Hahaha, zulk soort LARP's zijn gewoon geweldig! Je moet eens een keer 2cb/lsd proberen tijdens het LARPen, we proberen altijd te vechten maar liggen alleen maar over de grond dood te gaan van het lachenquote:Op zondag 9 december 2012 16:57 schreef ikjijallebei het volgende:
LARP'en, epische bezigheid altijd.
Laatste x is alweer 1.5 jaar terug op een zomerse avond in het plaatselijke bos, met xtc pillen, was helemaal super. Boudewijn stak toen nog per ongeluk in mijn rechter neusgat waardoor ik met spoed nog eens naar de ehbo moest, die wisten niet wat ze aantroffen.
Ik WIL gewoon geloven dat dit echt is maar ik zit al te lang op FOK!quote:Op zondag 9 december 2012 16:57 schreef ikjijallebei het volgende:
Laatste x is alweer 1.5 jaar terug op een zomerse avond in het plaatselijke bos, met xtc pillen, was helemaal super. Boudewijn stak toen nog per ongeluk in mijn rechter neusgat waardoor ik met spoed nog eens naar de ehbo moest, die wisten niet wat ze aantroffen.
Naar de ehbo gaanquote:Op zondag 9 december 2012 16:57 schreef ikjijallebei het volgende:
Hospik?quote:Op zondag 9 december 2012 19:49 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Naar de ehbo gaan![]()
Niet op de grond liggen en andere boiis "HOSPIK" laten schreeuwen alsof ieders leven ervan afhangt![]()
In Duitsland zitten een paar hele grote van bijna een week lang, in Nederland is dat niet zo populair.quote:Op zondag 9 december 2012 16:41 schreef Baktaart het volgende:
Ik leer echt veel van dit topic.
Wist wel dat er van die elfentypes rondliepen en magiers die steeds VUURBALL roepen, maar wild west larps? What the...?
Sinds we geen bekrompen mongolen meer zijn?quote:Op zondag 9 december 2012 20:26 schreef Catch22- het volgende:
Sinds wanneer zeggen we niet meer "LARP"?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Hospikquote:Op zondag 9 december 2012 20:17 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Hospik?_______________!
"HEALER!" zul je bedoelen
Ik weet wat een hospik is maar het gaat om larpen (=fantasie), niet re-enactment (=realistischer).quote:Op zondag 9 december 2012 20:29 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Hospik
quote:Op zondag 9 december 2012 16:44 schreef Dawsen-Smiles het volgende:
larpendat is echt alleen voor de grootste autisten
Onze shamaan mocht pas weer rollenspellen doen als zijn cijfers weer voldoende warenquote:Op zondag 9 december 2012 21:02 schreef Jachtgeweer het volgende:
Wij hebben gewoon een priester bij ons voor die heals
Serieusquote:Op zondag 9 december 2012 21:08 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Onze shamaan mocht pas weer rollenspellen doen als zijn cijfers weer voldoende waren
Dan neem je hem toch ook niet meer serieus?
En terecht, door dat soort labiele mongolen denkt iedereen dat het iets voor autisten isquote:Op zondag 9 december 2012 21:29 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
SerieusBeter trap je zo'n nerd uit je groep. Juist zulk soort figuren maken je club ten schande en word je uitgelachen. Wij hadden ook ooit zo'n iemand Bart. Wij moesten altijd eerder stoppen omdat dat kneusje op tijd opgehaald moest worden door ze lelijke zus. Toen hem eruit gegooid en hij moest helemaal huilen en alles omdat dit alles voor hem was, gast had uiteindelijk zichzelf voor de trein gegooid
is dat t niet dan? Kom aan zegquote:Op zondag 9 december 2012 21:48 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
En terecht, door dat soort labiele mongolen denkt iedereen dat het iets voor autisten is
aldus de usert met een foto van de grootste homofiele autist van het voetbal, LARP > voetbalquote:
mijn punt is gemaakt.quote:Op zondag 9 december 2012 22:22 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
aldus de usert met een foto van de grootste homofiele autist van het voetbal, LARP > voetbal
bash me hobby dan nietquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |