een rond blik erin te gooien.quote:Op zaterdag 8 december 2012 23:23 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Een 400 ml blikje past er wel in.
Moet de eerste waterkoker nog tegenkomen waar geen blikje ragout in zou passen.quote:
lekker stukjes ijzer er doorheen lekker tochquote:Op zaterdag 8 december 2012 23:24 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Moet de eerste waterkoker nog tegenkomen waar geen blikje ragout in zou passen.
Lijkt me wel een beetje eng qua druk in het blik, of maakt dat niet uit?
Moet je wel open maken, maar een beetje creatief zijn met erin hangen.quote:Op zaterdag 8 december 2012 23:24 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Lijkt me ook gevaarlijk de combinatie; elektriciteit, water en blikmetaal...???quote:Op zaterdag 8 december 2012 23:24 schreef Klaploper het volgende:
[..]
lolquote:Op zaterdag 8 december 2012 23:25 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Moet je wel open maken, maar een beetje creatief zijn met erin hangen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |