SPOILER: seizoen 12/13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Seizoen 11/12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: Het volledige speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
vol!Ik weet niet. Heeft hij nog niet getweet?quote:Op zaterdag 8 december 2012 21:25 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Zou er iets zijn waar hij geen mening over heeft?![]()
Keizer Co op de tribune![]()
![]()
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
Die balken van Eredivisie Live. Ben ik de enige die nooit kan lezen wat er staat? Die letters zijn gewoon te klein.![]()
Laatste tweetquote:Op zaterdag 8 december 2012 21:25 schreef kapiteintje het volgende:
vol!
[..]
Ik weet niet. Heeft hij nog niet getweet?
#Ajax - Groningen in Arena... 2 keer achter elkaar op zaterdagavond om 20:45 uur. Geen jofel tijdstip, vind ik, maar ik ben er tuurlijk wel.![]()
Ja.quote:Op zaterdag 8 december 2012 21:26 schreef jakees het volgende:
Die balken van Eredivisie Live. Ben ik de enige die nooit kan lezen wat er staat? Die letters zijn gewoon te klein.![]()
Geen last vanquote:Op zaterdag 8 december 2012 21:26 schreef jakees het volgende:
Die balken van Eredivisie Live. Ben ik de enige die nooit kan lezen wat er staat? Die letters zijn gewoon te klein.mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!![]()
Van mij mag Willem II zometeen nog wel ff scoren.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Tegenwoordig is dat bij elke zender zo. Ze gaan er waarschijnlijk vanuit dat iedereen een halve bioscoop thuis heeft met 2,5 meter diagonaal schermen.quote:Op zaterdag 8 december 2012 21:26 schreef jakees het volgende:
Dacht 48 wedstrijden en 27 keer winstquote:Op zaterdag 8 december 2012 21:27 schreef jakees het volgende:
[..]
Er stond net iets van Adriaanse, wat stond er dan?![]()
Heb ik ook hoor. Niks mis mee.quote:Op zaterdag 8 december 2012 21:28 schreef jakees het volgende:
[..]
komt dan door mijn tv. Nog zon oud beestje en geen flatscreen.Vasthouden aan die oldtimers zeg ik!
![]()
hej ons willem 2 niet meer laatsteIndien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
Das niet al te best.quote:Op zaterdag 8 december 2012 21:28 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Dacht 48 wedstrijden en 27 keer winst![]()
Dat ding van mijn heeft 10 jaar lang aan de muur gehangen bij een universiteit en staat nu 12 uur per dag aan gemiddeld. Is al 18 jaar oud. Moet je bij een flatscreen proberen.quote:Op zaterdag 8 december 2012 21:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Heb ik ook hoor. Niks mis mee.Vasthouden aan die oldtimers zeg ik!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |