SPOILER: seizoen 12/13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Seizoen 11/12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: Het volledige speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
vol!Ik weet niet. Heeft hij nog niet getweet?quote:Op zaterdag 8 december 2012 21:25 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Zou er iets zijn waar hij geen mening over heeft?![]()
Keizer Co op de tribune![]()
![]()
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
Die balken van Eredivisie Live. Ben ik de enige die nooit kan lezen wat er staat? Die letters zijn gewoon te klein.![]()
Laatste tweetquote:Op zaterdag 8 december 2012 21:25 schreef kapiteintje het volgende:
vol!
[..]
Ik weet niet. Heeft hij nog niet getweet?
#Ajax - Groningen in Arena... 2 keer achter elkaar op zaterdagavond om 20:45 uur. Geen jofel tijdstip, vind ik, maar ik ben er tuurlijk wel.![]()
Ja.quote:Op zaterdag 8 december 2012 21:26 schreef jakees het volgende:
Die balken van Eredivisie Live. Ben ik de enige die nooit kan lezen wat er staat? Die letters zijn gewoon te klein.![]()
Geen last vanquote:Op zaterdag 8 december 2012 21:26 schreef jakees het volgende:
Die balken van Eredivisie Live. Ben ik de enige die nooit kan lezen wat er staat? Die letters zijn gewoon te klein.mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!![]()
Van mij mag Willem II zometeen nog wel ff scoren.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Tegenwoordig is dat bij elke zender zo. Ze gaan er waarschijnlijk vanuit dat iedereen een halve bioscoop thuis heeft met 2,5 meter diagonaal schermen.quote:Op zaterdag 8 december 2012 21:26 schreef jakees het volgende:
Dacht 48 wedstrijden en 27 keer winstquote:Op zaterdag 8 december 2012 21:27 schreef jakees het volgende:
[..]
Er stond net iets van Adriaanse, wat stond er dan?![]()
Heb ik ook hoor. Niks mis mee.quote:Op zaterdag 8 december 2012 21:28 schreef jakees het volgende:
[..]
komt dan door mijn tv. Nog zon oud beestje en geen flatscreen.Vasthouden aan die oldtimers zeg ik!
![]()
hej ons willem 2 niet meer laatsteIndien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
Das niet al te best.quote:Op zaterdag 8 december 2012 21:28 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Dacht 48 wedstrijden en 27 keer winst![]()
Dat ding van mijn heeft 10 jaar lang aan de muur gehangen bij een universiteit en staat nu 12 uur per dag aan gemiddeld. Is al 18 jaar oud. Moet je bij een flatscreen proberen.quote:Op zaterdag 8 december 2012 21:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Heb ik ook hoor. Niks mis mee.Vasthouden aan die oldtimers zeg ik!
![]()
Duurde nog langOp woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Ze scoren wel vaker hoorquote:.
Deed Hoessen goed trouwens.mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!![]()
Ze zijn gewoon met druk zetten begonnen hoor, dat houdt Groningen alleen niet meer dan 10 minuten vol.quote:Op zaterdag 8 december 2012 21:30 schreef jakees het volgende:
Nou je zin trainer. Heb je 45 minuten geen druk gezet sta je 1-0 achter.![]()
Evert "het zat er aan te komen" ten Napel, wat een kennis heeft die man.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Man ze zakken toch enorm in. eerste 10 minuten inderdaad niet gezien maar daarna alleen maar achteruit gelopen.quote:Op zaterdag 8 december 2012 21:31 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ze zijn gewoon met druk zetten begonnen hoor, dat houdt Groningen alleen niet meer dan 10 minuten vol.![]()
Ja, dus hebben ze niet 45 minuten geen druk gezet.quote:Op zaterdag 8 december 2012 21:31 schreef jakees het volgende:
[..]
Man ze zakken toch enorm in. eerste 10 minuten inderdaad niet gezien maar daarna alleen maar achteruit gelopen.![]()
Boerrigter gaat met de week beter spelen (en scoren).Terecht dat de Boer hem blijft opstellen.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Komt omdat Ajax dat forceert.quote:Op zaterdag 8 december 2012 21:31 schreef jakees het volgende:
[..]
Man ze zakken toch enorm in. eerste 10 minuten inderdaad niet gezien maar daarna alleen maar achteruit gelopen.![]()
![]()
Toen was het al op bij Groningen.quote:Op zaterdag 8 december 2012 21:31 schreef jakees het volgende:
[..]
Man ze zakken toch enorm in. eerste 10 minuten inderdaad niet gezien maar daarna alleen maar achteruit gelopen.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Dit is de eerste keer dat ik hem aardig zie spelen.quote:Op zaterdag 8 december 2012 21:32 schreef Pedroso het volgende:
Boerrigter gaat met de week beter spelen (en scoren).Terecht dat de Boer hem blijft opstellen.'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300![]()
AZ faalt ook weer keihard.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
quote:
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Is eigenlijk nog de laatste generatie spullen die nog gemaakt is om lang mee te gaan ipv na een x aantal branduren kapot te gaan. Ding van mij is onverwoestbaar.quote:Op zaterdag 8 december 2012 21:29 schreef jakees het volgende:
[..]
Dat ding van mijn heeft 10 jaar lang aan de muur gehangen bij een universiteit en staat nu 12 uur per dag aan gemiddeld. Is al 18 jaar oud. Moet je bij een flatscreen proberen.![]()
Vind je? Jullie zijn al snel tevreden tegenwoordig. Maar ja dat begrijp ik wel na die vernedering weer deze week.quote:![]()
Hoezo ? 0-0 tegen een mede degradatiekandidaat is niet slecht.quote:Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
quote:Op zaterdag 8 december 2012 21:34 schreef jakees het volgende:
[..]
Vind je? Jullie zijn al snel tevreden tegenwoordig. Maar ja dat begrijp ik wel na die vernedering weer deze week.Juist.
![]()
Heb een Nokia televisie, ook al zeker 15 jaar oud. Heerlijk dingquote:Op zaterdag 8 december 2012 21:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Is eigenlijk nog de laatste generatie spullen die nog gemaakt is om lang mee te gaan ipv na een x aantal branduren kapot te gaan. Ding van mij is onverwoestbaar.![]()
![]()
Ze waren een aantal weken op in die klote supermarkten maar ik heb ze weer. Zal even de oven aanzetten voor wat broodjes filet americain.![]()
![]()
Gewoon domineren tegen Groningen. Niet te veel forceren of te veel creëren nee, maar Groningen krijgt de bal niet eens dus we hebben ook geen haastquote:Op zaterdag 8 december 2012 21:34 schreef jakees het volgende:
[..]
Vind je? Jullie zijn al snel tevreden tegenwoordig. Maar ja dat begrijp ik wel na die vernedering weer deze week..
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!![]()
Haha die heb ik ook op de camping. Ook zon superding. Thuis een philips. Keigoed spul.quote:Op zaterdag 8 december 2012 21:35 schreef Saind het volgende:
[..]
Heb een Nokia televisie, ook al zeker 15 jaar oud. Heerlijk ding![]()
Wauw, zelf conclusies trekken en vervolgens een totaal irrelevante wedstrijd tegen Madrid er bij halen om je gelijk te halen. Je kan er niks van.quote:Op zaterdag 8 december 2012 21:34 schreef jakees het volgende:
[..]
Vind je? Jullie zijn al snel tevreden tegenwoordig. Maar ja dat begrijp ik wel na die vernedering weer deze week.![]()
Ik heb m'n filet 't liefst gewoon uit de koelkastquote:Op zaterdag 8 december 2012 21:35 schreef j0rdiiii het volgende:
Ze waren een aantal weken op in die klote supermarkten maar ik heb ze weer. Zal even de oven aanzetten voor wat broodjes filet americain.![]()
Samsung hier. Bouwjaar 1993 schat ik zo.quote:Op zaterdag 8 december 2012 21:35 schreef jakees het volgende:
[..]
Haha die heb ik ook op de camping. Ook zon superding. Thuis een philips. Keigoed spul.![]()
Echt hè, wie warmt er broodjes filet american nou op.quote:Op zaterdag 8 december 2012 21:35 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb m'n filet 't liefst gewoon uit de koelkastmijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!![]()
Hij maakt ze ook niet voor jou.quote:Op zaterdag 8 december 2012 21:35 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb m'n filet 't liefst gewoon uit de koelkast![]()
Dus elke club die van Real Madrid verliest is een kut club die niet kan voetballen? Ik snap het wel hoor, jouw ploegje heeft al jaren niet tegen grote clubs zoals Madrid gespeeld en jij weet dus niet hoe het is.quote:Op zaterdag 8 december 2012 21:34 schreef jakees het volgende:
[..]
Vind je? Jullie zijn al snel tevreden tegenwoordig. Maar ja dat begrijp ik wel na die vernedering weer deze week.![]()
Haha leuk, daarna erop natuurlijk.quote:Op zaterdag 8 december 2012 21:35 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb m'n filet 't liefst gewoon uit de koelkast
Klopt.quote:![]()
![]()
Oeps, wat laat ik hier nu toch vallen:
Zometeen even de 1-1 uit een corner inkoppen en in de 82e minuut schiet De Leeuw een bal in het net die Vermeer verkeerd wegstompt.
Zoiets.![]()
Als je als Ajacied dit goed vindt dan denk ik wel degelijk dat de wedstrijd van woensdag meespeelt. Ajax domineert wel maar het sprankelt van geen kant, het is saai en bloedeloos.quote:Op zaterdag 8 december 2012 21:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wauw, zelf conclusies trekken en vervolgens een totaal irrelevante wedstrijd tegen Madrid er bij halen om je gelijk te halen. Je kan er niks van.![]()
Ik heb hier niemand horen zeggen dat het "goed" is.quote:Op zaterdag 8 december 2012 21:38 schreef jakees het volgende:
[..]
Als je als Ajacied dit goed vindt dan denk ik wel degelijk dat de wedstrijd van woensdag meespeelt. Ajax domineert wel maar het sprankelt van geen kant, het is saai en bloedeloos.![]()
Het is weer niks op het middenveld.quote:Op zaterdag 8 december 2012 21:39 schreef Tyron het volgende:
De Jong vind ik het meest belabberd spelen trouwens![]()
Idd. Je weet wel dat ze gaan winnen, ze hebben toch wel de controle over de wedstrijd. Het is alleen 3x niks om naar te kijken op een of andere manier.quote:Op zaterdag 8 december 2012 21:38 schreef jakees het volgende:
[..]
Als je als Ajacied dit goed vindt dan denk ik wel degelijk dat de wedstrijd van woensdag meespeelt. Ajax domineert wel maar het sprankelt van geen kant, het is saai en bloedeloos.![]()
Wie is die blonde die nu Harry vd Laan interviewd bij ADO ?Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
"Komt omdat Ajax dat forceert." Ik denk dat het met de instelling van groningen te maken heeft en niet met het forceren van Ajax.quote:Op zaterdag 8 december 2012 21:39 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ik heb hier niemand horen zeggen dat het "goed" is.![]()
Als Ajax 70 procent balbezit heeft dan kan je niet telkens druk zetten, dus ja het wordt door Ajax geforceerd. Forceren heeft niks met goed spel of wat dan ook te maken.quote:Op zaterdag 8 december 2012 21:41 schreef jakees het volgende:
[..]
"Komt omdat Ajax dat forceert." Ik denk dat het met de instelling van groningen te maken heeft en niet met het forceren van Ajax.![]()
Dat zegt juist wel iets over het balbezit. Ajax heeft bijna altijd meer balbezit. Maar er is wel een verschil tussen 70 en 55 procent en juist dat heeft met druk te maken.quote:Op zaterdag 8 december 2012 21:42 schreef Tyron het volgende:
[..]
Als Ajax 70 procent balbezit heeft dan kan je niet telkens druk zetten, dus ja het wordt door Ajax geforceerd. Forceren heeft niks met goed spel of wat dan ook te maken.![]()
Groningen heeft 10 minuten druk gezet maar hield er amper balbezit aan over, oftewel het had geen zin.quote:Op zaterdag 8 december 2012 21:43 schreef jakees het volgende:
[..]
Dat zegt juist wel iets over het balbezit. Ajax heeft bijna altijd meer balbezit. Maar er is wel een verschil tussen 70 en 55 procent en juist dat heeft met druk te maken.![]()
Dat is dus precies wat ik zeg. De instelling van Groningen is zich in laten zakken. En dat resulteert tegen Ajax altijd in verlies. Maar goed ik ga weer genieten van een wervelende 2e helft.quote:Op zaterdag 8 december 2012 21:43 schreef Tyron het volgende:
[..]
Groningen heeft 10 minuten druk gezet maar hield er amper balbezit aan over, oftewel het had geen zin.![]()
Groningen laat zich inzakken omdat het druk zetten geen zin had, waarom zouden ze dan doorgaan en zich te pletter lopen? Jij bent niet zo snugger he.quote:Op zaterdag 8 december 2012 21:45 schreef jakees het volgende:
[..]
Dat is dus precies wat ik zeg. De instelling van Groningen is zich in laten zakken. En dat resulteert tegen Ajax altijd in verlies. Maar goed ik ga weer genieten van een wervelende 2e helft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |