SPOILER: seizoen 12/13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Seizoen 11/12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: Het volledige speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nou er staan 4 denen in en dat zijn niet allemaal van die geweldenaren op Eriksen na. Kan Ajax die spelers niet zelf opleiden vind ik een normale vraag.quote:![]()
Denk het wel, ja.quote:Op zaterdag 8 december 2012 22:19 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
En die homo met z'n grolsch bedoelt een rabbijn of niet?![]()
Andersen dat is toch die ene homo van zo'n fashionprogramma?RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.![]()
We zijn bezig met de jeugd, maar die talenten zijn er niet morgen al, vandaar een overbruggingsperiode.quote:Op zaterdag 8 december 2012 22:19 schreef jakees het volgende:
[..]
Nou er staan 4 denen in en dat zijn niet allemaal van die geweldenaren op Eriksen na. Kan Ajax die spelers niet zelf opleiden vind ik een normale vraag.![]()
Haha dat jaquote:Op zaterdag 8 december 2012 22:19 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
En die homo met z'n grolsch bedoelt een rabbijn of niet?![]()
![]()
Lekker omzichtig geschrevenquote:Op zaterdag 8 december 2012 22:20 schreef vandermar het volgende:
Andersen dat is toch die ene homo van zo'n fashionprogramma?Geef maar toe dat je fagshows kijkt
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Nog 2 erbij maken en je wint met een prima uitslag.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
3, Andersen moet nog invallen.quote:Op zaterdag 8 december 2012 22:19 schreef jakees het volgende:
[..]
Nou er staan 4 denen in en dat zijn niet allemaal van die geweldenaren op Eriksen na. Kan Ajax die spelers niet zelf opleiden vind ik een normale vraag.![]()
Fischer en Eriksen zijn grote talenten en Schone was gratis. Je punt?quote:Op zaterdag 8 december 2012 22:19 schreef jakees het volgende:
[..]
Schieten ze een keer is het weer zo'n nichtentrap. M'n oma schiet nog beter.mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!![]()
Als 'matige spelers kopen terwijl je die zelf kan opleiden' z'n punt is ben ik benieuwd wat hij van Immers, Verhoek, Vormer, Mathijsen en Goossens denkt.quote:Op zaterdag 8 december 2012 22:22 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Fischer en Eriksen zijn grote talenten en Schone was gratis. Je punt?![]()
Sowieso, lekker wijven zitten daar altijd in.quote:Op zaterdag 8 december 2012 22:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Lekker omzichtig geschrevenGeef maar toe dat je fagshows kijkt
En een beetje gay is niks mis meeRvP; Feyenoord
Mijn punt is dat je ook nog Poulsen hebt en die linksback. Zijn dat nou allemaal spelers die je niet zelf kan opleiden. Wat een overdreven reacties allemaal zeg is toch gewoon een normale vraag? Jullie lijken allemaal broertjes van Dick Advocaat.quote:Op zaterdag 8 december 2012 22:22 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Fischer en Eriksen zijn grote talenten en Schone was gratis. Je punt?![]()
Waar?quote:Op zaterdag 8 december 2012 22:23 schreef jakees het volgende:
Wat een overdreven reacties allemaal zeg![]()
![]()
Die waren gratis, gewoon bankvulling.quote:Op zaterdag 8 december 2012 22:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als 'matige spelers kopen terwijl je die zelf kan opleiden' z'n punt is ben ik benieuwd wat hij van Immers, Verhoek, Vormer, Mathijsen en Goossens denkt.RvP; Feyenoord
Overdreven reacties?quote:Op zaterdag 8 december 2012 22:23 schreef jakees het volgende:
[..]
Mijn punt is dat je ook nog Poulsen hebt en die linksback. Zijn dat nou allemaal spelers die je niet zelf kan opleiden. Wat een overdreven reacties allemaal zeg is toch gewoon een normale vraag? Jullie lijken allemaal broertjes van Dick Advocaat.![]()
![]()
Ah, dan is het nuttig om ze te halen.quote:Op zaterdag 8 december 2012 22:24 schreef vandermar het volgende:
[..]
Die waren gratis, gewoon bankvulling.![]()
Eigen jeugd![]()
Weer een pareltje uit eigen jeugd die andersen
RvP; Feyenoord
Kut van ZwolleHoeveelste keer is dit nu dat ze voor komen en het weggeven? Twente, PSV, ADO, Groningen, Roda...
![]()
![]()
Ajax moet oprotten naar de Deense competitie.RvP; Feyenoord
Kan iedereen wel zeggen "ja maar gehaald uit denemarken" of zo, maar nog steeds jeugd gehaald als A jeugd, Ajax laat jeugd tenminste spelen ook al zijn ze gekocht. PSV of Twente doet zelfs dat niet.mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!![]()
Immers speelt elke week en Matthijsen ook. Dus bankvulling? Verhoek is geruild tegen een speler waar we niets meer aan hadden. Je punt?quote:Op zaterdag 8 december 2012 22:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ah, dan is het nuttig om ze te halen.![]()
Dat zei ik niet, dat zei dat figuur die ik quotte.quote:Op zaterdag 8 december 2012 22:25 schreef jakees het volgende:
Immers speelt elke week en Matthijsen ook. Dus bankvulling?Nu heb je er weer één.quote:Op zaterdag 8 december 2012 22:25 schreef jakees het volgende:
Verhoek is geruild tegen een speler waar we niets meer aan hadden.![]()
![]()
Tja niet alles kan raak zijn en ik schrijf hem nog niet af.quote:Op zaterdag 8 december 2012 22:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat zei ik niet, dat zei dat figuur die ik quotte.
[..]
Nu heb je er weer één.![]()
![]()
Eriksen spits.quote:Op zaterdag 8 december 2012 22:26 schreef j0rdiiii het volgende:
Siem spits, Fischer middenveld en Andersen linksbuiten zo lijkt het.![]()
Mathijsen is gewoon bankvulling, alleen Immers niet.quote:Op zaterdag 8 december 2012 22:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat zei ik niet, dat zei dat figuur die ik quotte.
[..]
Nu heb je er weer één.
RvP; Feyenoord
Dat mag.quote:Op zaterdag 8 december 2012 22:27 schreef jakees het volgende:
[..]
Tja niet alles kan raak zijn en ik schrijf hem nog niet af.![]()
Mathijsen speelt altijd. Maar ok.quote:Op zaterdag 8 december 2012 22:27 schreef vandermar het volgende:
[..]
Mathijsen is gewoon bankvulling, alleen Immers niet.![]()
van die dommequote:en die
die je zelf opschrijft. Voegt weinig toe aan een inhoudelijke discussie vind ik zelf.
![]()
Zo slecht doet Feyenoord het niet en Matthijsen speelt de laatste week wel prima. Geen niveau de Vrij maar vind hem beter dan jullie CV objectief gezien.quote:![]()
Die is fucking slecht.quote:RvP; Feyenoord
Zeg ik ook niet.quote:Een mening is niet objectief.quote:Op zaterdag 8 december 2012 22:29 schreef jakees het volgende:
Geen niveau de Vrij maar vind hem beter dan jullie CV objectief gezien.True.quote:![]()
Wat een draak van een wedstrijd.Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.![]()
Daar heb je gelijk in bedoelde dan zonder door een Feyenoord bril te kijken. En Matthijsen is niet fucking slecht en heeft minder fouten gemaakt dan Moisander hoor. Hij moest even inkomen maar dat komt wel goed.quote:Op zaterdag 8 december 2012 22:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zeg ik ook niet.
[..]
Een mening is niet objectief.
[..]
True.![]()
hahaquote:Op zaterdag 8 december 2012 22:31 schreef j0rdiiii het volgende:
zet andersen eens vrij voor de keeper![]()
Meer 2000quote:Op zaterdag 8 december 2012 22:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
Paal.
Wel jammer dat 10.000 mensen het maar zien.![]()
Nog steeds 10.000 keer meer sfeer dan bij PSVquote:Op zaterdag 8 december 2012 22:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
Paal.
Wel jammer dat 10.000 mensen het maar zien.
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!![]()
Die zit.quote:Op zaterdag 8 december 2012 22:33 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Nog steeds 10.000 keer meer sfeer dan bij PSV![]()
Mathijsen heeft vorige week nog een fout gemaakt toch? Kijk niet zo vaak Feyenoord, maar wat ik van hem zie is nooit bijster sterk.quote:Op zaterdag 8 december 2012 22:32 schreef jakees het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in bedoelde dan zonder door een Feyenoord bril te kijken. En Matthijsen is niet fucking slecht en heeft minder fouten gemaakt dan Moisander hoor. Hij moest even inkomen maar dat komt wel goed.![]()
Ajax en sfeerquote:Op zaterdag 8 december 2012 22:33 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Nog steeds 10.000 keer meer sfeer dan bij PSV![]()
![]()
Dat maakt het toch alleen maar triester van PSV? Dat Ajax al zo weinig sfeer heeft en dat je als PSV dan nog veel minder sfeer hebtquote:. Knap.
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!![]()
waarom zou jij het over sfeer moeten hebben met je kutclubje PSV dat door de clubleiding moet aangespoord worden tot sfeer maken.quote:![]()
Ik kijk wekelijks Feyenoord en het is allemaal niet zo slecht als dat er beweerd wordt. Zo iemand staat na een ongelukkig begin onder een vergrootglas.quote:Op zaterdag 8 december 2012 22:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mathijsen heeft vorige week nog een fout gemaakt toch? Kijk niet zo vaak Feyenoord, maar wat ik van hem zie is nooit bijster sterk.
Maar waar ik benieuwd naar ben wat denk je dat het niveau is wat Eriksen aan kan? Ik weet het niet. Hij is wel goed maar ik denk dat die de top niet aankan fysiek en dergelijke.![]()
Echt 20 mensen kwamen synchroon klaar op de vorige pagina.
RvP; Feyenoord
2 Keer lat en een bal op de paal, dan nog spreken over lucky Ajax.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
Dat is jouw mening, maar het feit dat je nauwelijk in je eigen stadion zit en dan nog gaan beoordelen over andere clubs. Knap van jequote:Op zaterdag 8 december 2012 22:34 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Dat maakt het toch alleen maar triester van PSV? Dat Ajax al zo weinig sfeer heeft en dat je als PSV dan nog veel minder sfeer hebt. Knap.
![]()
Vorige pagina?quote:Op zaterdag 8 december 2012 22:36 schreef vandermar het volgende:
Echt 20 mensen kwamen synchroon klaar op de vorige pagina.![]()
Ga huilen, fopneusquote:Op zaterdag 8 december 2012 22:36 schreef AFCNiels het volgende:
2 Keer lat en een bal op de paal, dan nog spreken over lucky Ajax.RvP; Feyenoord
Pagina 3.quote:RvP; Feyenoord
Hou alsjeblieft je bek eens.quote:Op zaterdag 8 december 2012 22:37 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat is jouw mening, maar het feit dat je nauwelijk in je eigen stadion zit en dan nog gaan beoordelen over andere clubs. Knap van je![]()
Dat is wel je standaard excuus hè, als iemand een keer een wedstrijdje niet mee pakt. "MAAR JIJ ZIT NU NIET IN HET STADION DUS JIJ WEET NIKS OVER SFEER"quote:Op zaterdag 8 december 2012 22:37 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat is jouw mening, maar het feit dat je nauwelijk in je eigen stadion zit en dan nog gaan beoordelen over andere clubs. Knap van je
grapjas.mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!![]()
Hm, ok.quote:Op zaterdag 8 december 2012 22:36 schreef jakees het volgende:
Ik kijk wekelijks Feyenoord en het is allemaal niet zo slecht als dat er beweerd wordt. Zo iemand staat na een ongelukkig begin onder een vergrootglas.
Dan nog vind ik het raar om hem voor 3 jaar te halen, maar dat geheel terzijde.Goede vraag, ik ben eerlijk gezegd heel benieuwd hoe ver hij gaat komen. Hij kan het halen, maar ben zelf ook bang dat hij te kort gaat komen voor de echte top.quote:Op zaterdag 8 december 2012 22:36 schreef jakees het volgende:
Maar waar ik benieuwd naar ben wat denk je dat het niveau is wat Eriksen aan kan? Ik weet het niet. Hij is wel goed maar ik denk dat die de top niet aankan fysiek en dergelijke.![]()
Ja man ik trek volle zalenquote:Op zaterdag 8 december 2012 22:38 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Dat is wel je standaard excuus hè, als iemand een keer een wedstrijdje niet mee pakt. "MAAR JIJ ZIT NU NIET IN HET STADION DUS JIJ WEET NIKS OVER SFEER"
grapjas.![]()
Nja ligt eraan hoe je ernaar kijkt. Een vol stadion dat rustiger is of een half leeg stadion met een vak met doorgesnoven gasten die zonder shirt in de vrieskou staan die als enige zingen. Dan vraag ik mij af wat je dan liever hebt.quote:Op zaterdag 8 december 2012 22:34 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Dat maakt het toch alleen maar triester van PSV? Dat Ajax al zo weinig sfeer heeft en dat je als PSV dan nog veel minder sfeer hebt. Knap.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |