SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Who the fuck can sleep with all this shit going on?
En het wordt gauw weer Lentequote:Op zaterdag 8 december 2012 22:43 schreef Leandra het volgende:
Ik dacht "Lees, las, gelaserd"
Maar in de ogen van de laserassisente zal het wel vriezen ja....
- of telkens aan je neus zit om je bril omhoog te duwenquote:Op zaterdag 8 december 2012 22:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daarom, niets te verliezen![]()
Echt, Chufi, ik kan het aanraden, al is het alleen maar om je rot te lachen als je in het begin nog elke keer op zoek gaat naar je lenzendoosje
Ik doe alles al bijna blind zonder bril als het moet.. (Ik zie nog wel wat gelukkig)quote:Op zaterdag 8 december 2012 22:44 schreef sacha het volgende:
[..]
- of telkens aan je neus zit om je bril omhoog te duwen
- of als je wakker wordt als een blinde naar je bril grijpt terwijl je kan zien
- of dat je bij het naar bed gaan in de war bent omdat je badkamerritueel niet meer klopt
Zo herkenbaar, wat een genot he, vooral het meteen kunnen zien als je wakker wordt en het missende stukje in het badkamerritueelquote:Op zaterdag 8 december 2012 22:44 schreef sacha het volgende:
[..]
- of telkens aan je neus zit om je bril omhoog te duwen
- of als je wakker wordt als een blinde naar je bril grijpt terwijl je kan zien
- of dat je bij het naar bed gaan in de war bent omdat je badkamerritueel niet meer klopt
quote:
quote:
Lijkt mij best wel grappig om te kunnen zien wie wat verdientquote:Op zaterdag 8 december 2012 22:49 schreef Deisyy het volgende:
![]()
Neh, ik werk bij een scheepsreparatiebedrijf waar ik me vooral bezig hou met de financiële kant, waaronder de salarisadministratie.
Was zo'n lap tekst vroeger een soort Rorschachtest?quote:Op zaterdag 8 december 2012 22:50 schreef sacha het volgende:
[..]
daar zie ik niet eens meer plaatjes in
Weer een view voor UVTquote:Op zaterdag 8 december 2012 22:54 schreef Leandra het volgende:
Oh shit, ik hem m wel gelezen... en nu?
Ik ben ook nogal nieuwsgierig van aard, maar die salarisgegevens zijn voor mij eigenlijk niets meer dan cijfers, als er aan mij gevraagd wordt hoeveel iemand verdient moet ik dat ook gewoon nazoeken. Ik zie het en vergeet het, elke maand weerquote:Op zaterdag 8 december 2012 22:52 schreef APK het volgende:
[..]
Lijkt mij best wel grappig om te kunnen zien wie wat verdient
Wat knapquote:Op zaterdag 8 december 2012 22:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh shit, ik heb m wel gelezen... en nu?
14e maandquote:Op zaterdag 8 december 2012 22:57 schreef Leandra het volgende:
Krijg je daar bonuspunten voor? Die extra views?
En nog steeds heb ik niet het idee dat ik er iets aan gemist hebquote:Op zaterdag 8 december 2012 23:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb dan ook nog ongelaserde ogen, zonder brilletje of lenzen
Dan zou ik wat vaker een linkje posten als ik jou wasquote:
Nee, maar ter compensatie heb ik m'n hele leven al een behoorlijk gehoorverlies.quote:Op zaterdag 8 december 2012 23:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En nog steeds heb ik niet het idee dat ik er iets aan gemist heb![]()
Jij hebt nog niet af en toe een leesbrilletje nodig?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |