quote:Op zaterdag 8 december 2012 20:45 schreef muhahaha het volgende:
Alles de kliko in zeker, zou ik ook doen.
Ja... dat weet ik.... maar dat heb ik deze keer niet gedaanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 8 december 2012 20:49 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja... dat weet ik.... maar dat heb ik deze keer niet gedaanAch met zijn tweetjes is het zo weg tochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
We waren niet met zijn 2tjes.....quote:Op zaterdag 8 december 2012 20:50 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ach met zijn tweetjes is het zo weg toch.
quote:Op zaterdag 8 december 2012 20:52 schreef -Engel- het volgende:
[..]
We waren niet met zijn 2tjes.....Het is daar een soort van instuif ... soms dan
Klinkt gezellig!quote:Op zaterdag 8 december 2012 20:52 schreef -Engel- het volgende:
[..]
We waren niet met zijn 2tjes.....Het is daar een soort van instuif ... soms dan
Kap es met zielig doen Daar heb jij geen enkele reden voor.quote:
quote:Op zaterdag 8 december 2012 20:58 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Is het ook.... als de kliek eens naar Utrecht gaat, sein ik je in
quote:Op zaterdag 8 december 2012 20:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kap es met zielig doen Daar heb jij geen enkele reden voor.
Gezellig!quote:Op zaterdag 8 december 2012 20:59 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik krijg ze vast wel zo gek dat we met de groep naar Malta gaan.....
Reislustig volkje it is
Maltaman , heb jij mij op Malta Whisky horen bestellenquote:Op zaterdag 8 december 2012 21:00 schreef Barbusse het volgende:
Er is hier trouwens net een geweldige whiskybar geopend btw.
quote:Op zaterdag 8 december 2012 21:01 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Maltaman , heb jij mij op Malta Whisky horen bestellen![]()
Of komen er allemaal lekkere mannenin dat geval count me in
Cocktails iddquote:Op zaterdag 8 december 2012 21:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]! Nee, wel cocktails
![]()
En ik heb niet echt op de mannelijke cliëntèle gelet eerlijk gezegd
Weer een reden extra om naar Malta te gaan!quote:Op zaterdag 8 december 2012 21:00 schreef Barbusse het volgende:
Er is hier trouwens net een geweldige whiskybar geopend btw.
Sorry, maar dat kan je beter zelf doen lijkt me.quote:Op zaterdag 8 december 2012 21:04 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Cocktails iddWat doe je mij aan .... doe dat eens
You're rightquote:Op zaterdag 8 december 2012 21:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Sorry, maar dat kan je beter zelf doen lijkt me.
quote:Op zaterdag 8 december 2012 21:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Weer een reden extra om naar Malta te gaan!
Fok! Malta-meet, in de zon aan het strand. Vind ik leuk.quote:Op zaterdag 8 december 2012 21:11 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Maybe komt er toch nog een Fok!meet bij jou
Dan wel in de winter, mits het 20+ bij jou is.quote:Op zaterdag 8 december 2012 21:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Fok! Malta-meet, in de zon aan het strand. Vind ik leuk.
Nou, het is nu niet zo warm hoor. Maar ergens in mei is wel lekkerquote:Op zaterdag 8 december 2012 21:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dan wel in de winter, mits het 20+ bij jou is.
Ik ben iig voor.... Malta verdient een 2de bezoekquote:Op zaterdag 8 december 2012 21:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Fok! Malta-meet, in de zon aan het strand. Vind ik leuk.
Ik kan me een foto van jou herinneren dat je met kerst in t water lag?quote:Op zaterdag 8 december 2012 21:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nou, het is nu niet zo warm hoor. Maar ergens in mei is wel lekker
Gezellig!quote:Op zaterdag 8 december 2012 21:21 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik ben iig voor.... Malta verdient een 2de bezoek
Als de wind opsteekt kan het fris worden hoor. Maar ik heb van de week nog op het terras gezeten in Valetta.quote:Op zaterdag 8 december 2012 21:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik kan me een foto van jou herinneren dat je met kerst in t water lag?
Schoonmaken op zaterdagavond? Serieus?quote:
quote:Op zaterdag 8 december 2012 22:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Schoonmaken op zaterdagavond? Serieus?
Wie weet wat ze vrijdagnacht allemaal heeft gedaan toen haar date eindelijk heeft toegegeven dat hij van haar houdt..quote:Op zaterdag 8 december 2012 22:28 schreef Barbusse het volgende:
Schoonmaken op zaterdagavond? Serieus?
Nou, een biertje heb je in ieder geval wel verdiend!quote:Op zaterdag 8 december 2012 22:28 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Ernstig he. Maar het moest echt dit weekend, en morgen heb ik geen tijd.
Goed idee!quote:Op zaterdag 8 december 2012 22:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nou, een biertje heb je in ieder geval wel verdiend!
De popcorn gepakt?quote:Op zaterdag 8 december 2012 22:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wie weet wat ze vrijdagnacht allemaal heeft gedaan toen haar date eindelijk heeft toegegeven dat hij van haar houdt..
quote:Op zaterdag 8 december 2012 22:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wie weet wat ze vrijdagnacht allemaal heeft gedaan toen haar date eindelijk heeft toegegeven dat hij van haar houdt..
En? Is er al enige progressie?quote:
Ik heb benoemd dat ik hem leuk vind en weer zou willen zien. Toen zei hij dat hij mij ook graag meer wou zien. Dat is op dit moment genoeg voor mij.quote:
Dan snap ik wel dat je je kamer gaat opruimen vanuit een stukje ontlading.quote:Op zaterdag 8 december 2012 22:33 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik heb benoemd dat ik hem leuk vind en weer zou willen zien. Toen zei hij dat hij mij ook graag meer wou zien. Dat is op dit moment genoeg voor mij.
Verder zien we woensdag wel.
Haha, ja en woensdag komt hij ws weer hierheen, dan moet het wel een beetje toonbaar zijn.quote:Op zaterdag 8 december 2012 22:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan snap ik wel dat je je kamer gaat opruimen vanuit een stukje ontlading.Maarre, mooi voor je. Scheelt weer een stukje onzekerheid.
Joh, hij heeft toch alleen maar oog voor jou op dat moment.quote:Op zaterdag 8 december 2012 22:35 schreef AlbinoBambi het volgende:
Haha, ja en woensdag komt hij ws weer hierheen, dan moet het wel een beetje toonbaar zijn.
Ja, er zit nog wel wat onzekerheid, maar niet meer zo dat ik er steeds aan moet denken. Het is prima zo, en voor de rest zie ik het woensdag wel weer.
quote:Op zaterdag 8 december 2012 22:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Joh, hij heeft toch alleen maar oog voor jou op dat moment.
Kom hier maar es langs dan. Wijs ik je waar de stofzuiger staat, mag je er zelf voor zorgen dat je je op je gemak voelt.quote:Op zaterdag 8 december 2012 22:37 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik voel me iig meer op m'n gemak als het een beetje netjes is.
quote:Op zaterdag 8 december 2012 22:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kom hier maar es langs dan. Wijs ik je waar de stofzuiger staat, mag je er zelf voor zorgen dat je je op je gemak voelt.
Genoeg om toch ff de stofzuiger ter hand te nemen en met de franse slag het huis ff doorsjeest?quote:Op zaterdag 8 december 2012 22:39 schreef AlbinoBambi het volgende:
![]()
Bij een ander interesseert het me minder.
Jij of ik?quote:Op zaterdag 8 december 2012 22:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Genoeg om toch ff de stofzuiger ter hand te nemen en met de franse slag het huis ff doorsjeest?
Wanneer gaan jij, Evie en ik bier drinken?quote:
Jij natuurlijk. Ik ben liever lui dan moe.quote:
Geen idee!!quote:Op zaterdag 8 december 2012 22:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wanneer gaan jij, Evie en ik bier drinken?
Sowieso, zuigen is vrouwenwerk!quote:Op zaterdag 8 december 2012 22:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij natuurlijk. Ik ben liever lui dan moe.
Haha, sorry nee. Zoveel interesseert het me bij anderen dus niet.quote:Op zaterdag 8 december 2012 22:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij natuurlijk. Ik ben liever lui dan moe.
Eenschquote:Op zaterdag 8 december 2012 22:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Sowieso, zuigen is vrouwenwerk!
Wat zeg je toch weer een verstandige dingen.quote:
En dat op dit uur!quote:Op zaterdag 8 december 2012 22:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat zeg je toch weer een verstandige dingen.
En zonder drank!!quote:
Jammer, bij dronken vrouwen weet je tenminste zeker dat ze de waarheid spreken.quote:
Dit is ook overduidelijk waarheid!quote:Op zaterdag 8 december 2012 22:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jammer, bij dronken vrouwen weet je tenminste zeker dat ze de waarheid spreken.
Bewijs willen we.quote:Op zaterdag 8 december 2012 22:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dit is ook overduidelijk waarheid!
quote:Op zaterdag 8 december 2012 22:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jammer, bij dronken vrouwen weet je tenminste zeker dat ze de waarheid spreken.
Doe mij maar gewoon een goed stel tieten. Wat moet ik nou met bewijs?quote:
Heb ik nietquote:Op zaterdag 8 december 2012 22:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Doe mij maar gewoon een goed stel tieten. Wat moet ik nou met bewijs?
Ik wil wel ff over je vloer komen klodderen hoor.quote:Op zaterdag 8 december 2012 22:51 schreef Huppelmuts het volgende:
Er is een "dagelijkse konttraining" app![]()
Bewijs? Ik wil best wel ff zuigen hoor maar ik heb net gedweild dus het is niet echt nodig.
Daar wil dan weer wel bewijs van zien.quote:
Dan moet ik weer dweilen!!quote:Op zaterdag 8 december 2012 22:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik wil wel ff over je vloer komen klodderen hoor.
Tieten heb ik wel, goed stel nietquote:Op zaterdag 8 december 2012 22:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar wil dan weer wel bewijs van zien.
Ik ben aan het werk nu, maar onder mijn bureau is nog wel wat ruimte en werk te doen hoor.quote:Op zaterdag 8 december 2012 22:51 schreef Huppelmuts het volgende:
Er is een "dagelijkse konttraining" app![]()
Bewijs? Ik wil best wel ff zuigen hoor maar ik heb net gedweild dus het is niet echt nodig.
Je kan ook voorkomen dat het op de vloer komt.quote:Op zaterdag 8 december 2012 22:52 schreef Huppelmuts het volgende:
Dan moet ik weer dweilen!!
Vloeibare dingen ga ik niet opzuigen natuurlijk
Drink eerst es een fles wodka en beantwoord die vraag dan nog eens.quote:
Ah, jij hebt ze iig!quote:Op zaterdag 8 december 2012 22:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Tieten heb ik wel, goed stel niet
Een F-cup die het verliest van de zwaartekracht. Zelfs na een fles Wodka kan ik daar geen beter antwoord over geven hoorquote:Op zaterdag 8 december 2012 22:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Drink eerst es een fles wodka en beantwoord die vraag dan nog eens.
quote:Op zaterdag 8 december 2012 22:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je kan ook voorkomen dat het op de vloer komt.
Zal ik 2 cupmaten van jou overnemen? Dan hebben we allebei een goed stel tieten.quote:Op zaterdag 8 december 2012 22:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Een F-cup die het verliest van de zwaartekracht. Zelfs na een fles Wodka kan ik daar geen beter antwoord over geven hoor
Is goedquote:Op zaterdag 8 december 2012 22:56 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Zal ik 2 cupmaten van jou overnemen? Dan hebben we allebei een goed stel tieten.
Daar heb ik persoonlijk niet zo'n problemen mee hoor. Ik heb juist problemen met een F-cup die de zwaartekracht weerstaan. Dat klopt niet en is dus ook niet mooi vind ik.quote:Op zaterdag 8 december 2012 22:55 schreef Huppelmuts het volgende:
Een F-cup die het verliest van de zwaartekracht. Zelfs na een fles Wodka kan ik daar geen beter antwoord over geven hoor
Bah neppe tietenquote:Op zaterdag 8 december 2012 22:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar heb ik persoonlijk niet zo'n problemen mee hoor. Ik heb juist problemen met een F-cup die de zwaartekracht weerstaan. Dat klopt niet en is dus ook niet mooi vind ik.
Je vat het mooi samen zo!quote:
Dat vond ik ookquote:
Dat zeg ik toch net?quote:Op zaterdag 8 december 2012 22:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat vond ik ook![]()
Maar waarom zijn jullie op FOK! op een zaterdagavond?
Ik word gek van alle kerstboomfoto's op FB.quote:Op zaterdag 8 december 2012 22:59 schreef Barbusse het volgende:
Ze zitten hier kerstliedjes te zingen.
Omdat ik doordeweeks al teveel in de kroeg hang. Dus nu ff energie opbouwen voor aankomende week.quote:Op zaterdag 8 december 2012 22:59 schreef Huppelmuts het volgende:
Dat vond ik ook![]()
Maar waarom zijn jullie op FOK! op een zaterdagavond?
Ja ik moet onder je bureau kruipenquote:
Ik wil ook een kerstboom.quote:Op zaterdag 8 december 2012 23:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik word gek van alle kerstboomfoto's op FB.
Mooi criterium om 'vrienden' te wissen. Ik heb er gelukkig nog maar één voorbij zien komen.quote:Op zaterdag 8 december 2012 23:00 schreef Huppelmuts het volgende:
En zuigen he.quote:Op zaterdag 8 december 2012 23:00 schreef Huppelmuts het volgende:
Ja ik moet onder je bureau kruipen
Ik doe het niet. Heb een kitten in huis dan is een boom opzetten vragen om problemen!!!quote:
Ik al teveelquote:Op zaterdag 8 december 2012 23:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mooi criterium om 'vrienden' te wissen. Ik heb er gelukkig nog maar één voorbij zien komen.
Ik neem wel een pakje peuken meequote:
Die zie ik al helemaal niet gelukkig. Blijkbaar doe ik toch iets goed.quote:Op zaterdag 8 december 2012 23:02 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik al teveel![]()
Ik ga bijna de baby's missen!!
Onze kat keek er nooit naar om.quote:Op zaterdag 8 december 2012 23:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik doe het niet. Heb een kitten in huis dan is een boom opzetten vragen om problemen!!!
[..]
Ik al teveel![]()
Ik ga bijna de baby's missen!!
quote:Op zaterdag 8 december 2012 23:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
quote:
Gaarnequote:Op zaterdag 8 december 2012 23:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja ik moet onder je bureau kruipen
Binnen 1 week ga je je eigen ergeren aan mijn posts hoorquote:Op zaterdag 8 december 2012 23:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die zie ik al helemaal niet gelukkig. Blijkbaar doe ik toch iets goed.Vrienden worden? Scheelt je weer rare posts op je timeline.
quote:
Kom jij niet naar NL deze periode?quote:
Dan mik ik je tegen die tijd wel in een subgroep die niet in mijn timeline voorkomt.quote:Op zaterdag 8 december 2012 23:04 schreef Huppelmuts het volgende:
Binnen 1 week ga je je eigen ergeren aan mijn posts hoor
Ik voel de liefdequote:Op zaterdag 8 december 2012 23:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan mik ik je tegen die tijd wel in een subgroep die niet in mijn timeline voorkomt.
Zo kun je het ook noemen.quote:
Echt niet?quote:Op zaterdag 8 december 2012 23:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die zie ik al helemaal niet gelukkig. Blijkbaar doe ik toch iets goed.Vrienden worden? Scheelt je weer rare posts op je timeline.
Don't eat the yellow snow!!quote:Op zaterdag 8 december 2012 23:07 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Echt niet?
Baby's zie ik aanzienlijk minder, maar in de afgelopen dagen al *telt* 7 of 8 bomen, tussen alle sneeuw door.
Ja. Heb er nu al spijt van dat ik geboekt heb, kijkende naar de NL weerberichtenquote:Op zaterdag 8 december 2012 23:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kom jij niet naar NL deze periode?
Het is niet bewust, maar om wat voor reden dan ook, heb ik geen mensen in mijn vriendengroep die zulke dingen posten.quote:Op zaterdag 8 december 2012 23:07 schreef AlbinoBambi het volgende:
Echt niet?
Baby's zie ik aanzienlijk minder, maar in de afgelopen dagen al *telt* 7 of 8 bomen, tussen alle sneeuw door.
Je mag bij mij wel opwarmen hoorquote:Op zaterdag 8 december 2012 23:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja. Heb er nu al spijt van dat ik geboekt heb, kijkende naar de NL weerberichten
quote:Op zaterdag 8 december 2012 23:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je mag bij mij wel opwarmen hoor
Nou inderdaadquote:Op zaterdag 8 december 2012 23:09 schreef AlbinoBambi het volgende:
Al kon ik deze kerstboom wel waarderen:
[ afbeelding ]
Nou ja zegquote:Op zaterdag 8 december 2012 23:09 schreef Barbusse het volgende:
[..]![]()
Maar ik ben er maar een paar dagen, en mn ouders hebben ze allemaal volgeboekt. I will need a vacation after that.![]()
Sowwyyquote:
Goed geregeld!quote:Op zaterdag 8 december 2012 23:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is niet bewust, maar om wat voor reden dan ook, heb ik geen mensen in mijn vriendengroep die zulke dingen posten.
quote:
Beterschap jijquote:Op zaterdag 8 december 2012 23:11 schreef Huppelmuts het volgende:
Liefjes, ik ga verder met ziek op bed liggen![]()
Kusje, fijne avond en tot snel
Beterschap!quote:Op zaterdag 8 december 2012 23:11 schreef Huppelmuts het volgende:
FF wat opzoeken in mijn archief dan.quote:Op zaterdag 8 december 2012 23:12 schreef Barbusse het volgende:
Ik heb ook opvallend weinig babymeuk op mijn FB.
Beterschap!quote:Op zaterdag 8 december 2012 23:11 schreef Huppelmuts het volgende:
Ja, dat valt mij dus ook nog wel mee. En ik had nu wel een mooie, van kind van 8 maanden oid met een flesje bier, hihi.quote:Op zaterdag 8 december 2012 23:12 schreef Barbusse het volgende:
Pics van baby Airwin?quote:Op zaterdag 8 december 2012 23:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
FF wat opzoeken in mijn archief dan.
jij komt in de leeftijd dat het alweer voorbij aan het gaan isquote:Op zaterdag 8 december 2012 23:12 schreef Barbusse het volgende:
Wij doen gewoon dit:quote:Op zaterdag 8 december 2012 23:14 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja, dat valt mij dus ook nog wel mee. En ik had nu wel een mooie, van kind van 8 maanden oid met een flesje bier, hihi.
Ik sla die onzin gewoon over.quote:Op zaterdag 8 december 2012 23:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
jij komt in de leeftijd dat het alweer voorbij aan het gaan is![]()
bij mij komt het allemaal net op gang
quote:Op zaterdag 8 december 2012 23:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wij doen gewoon dit:
[ afbeelding ]
Daar staat er wel één van bij mijn profielfoto's ja.quote:
Geen tieten, geen bol hoofd meer. Nog een paar opmerkingen en we kunnen je zo uittekenen.quote:Op zaterdag 8 december 2012 23:15 schreef AlbinoBambi het volgende:
Babyfoto's.Ik had echt een bol hoofd.
quote:Op zaterdag 8 december 2012 23:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geen tieten, geen bol hoofd meer. Nog een paar opmerkingen en we kunnen je zo uittekenen.
En vanaf dat moment zit jij zo je FB profiel te bekijken:quote:Op zaterdag 8 december 2012 23:16 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Jaaaa!
Maar ook echt serieus iedereen gaat trouwen nu bij mij. Dus over 2 jaar komt alle babymeuk waarschijnlijk.
quote:Op zaterdag 8 december 2012 23:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En vanaf dat moment zit jij zo je FB profiel te bekijken:
[ afbeelding ]
Met mooie hakkenquote:Op zaterdag 8 december 2012 23:18 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Op mijn fobo is het lichaam iig al duidelijk. En één oog.
Het is net een Ravensburger puzzel.quote:Op zaterdag 8 december 2012 23:18 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Op mijn fobo is het lichaam iig al duidelijk. En één oog.
Heel herkenbaarquote:Op zaterdag 8 december 2012 23:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En vanaf dat moment zit jij zo je FB profiel te bekijken:
[ afbeelding ]
Ik heb geen babyfoto´s, ik ben zo geborenquote:Op zaterdag 8 december 2012 23:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar staat er wel één van bij mijn profielfoto's ja.
quote:Op zaterdag 8 december 2012 23:18 schreef AlbinoBambi het volgende:
Op mijn fobo is het lichaam iig al duidelijk. En één oog.
Die blijft humorquote:
Zo vaak gebruikt, maar ik ben eigenlijk wel benieuwd om wie het nu ging.quote:
hey, das een tijdje geleden.quote:Op zaterdag 8 december 2012 23:22 schreef xFriendx het volgende:
Damn, me toch laten verleiden om in Albino d'r fobo te kijken door de posts hier.
Overigens hallo weer.
Ja druk sort of. Werk, sporten, films kijken, bier drinken. Vermaak me wel eigenlijk en dat zonder Fok!quote:
Inclusief de bewuste knieën.quote:Op zaterdag 8 december 2012 23:22 schreef Watertornado het volgende:
Zo vaak gebruikt, maar ik ben eigenlijk wel benieuwd om wie het nu ging.
Nou ja, dat zal wel Estella Warren zijn
Haha, daar is hij ook voor bedoeld, dus dat scheelt.quote:Op zaterdag 8 december 2012 23:22 schreef xFriendx het volgende:
Damn, me toch laten verleiden om in Albino d'r fobo te kijken door de posts hier.
Overigens hallo weer.
quote:Op zaterdag 8 december 2012 23:23 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ja druk sort of. Werk, sporten, films kijken, bier drinken. Vermaak me wel eigenlijk en dat zonder Fok!
Hm ja, hoe meer je dan gaat kijken hoe erger het wordt hè.quote:Op zaterdag 8 december 2012 23:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Inclusief de bewuste knieën.
[ afbeelding ]
Niets mis mee. Ga zo door zou ik zeggen.quote:Op zaterdag 8 december 2012 23:24 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Haha, daar is hij ook voor bedoeld, dus dat scheelt.
Knieen kunnen voor mij serieus een afknapper zijnquote:Op zaterdag 8 december 2012 23:25 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hm ja, hoe meer je dan gaat kijken hoe erger het wordt hè.
[ afbeelding ]
Oh my...quote:Op zaterdag 8 december 2012 23:25 schreef Watertornado het volgende:
Hm ja, hoe meer je dan gaat kijken hoe erger het wordt hè.
[ afbeelding ]
Joh, hoe raad je dat zo?quote:Op zaterdag 8 december 2012 23:25 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Let me guess, sporten valt er buiten?
Dus jij hebt deze foto bewerkt?quote:Op zaterdag 8 december 2012 23:24 schreef AirwiN het volgende:
Het zijn inderdaad knokige knieën.Mooi dat ik haar uit bed zou schoppen.
Nee, met Photoshop ben ik nog slechter dan met vrouwen versieren.quote:Op zaterdag 8 december 2012 23:26 schreef Barbusse het volgende:
Dus jij hebt deze foto bewerkt?
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 8 december 2012 23:26 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Niets mis mee. Ga zo door zou ik zeggen.
Gelukkig heb je er al eentje.quote:Op zaterdag 8 december 2012 23:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, met Photoshop ben ik nog slechter dan met vrouwen versieren.
quote:
Alleen dit soort figuren maakt een probleem van knieën.quote:Op zaterdag 8 december 2012 23:31 schreef xFriendx het volgende:
Knietjes niet zo belangrijk trouwens, billen it is.
Mocht het ooit misgaan, zal ik je wingman wezen.quote:
Tof! Al vermoed ik daar geen gebruik van te hoeven maken.quote:Op zaterdag 8 december 2012 23:33 schreef Barbusse het volgende:
Mocht het ooit misgaan, zal ik je wingman wezen.
Ja, daar hopen we natuurlijk allemaal op. Want een losgeslagen Airwin op vrijersvoeten, dat moeten we natuurlijk niet willen met z´n allen in Nederland. Mothers, lock up your daughters. Daughters, lock up your MILSWANCA´S.quote:Op zaterdag 8 december 2012 23:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Tof! Al vermoed ik daar geen gebruik van te hoeven maken.
Wat voor noodweer? En waar was je mee bezig?quote:Op zaterdag 8 december 2012 23:40 schreef Barbusse het volgende:
Wat krijgen we nu? Bijna klaar, breekt er opeens een noodweer los. Drat.
Goedemiddag Huppel@!quote:
Goedemiddagquote:
Nope!!quote:Op zondag 9 december 2012 14:21 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Heb jij ook al een beetje trek in oliebollen?
Waarom oliebollen als je nu nog heerlijk kruidnoten kunt eten?quote:Op zondag 9 december 2012 14:21 schreef Watertornado het volgende:
Heb jij ook al een beetje trek in oliebollen?
Bah!quote:Op zondag 9 december 2012 14:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waarom oliebollen als je nu nog heerlijk kruidnoten kunt eten?
De vrouwen in ieder geval niet. Als die nog 2 legen kledingkasten hebben staan dan is dat simpelweg een goed excuus om het ding te vullenquote:Op zondag 9 december 2012 17:43 schreef PeuRac het volgende:
Damn, t is echt een tyfus bende hierIemand nog een kleding kast over?
Helaas hanteer ik dat principe ookquote:Op zondag 9 december 2012 17:48 schreef xFriendx het volgende:
[..]
De vrouwen in ieder geval niet. Als die nog 2 legen kledingkasten hebben staan dan is dat simpelweg een goed excuus om het ding te vullen
Haha nee. Mijn nieuwe aankopen zitten nog in hun tasje omdat ik ze niet kwijt kan...quote:Op zondag 9 december 2012 17:43 schreef PeuRac het volgende:
Damn, t is echt een tyfus bende hierIemand nog een kleding kast over?
You've just proven xfx's pointquote:Op zondag 9 december 2012 17:54 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Haha nee. Mijn nieuwe aankopen zitten nog in hun tasje omdat ik ze niet kwijt kan...
Je vergeet onmogelijkquote:Op zondag 9 december 2012 17:56 schreef xFriendx het volgende:
Vrouwen, soms een tikkeltje voorspelbaar, doch ook onberekenbaar.
Tevens soms best lekker en onmisbaar.
QFTquote:Op zondag 9 december 2012 17:56 schreef xFriendx het volgende:
Vrouwen, soms een tikkeltje voorspelbaar, doch ook onberekenbaar.
Tevens soms best lekker en onmisbaar.
Mietje.quote:Op zondag 9 december 2012 18:01 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Eens, maar die wil ik niet te hard roepen
Eens. Daarnaast doe ik ook elke avond de afwas en heb ik enkele kerstboompjes in de woonkamer geplaatst. Maar draag geen tutuquote:
Kerstboompjes.quote:Op zondag 9 december 2012 18:06 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Eens. Daarnaast doe ik ook elke avond de afwas en heb ik enkele kerstboompjes in de woonkamer geplaatst. Maar draag geen tutu![]()
Welja, hoewel ik ook moet bekennen dat ik geen tutu heb. Maar wil er best één voor je onder de (het) kerstboom(pje) leggen.quote:Op zondag 9 december 2012 18:07 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Kerstboompjes.
Mag ik de tutu dan?
quote:Op zondag 9 december 2012 18:11 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Welja, hoewel ik ook moet bekennen dat ik geen tutu heb. Maar wil er best één voor je onder de (het) kerstboom(pje) leggen.
Nee hoor. 1e dag eten met familie, 2e misschien ook, hoewel dat nog niet zeker is, kan ook alleen ff koffie doen zijn ofzow. Sowieso 2e dag meestal sportschool in en daar zitten vaak genoeg nog meer lui die wat beters te doen hebben dan oliebollen etenquote:Op zondag 9 december 2012 18:26 schreef AlbinoBambi het volgende:
Haha, dat heb ik sowieso niet. Jij wel dan?
Waar woon je ergens?quote:Op zondag 9 december 2012 18:35 schreef PeuRac het volgende:
Oke, ik geef het zoeken naar een open supermarkt op, ik ga eten afhalen
Hilversum, sinds vandaag. Jij wilt anders wel eten komen brengen?quote:
quote:Op zondag 9 december 2012 18:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hilversum, sinds vandaag. Jij wilt anders wel eten komen brengen?
Thanks!quote:
Waar woon jij ergens dan?quote:Op zondag 9 december 2012 18:39 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Neuh, maar hier heb ik nooit het probleem dat er geen supermarkt open is.
Je hebt toch nog wel een auto daar?quote:Op zondag 9 december 2012 18:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Thanks!
[..]
Waar woon jij ergens dan?
D'r zijn twee AH's open, maar die zijn een tering eind bij t centrum vandaan. En ik woon in het centrum
Ja, die staat 150m verderop. T voordeel van met de eigenaar bevriend zijn, mag bij zijn kantoor parkeren. Tegen de tijd dat ik daar bij ben, heb ik ook etenquote:Op zondag 9 december 2012 18:42 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Je hebt toch nog wel een auto daar?
Dus praktisch woon je 150 meter van de supermarkt af.quote:Op zondag 9 december 2012 18:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja, die staat 150m verderop. T voordeel van met de eigenaar bevriend zijn, mag bij zijn kantoor parkeren.
Utrecht.quote:Op zondag 9 december 2012 18:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Thanks!
[..]
Waar woon jij ergens dan?
D'r zijn twee AH's open, maar die zijn een tering eind bij t centrum vandaan. En ik woon in het centrum
Correctquote:Op zondag 9 december 2012 18:44 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dus praktisch woon je 150 meter van de supermarkt af.
Moet jij nog eten?quote:
Wat is het?quote:Op zondag 9 december 2012 18:48 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Nee, net gedaan. Ik heb alleen over, want ik had pas om half 4 m'n lunch op.
hmm, nog een keer opwarmen is niet lekker, dan haal ik zelf wel watquote:
Ik heb nog ongeveer 3 lege kledingkastenquote:Op zondag 9 december 2012 17:48 schreef xFriendx het volgende:
[..]
De vrouwen in ieder geval niet. Als die nog 2 legen kledingkasten hebben staan dan is dat simpelweg een goed excuus om het ding te vullen
Ohquote:Op zondag 9 december 2012 18:24 schreef xFriendx het volgende:
Feestdagen, dan hoor je niet het gevoel te hebben dat je eenzaam bent
Hoeveel heb je er in totaal? Een stuk of 15?quote:Op zondag 9 december 2012 20:44 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb nog ongeveer 3 lege kledingkasten
3quote:Op zondag 9 december 2012 20:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wanneer kan ik ze komen halen?quote:Op zondag 9 december 2012 20:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
In totaal 6 in huis. 1 in mijn kamer, 2 in de kamer van mijn zoon en dan nog 3 in het logeerkamertje.quote:Op zondag 9 december 2012 20:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoeveel heb je er in totaal? Een stuk of 15?
quote:
Ik hoop ze ooit nog eens gevuld te krijgenquote:
quote:Op zondag 9 december 2012 20:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
In totaal 6 in huis. 1 in mijn kamer, 2 in de kamer van mijn zoon en dan nog 3 in het logeerkamertje.
[..]
[..]
Ik hoop ze ooit nog eens gevuld te krijgen
Je kan ook je kleding uitzoeken en oude meuk aan de kringloop geven. Dan heb je weer ruimtequote:Op zondag 9 december 2012 20:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]ik heb hier stapels kleding welke naakt voelen zo zonder kast om in te liggen.
Ik heb helemaal geen kastquote:Op zondag 9 december 2012 21:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je kan ook je kleding uitzoeken en oude meuk aan de kringloop geven. Dan heb je weer ruimte
Dankje! Nu weet ik eindelijk weer wat ik nog wou doen.quote:Op zondag 9 december 2012 23:03 schreef twi het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)+gratis&categoryId=0
Je kamer opruimen?quote:Op zondag 9 december 2012 23:49 schreef AlbinoBambi het volgende:
Dankje! Nu weet ik eindelijk weer wat ik nog wou doen.
Voordat je stopt, voor je kapt, dat je noktquote:
Dienstbare vrouwen.quote:Op zondag 9 december 2012 23:53 schreef AlbinoBambi het volgende:
Nee, een gratis kast opzoeken voor PeuRac.
Jaquote:Op zondag 9 december 2012 23:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Voordat je stopt, voor je kapt, dat je nokt?
quote:
Samen oudquote:Op zondag 9 december 2012 23:56 schreef Samzz het volgende:
[..]. Ik kan me Telekids ook nog herinneren, dus het zal wel meevallen
. Of ik ben ook gewoon oud
.
Gelukkig, iemand om het leed mee te delenquote:
quote:Op zondag 9 december 2012 23:57 schreef Joysa het volgende:
nu klopt ie
NOG 3!! 3 MINUTEN VOORDAT IK...
Dankjeequote:Op maandag 10 december 2012 00:03 schreef Samzz het volgende:
Feli, Joy![]()
!
Dat we maar samen knetteroud mogen worden.
Telekids is nu geen zak meer aan. Of tenminste wat ze onder de noemer telekids hebben gemaakt.quote:Op maandag 10 december 2012 09:48 schreef Mystikvm het volgende:
Telekids. Dat was wel leuk. En bij het kijken het gezeik van je ouders aanhoren over hoe vroeger Swiebertje op de TV was en dat véél leuker was
Ik zag dat laatst ook voorbij komen. Wat een troep was dat.quote:Op maandag 10 december 2012 10:37 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Telekids is nu geen zak meer aan. Of tenminste wat ze onder de noemer telekids hebben gemaakt.
"troep is dat" uhuquote:Op maandag 10 december 2012 10:43 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik zag dat laatst ook voorbij komen. Wat een troep was dat.
Je gaat me niet vertellen dat dat ECHT jouw boom isquote:Op maandag 10 december 2012 10:29 schreef rival het volgende:
Ik heb dit weekend mijn boom opgezet, jullie ook al?
[ afbeelding ]
Ik keek samen met mn zoonquote:Op maandag 10 december 2012 09:48 schreef Mystikvm het volgende:
Telekids. Dat was wel leuk. En bij het kijken het gezeik van je ouders aanhoren over hoe vroeger Swiebertje op de TV was en dat véél leuker was
oh maar toch zeker welquote:Op maandag 10 december 2012 12:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je gaat me niet vertellen dat dat ECHT jouw boom is
Te gaafquote:
Hoeveel flesjes?quote:
Dat valt nog best meequote:Op maandag 10 december 2012 12:13 schreef rival het volgende:
[..]
goeie vraag..... denk zo rond de 140
ja en heb er nog een hoop over... maar wist natuurlijk niet exact hoe ik uit zou komen uiteindelijk enzo...quote:Op maandag 10 december 2012 12:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat valt nog best mee![]()
Tof wel hoor!
Dan maak je hem van flesjes Hertog Jan?quote:Op maandag 10 december 2012 12:16 schreef rival het volgende:
[..]
ja en heb er nog een hoop over... maar wist natuurlijk niet exact hoe ik uit zou komen uiteindelijk enzo...
Volgend jaar issie beter
oh kan op zich wel... kost minder tijd natuurlijk.quote:Op maandag 10 december 2012 12:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan maak je hem van flesjes Hertog Jan?
Dan kom ik ze wel opdrinken bij jequote:Op maandag 10 december 2012 12:26 schreef rival het volgende:
[..]
oh kan op zich wel... kost minder tijd natuurlijk.
kan ik alle flesjes leeggooien ipv opdrinken
Ik heb Hertog Janquote:
Mijn broertje plundert elke keer mijn drankkast. Blijft niks meer van over zoquote:
Achter slot en grendel....de drank dan, niet je broertje.quote:Op maandag 10 december 2012 19:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn broertje plundert elke keer mijn drankkast. Blijft niks meer van over zo
Ik kan hem niks weigerenquote:Op maandag 10 december 2012 19:44 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Achter slot en grendel....de drank dan, niet je broertje.
Done.quote:Op maandag 10 december 2012 20:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Adoreer mijn ouderdom eens!!
CRE / Borduren #15 - waar we weer inspiratie hebben
quote:
Ik heb idd nog geen "goh wat mooi gedaan hoepfel" gezienquote:Op maandag 10 december 2012 20:40 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ok ben misschien niet de beste adorateur.
Hmmm.quote:Op maandag 10 december 2012 20:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb idd nog geen "goh wat mooi gedaan hoepfel" gezien
Ik begrijp het alquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |