Sex is sexquote:Op zaterdag 8 december 2012 19:58 schreef MultiBanaan het volgende:
Hallo iedereen op de FOK!s, jongens, meisjes, dames, heren, homo, hetero's, sletjes en addergebroed
Ik heb volgende week een date met een nogal dik meisje. We weten allebei van elkaar dat het niks gaat worden, maar we voelen wel aan dat het op seks kan uitdraaien. Nu heb ik nog nooit een dik meisje geneukt, zijn er mensen die er ervaring mee hebben? Is het iets wat je een keer gedaan moet hebben, is het een compleet andere ervaring van seks?
Als ze je dat al heeft verteld, zit je wel goed. Just hold on tightquote:Op zaterdag 8 december 2012 19:58 schreef MultiBanaan het volgende:
maar we voelen wel aan dat het op seks kan uitdraaien.
Tussen d'r vetrollen.quote:Op zaterdag 8 december 2012 20:02 schreef AppelCake het volgende:
Is ze zo dik dat je haar in haar navel kunt neuken?
Hiquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-12-2012 20:04:49 ]
Ga je spijt van krijgen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ok.
quote:Op zaterdag 8 december 2012 20:05 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ga je spijt van krijgen.
Je eerste keer. Meteen verneukt.Dat is toch ook de bedoeling?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hou me d'r buiten!quote:Op zaterdag 8 december 2012 20:08 schreef De_Kardinaal het volgende:
Een appel in dr snuit in een stok in dr hol. Dat hebben warme varkentjes vaak.
Als het mokkel een beetje jong is dan hangt het misschien nog niet?quote:Op zaterdag 8 december 2012 20:11 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Haha, daar heb je wel kans van
Net als je biologische vader. Een kwestie van een keer proberenquote:
Tja tis je allereerste keer dus gewoon gaanquote:Op zaterdag 8 december 2012 19:58 schreef MultiBanaan het volgende:
Hallo iedereen op de FOK!s, jongens, meisjes, dames, heren, homo, hetero's, sletjes en addergebroed
Ik heb volgende week een date met een nogal dik meisje. We weten allebei van elkaar dat het niks gaat worden, maar we voelen wel aan dat het op seks kan uitdraaien. Nu heb ik nog nooit een dik meisje geneukt, zijn er mensen die er ervaring mee hebben? Is het iets wat je een keer gedaan moet hebben, is het een compleet andere ervaring van seks?
Dit. Daar merk je een geen hol van, zolang ze maar niet op je borstkas gaat zitten. Ik zou ook niet weten waarom ze dat zou doenquote:Op zaterdag 8 december 2012 20:13 schreef Taexon het volgende:
De meid bovenop is juist leukze zal vast niet zo zwaar zijn dat ze je plet of TS is een 12 jarig scharminkel van 35 kilo
Alsof als de meid bovenop zit ze alleen maar stilzit met haar gewicht op jequote:Op zaterdag 8 december 2012 20:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dit. Daar merk je een geen hol van, zolang ze maar niet op je borstkas gaat zitten. Ik zou ook niet weten waarom ze dat zou doen
Inderdaadquote:Op zaterdag 8 december 2012 20:17 schreef Taexon het volgende:
[..]
Alsof als de meid bovenop zit ze alleen maar stilzit met haar gewicht op je
Muscles, dat veert zo fijn voor een meisje.quote:Op zaterdag 8 december 2012 20:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dit. Daar merk je een geen hol van, zolang ze maar niet op je borstkas gaat zitten. Ik zou ook niet weten waarom ze dat zou doen
Om op z'n buik te schijten?quote:Op zaterdag 8 december 2012 20:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
heb je dan een grote piemel ? En is het nodig dat je eerst de vetkwabben opzij moet gooien alvorens je bij d'r poes kan ?quote:Op zaterdag 8 december 2012 20:11 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Beter niet, heb geen zin in een gekniekte lul
QFTquote:Op zaterdag 8 december 2012 20:26 schreef Meloewa het volgende:
Wat ben je voor een gay als je hierover gaat huilen, je doet het of je doet het niet klaar.
Dat zou inderdaad stom zijn als je er een probleem van zou gaan makenquote:Op zaterdag 8 december 2012 20:26 schreef Meloewa het volgende:
Wat ben je voor een gay als je hierover gaat huilen, je doet het of je doet het niet klaar.
Straks bijt ze je lul eraf.quote:Op zaterdag 8 december 2012 20:42 schreef Joe-Momma het volgende:
[..]
Je pik in smeren met slagroom helpt.
Dan krijg je de hele avond een blowjob.
Je moet ook elke keer een toefje aan het begin van je stam plaatsen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: Je kunt aan gewichthbeffen gaan doen, TS. Word je sterk van enzo.I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
toepasselijke naam heb je.quote:Op zaterdag 8 december 2012 21:55 schreef SpecialK het volgende:
Haar om het uur omrollen om doorligwonden te voorkomen.
Jij bent die dikke waar TS het over heeft?quote:Op zaterdag 8 december 2012 20:26 schreef Meloewa het volgende:
quote:Op zaterdag 8 december 2012 21:47 schreef Puntenjager het volgende:
Ik hoop dat je lul lang genoeg is, TS. Anders bereik je niet eens de 'ingang'Gewichtbeffen lijkt me wel wat! Ik zal hem eens indienen, zodat het hopelijk een Olympisch onderdeel wordt in Rio 2014SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: Je kunt aan gewichthbeffen gaan doen, TS. Word je sterk van enzo.
Nou, veel plezier dan met die dikke van de Plus.quote:Op zaterdag 8 december 2012 23:37 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Gewichtbeffen lijkt me wel wat! Ik zal hem eens indienen, zodat het hopelijk een Olympisch onderdeel wordt in Rio 2014
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
quote:Op zaterdag 8 december 2012 23:41 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Nou, veel plezier dan met die dikke van de Plus.Haha, ze is wel iets knapper en wat minder dik, op die zeug van de Plus zou ik het ook niet kunnenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wacht wat! Linkje naar het topic!quote:Op zaterdag 8 december 2012 23:57 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
ga je dat dikke wijf die je stalkte neuken? waar je een topic over had geopend? met pics?
Ja ja dat ga ik.quote:Op zaterdag 8 december 2012 23:57 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
ga je dat dikke wijf die je stalkte neuken? waar je een topic over had geopend? met pics?
KLB / Enge dikke roodharige stalkster.quote:Op zaterdag 8 december 2012 23:59 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Wacht wat! Linkje naar het topic!
KLB / Enge dikke roodharige stalkster.quote:Op zaterdag 8 december 2012 23:59 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Wacht wat! Linkje naar het topic!
je bent 14 gast, leeftijd maakt niet uit..quote:Op zondag 9 december 2012 00:02 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Het wordt tijd dat ik ontmaagd word en al.
Gast, dit meen je niet?quote:Op zondag 9 december 2012 00:02 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Het wordt tijd dat ik ontmaagd word en al.
Serieus, 14? Op die leeftijd weet je niet eens hoe je ejaculatie speltquote:Op zondag 9 december 2012 00:03 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
je bent 14 gast, leeftijd maakt niet uit..
Maar doe het met een mooi meisje, anders krijg je hele erge spijt later
quote:Op zondag 9 december 2012 00:03 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Jawoel.quote:
Nee, dan heb ik een leuk verhaal om aan mijn kinderen te vertellen.quote:Op zondag 9 december 2012 00:03 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
quote:Op zondag 9 december 2012 00:08 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Jawoel.
[..]
Nee, dan heb ik een leuk verhaal om aan mijn kinderen te vertellen.
zo dik als mijn stalkster?quote:Op zondag 9 december 2012 00:08 schreef Nestalgie het volgende:
[..]soms hoop ik echt dat je een dikke troll bent.
Nee, maar wat maakt het uit met wie je het precies doet?quote:Op zondag 9 december 2012 00:08 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
jij bent je maagdelijkheid verloren aan een dikkerdje? of ben je hem nog niet kwijt?
'De eerste keer moet magisch zijn met een meisje dat mooi is en waarvan je houdt'quote:Op zondag 9 december 2012 00:08 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
jij bent je maagdelijkheid verloren aan een dikkerdje? of ben je hem nog niet kwijt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 augustus 2012 12:28 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
Rust in vrede, hamster van sinepedraap. Je zal niet vergeten worden.
quote:Op zondag 9 december 2012 00:11 schreef Zero17 het volgende:
[..]
'De eerste keer moet magisch zijn met een meisje dat mooi is en waarvan je houdt'![]()
![]()
Dat dus. Wat een huppelkuttengeneuzel, echt iets uit Amerikaanse films ofzo. Als je nog nooit geneukt hebt, gewoon ergens inhangen zodra je de kans krijgt - dat heb ik trouwens niet gedaan en daar had ik wel spijt van want toen duurde het nog drie jaar ofzo (deze maand precies tien jaar geleden bedenk ik me netSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.).
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
quote:Op zondag 9 december 2012 00:11 schreef Zero17 het volgende:
[..]
'De eerste keer moet magisch zijn met een meisje dat mooi is en waarvan je houdt'![]()
![]()
nee dat hoor je me niet zeggen, maar jij neukt toch ook liever een lekker wijf dan een bolle snol?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niets mis met een randje vet man. Beter dan zo'n extreem dun geval (zeker als ze ook nog lang zijn, lang en dun moet ik helemaall niets van hebbenquote:Op zondag 9 december 2012 00:14 schreef Nestalgie het volgende:
gen, maar jij neukt toch ook liever een lekker wijf dan een bolle sn
Ja tuurlijk, maar wat maakt dat voor de eerste keer uit dan?quote:Op zondag 9 december 2012 00:14 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
nee dat hoor je me niet zeggen, maar jij neukt toch ook liever een lekker wijf dan een bolle snol?
Hahaha, ja man die dertig seconden haalde ik geloof ik niet eens de eerste keer.quote:Op zondag 9 december 2012 00:18 schreef Zero17 het volgende:
Ja tuurlijk, maar wat maakt dat voor de eerste keer uit dan?
Sterker nog, je eerste keer is toch een ramp, je blaast haar na 30 sec al vol. Dan kun je beter zorgen dat dat toch een chick is die je nooit meer spreekt en je het leert zodat je daarna een lekker wijf vindt die vaker terugkomt voor je
Haha. Herkenbaar inderdaad. Gelukkig had ik de dag van mijn 1e keer veel gerukt en met condoom geneukt. En alsnog binnen een paar min klaar.quote:Op zondag 9 december 2012 00:20 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Hahaha, ja man die dertig seconden haalde ik geloof ik niet eens de eerste keer.![]()
![]()
Al je verwachtingen in duigen.![]()
Ik zat er amper in. Was trouwens op dezelfde plek als waar Joran vd Sloot met Natalee heen is gegaan. Achter in de Opel Vectra van mijn moeder (ik was zestien maar zij was 23 en had een rijbewijsquote:Op zondag 9 december 2012 00:21 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Haha. Herkenbaar inderdaad. Gelukkig had ik de dag van mijn 1e keer veel gerukt en met condoom geneukt. En alsnog binnen een paar min klaar.![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |