abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 10 december 2012 @ 21:34:29 #176
362982 Jachtgeweer
Le toutre de droef.
pi_120168279
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 21:30 schreef amenth het volgende:
ikheb t niet geelzen man maar jemoet je nooit in elkaar laten slaan oke soms kan het gebeuren ik gig keer naar dancing en toen ikbuiten kwqam 28 man op te wachten maar je moet ze 1 VOOR 1 terug pakke voor je stauts hoog tehoude oke daarom ook nooit tevee ldrinken kan je niet meer vechten je kan beter 4 whiskey en 2 jonkos dan 9 whiskey en 1 jonko dit is dermatalgoisch getest
thx voor the advice G, mijn respect heb je altijd hé!
Vrouwen moet je behandelen als een jachtgeweer, voorover knikken en helemaal vol laden.
Mannen rijpen als wijn en vrouwen verzuren als melk.
"I am not a puppet. I was not made by the West to go to the West or to any other country." - Bashar al-Assad
pi_120180243
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 21:33 schreef Jachtgeweer het volgende:

[..]

Was de 18de niet weer een gathering bij de Efteling?
Ja maar gaan we niet heen. Van de mensen met rijbewijs een auto kan de helft niet.

Is eigenlijk ook meer een gezellige casual meet voor zover ik begrepen heb.
  dinsdag 11 december 2012 @ 11:00:39 #178
362982 Jachtgeweer
Le toutre de droef.
pi_120182913
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 09:19 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:

[..]

Ja maar gaan we niet heen. Van de mensen met rijbewijs een auto kan de helft niet.

Is eigenlijk ook meer een gezellige casual meet voor zover ik begrepen heb.
Ja komen wel veel kinderen ook natuurlijk dus je moet je ook meer inhiouden met slaan, beetje kut voor de kids als iedereen straks met bloedneus loopt of snijwonden. Zit nog te twijfelen misschien ga ik wel gewoon trainingen geven aan de kids en mensen overhalen dat het geowon leuke hobby is en niet zo zielig is zoals sommige internetnerdjes zeggen.
Vrouwen moet je behandelen als een jachtgeweer, voorover knikken en helemaal vol laden.
Mannen rijpen als wijn en vrouwen verzuren als melk.
"I am not a puppet. I was not made by the West to go to the West or to any other country." - Bashar al-Assad
pi_120182991
Evt. kan ik wel langskomen voor het middagprogramma Avalur, dan kunnen we een pilsje pakken in het park? Zit dan in de buurt met een verhuizing te helpen, lijkt mij wel een strak plan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')