thx voor the advice G, mijn respect heb je altijd hé!quote:Op maandag 10 december 2012 21:30 schreef amenth het volgende:
ikheb t niet geelzen man maar jemoet je nooit in elkaar laten slaan oke soms kan het gebeuren ik gig keer naar dancing en toen ikbuiten kwqam 28 man op te wachten maar je moet ze 1 VOOR 1 terug pakke voor je stauts hoog tehoude oke daarom ook nooit tevee ldrinken kan je niet meer vechten je kan beter 4 whiskey en 2 jonkos dan 9 whiskey en 1 jonko dit is dermatalgoisch getest
Ja maar gaan we niet heen. Van de mensen met rijbewijs een auto kan de helft niet.quote:Op maandag 10 december 2012 21:33 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
Was de 18de niet weer een gathering bij de Efteling?
Ja komen wel veel kinderen ook natuurlijk dus je moet je ook meer inhiouden met slaan, beetje kut voor de kids als iedereen straks met bloedneus loopt of snijwonden. Zit nog te twijfelen misschien ga ik wel gewoon trainingen geven aan de kids en mensen overhalen dat het geowon leuke hobby is en niet zo zielig is zoals sommige internetnerdjes zeggen.quote:Op dinsdag 11 december 2012 09:19 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ja maar gaan we niet heen. Van de mensen met rijbewijs een auto kan de helft niet.
Is eigenlijk ook meer een gezellige casual meet voor zover ik begrepen heb.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |