Hahaha, zulk soort LARP's zijn gewoon geweldig! Je moet eens een keer 2cb/lsd proberen tijdens het LARPen, we proberen altijd te vechten maar liggen alleen maar over de grond dood te gaan van het lachenquote:Op zondag 9 december 2012 16:57 schreef ikjijallebei het volgende:
LARP'en, epische bezigheid altijd.
Laatste x is alweer 1.5 jaar terug op een zomerse avond in het plaatselijke bos, met xtc pillen, was helemaal super. Boudewijn stak toen nog per ongeluk in mijn rechter neusgat waardoor ik met spoed nog eens naar de ehbo moest, die wisten niet wat ze aantroffen.
Ik WIL gewoon geloven dat dit echt is maar ik zit al te lang op FOK!quote:Op zondag 9 december 2012 16:57 schreef ikjijallebei het volgende:
Laatste x is alweer 1.5 jaar terug op een zomerse avond in het plaatselijke bos, met xtc pillen, was helemaal super. Boudewijn stak toen nog per ongeluk in mijn rechter neusgat waardoor ik met spoed nog eens naar de ehbo moest, die wisten niet wat ze aantroffen.
Naar de ehbo gaanquote:Op zondag 9 december 2012 16:57 schreef ikjijallebei het volgende:
Hospik?quote:Op zondag 9 december 2012 19:49 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Naar de ehbo gaan![]()
Niet op de grond liggen en andere boiis "HOSPIK" laten schreeuwen alsof ieders leven ervan afhangt![]()
In Duitsland zitten een paar hele grote van bijna een week lang, in Nederland is dat niet zo populair.quote:Op zondag 9 december 2012 16:41 schreef Baktaart het volgende:
Ik leer echt veel van dit topic.
Wist wel dat er van die elfentypes rondliepen en magiers die steeds VUURBALL roepen, maar wild west larps? What the...?
Sinds we geen bekrompen mongolen meer zijn?quote:Op zondag 9 december 2012 20:26 schreef Catch22- het volgende:
Sinds wanneer zeggen we niet meer "LARP"?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Hospikquote:Op zondag 9 december 2012 20:17 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Hospik?_______________!
"HEALER!" zul je bedoelen
Ik weet wat een hospik is maar het gaat om larpen (=fantasie), niet re-enactment (=realistischer).quote:Op zondag 9 december 2012 20:29 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Hospik
quote:Op zondag 9 december 2012 16:44 schreef Dawsen-Smiles het volgende:
larpendat is echt alleen voor de grootste autisten
Onze shamaan mocht pas weer rollenspellen doen als zijn cijfers weer voldoende warenquote:Op zondag 9 december 2012 21:02 schreef Jachtgeweer het volgende:
Wij hebben gewoon een priester bij ons voor die heals
Serieusquote:Op zondag 9 december 2012 21:08 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Onze shamaan mocht pas weer rollenspellen doen als zijn cijfers weer voldoende waren
Dan neem je hem toch ook niet meer serieus?
En terecht, door dat soort labiele mongolen denkt iedereen dat het iets voor autisten isquote:Op zondag 9 december 2012 21:29 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
SerieusBeter trap je zo'n nerd uit je groep. Juist zulk soort figuren maken je club ten schande en word je uitgelachen. Wij hadden ook ooit zo'n iemand Bart. Wij moesten altijd eerder stoppen omdat dat kneusje op tijd opgehaald moest worden door ze lelijke zus. Toen hem eruit gegooid en hij moest helemaal huilen en alles omdat dit alles voor hem was, gast had uiteindelijk zichzelf voor de trein gegooid
is dat t niet dan? Kom aan zegquote:Op zondag 9 december 2012 21:48 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
En terecht, door dat soort labiele mongolen denkt iedereen dat het iets voor autisten is
aldus de usert met een foto van de grootste homofiele autist van het voetbal, LARP > voetbalquote:
mijn punt is gemaakt.quote:Op zondag 9 december 2012 22:22 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
aldus de usert met een foto van de grootste homofiele autist van het voetbal, LARP > voetbal
bash me hobby dan nietquote:
Ik vind dat zo triest he, lijkt net of ze zijn blijven steken in de leeftijd van 8 jaar toen we soldaatje en cowboytje speelde!quote:Op zondag 9 december 2012 21:08 schreef Expression het volgende:
Volwassen mannen die in een pakje door het bos huppelen om elkaar met papier mache wapens te raken en rare kreeten roepen![]()
ik weet er genoeg van. Zie post hierboven voor de uitlegquote:Op zondag 9 december 2012 22:27 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Uhm nope. Anders ga je lullen over iets waar je niks over weet
quote:Op zaterdag 8 december 2012 21:42 schreef Jachtgeweer het volgende:
ze had al gauw haar koude handje onder mijn kilt gedaan om even aan mijn vleestoeter te trekken
Het is maar goed dat ik dit de tempeliers niet vertel, daar zitten een paar potige kerels bij die graag je kritiek willen horen...quote:Op zondag 9 december 2012 22:38 schreef Catch22- het volgende:
[..]
ik weet er genoeg van. Zie post hierboven voor de uitleg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En je hebt deze gozers die er een leuk dagje uit van proberen te maken en er serieus mee omgaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 9 december 2012 23:54 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Kijk, je hebt zulke jokertjes die de hele gemeenschap voor lul zetten:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En je hebt deze gozers die er een leuk dagje uit van proberen te maken en er serieus mee omgaan.Zijn allemaal losersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Uhm neequote:
Sowieso, bij ons kampje hebben we Larissa, een 7/10'tje. Echt een sletje maar ze wil niks met me want ze wilt alleen maar one night stands pas serieus als ze 30 is ofzo.quote:Op maandag 10 december 2012 09:19 schreef sinepedraap het volgende:
Heb je ook lekkere wijven bij de Larp
Soms wel, soms niet. Verschilt enorm per groep, regio, genre (die westernwijfjes hebben van die gereformeerde rotkoppen) etc. etc.quote:Op maandag 10 december 2012 09:19 schreef sinepedraap het volgende:
Heb je ook lekkere wijven bij de Larp
quote:Op zondag 9 december 2012 23:54 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Kijk, je hebt zulke jokertjes die de hele gemeenschap voor lul zetten:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En je hebt deze gozers die er een leuk dagje uit van proberen te maken en er serieus mee omgaan.Haha ik ken hun, die eerste 2 zijn Stein en Wouter de dikke. Die bolle heb ik ooit nog een klap verkocht op ze kop met mijn knots, ging ie jankenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En die op de 3de foto zijn Gert-Jan en Joost, toch wel 2 van de grootste bazen van LARP nederland.Joost had toen nog met die geile Cynthia liggen douwen
Vrouwen moet je behandelen als een jachtgeweer, voorover knikken en helemaal vol laden.
Mannen rijpen als wijn en vrouwen verzuren als melk.
"I am not a puppet. I was not made by the West to go to the West or to any other country." - Bashar al-Assad
Ik ben zelf een potige kerel dus ik word er niet zo zenuwachtig vanquote:Op zondag 9 december 2012 23:04 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Het is maar goed dat ik dit de tempeliers niet vertel, daar zitten een paar potige kerels bij die graag je kritiek willen horen...
Maar zij hebben zwaarden en pijl en boog en vuurballen, héquote:Op maandag 10 december 2012 09:40 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Ik ben zelf een potige kerel dus ik word er niet zo zenuwachtig van
ik wil ook x meequote:Op maandag 10 december 2012 09:20 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
Sowieso, bij ons kampje hebben we Larissa, een 7/10'tje. Echt een sletje maar ze wil niks met me want ze wilt alleen maar one night stands pas serieus als ze 30 is ofzo.
ahahahahquote:Op maandag 10 december 2012 09:30 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
Haha ik ken hun, die eerste 2 zijn Stein en Wouter de dikke. Die bolle heb ik ooit nog een klap verkocht op ze kop met mijn knots, ging ie janken![]()
En die op de 3de foto zijn Gert-Jan en Joost, toch wel 2 van de grootste bazen van LARP nederland.Joost had toen nog met die geile Cynthia liggen douwen
een piepschuimen zwaard doet mij niet zoveel.quote:Op maandag 10 december 2012 09:57 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Maar zij hebben zwaarden en pijl en boog en vuurballen, hé
Oooh, maar ze zijn lang niet allemaal van piepschuim. Groot deel is toch wel hout.quote:Op maandag 10 december 2012 10:49 schreef Catch22- het volgende:
[..]
een piepschuimen zwaard doet mij niet zoveel.
Kortom: je kreeg klappen, omdat je probeerde om iemand anders jou te laten aftrekken. LARP-ers en echte vriendinnenquote:Klacht: LARP weekend verpest omdat ik klappen heb gehad van een auti omdat ik met zijn vriendin lag te flikflooien.
wil wel testen of ik er doorheen kom met een kruisboogquote:Op maandag 10 december 2012 11:44 schreef Jaimito het volgende:
Zijn er larpen waar je alleen mag hakken en beuken?, geen domme cloaks of 'magic missles' en shit.
Wil wel eens in een malienkolder met een claymore alles kortslaan
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |